Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/24/2020 in Blog Entries

  1. 2 points
    Το παρακάτω βίντεο έγινε από τον Ευάγγελο Ιωσηφίδη και περιλαμβάνει 10 ιδέες για συστήματα μαγείας που μπορείτε να εφαρμόσετε στην ιστορία που γράφετε. Με λίγα λόγια, ο Βαγγέλης εξηγεί πως ένας από τους τρόπους που μπορούμε να εμπνευστούμε κάποιο εύκολο σύστημα μαγείας, είναι μέσα από την δουλειά μας. Για παράδειγμα: 1: ΓΛΩΣΣΑ (Φιλόλογοι, γλωσσολόγοι, προγραμματιστές): βασίζεται στις ίδιες τις λέξεις, στη σειρά τους, στο κρυφό τους νόημα. Τα γραπτά κείμενα κρύβουν το νόημα της μαγείας και ο μάγος πρέπει να διαβάζει ανάμεσα απ’ τις λέξεις. 2: ΦΩΝΗ (Ομιλητές, αγορητές, πολιτικοί, Influencers ) : βασίζεται στη φωνή, στη χροιά της, στον τόνο της. Ο μάγος μπορεί να ελέγξει τη μαγεία χρωματίζοντας τη φωνή του και να αποδίδει άλλη δύναμη χρησιμοποιώντας τις ίδιες λέξεις. 3: ΑΡΙΘΜΟΙ (Μαθηματικοί, λογιστές, οικονομολόγοι): βασίζεται στους αριθμούς. Ο μάγος αντλεί τη δύναμή του από κάποια ακολουθία αριθμών, κάποια συγκεκριμένη ποσότητα. Για παράδειγμα, μπορεί ένας μάγος να είναι δεμένος με τον αριθμό 3 και να μπορεί να τη χρησιμοποιεί όταν κρατά 3 αντικείμενα, όταν λέει τρεις φορές κάτι κτλ. 4: ΤΟΠΟΙ (Γεωμέτρες, γεωγράφοι, τοπογράφοι): βασίζεται στον χώρο. Η μαγεία αντλείται από τη σωστή κι ακριβή τοποθέτηση αντικειμένων σ’ ένα χώρο, μικρής ή μεγάλης έκτασης. Τρίγωνα, πολύγωνα, κύκλοι, ευθείες, όλα τα γεωμετρικά και γεωγραφικά σύμβολα μπορούν να χρησιμοποιηθούν. 5: ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ (Μηχανικοί, πληροφορικάριοι, κατασκευαστές): Η μαγεία προέρχεται από τη μετατροπή αντικειμένων και τον επαναπροσδιορισμό ή επανακατασκευή τους. Το μαγικό αντικείμενο γίνεται κάτι μυστηριώδες για όλους πλην του κατασκευαστή του, ο οποίος γνωρίζει την ακριβή λειτουργία και τον ακριβή σκοπό του. 6: ΤΕΧΝΗ (ζωγράφοι, γλύπτες, μουσικοί): Η μαγεία προέρχεται από την καλλιτεχνική ευαισθησία. Οτιδήποτε μπορεί να γίνει μαγικό, αρκεί να καλείται μέσω της έμπνευσης, του ρυθμού και της λογικής που διέπει την τέχνη. 7: ΕΜΦΑΝΙΣΗ (μοντέλα, διακοσμητές, φωτογράφοι): Η μαγεία σχετίζεται με την εμφάνιση. Ένα πρόσωπο, ένα σώμα, ο ρουχισμός και τα καλλωπιστικά στοιχεία αιχμαλωτίζουν τις αισθήσεις και μαγεύουν / σαγηνεύουν τους υπολοίπους. 8: ΟΜΑΔΑ (Στρατιωτικοί, αστυνομικοί, πυροσβέστες, νοσηλευτές): Η μαγεία σχετίζεται με την τάξη και την πειθαρχία μιας ομάδας. Το μαγικό αποτέλεσμα εξαρτάται απ’ τον συγχρονισμό, την ακρίβεια και τη συνεργασία μιας ομάδας. 9: ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ (βιολόγοι, χημικοί, ιατροί, φαρμακοποιοί): Η μαγεία σχετίζεται με την κατανόηση και τον έλεγχο του μικρόκοσμου. Ιοί, μικρόβια, κινήσεις και ταλαντώσεις σωμάτων, τα πάντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανάλογα για τον σκοπό της. 10: ΜΑΚΡΟΚΟΣΜΟΣ (Αστροφυσικοί, μελλοντολόγοι, μετεωρολόγοι): η κίνηση των άστρων και των ουράνιων σωμάτων / τα σύννεφα και τα καιρικά φαινόμενα είναι η πηγή της μαγείας. Η κατανόηση και η κατάλληλη χρήση τους φέρνει το επιθυμητό μαγικό αποτέλεσμα.
