Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/22/2018 in Event Comments

  1. 9 points

    until

    α) Αυτό είναι λογικό και νομίζω πως είναι και ο βασικότερος λόγος. β) Εξαρτάται από τις επιδιώξεις καθενός και το κατά πόσο θεωρεί πως "τυπωμένο να 'ναι κι όπου να 'ναι" είναι προτιμότερο από το να γράψει μια ιστορία για την οποία θα λάβει κριτική. "Διαγωνισμοί" στους οποίους δεν δίνονται αντίτυπα και οι συγγραφείς πρέπει να πληρώσουν για να πάρουν το βιβλίο στο οποίο συμμετέχουν; "Διαγωνισμοί" με 50 διακριθέντες; Εγώ προσωπικά δεν θα πάρω, θα προτιμήσω το sff οποιαδήποτε μέρα. γ) Δεν θεωρώ πως γίνεται σκληρή κριτική στα νέα μέλη και ομολογώ πως δεν ξέρω πού το έχεις δει αυτό και το λες ξανά και ξανά. Επειδή δεν μου αρέσει να αερολογώ, θα παραθέσω και παραδείγματα από κριτική που έχει γίνει σε διαγωνισμούς σε νέα μέλη: 36ος Διαγωνισμός στην ιστορία του Μορφέα (1η θέση) και στη δική μου ιστορία (3η θέση), 39ος Διαγωνισμός στην ιστορία του Lord Denton (τελευταία θέση), 41ος Διαγωνισμός στην ιστορία του tzaspy (προτελευταία θέση), 42ος Διαγωνισμός στις ιστορίες των GeorgeDamtsios (5η θέση), mariosdimitriadis (προτελευταία θέση), Bjorne (τελευταία θέση), 43ος Διαγωνισμός στις ιστορίες των South of Heaven (2η θέση), τη δική σου (7η θέση), της Νίκης (προτελευταία θέση) και του Lol4N3ver (τελευταία θέση), 44ος Διαγωνισμός στην ιστορία του Billandros (προτελευταία θέση), 45ος Διαγωνισμός στην ιστορία του Glokta (τελευταία θέση), 47ος Διαγωνισμός στην ιστορία του John Ernst (προτελευταία θέση). 8 Διαφορετικοί διαγωνισμοί, πρώτες συμμετοχές για όλα τα άνωθεν μέλη που αναφέρω. Όπως βλέπεις υπάρχει διασπορά στις θέσεις - αναμενόμενο - και, αν διαβάσεις τις κριτικές που έλαβαν αυτά τα μέλη, θα δεις ότι οι περισσότεροι από εμάς προσπαθούμε να επισημαίνουμε και τα θετικά και τα αρνητικά. Το Χρονικό των Διαγωνισμών είναι ανοιχτό και έχει links για όλες τις ιστορίες για όποιον μπορεί να θέλει να ανατρέξει. Εγώ προσωπικά δεν πιστεύω ότι κανένας ποτέ έγινε καλύτερος συγγραφέας επειδή τον διάβαζαν και του έλεγαν ψέματα για το πόσο καταπληκτικά γράφει. Αν το πιστεύεις εσύ, πάσο. δ) Οι διαγωνισμοί του sff δεν είναι διαγωνισμοί, τους έχουμε βαφτίσει έτσι για να υπάρχει ένας υγιής ανταγωνισμός, αλλά το μόνο που κερδίζουμε είναι σχόλια για το πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την εκάστοτε ιστορία μας. Πιστεύω πως κάποιοι στο παρελθόν έχουν χάσει τη μπάλα κι έχουν καταφύγει σε μπαγαποντιές και κλεψιές ακριβώς επειδή δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν αυτό το απλό πράγμα: ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΙΚΗΤΗΣ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΑΜΕΝΟΙ. Όλοι κερδίζουμε από 10 σχόλια στην ιστορία μας. Οπότε πάμε πάλι πίσω στο (β) και στις επιδιώξεις καθενός κτλ κτλ. ε) Δεν είναι προνόμιο το να βρεθείς στην πρώτη θέση, είναι αποτέλεσμα του να έχεις γράψει αυτήν που όσοι ψήφισαν θεώρησαν ως την καλύτερη ιστορία. Κι είναι κάτι που πετυχαίνεις με σκληρή δουλειά, με το να ακούς τα σχόλια που σου γίνονται και με λίγη τύχη (γιατί φυσικά μετράει και το θέμα και οι ιστορίες ενάντια στις οποίες θα διαγωνιστείς). Δεν θεωρώ ότι βρέθηκε μέχρι στιγμής στην πρώτη 3άδα κανείς που δεν το άξιζε. Κι αν βρέθηκε περισσότερες από μία φορές, πάλι το άξιζε. ζ) Είναι απαραίτητο για να βεβαιωθούμε για το engagement level του συμμετέχοντα. Αν θέλεις σχόλια, να κάνεις και σχόλια. Προσωπική άποψη και πάλι, αλλά με έχουν κουράσει όσοι σκάνε μύτη, μας πετάνε μια ιστορία 15.000 λέξεων στη βιβλιοθήκη και περιμένουν να σχολιάσουμε χωρίς αυτοί να κάνουν την παραμικρή προσπάθεια να επικοινωνήσουν με την κοινότητα ή να ασχοληθούν με ιστορίες άλλων. Όχι. Enough said. η) Μάλλον δεν έχεις διαβάσει καλά τους κανόνες. Στους διαγωνισμούς συμμετέχει οποιοσδήποτε. Τα 50 posts χρειάζονται ΜΟΝΟ για να ψηφίσεις και πιστεύω ότι οι λόγοι θα έπρεπε να είναι προφανείς. Αν όχι, ας θυμηθούμε τον καλό μας φίλο που έφαγε ban πρόσφατα και το fake account του. θ) Παραπέμπω πάλι πίσω στο (β). Και θα προσθέσω κιόλας ότι σε κανέναν από τους διαγωνισμούς (έχω λάβει κι εγώ μέρος σε κάποιους, όπως και πολλοί εδώ μέσα) δεν θα σου κάνουν σχόλια οι κριτές για το πώς να βελτιώσεις την ιστορία σου ή το πώς να γίνεις καλύτερος συγγραφέας. Επομένως, οι διαγωνισμοί του φόρουμ εξυπηρετούν κάτι που κανένας άλλος διαγωνισμός δεν εξυπηρετεί. Αυτά από εμένα. Ata out.
  2. 7 points

