Jump to content

Μερικά σκιτσάκια


distaros
 Share

Recommended Posts

post-171-1106931112_thumb.jpg

 

Δεν τα πάω καλά με το photoshop,και δεν μοιάζουν και πολύ με αυτά που βλέπω σχεδιασμένα στο χαρτί,αλλά έστω...

Edited by RObiN-HoOD
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς μικρά?Εγώ όταν πατάω να μου τα ανοίξουν σε νέα σελίδα,το πρώτο τρώει σχεδόν όλη την σελίδα.Δεν λειτουργεί αυτό σε εσάς?

Link to comment
Share on other sites

To Board δημιουργεί Thumbnails σε πολλές εικόνες και πρέπει κανείς να κλικάρει πάνω σ'αυτό για να δει την Χ εικόνα στο μέγεθος που την έχει ανεβάσει κάποιος.

Χάρε, ίσως θα ήταν καλή ιδέα να έβαζες κάποιες εικόνες σου στο http://www.photobucket.com από όπου μπορείς να κάνεις direct linking και οι εικόνες σου θα φαίνονται ολόκληρες εδώ. Είναι δωρεάν και πανεύκολη η δημιουργία μιας γκάλερυ εκεί η και σε άλλα ανάλογα sites.

 

Πάντως έχω μείνει κατάπληκτος με την αίσθηση της λεπτομέρειας που έχεις. Μου θυμίζει το στυλ σου ένα από τα αγαπημένα μου φάντασυ κόμικς (η μάλλον συνδυασμό κόμικς και κειμένου) το Thieves and Kings.

Να το λινκ: http://www.iboxpublishing.com/

Οχι απλά θα ήθελα να δω περισσότερα αλλά νομίζω πως θα μπορούσες ανετότατα να κάνεις μια εικονογραφημένη ιστορία η ίσως και κόμικς.

Link to comment
Share on other sites

Χμμ μάλλον δεν έγραψα σωστά τι εννοούσα. Αναφερόμουν στο "κόμικ" ως ακολουθία σχεδίων, κάτι που δεν φαίνεται από τα "μονά" σκίτσα του Χάρου. Όχι στην τεχνική του. Σόρρυ, mea culpa. :p

Link to comment
Share on other sites

Α, ωραίος ρε χάρε! :thmbup:

 

Πιο πολύ μου άρεσε το καράβι :D

 

Έχεις να μας δείξεις κι'άλλα;

 

 

 

 

 

 

 

(Σημείωση-Παρατήρηση: "This post has been edited by RObiN-HoOD: Yesterday, 10:04 AM" Τι έγινε ρε Τρομπέν των Δασών, γιατί έβαλες χέρι στο μήνυμα του παιδιού; :ph34r: )

 

--Με PM τα υπαρξιακά σου προβλήματα, παρακαλώ. :-Ρ

Edited by Bardos
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..