  2. 1 point
    Σίγουρα έχεις ακούσει το ιδίωμα "Μην κρίνεις ένα βιβλίο από το εξώφυλλο του" και άλλες τέτοιες μπούρδες. Εάν θέλεις πραγματικά να διαβάσει κάποιος το βιβλίο σου, είναι απαραίτητο να έχεις ένα καλό εξώφυλλο. Για ποιο λόγο; 1. Κεντρίζει το ενδιαφέρον του πιθανού αναγνώστη 2. Κάνει το βιβλίο να ξεχωρίζει ανάμεσα σε χιλιάδες άλλα 3. Κάνει το βιβλίο να φαίνεται προσεγμένο Ένα κακό εξώφυλλο από την άλλη, μπορεί να κάνει ζημιά με διάφορους τρόπους, οι βασικότεροι όμως είναι: 1. Δεν θα μπει καν στον κόπο κάποιος να το ρίξει μια ματιά. 2. Δεν φαίνεται επαγγελματικό, οπότε ο αναγνώστης μπορεί να θεωρήσει ότι έχεις αγνοήσει και άλλα πράγματα (π.χ. επιμέλεια κειμένου). Με λίγα λόγια, μέσα από τα εκατομμύρια βιβλία που υπάρχουν για αγγλόφωνο κοινό, αλλά και τα χιλιάδες που υπάρχουν στα ελληνικά, το εξώφυλλο αποτελεί την πιο ουσιώδη ενέργεια για να τραβήξεις την προσοχή. Η σημαντικότητα ενός καλού εξωφύλλου έχει τονιστεί άλλωστε και από μεγάλους εκδοτικούς οίκους, για αυτό και βλέπουμε άλλωστε να κυκλοφορούν το ίδιο βιβλίο με διαφορετικά εξώφυλλα, ανάλογα με την αγορά που απευθύνονται.
  3. 1 point
    Μέχρι στιγμής αυτό το έτος ήταν ένα από τα πιο επεισοδιακά που έχω ζήσει, αν όχι το πιο επεισοδιακό, και πιστεύω ότι το ίδιο είναι για τους περισσότερους από μας: κορονοϊός, η σχέση μας με τη γείτονα Τουρκία, και φυσικά η οικονομία πού θα πάει κατά διαόλου από το Σεπτέμβριο... Πίσω στα συγγραφικα μας τώρα, έχω ήδη φτιάξει ένα πλάνο για το Σεπτέμβριο και μετά. Συγγραφή βιβλίων Όσον αφορά τη συνεργατική συγγραφή, προχωράει μία χαρά και το πλάνο μου έχω για το τρίτο τρίμηνο του 2020 είναι να τελειώσω το δεύτερο μέρος της σειράς που γράφω τώρα και να γράψω ένα ακόμη. Επίσης έχω ακόμη δύο βιβλία τα οποία είναι ανέκδοτα και το μόνο που χρειάζονται είναι 3-4 μέρες στο καθένα για να τα σουλουπώσω. Αυτά δεν τα έχω βγάλει ακόμη, κυρίως για ψυχολογικούς λόγους και είναι βλακεία μιας και χάνω εν δυνάμει πωλήσεις και αναγνωστικό κοινό. Θέλω μέσα Στο σεπτέμβριο να καταφέρω να τα εκδώσω μαζί με το δεύτερο βιβλίο της βασικής σειράς που γράφω τώρα. Μπορώ να πω πως η συνεργασία μου πάει καλά και υπάρχει αρκετή χημεία με αυτόν που το γράφω και αποφάσισα να επεκταθώ λίγο παραπέρα σε νέες συνεργασίες. Μαζί με έναν άλλον συγγραφέα αποφασίσαμε να βγάλουμε ένα βιβλίο με θεματικές γύρω από τα ζόμπι, αν και δεν είναι τόσο καυτό αυτή την περίοδο. Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι επιτυχημένο, αλλά θα το δοκιμάσουμε. Επίσης αποφασίσαμε να το κάνουμε τουλάχιστον 1.200 σελίδες, προκειμένου να βγει αρκετά μεγάλο και ως ηχοβιβλίο. Η υπόθεσή μας είναι ότι ένα ήχο βιβλίο 40 ωρών, στη θεματική που γράφουμε, θα είναι κάτι που οι περισσότεροι θα μπουν στη διαδικασία να αγοράσουν, μιας και θα είναι τρομερή ευκαιρία. Βέβαια αυτό είναι απίθανο να το τελειώσω φέτος και πιστεύω ότι θα είναι έτοιμο προς τον φεβρουάριο του 2021. Θα είναι ίσως το μεγαλύτερο ηχοβιβλίο για ζόμπι που έχει βγει ποτέ. Έχοντας λοιπόν δύο συνεργάτες για το αγγλόφωνο κοινό, έχω καταφέρει και μείωσα τα έξοδα μου κατακόρυφα, μιας και εκτός του ότι μοιράζομαι το κόστος κάθε έκδοσης, διαμοιράζω σε μεγάλο βαθμό και εργασίες οι οποίες μου έπαιρναν πάρα πολύ χρόνο από το γράψιμο, όπως για παράδειγμα η τυπογραφία του εξωφύλλου, η δημιουργία της έντυπης έκδοσης των βιβλίων κ.