    until

    Επίσης να κάνω μια φιλική επισήμανση - κυρίως σε όσους είναι σχετικά καινούργιοι στον σχολιασμό ιστοριών. Το αν σας αρέσει η όχι μια ιστορία είναι απόλυτα λογικό και θεμιτό. Μην "ντρέπεστε" να κάνετε αρνητική σχόλια και κριτική πάνω σε ένα κείμενο (αρκεί να είναι καλοπροαίρετα πάντα). Αυτό που θέλουμε εμείς οι συγγραφείς είναι feedback από όλους, ανεξαιρέτως του πόσο σας άρεσε η όχι η ιστορία. Γι αυτόν τον λόγο είναι το συγκεκριμένο φόρουμ γνωστό και γι αυτόν πρέπει να παραμείνει. Ένα σχόλιο όπως "το βρήκα βαρετό αλλά μετά έφτιαξε" δε με βοηθάει ενώ αν ήταν "στην αρχή ήταν αργή η πλοκή, σκαλωνε, αλλά σε εκείνο και σε εκείνο το σημείο έφτιαξε και αν εβαζες κι αυτό θα έφτιαχνε κι άλλο" με βοηθάει πολύ περισσότερο. Πείτε όσα αρνητικά θέλετε αρκεί να είναι όσο περισσότερο τεκμηριωμένα. Το λέω με κάθε καλή διάθεση για να βοηθηθουμε κι εμείς αλλά κι εσείς σε μελλοντικά γραπτα σας. Αυτά
  3. 7 points

    until

    ουφ τελείωσα. Είναι πολύ βιαστική ιστορία, το ξέρω, μα δεν μπορούσα ν' αντισταθώ στον πειρασμό! Δασολόγος και θέμα δέντρο! Βάζω τα λινκς, το ένα για την ιστορία και τ' άλλα για σχολιασμούς. Η ιστορία που έγραψα: Οι τρεις κριτικές μου:
  4. 7 points

    until

    Νίκη αφού υπογράψεις το πρωτόκολλο Κ12 και περάσεις για σφραγίδες και μεγαρόσημα στο γραφείο Υ55Β, τότε μπορείς να συμμετάσχεις. ΓΡΑΦΕ, ΒΡΕ, ΚΙ ΑΣΕ ΤΑ ΚΟΥΛΑ!
  5. 7 points