α. Επίσης τα έσοδα είναι πολύ περισσότερα από οποιαδήποτε άλλη φορά, μιας και εκδίδουμε πιο γρήγορα. Το βασικό μου πρόβλημα είναι ότι δεν γράφω όσο γρήγορα θα ήθελα, και αυτό είναι περίπου 60.000 λέξεις τον μήνα για τα αγγλόφωνα βιβλία μου. Για τα blog που διατηρώ και την αρθρογραφία που γράφω, γράφω άλλες τόσες λέξεις, αλλά περισσότερο το κάνω για να με χαλαρώνει και δεν κερδίζω κάτι από αυτό. Στόχος μου είναι αντί για 2.000 λέξεις την ημέρα κατά μέσο όρο, να καταφέρω να ανέβω στις 3.000 λέξεις. Αυτό θα μου δώσει το πλεονέκτημα ότι θα έχω σχεδόν κάθε μήνα έτοιμο ένα μυθιστόρημα, οπότε τα έσοδα μου θα εκτοξευτούν, μιας και η ταχύτητα στο χώρο της αυτοέκδοσης, ιδιαίτερα όταν είσαι νέος συγγραφέας, είναι από τα πιο κρίσιμα. Επειδή στα ελληνικά γράφω πολύ πιο γρήγορα και εύκολα μιας και είναι η μητρική μου γλώσσα, αποφάσισα να ξεκινήσω να γράψω μία σειρά βιβλίων υπερφυσικού μυστηρίου, τα οποία θα στοχεύσω να δημοσιεύσω στην ελλάδα με την βοήθεια κάποιου παραδοσιακού εκδοτικού οίκου. Ιδανικά θα ήθελα να με δεχτεί το Μεταίχμιο ή η Anubis, αλλά επειδή γενικά είναι δύσκολη η παραδοσιακή έκδοση, το κόβω στο τέλος να τα κάνω αυτοέκδοση και να τα διαθέτω εγώ απευθείας από την ιστοσελίδα μου. Για να γίνει βέβαια αυτό δεν θα πάω άοπλος, αλλά έχω ετοιμάσει ήδη μία συγκεκριμένη διαφημιστική στρατηγική, η οποία θα μου δώσει ενδείξεις για το αν η σειρά μου θα έχει αποτέλεσμα. Για αυτό το λόγο αποφάσισα να φτιάξω μία μικρή νουβέλα περίπου 100 σελίδων, την οποία θα τη δίνω δωρεάν από την ιστοσελίδα μου. Αν οι αναγνώστες δείξουν το απαιτούμενο ενδιαφέρον και την κατεβάσουν, θα είναι μία ένδειξη ότι θα έπρεπε να προχωρήσω και να γράψω τη συγκεκριμένη πενταλογία. Ο πρώτος συνεργάτης που είχα βρει για να γράψω τα βιβλία στα ελληνικά δυστυχώς δεν θα μπορέσει λόγω υποχρεώσεων, οπότε βρήκα νέο συνεργάτη για να γράψω τα συγκεκριμένα βιβλία. Είμαστε και οι δύο πολύ ενθουσιώδεις και τον Σεπτέμβριο ιδανικά θα έχουμε την πρώτη νουβέλα έτοιμη. Για την ακρίβεια πρόκειται για light novel, οπότε θα είναι εικονογραφημένο βιβλίο. Συνεργασία με τον εκδοτικό οίκο Όπως ανέφερα και στο προηγούμενο progress report 11, ήρθα σε συμφωνία με μεγάλο εκδοτικό οίκο ήχο βιβλίων και η κεντρική μου σειρά θα γίνει ηχοβιβλίο. Η συμφωνία που είχα δεν είναι και η καλύτερη, για την ακρίβεια είναι μία μέτρια συμφωνία, αλλά πιστεύω ότι θα αποτελέσει εφορμητήριο για μεγαλύτερες επιτυχίες στο άμεσο μέλλον. Γενικά είμαι ενθουσιώδης ότι θα μετατρέψουν και τα υπόλοιπα βιβλία μου σε ηχητικές ιστορίες. Για όσους με διαβάζετε όλο αυτό το διάστημα, ίσως να έχετε καταλάβει ότι τα ηχοβιβλια έξω είναι μεγάλη υπόθεση και σε μεγάλο βαθμό η επιτυχία ή η αποτυχία ενός συγγραφέα εξαρτάται από αυτά, μιας και η συγκεκριμένη αγορά μεγαλώνει, μιας και ολοένα και περισσότεροι ακούν ηχοβιβλία. Για μένα αυτό ήταν μία μεγάλη προσωπική επιτυχία και ελπίζω να μην απογοητεύσω ούτε εμένα και τον συνεργάτη μου, ούτε και τον εκδοτικό οίκο. Μελλοντικές συνεργασίες και άνοιγμα στην ελληνική αγορά Αρκετοί συγγραφείς που μιλάω, κάθε φορά με ρωτάνε για ποιο λόγο ασχολούμαι με την ελληνική αγορά του φανταστικού, μιας και το κοινό είναι μικρό. Η απάντησή μου είναι ότι το ελληνικό κοινό είναι διάσπαρτο και αυτό από μόνο του είναι μία πρόκληση. Παρόλα αυτά είναι και ευκαιρία μαζί, μιας και δεν υπάρχουν μεγάλοι ανταγωνιστές, όπως το Amazon που είναι μονοπώλιο. Με λίγα λόγια η πεποίθηση μου είναι ότι με λίγη περισσότερη δουλειά και με συγκεκριμένη στρατηγική, μπορώ να βγάλω ένα ικανοποιητικό ποσό ή και καλύτερο από αυτό που βγάζουν τα ψηφιακά και έντυπα βιβλία μου στο εξωτερικό. Για αυτό το λόγο αποφάσισα να ξεκινήσω αυτή την μεταφυσική σειρά μυστηρίου που ήδη γράφω με τον φίλο μου. Ήδη έχω φτιάξει την ιστοσελίδα, αλλά περιμένω το εξώφυλλο του βιβλίου, προκειμένου να αρχίσω να την δημοσιεύω για να κάνω το άνοιγμα. Επίσης σε σχέση με πριν από 2-3 χρόνια, που ουσιαστικά