    until

    Εγώ ήθελα να γράψω, αλλά πραγματικά δεν προλάβαινα λόγω αυξημένων υποχρεώσεων την τρέχουσα περίοδο. (Πρωτη Δημοτικού, κι έτσι). Επίσης, έχω πάρει φορα με το βιβλίο μου και δεν ήθελα να χαλάσω το μομέντουμ, καθώς είμαι σε εξαιρετικά δύσκολο σημείο. Αν με ρωτήσεις όμως, θεωρώ πως η μειωμένη συμμετοχή είναι συνισταμένη πολλών πραγμάτων: α) Τα πιο έμπειρα μέλη ασχολούνται αποκλειστικά με τη συγγραφή και την προώθηση των βιβλίων τους στο FB, Goodreads, ή αναζητούν την τύχη τους στο εξωτερικό. Επίσης, έχοντας ήδη εκδόσει κάποιο έργο, οι περισσότεροι θαρρώ πως έχουν φτάσει σε ένα επίπεδο που δεν έχουν να κερδίσουν κάτι εξαιρετικά απαραίτητο από την όλη διαδικασία. β) Το τελευταίο διάστημα (θεωρώ πως) έχω εντοπίσει αυξημένο αριθμό λογοτεχνικών διαγωνισμών που διοργανώνουν διάφοροι εκδοτικοί ή μη. Επομένως υπάρχουν κι άλλες διέξοδοι για να εκφράσουν οι νεαροί επίδοξοι συγγραφείς τις ανησυχίες τους, έχοντας στις περισσοτερες των περιπτώσεων και το δέλεαρ μιας πιθανής έκδοσης ή έστω την ευκαιρία να ανεβάσουν το πρεστίζ τους. ΦantastiCon, Fantasmagoria, στο Nyctophylia απ' ό,τι είδα, Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών, Θρύλοι του Σύμπαντος, εργαστήρια δημιουργικής γραφήςκτλ κτλ. Και σοβαρά τώρα, πόσα διηγήματα να γράψεις όταν ταυτόχρονα γράφεις και κάτι άλλο (ή άλλα), ενώ δουλεύεις παράλληλα 10ωρα κι έχεις και μια οικογένεια να δεις αλλά και δευτερεύουσες ασχολίες να περάσεις τις ώρες σου, για τις οποίες ενδιαφέρεσαι εξίσου; Ορίστε ένα παράδειγμα: θεωρητικά θα μπορώ να γράψω ένα διήγημα τους επόμενους μήνες. Να γράψω για το sff ή να γράψω για το Fantasmagoria όπου θα μπορώ πιθανώς να το δω και τυπωμένο σε βιβλίο; γ) Η σκληρή κριτική που γίνεται στα νεα μέλη είναι εύκολο να αποθαρρύνει τους πιο ευαίσθητους. Ξέρω - ξέρω, θα συμφωνήσω με οποιοδήποτε αντίθετο επιχείρημα, μα δεν παύει να είναι ένα γεγονός αυτό. Όταν ξεκίνησα να γράφω εγώ (πέρασαν 2 χρόνια...) υπήρξαν 14 συμμετοχές νομίζω, και μάλιστα υπήρξαν και 2 δεκαεννιάχρονοι. Το ότι δεν έμειναν, κάτι λέει. Όπως επίσης πως - συνήθως, όχι πάντα - τα νέα μέλη έχουν τις μεγαλύτερες πιθανότητες να βρεθούν στις τελευταίες θέσεις. δ) Το έχω ξαναπεί, δεν συμφωνείτε, αλλά θα έπρεπε με κάποιον τρόπο απαραιτήτως να ανέβει το πρεστίζ. Αν δεν θέλετε casual καταστάσεις, ας το κάνουμε hardcore τότε. Να διαδώσουμε πως είναι ο πιο δύσκολος και απαιτητικός διαγωνισμός που υπάρχει. Πως είναι (πράγματι) μεγάλο σχολείο. Χμμ... να μια ωραία ιδέα! ε) Παιδιά που έγραφαν χρόνια, δεν βρέθηκαν ποτέ στην πρώτη θέση ή την δεύτερη, σε αντίθεση με άλλα παιδιά που έλαβαν πολλές φορές αυτό το προνόμιο. Ακόμη ένα drawback, ικανό να αποθαρρύνει τους πιθανούς συμμετέχοντες. ζ) Το να διαβάσεις και να σχολιάσεις, θες δεν θες, 3 παλιές ιστορίες. nuff said. η) Το πόσο δύσκολο είναι να συμμετάσχει κάποιο νέο μέλος στον διαγωνισμό, με τα ποστ κι όλα αυτά. Ελάτε βρε παιδιά. Marketing 101. Οι πόρτες θα έπρεπε να ανοίγουν διάπλατα. θ) Δυστυχώς, η βελτίωση είναι το μόνο κίνητρο. Βασικότατο για τους φρόνιμους και προσγειωμένους, αλλά μετά από 7-8 συμμετοχές είναι ικανό να φθίνει όταν υπάρχουν κι άλλες σειρήνες.
  6. 7 points

    until

    Πάρτε και τη συμμετοχή μου. Καλή μας επιτυχία! Πάνω από τις βροντές
  7. 7 points

    until

    http://community.sff.gr/topic/17396-το-πανδοχείο/?do=findComment&comment=316948 http://community.sff.gr/topic/17220-η-νύμφη-της-φωτιάς/?do=findComment&comment=317276 http://community.sff.gr/topic/17462-μια-ρωγμή-στη-μνήμη/?do=findComment&comment=316775 αυτές είναι οι κριτικές μου για να τις έχω έτοιμες κι ένα τήζερ καὶ ἐξανέτειλεν ὁ Θεὸς ἔτι ἐκ τῆς γῆς πᾶν ξύλον ὡραῖον εἰς ὅρασιν καὶ καλὸν εἰς βρῶσιν καὶ τὸ ξύλον τῆς ζωῆς ἐν μέσῳ τοῦ παραδείσου καὶ τὸ ξύλον τοῦ εἰδέναι γνωστὸν καλοῦ καὶ πονηροῦ (Γένεσις 2,9)
  8. 7 points

    until

    Αχ, βρε Solonor, ξύλο που θα το φάς!!? Μας κούφανες! Η άμεση αντίδραση, μετά απ' το νευρικό γέλιο για το κουιζ: (Μπουπ: δηλαδή πέφτω κάτω έκπληκτη και χαρούμενη) Καλέ, τι ωραίο θέμα για δασολόγο, όπως εγώ! ?Έχω 3 ιδέες, τουλάχιστον, αλλά δυστυχώς δεν έχω αρχίσει να τη δουλεύω. Έχω και μια έτοιμη, αλλά δεν είναι πάρα μόνο η παρουσίαση μιας ιδέας και είναι πολύ μικρή. Πάντως, οπωσδήποτε θα γράψω.?
  9. 7 points

    until

    Κ εγώ για το δέντρο της γνώσης του καλού κ του κακού το πήγαινα. Αλλά το δικό μου θα το λένε "Μπάμπη"
  10. 7 points

    until

    Εντάξει, τα στοιχεία που έδωσα για το θέμα, θα έστελναν τυχόν αστυνομικό μυθιστόρημα στα γκρέμια (ή στις λίστες με τα bestseller, κρίνοντας απ’ τον Γουλιέλμο του Έκο), όμως, ομολογώ πως το διασκέδασα. Η πρώτη φωτογραφία είναι (νομίζω) από εφημερίδα που δείχνει κι ένα κρασόνι κάπου. Εφημερίδα από χαρτί, δηλαδής. Η δεύτερη είναι από το Άλφα Ρομέο Μόντρεαλ, κορυφαίο αυτοκίνητο, με (όπως πολλά πολυτελή αμάξια της εποχής) ξύλινο τιμόνι. Η τρίτη απεικονίζει ένα λάδι για αλυσοπρίονα που κόβουν. Η τέταρτη είναι μια φωτιά που καίει. Η πέμπτη είναι ένα τσεκούρι που κόβει σε πιο φάντασυ κόσμο. Το έκτο στοιχείο που έδωσα, είναι το ξύλο που θα φάω. Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω. Ακόμα να το βρούμε; Θα φλυαρήσω λίγο ακόμα. Αν και τα προηγούμενα φάντασυ διηγήματα που είχα γράψει θα χωρούσαν (μάλλον) στον συγκεκριμένο διαγωνισμό, η έμπνευσή μου ήταν το πολυαναμενόμενο τελευταίο μέρος τριλογίας Έλληνα, που έρχεται σύντομα. Το θέμα του διαγωνισμού, λοιπόν, είναι: ΔΕΝΤΡΟ. Κυπαρίσσια, ιτιές, οξιές, βελανιδιές(με σμαραγδένια φύλλα ή χωρίς), πλατάνια, καβάκια, πεύκα (πεύκα; εντάξει όχι πεύκα), έλατα. Δέντρα μικρά και μεγάλα, ψηλά και κοντά, χοντρά, μελαχρινά· δέντρα μοναχικά ή σε συστάδες, σε λοφοπλαγιές ή σε βουνά, σε κοιλάδες, σε κήπους, σε πόλεις ή σε απέραντα δάση. Δέντρα που μιλούν, που περπατούν, που κολυμπούν, που ζωντανεύουν, που δεν πεθαίνουν, που τρώνε ανθρώπους, ζώα, άλλα δέντρα, δέντρα που πίνουν καφέ, που είναι καφέ, πράσινα, μαύρα και που ένα από αυτά είναι το μόνο που μπορεί να κρεμαστεί ένας καταραμένος αθάνατος (γκουχ-γκουχ). Έχω διαβάσει αρκετές υπέροχες ιστορίες και νομίζω πως το θέμα προσφέρεται για κάμποσες ακόμη. Θα τονίσω πως στα διηγήματα πρέπει να έχει κεντρικό ρόλο το δέντρο και όχι με σύνδεση του τύπου των στοιχείων που έδωσα (Ο Διόδωρος Τσαμπούλβακας χάιδεψε το ξύλινο τιμόνι της Άλφα του, άναψε τσιγάρο και πάρκαρε έξω από τις γλάστρες του μπαρ-αναψυκτηρίου «Επιτέλους Μαζί»). Επίσης, πρέπει να είναι φάντασυ, ε; Καλή επιτυχία!
  11. 7 points