η αυτοέκδοση ήταν πραγματικά απαγορευτική, υπάρχουν πλέον υπηρεσίες όπως το bookoo.gr το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε συγγραφείς να εκδίδουν τα βιβλία τους εύκολα και σε πολύ χαμηλό κόστος. Ακόμη κι αν αποτύχω στο να με δεχτούν από κάποιον παραδοσιακό εκδοτικό οίκο, δεν θα με χαλάσει να πάω στην επιλογή της αυτοέκδοσης. Η λογική τον market segments Δεν θα κρύψω πώς επιτυχημένος συγγραφέας το 2020, δεν αρκεί να ακολουθείς τυφλοσούρτη μία συγκεκριμένη μέθοδο για να φέρεις έσοδα. Για παράδειγμα μπορεί να έβγαλα ένα μήνα πάνω από 2 χιλιάρικα από ένα βιβλίο μου, παρόλα αυτά αυτό δεν αποτελεί λόγο να βασίζεται κάποιος αποκλειστικά στην πλατφόρμα του Amazon, μιας και αύριο μπορεί να αλλάξουν πολιτική και να μη σε συμφέρει να είσαι εκεί. Για αυτό το λόγο θέλω τα έσοδα μου να έρχονται κατά τρόπον τινά από διάφορους τομείς. Έχω έχω στόχο μέσα στο 2021 τα βιβλία μου να μου φέρουν έσοδα από διαφορετικούς τομείς. Αυτό σημαίνει πως τα ηχοβιβλία θα τα εμπιστεύομαι σε κάποιον εκδοτικό οίκο, τα ψηφιακά βιβλία θα τα εκδίδω μέσω Amazon, ενώ το έντυπο βιβλίο θα χρησιμοποιώ μία άλλη υπηρεσία που λέγεται Ingramspark. Υπάρχει επίσης και η σκέψη να στείλω και κάποια βιβλία μου σε παραδοσιακό εκδοτικό οίκο, ώστε να έχω μία ακόμη σχετική ασφάλεια. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θα με δεχτούν. Αν καταφέρω και κλείσω και κάποια συμφωνία με παραδοσιακό εκδοτικό οίκο στην ελλάδα, τα πράγματα θα είναι ακόμη καλύτερα. Δεν σας κρύβω πως είμαι ιδιαίτερα ενθουσιώδης με το να στείλω τα βιβλία μου σε μεγάλο ελληνικό εκδοτικό οίκο και να δω τι αποτέλεσμα θα φέρω. Καλύπτοντας τις αδυναμίες με συνεργασίες Κλείνοντας αυτό το κεφάλαιο, θέλω να τονίσω πως ως συγγραφέας είμαι μάλλον μέτριος προς καλός, αλλά σε καμία περίπτωση τόσο ταλαντούχος και εξαιρετικός όπως άλλοι συγγραφείς. Το βασικό μου ατού είναι η επιμονή και το γεγονός ότι έχω μία αμυδρή γνώση από προηγούμενη εμπειρία, πώς να κινηθώ και πώς θα πουλήσω τα βιβλία μου. Το βασικότερο όμως απ' όλα, είναι ότι γνωρίζω τις αδυναμίες μου και προσπαθώ αν συνεργάζομαι με άλλους που είναι καλύτεροι από εμένα. Όχι μόνο βελτιώνομαι και εγώ περισσότερο, αλλά φέρνω και καλύτερα αποτελέσματα στο τέλος. Για μία ακόμη φορά θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που με παρακολουθείτε και με βοηθάτε να γίνω καλύτερος!
  4. 1 point
    Σήμερα στην συγγραφική μας παρέα έχουμε την τιμή να φιλοξενήσουμε την Λίλα Κίσσα- Φραγκομίχαλου, την οποία και γνώρισα συγγραφικά μέσα από το βιβλίο της Inari. Αυτό που μου έκανε εντύπωση στα βιβλία της είναι πως το κάθε ένα είναι εικονογραφημένο και, όπως λέει και η ίδια, προσπαθεί να αναβιώσει αυτό το "ξεχασμένο" είδος. Ας μην σας κρατάω άλλο σε αγωνία όμως, ας προχωρήσουμε στις ερωτήσεις. Λίλα θα ήθελα να σε καλωσορίσω στην παρέα μας. Θα ήθελες να μας πεις μερικά πράγματα για εσένα; Αλέξανδρε καλώς σε βρίσκω και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο που μου αφιερώνεις! Λοιπόν, γεννήθηκα στην Αθήνα, όπου μεγάλωσα και σπούδασα, αλλά από τα τριάντα μου και μετά, μετακόμισα στη Χίο με την οικογένειά μου. Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό καθότι έχω κάνει το χόμπι μου επάγγελμα! Συγγράφω και εικονογραφώ τα δικά του μυθιστορήματα φαντασίας, λειαίνοντας συνεχώς την κοσμοπλασία του "Ονειρόκοσμου Angel Eyes" την οποία εμπνεύστηκα το 2011. Η μουσική έχει τεράστια σημασία για μένα. Ακούω metal, κυρίως symphonic, epic, gothic και folk. Και η εγγύτητα στη φύση και τα πλάσματά της μου δίνουν τη δύναμη που χρειάζομαι για να συνεχίζω! Από που αντλείς έμπνευση για να γράφεις τις ιστορίες που γράφεις, καθώς και να σχεδιάζεις; Βλέπω πολλά όνειρα από παιδί ακόμα! Να φανταστείς ολόκληρη η σειρά Angel Eyes "κατέβηκε" στο μυαλό μου σαν ολοκληρωμένο αρχείο το 2011 και ακόμα γράφω! Επίσης η μουσική με κάνει να σκηνοθετώ. Ως θέματα με αγγίζουν η αποδοχή της διαφορετικότητας, η αποδόμηση κάποιων παρεξηγημένων αρχετύπων, η θέση της γυναίκας. Ως σχεδίαση οι επιρροές μου είναι πασιφανώς από το ιαπωνικό manga/anime στο οποίο έχω προσθέσει μια δόση ρεαλισμού. Ποια βιβλία έχεις γράψει και τι πραγματεύονται; Τα βιβλία μου που κυκλοφορούν μέχρι στιγμής είναι τα εξής: Angel Eyes Βιβλίο Ι Φύλακες (2016) Angel Eyes Βιβλίο ΙΙ Το μονοπάτι (2017) Angel Eyes Βιβλίο ΙΙΙ Προορισμός (2018) Angel Eyes Βιβλίο IV Αργυρή Ιέρεια (2019) Inari: Ο Δράκος με τις Επτά Καρδιές (2019) Η σειρά Angel Eyes ακολουθεί την πορεία της νεαρής Αμόρια, μιας χαρισματικής νέας με φόντο ένα φαντασιακό μεσαιωνικό φέουδο. Η Αμόρια έχει το χάρισμα να βλέπει και να δρα και σε μια άλλη διάσταση εκτός της Ύλης στο λεγόμενο Αστρικό Πεδίο, όπου μπορεί κανείς να συναντήσει αρχετυπικές μορφές όπως άγγελοι και δαίμονες. Ο φύλακας-άγγελος της Αμόρια ο Μίχο κινδυνεύει από πτώση όταν οι δυο τους ερωτεύονται. Και ο φύλακας-δαίμονας της κοπέλας ο οποίος είναι ο τέλειος νους της ιστορίας και γνωρίζει κρυμμένες αλήθειες για τη Δημιουργία, θα κάνει ότι μπορεί για να αναγκάσει τον αντίπαλό του να δράσει με βάση την καρδιά του. Φυσικά εξωτερικοί αντίπαλοι αναδύονται στην πορεία, η Αμόρια ωριμάζει σαν μάγισσα και πολεμίστρια, ενώ και οι χαρακτήρες που πλαισιώνουν τη βασική τριάδα συμπληρώνουν με τις αποφάσεις και τις πράξεις του το πολύπλοκο παζλ του Angel Eyes saga, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί με το 5ο βιβλίο της σειράς "Πέρα απ’ τ’ Άστρα". Ο μύθος του Inari απ’ την άλλη μεριά είναι μια ιστορία Αιθερικού Πεδίου (ένα στάδιο πιο κοντά στην Ύλη από το Αστρικό που προανέφερα) που εκτυλίσσεται στην Ιαπωνία της περιόδου Edo. Η πριγκίπισσα O-Gin του βασιλείου των νήσων Ryukyu στα νότια της Ιαπωνίας μεγαλώνει ευτυχισμένη κοντά στον αγαπημένο της ωκεανό, όταν μια πρόσκληση από την ιαπωνική επαρχία Satsuma και ένας χρησμός αλλάζουν τα δεδομένα της ζωής της. Κάποιο μεγάλο Κακό θα συναντήσει εκεί, αλλά το ταξίδι αυτό είναι αναγκαίο να γίνει. Όταν θα κινδυνέψει η ζωή της, μια αλλόκοσμη χρυσή ενέργεια την επαναφέρει από τον θάνατο. Θα μπορούσε να είναι ο άντρας-χρυσάφι του χρησμού; Ποιο είναι το πεπρωμένο της O-Gin; Ο νεαρός άρχοντας της Satsuma; Ο ξεχασμένος δράκος-θεός του ποταμού δίχως όνομα; Ή η προστασία της ίδιας της επαρχίας και του λαού της; Μπορείτε να βρείτε όλα μου τα βιβλία και να κάνετε τις αγορές σας στο https://angeleyes.gr/shop/ Είναι όλα τα βιβλία σου εικονογραφημένα; Ναι, είναι όλα εικονογραφημένα. Προσπαθώ να αναβιώσω ένα ξεχασμένο είδος: το illustrated novel. Ποια διαδικασία ακολουθείς για τον σχεδιασμό και συγγραφή των ιστοριών σου; Οι εικονογραφήσεις μου γίνονται κατά κύριο λόγο στο χέρι. Ξεκινώ με μολύβι και χαρτί, κάνω προσχέδιο πάντα, έπειτα "καθαρίζω" το line art. Για τον χρωματισμό χρησιμοποιώ διάφορα μέσα: γραφιστικούς μαρκαδόρους με βάση αλκοόλης, υδροχρώματα και παστέλ. Στον υπολογιστή διορθώνω ατέλειες και λάθη μόνο ή εξισορροπώ χρώματα και αντιθέσεις. Θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου ως old school manga artist. Για τη συγγραφή χρειάζομαι πρωτίστως concept. Έπειτα δομή. Δεν ξεκινώ ποτέ μια ιστορία που δεν ξέρω που πάει και πως θα καταλήξει. Όταν τα επιμέρους κεφάλαια έχουν διαχωριστεί καλά σε χειρόγραφη μορφή και έχω αποφασίσει τι ρόλο θα αναλάβει ο κάθε χαρακτήρας μου αρχίζουν