    until

    Εγώ νομίζω ότι το θεμα θα είναι "γράψτε μια ιστορία χρησιμοποιώντας όλες τις εικόνες των στοιχείων ΜΑΖΙ με την εικόνα του τζτζον"
  12. 7 points

    until

    Νομίζω ότι το θέμα μας θα είναι το Φάρμακο. Οι σταγόνες είναι φάρμακο, το λάδι είναι, τηρουμένων των αναλογιών φάρμακο για το αυτοκίνητο, και το σήμα της Άλφα Ρομέο περιλαμβάνει ένα πράσινο φίδι που είναι σήμα και των φαρμακοποιών.
  13. 6 points

    until

    Υπάρχει μια υπέροχη φόρμα σχολίων εδώ στο sff για τις κριτικές στους διαγωνισμούς (και όχι μόνο θα συμπλήρωνα), που πραγματικά θα μπορούσε να βοηθήσει και μάλιστα πάρα πολύ, αλλά δυστυχώς σπάνια -έως ποτέ- ακολουθείται: 1)Τι κατάλαβα (κάτι σαν περίληψη της ιστορίας) 2)Τι μου άρεσε 3)Τι δεν μου άρεσε 4)Γενικό σχόλιο Με το (1) ο εκάστοτε συγγραφέας έχει τη δυνατότητα να δει αν αυτό που έγραψε γίνεται κατανοητό από τον εκάστοτε αναγνώστη. Με το (2) εξηγεί ο αναγνώστης στον συγγραφέα τι του άρεσε από την ιστορία. Με το (3) εξηγεί ο αναγνώστης στον συγγραφέα τι δεν του άρεσε από την ιστορία. Με το (4) έχει τη δυνατότητα ο αναγνώστης να πει τη γενική του άποψη -την καθαρά υποκειμενική του άποψη, γιατί μόνο αυτό μπορεί να είναι- για την ιστορία. Λέξη κλειδί στο (2) και (3) το "εξηγεί". Αυτή η εξήγηση είναι που βοηθάει τον συγγραφέα, ακόμα κι αν ο αναγνώστης εξηγεί γιατί βρήκε την ιστορία εντελώς για πέταμα. Το να αναφέρει κανείς μόνο ότι κάτι του άρεσε και κάτι όχι, δεν βοηθάει. Αν κάποιος ενδιαφερόταν για την προσωπική μου άποψη πάνω στο τι γίνεται λάθος και με ρωτούσε (sic ), θα έλεγα αμέσως ότι φταίει το καλάμι, είναι... ευκολοκαβάλητο και δυστυχώς πολλοί πιστεύουν χαϊδολογήματα και αγνοούν επιδεικτικά οτιδήποτε τους δείχνει ότι το καλάμι όσο κι αν το προγκήξουν δεν θα γίνει άτι ποτέ. Την αγάπη μου.
  14. 6 points

    until

    Μωρέ γράφε συ! Αν συμφωνούν τ’ αφεντικά, το λήγουμε αύριο μεσημέρι στις 12:00. Λαστ τσανς
  15. 6 points