όλα: 1ο, 2ο draft, επιμέλεια, προσθήκες ή αφαιρέσεις. Συγγράφω πάντα με την καρδιά, αλλά φροντίζω να επιμελούμαι τα κείμενά μου με το μυαλό, που λένε! Από τις ιστορίες που έχεις γράψει, ποια είναι η αγαπημένη σου; Μου βάζεις δύσκολα τώρα! Αγαπώ πολύ τους "Φύλακες" γιατί είναι το πρώτο μου βιβλίο και έχει μια ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου. Αλλά θεωρώ πολύ άρτιο βιβλίο την "Αργυρή Ιέρεια" με σωστές δοσολογίες μύθου, περιπέτειας, ανατροπών και έρωτα. Στο "Inari" τέλος έχω "κλειδώσει" όλη τη λατρεία μου για την Ιαπωνία. Από χαρακτήρες μου έχω μια εμφανή αγάπη για τον Σεντ, τον δαίμονα της σειράς "Angel Eyes", γιατί ανήκει σε ένα αρχέτυπο πραγματικά παρεξηγημένο. Παρ’ όλα αυτά κρύβει μεγάλη αγάπη και υπομονή μέσα του. Μας μπερδεύει πολλές φορές για τις προθέσεις του, σκαρώνοντας πανέξυπνα και πολύπλοκα σχέδια, αλλά πάντα στο τέλος παραμένει συμπαθής. Ποια ήταν η ανταπόκριση του αναγνωστικού κοινού μέχρι τώρα; Η ανταπόκριση του αναγνωστικού κοινού της λογοτεχνίας του Φανταστικού ήταν ένθερμη από το πρώτο κιόλας βιβλίο - θα τολμούσα να πω. Οι "Φύλακες" κάποια στιγμή είχαν γίνει μέχρι και best seller στα Public! Αλλά και αργότερα, όταν άρχισα να συμμετέχω σε διάφορα φεστιβάλ της ποπ κουλτούρας και του Φανταστικού εξεπλάγην από την αγάπη του κόσμου και απ’ το πόσο είναι δεμένοι με τους ήρωες των βιβλίων! Κάποια παιδιά μου έχουν κάνει την τιμή να επιλέξουν χαρακτήρες των βιβλίων μου για τα cosplays τους! Κοινό υπάρχει και νομίζω ότι θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο με τα χρόνια! Έχεις στα σκαριά κάποια άλλη ιστορία; Έχω πολλές ιστορίες στα σκαριά, δικαιώνοντας το παρατσούκλι μου idea generator! Θα αποκαλύψω ότι έρχεται μέχρι τον Σεπτέμβρη "Το Δάσος που Βρυχάται". Πρόκειται για ένα σκοτεινό παραμύθι με έντονα τα στοιχεία του παγανισμού που προβάλει πολύ τη σημασία των ηθικών αξιών του ανθρώπου γενικά και ειδικότερα του άντρα. Ταυτόχρονα ετοιμάζω το φινάλε του Angel Eyes "Πέρα απ’ τ’ Άστρα", το "Λεόνε" (που δεν ξέρω καν αν θα βγει με αυτό τον τίτλο), τις "Αθάνατες του Αζραέλ" (μια σειρά διηγημάτων με κοινή θεματολογία την έμφυλη βία) και κάποια στιγμή αργότερα ευελπιστώ να ολοκληρώσω την κοσμοπλασία μου με το "Βιβλίο των Αιώνων" στο οποίο αναλύεται πλήρως όλη η γέννηση του Ονειρόκοσμου. Ποια εμπόδια συνάντησες μέχρι τώρα στην έκδοση των βιβλίων σου και πως τα ξεπέρασες; Δυσκολίες νομίζω συναντά κανείς σε όποιο μονοπάτι κι αν επιλέξει. Ίσως και γι’ αυτό είναι τόσο γλυκό το συναίσθημα που νιώθει κανείς όταν τα καταφέρει! Δεν έχω παράπονο όμως! Με υπομονή, επιμονή, μεράκι και πολλή αγάπη για το αντικείμενο όλα ξεπερνιούνται. Πόσο χρόνο χρειάζεσαι για ολοκληρώσεις μία ιστορία; Εξαρτάται από το μέγεθός της! Μια εικονογραφημένη νουβέλα μπορεί να ολοκληρωθεί σε έξι μήνες. Ένα αρκετά μεγάλο μυθιστόρημα πάλι μπορεί και να μου πάρει δυο χρόνια! Καλώς ή κακώς για την κάθε εικονογράφηση χρειάζονται 2-3 μεροκάματα… Τι ορίζεις συγγραφική επιτυχία; Χμμμ… Ερώτηση παγίδα;! Για μένα δεν είναι οι πωλήσεις, σίγουρα! Αλλά το να έρχονται άνθρωποι και να μου λένε πως ταξίδεψαν, πως γέλασαν, πως έκλαψαν, πως προβληματίστηκαν, πως ερωτεύτηκαν, πως άντλησαν ελπίδα μέσα από τα βιβλία μου, πάντα με αφήνει όμορφα μουδιασμένη. Μου είναι πολύτιμο αυτό! Πιστεύεις πως υπάρχει φόρμουλα για να γίνει κάποιος επιτυχημένος συγγραφέας, που θα ζει αποκλειστικά από τη συγγραφή στην Ελλάδα; Θα απαντήσω σαν Ιάπωνας sensei με βαθιά, αυστηρή φωνή: "Σκέψου καλά τον λόγο για τον οποίο γράφεις. Αν είναι για να βγάλεις λεφτά, ή για να αποκτήσεις φήμη, μην το κάνεις. Αν το κάνεις από αγάπη για τους ανθρώπους