    until

    Δεν είπα ότι είναι μόνο το Α ο λόγος, απλώς ότι δεν συμφωνώ με τους υπόλοιπους λόγους και ότι πιστεύω πως αυτός είναι ο βασικός. Δεν αναφέρθηκα συγκεκριμένα σε κάποια ανθολογία, υπάρχουν κάμποσες αντίστοιχες. Όσον αφορά την ποιότητα ή μη, κι αυτό προσωπική άποψη είναι. Καθένας κάνει τις επιλογές του και κρίνεται εκ του αποτελέσματος και σε βάθος χρόνου. Με τους καινούριους είμαστε gentle και ενθαρρυντικό. Τόσα χρόνια είσαι ο πρώτος που λέει κάτι διαφορετικό, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω πόσο πιο gentle και ενθαρρυντικοι μπορούμε να γίνουμε χωρίς να πούμε ψέματα. Οι κανόνες του φόρουμ είναι αυτοί, το έχουμε συζητήσει ξανά και είδες ότι διαφωνούσε η πλειοψηφία. Δεν είναι διαγωνισμός δημοφιλιας, δεν είναι ο σκοπός να μας μάθει ο κόσμος μέσα από το σφφ, ο σκοπός είναι η συγγραφική μας βελτίωση. Το σφφ είναι κυρίως συγγραφικό φόρουμ και, εγώ προσωπικά, δεν ψήνομαι να μπαίνει ο κολλητός ή ο σύντροφος καθενός και να σχολιάζει μόνο μια ιστορία και να ψηφίζει χωρίς να διαβάζει τις άλλες. Δεν είναι κάτι που με ενδιαφέρει προσωπικά και αν θεωρούσα τις ιστορίες μου έτοιμες να τις διαβάσει οποιοσδήποτε θα τις είχα εκδόσει, δεν θα τις ανέβαζα στο φόρουμ για να μου πουν πώς να τις κάνω καλύτερες. Μου φαίνεται πως απλώς έχεις τη λειτουργία του φόρουμ στο μυαλό σου διαφορετικά από ο, τι οι περισσότεροι από εμάς. Αυτό δεν είναι κακό, εννοείται, αλλά δες λίγο και την πλευρά των άλλων, που δεν ψήνονται να μπαίνει καθένας και να κατεβάζει τις ιστορίες τους. Τέλος πάντων, συγγνώμη αν ακούγομαι πιο επιθετική από όσο είμαι, γράφω λίγο βιαστικά στο διάλειμμα της δουλειάς. Είπες την άποψη σου και είπα κι εγώ τη δική μου, ξέρεις από το παρελθόν πως διαφωνούμε, δεν είναι κάτι προσωπικό εννοείται, απλώς για μένα δεν είναι αυτός ο σκοπός και ο λόγος ύπαρξης του φόρουμ. Αν θες προβολή καλώς πας σε διαγωνισμούς εκτός. Αν θες να βελτιωθείς σαν συγγραφέας, καλώς γράφεις εδώ. Αν θες και τα δύο, καλώς κάνεις και τα δύο. Τόσο απλά.
  16. 6 points

    until

    Ξεκίνησα 3 διαφορετικές ιστορίες με πιθανότητα να ολοκληρώσω (έστω και) μία. Η μία είναι υπερβολικά τρολ οπότε μάλλον πάει για κάψιμο, η δεύτερη more fun, η τρίτη more... me (εκβιάζω συναίσθημα κτλ, τα γνωστά). Είδωμεν.
  17. 6 points

    until

    Το θέμα του διαγωνισμού είναι πράγματι πολύ ωραίο. Εγώ παρόλο που δεν θα συμμετέχω μου δημιουργήθηκε μια ενδιαφέρουσα αλλά μάλλον "ρηχή" ιδέα για παραμμύθι. Ίσως κάποιος-α να εμπνευστεί από την ιδέα μου ή αν θέλει μπορεί να την συνεχίσει γι' αυτό και σας την παραθέτω πιο κάτω (η μορφή της είναι μάλλον χοντροκομμένη -δεν έχω βρει ούτε καν ονόματα για χαρακτήρες και τοποθεσίες- μιας και δεν έχει πάρει τελική μορφή). Σύντομη περίληψη Τοποθετούμαστε σε ένα φανταστικό κόσμο, από την μία το βασίλειο των ανθρώπων από την άλλη το μαγεμένο δάσος το οποίο αποτελείται από πολλά γηραιά -αλλά και νέα σε ηλικία- δέντρα εκεί μέσα έχουν βρει καταφύγιο αρκετές νεράιδες. Για πολλά-πολλά χρόνια ο ηλικιωμένος άνθρωπος βασιλιάς σεβόταν απόλυτα το μαγεμένο δάσος κανένα ανθρώπινο πόδι δεν είχε πατήσει εκεί. Ο γιος και διάδοχος του ηλικιωμένου βασιλιά θεωρούσε λάθος την επιλογή αυτή του πατέρα του έτσι μετά τον θάνατο του ηλικιωμένου βασιλιά μαζί με μικρή συνοδεία πηγαίνει για να κυνηγήσει μέσα στο μαγεμένο δάσος. Αυτό που αντικρίζει είναι κάτι το ανεπανάληπτο, το δάσος σφύζει από ζωή κάθε λογής πλάσματα: λαγοί, πουλιά, ελάφια και πολλά άλλα είδη ζούσαν ήρεμα, προστατευμένα μακρυά από την ανθρώπινη παρουσία. Ο νεαρός βασιλιάς εκείνη την ημέρα θανάτωσε πολλά ζώα και επέστρεψε χαρούμενος στο βασίλειο του όπου μαζί με τους συμβούλους του αποφάσισε ότι το δάσος πρόσφερε σημαντική ποιότητα και ποσότητα σε ξύλο έτσι την επόμενη μέρα έδωσε εντολή και μια μεγάλη ομάδα ξυλοκόπων κατευθύνθηκε προς το δάσος όπου και άρχισαν να κόβουν τα μικρά σε ηλικία δέντρα, αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να εξοργίσει τα γηραιότερα δέντρα του δάσους, έτσι το ίδιο βράδυ έγινε μια μεγάλη σύσκεψη όπου συμμετείχαν τα γηραιότερα δέντρα και αποφάσισαν να μην αφήσουν ποτέ ξανά κανέναν άνθρωπο να μπει μέσα στο δάσος αν κάποιος έμπαινε μέσα θα τον πετούσαν με βία έξω από αυτό. Μία μέρα ένα μικρό κορίτσι πάει μέσα στο μαγεμένο δάσος για να μαζέψει διάφορα βότανα για την βαριά άρρωστη μαμά της και πέφτει επάνω σε ένα νέο σε ηλικία δέντρο όπου σε αντίθεση με τα υπόλοιπα δεν μισούσε τους ανθρώπους έτσι δημιουργείται μία φιλία ανάμεσα στο δέντρο και το κορίτσι, μαθαίνοντας ότι η μαμά της είναι βαριά άρρωστη προθυμοποιείται να την βοηθήσει πηγαίνοντας τη στις νεράιδες του δάσους όπου μόνο αυτές γνωρίζουν το μαγικό φίλτρο για να γίνει καλά η άρρωστη μαμά της... το πρόβλημα όμως ξεκινάει όταν τα γηραιά δέντρα μαθαίνουν ότι βρίσκεται ένας άνθρωπος μέσα στο δάσος και μάλιστα έχει τη βοήθεια ενός μικρότερου σε ηλικία δέντρου...
  18. 6 points

    until

    Ενέργεια; Λίπανση; Βάλε σως για να γλιστράει; Ξηρασία; Πευκόφλουδη;
  19. 6 points

    until

    Με τρώνε τα χέρια μου, αλλά θα είναι μάλλον η φάση που -επιτέλους, φέτος- θα αράζω, θα κάνω μπάνια και θα μετράω γερακίνες στο φαράγγι. Πάντως, με τρώνε.
  20. 5 points

    until

    Με τη διαφορά ότι ένα ακαδημαϊκό κείμενο έχει κάποιους κανόνες και παραμέτρους, η λογοτεχνία δεν είναι τόσο εύκολα κατηγοριοποιήσιμη. Και είναι και πιο υποκειμενική η δική μας εκτίμηση ακόμα. Σχετικά με τις κριτικές, είναι ο τρόπος που γίνεται μια κριτική. H πρώτη μου εμπειρία εδώ ήταν κάπως άσχημη, δέχτηκα μια κριτική που άσχετα με το αν ήταν δίκαιη ή όχι έγινε με σαρκαστικό τρόπο που με αποθάρρυνε από το να δημοσιεύσω κάτι για χρόνια. Οπότε ναι, να είναι ειλικρινής αλλά με λεπτότητα και διάκριση. Συμφωνώγια τις κριτικές που χρειάζονται για ένα διαγωνισμό σαν μια ας το πούμε δέσμευση στο σκοπό, αλλά το όριο των λέξεων είναι που με σκοτώνει, όπως θα έχετε προσέξει από τις κριτικές μου σε ιστορίες και βιβλιοκριτικές είμαι μάλλον λιτός.
  21. 5 points