και επειδή μια ιστορία σε διάλεξε, τότε προχώρα και κάνε το καλύτερο που μπορείς!" Δεν υπάρχουν ευτυχώς φόρμουλες, Αλέξανδρε! Γιατί αλλιώς θα μιλούσαμε για επιστήμη κι όχι για λογοτεχνία. Ποια πιστεύεις είναι τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του να είσαι συγγραφέας στην Ελλάδα; Δεν έχω κάτσει να το σκεφτώ αυτό! Γενικά δεν ζυγίζω καταστάσεις, αφού η λογική μου δεν είναι τετράγωνη. Πάντα δρω με την καρδιά κι εκεί δεν έχει ζυγαριές. Θέλεις να κάνεις κάτι και απλά το κάνεις! Πως διαφήμισες / διαφημίζεις τα βιβλία σου; Χρησιμοποιώ αρκετά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αναρτώντας πολύ συχνά εξελίξεις από τη δουλειά μου και κρατάω προσωπική επαφή με πολλούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει μέσα από τα βιβλία μου. Η διαφήμιση ενός βιβλίου μπορεί να γίνει μέσω παρουσιάσεων, μέσω συμμετοχών σε φεστιβάλ κλπ. Αλλά νομίζω οι καλύτεροι διαφημιστές είναι οι ικανοποιημένοι αναγνώστες. Αυτοί δεν προδίδουν ποτέ και πάντα θα πουν ένα καλό λόγο σε άλλους. Και έτσι η παρέα μεγαλώνει! Έχεις σκεφτεί / σκέφτεσαι να εκδώσεις τα βιβλία σου σε κάποια άλλη γλώσσα; Βεβαίως και θα ήθελα να μεταφράσω τα βιβλία μου στα αγγλικά! Αλλά περιμένω πρώτα να ολοκληρώσω την πενταλογία! Ένα βήμα τη φορά, μη σκοντάψω κιόλας! Συνεργάζεσαι με άλλους συγγραφείς για εικονογραφήσεις / συνεκδόσεις; Στον τομέα της σχεδίασης έχω συνεργαστεί με άλλους στα πλαίσια μεμονωμένης εικονογράφησης (πχ για εξώφυλλα βιβλίων), αλλά και αυτό δεν το συνηθίζω, αν δεν νιώθω το κείμενο. Πρέπει οπωσδήποτε να συνδεθώ συναισθηματικά με κάποια ιστορία για να ζωγραφίσω το οτιδήποτε μέσα απ’ αυτή. Για τη συγγραφή δε είναι ακόμα πιο δύσκολο! Δεν διανοούμαι δυο άτομα να γράφουν το ίδιο κείμενο, καθώς είμαι control freak! Αλλά ναι, όπως έχω πει και παλιότερα, θα συμμετείχα σε μια ανθολογία διηγημάτων εάν με ενέπνεε η θεματολογία. Η έκδοση των βιβλίων σου ήταν συνέκδοση, παραδοσιακή έκδοση, αυτοέκδοση; Ποια τα βήματα που ακολούθησες για να εκδοθείς; Για τα δύο πρώτα μου μυθιστορήματα "Φύλακες" και "Το μονοπάτι" συνεργάστηκα με ένα τυπογραφείο της Χίου, που πίστεψε στο όλο εγχείρημα και συμμετείχε και οικονομικά. Πήγε καλά! Και λίγο καιρό μετά σε μια παρουσίαση στην Αθήνα οι εκδόσεις Momentum πρόσεξαν τα βιβλία μου και μου δήλωσαν το ενδιαφέρον τους για συνεργασία. Τα βιβλία "Προορισμός", "Αργυρή Ιέρεια" και "Inari: Ο Δράκος με τις Επτά Καρδιές" είναι εκδόσεις της Momentum. Για το μυθιστόρημά μου που βγαίνει φέτος το φθινόπωρο – "Το Δάσος που Βρυχάται" επέλεξα την ανεξάρτητη έκδοση, καθότι θέλω να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου προωθώντας το έργο μου μόνη μου. Θα σου πω σχετικά με το αποτέλεσμα σε έναν χρόνο – πραγματικά δεν έχω ιδέα πως θα πάει! Τι συμβουλές έχεις να δώσεις προς τους επίδοξους συγγραφείς που θα ήθελαν να εκδώσουν το βιβλίο τους και να δουν τα βιβλία τους στα ράφια των βιβλιοπωλείων; Να μην απογοητεύονται, να μην εγκαταλείπουν θα έλεγα. Επίσης να μην κάνουν βεβιασμένα βήματα. Το σπουδαιότερο ζήτημα για μένα είναι πάντα να παραδώσει κανείς ένα αξιοπρεπές βιβλίο στο αναγνωστικό κοινό, ένα βιβλίο με ψυχή! Υπάρχουν εκδοτικοί οίκοι στην Ελλάδα για όλα τα είδη λογοτεχνίας ευτυχώς! Υπάρχουν άλλοι light novel συγγραφείς στην Ελλάδα; Το light novel και γενικά το illustrated fiction δεν είναι ένα είδος που συναντάμε στην Ελλάδα. Όμως βλέπω μεγάλες εκδόσεις κυρίως του φανταστικού να προσθέτουν εικονογράφηση στο εξωτερικό. Η σπανιότητα βέβαια δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό. Καθότι ένα μυθιστόρημα με εικόνα στις μέρες μας θεωρείται ξεχωριστό και καινοτόμο! Ποιες οι αγαπημένες σου κατηγορίες βιβλίων / ιστοριών; Αγαπημένη μου κατηγορία είναι σαφώς το fantasy fiction, όμως μου αρέσουν πολύ και τα βιβλία μυστηρίου ειδικά εάν περιέχουν και δόσεις μεταφυσικής! Ποια βιβλία ή συγγραφείς σε έχουν εμπνεύσει; Όπως ανέφερα και παραπάνω κυρίως εμπνέομαι από τα όνειρα, τη μουσική και τις μελέτες που κάνω κατά καιρούς στη λαογραφία και μυθολογία διάφορων πολιτισμών. Επίσης εμπνέομαι από τα πάμπολα manga που διαβάζω. Αυτό που με επηρεάζει είναι ένα κλίμα ή μια ατμόσφαιρα. Θα αναφέρω χαρακτηριστικά το light novel "Vampire Hunter D" του Hideyuki Kikuchi με εικονογράφηση του Yoshitaka Amano. Υπάρχει κάποιος Έλληνας του φανταστικού που σε επηρέασε συγγραφικά; Οι Έλληνες συγγραφείς του Φανταστικού είναι οι αγαπημένοι μου και τα τελευταία χρόνια διαβάζω σχεδόν αποκλειστικά δικά τους έργα. Όμως όχι, μου είναι δύσκολο να επηρεαστώ σε θέμα συγγραφής από κάποιον συνάδελφο. Το ύφος της γραφής μου έχει διαμορφωθεί πιο νωρίς άλλωστε. Και πάντα προσέχω να μην "αντιγράφω" τις θεματολογίες τους. Κάτι τέτοιο θα ήταν αντιδεοντολογικό για μένα. Ποιος / οι καλλιτέχνες σε έχουν επηρεάσει στις εικονογραφήσεις σου; Εδώ η λίστα θα ήταν κανονικά μεγάλη, όμως θα προσπαθήσω να αρκεστώ σε λίγους και εκλεκτούς sensei, των οποίων τα έργα τους πραγματικά μου κόβουν την ανάσα. Όπως προανέφερα αγαπώ το στυλ του Yoshitaka Amano. Η Ayami Kojima που έχει σχεδιάσει για το Castelvania είναι τεράστια επιρροή! Αλλά και τα σκοτεινά έργα του Takato Yamamoto με αφήνουν άφωνη. Βλέπω τα έργα τους για ώρες και σκέφτομαι "θέλω κάποια μέρα να φτάσω το δικό τους επίπεδο!" Τι σου δίνει κίνητρο για να γίνεις καλύτερη συγγραφέας; Δεν ξέρω ακριβώς… Νομίζω ότι είμαι σε μια μόνιμη αναμέτρηση σε πολλά θέματα. Συγγραφικά και σχεδιαστικά. Αλλά όχι με τους συναδέλφους μου. Με τη Λίλα του χθες. Εάν γράψω καλύτερα, εάν ζωγραφίσω καλύτερα τότε οι άνθρωποι που παίρνουν τα βιβλία μου στα χέρια τους, θα μπορέσουν να ζήσουν πιο έντονα τις ιστορίες που έχω να τους διηγηθώ! Θα ονειρευτούν πιο καθαρά. Θα συγκινηθούν πιο αισθητά. Θα προβληματιστούν πιο πολύ σε θέματα που θίγω. Οι ιστορίες που γράφω άλλωστε είναι ηθοπλαστικές, οπότε όσο καλύτερα επικοινωνούνται στον αναγνώστη, τόσο καλύτερη δουλειά κάνουν! Πως σκέφτεσαι συγγραφικά τον εαυτό σου σε πέντε χρόνια από τώρα; Σε τόσα πολλά χρόνια;! Δεν έχω ιδέα! Όπως έχω ξαναπεί δημοσίως μου αρέσει να βλέπω το σκαλί που ανεβαίνω αυτή τη στιγμή. Δεν θέλω να σκοντάψω. Και δεν βιάζομαι να ανέβω, ούτε και να φτάσω κάπου. Θέλω να ευχαριστηθώ το μονοπάτι και να το ζήσω σκαλί-σκαλί. Αρκεί βέβαια να κινούμαι προς τα επάνω, έτσι;! Το μόνο σίγουρο είναι ότι και σε πέντε χρόνια από τώρα, κάπου εδώ θα είμαι! Θα συγγράφω και θα ζωγραφίζω σαν τρελή για να ενθαρρύνω τους συνανθρώπους μου να βλέπουν τον κόσμο με τα δικά τους αγγελικά μάτια! Υπάρχει κάτι άλλο που θα ήθελες να προσθέσεις για εσένα; Περισσότερα στοιχεία για τον Ονειρόκοσμο Angel Eyes μπορείτε να βρείτε στο https://angeleyes.gr/ ή εάν θέλετε να βλέπετε βήμα-βήμα την εργασία μου για κάθε βιβλίο μπορείτε να μπείτε στην σελίδα του facebook: Angel Eyes fantasy art. https://www.facebook.com/angeleyesbylila/ και https://www.goodreads.com/author/list/15647173 Αλέξανδρε και πάλι ευχαριστώ για αυτή την όμορφη και εκτενέστατη συνέντευξη! Νομίζω ότι τα είπα όλα! Λίλα και εγώ θα ήθελα να σε ευχαριστήσω με την σειρά μου για την πολύ "ζουμερή" συνέντευξη που μου παραχώρησες και εύχομαι να δούμε σύντομα το νέο σου βιβλίο στα ράφια των βιβλιοπωλείων! Το άρθρο αποτελεί αναδημοσίευση από τη lefalok.gr
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..