    until

    Επειδή έχει γίνει εκτενής κουβέντα για το πως σχολιάζουμε τις ιστορίες, θα ήθελα να καταθέσω τη δική μου άποψη. Στο μυαλό μου έχω δύο άτομα. Το ένα είναι μια παλιά μου φίλη, η οποία γράφει και αυτά που γράφει τα δίνει να τα διαβάζουν φίλοι της (δε μου είπε αν τα δημοσιεύει σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τους τα δίνει κατ' ιδίαν). Όταν της ανάφερα το SFF, ώστε να διαβάσει δικές μου ιστορίες (τελικά δεν τις διάβασε από το φόρουμ αλλά της τις έστειλα), μου είπε ότι γράφω πολύ καλά και ότι εισπράττω στο φόρουμ άδικες κριτικές. Όταν έκρινα δικό της κείμενο με βάση αυτά που μαθαίνω στο SFF, απλά δε δέχτηκε την κριτική μου. Αποτέλεσμα, ούτε γράφει (κατά τη γνώμη μου) καλά, ούτε μου έδειξε ότι έχει διάθεση να διορθωθεί. Άρα, κατά πως λέει η @elgalla πρέπει να ασκείται αυστηρή κριτική σε όλους, αν θέλουμε πραγματικά να βελτιωθούμε. Το άλλο άτομο είναι ο "Χ". Δεν τον ξέρω προσωπικά, τον γνώρισα στο φόρουμ. Έγραψε, για πρώτη προσπάθεια, μια συμπαθητική ιστορία και είχε τη φιλοδοξία να τη βάλει στον προηγούμενο διαγωνισμό. Μετά τις πρώτες κριτικές την απέσυρε. Μπορεί να είναι άνθρωπος που δεν του αρέσει η κριτική, προσωπικά το βρίσκω απίθανο. Τι συνέβηκε; Απλά, για κάθε νέο μέλος η συμμετοχή στο φόρουμ του βγάζει πολλά ερωτηματικά. Δεν είναι σίγουρο που βρίσκεται, δε γνωρίζει τα άλλα μέλη, του φαίνονται όλα ύποπτα. Δικαίως ο @Mournblade επισημαίνει κάποιο πρόβλημα, εγώ το εντοπίζω εκεί. Η γνώμη μου είναι να συνεχίσουν οι κριτικές όπως είναι. Ο πνευματικός άνθρωπος είναι φύσει ελεύθερος άνθρωπος και δεν μπορεί να περνάει την κριτική του σκέψη μέσα από την κρησάρα του καθωσπρεπισμού και του άγχους να μην προσβληθεί κάποιος, όσο σκληρό κι αν αυτό ακούγεται. Για το θέμα, όμως, του χτισίματος εμπιστοσύνης με νέα μέλη του φόρουμ, πρέπει να γίνει πολλή δουλειά...
  22. 5 points

    until

    Φταίει ο διοργανωτής, το θέμα και το Alfa romeo, ξεκάθαρα.
  23. 5 points

    until

    Ορίστε και η δική μου.
  24. 5 points

    until

    Αντώνη, έπος η ιστορία σου! Πέρα από την πλάκα, ιστορία έχω, σχεδόν την έχω τελειώσει κι όλας αλλά θέλει σουλούπωμα και φτιασίδωμα.
  25. 5 points

    until

    Κι εγώ συμμετέχω! Μόνο που δεν ξέρω ποια από τις 3 ιστορίες που δουλεύω να ποστάρω: η μία έχει ίδιο θέμα με αυτό των συμφορουμιτών για το δέντρο της ζωής και μου φάνηκε ότι τα άλλα εκτός απ' το δέντρο πιάνουν πολύ χώρο, η δεύτερη μου φάνηκε ότι θυμίζει υπερβολικά την ιστορία των Εντ απ' τον Τόλκιν, όσο για την τρίτη, μου φάνηκε ότι τείνει περισσότερο προς ιστορία τρόμου (και δεν ξέρω και τι τέλος να της δώσω, κλασσικά).
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information? (STRONGLY RECOMMENDED)

    Sign Up
×

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..