Jump to content

Ithaca - περιοδικό που προβάλει τα ελληνικά βιβλία σε ξένους εκδότες


Electroscribe
 Share

Recommended Posts

Μια προσπάθεια του ΕΚΕΒΙ να παρουσιάσει στους ξένους εκδότες την ελληνική τρέχουσα παραγωγή, μήπως τους γυαλίσει κάτι. Στις παρυφές της φαντασίας, έχει προβληθεί το 2009 το "θαύμα της αναπνοής" του Σωτάκη.

Ithaca Online

Tο Eθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ) εκδίδει το ηλεκτρονικό περιοδικό Ithaca Online, ένα αγγλόφωνο περιοδικόπου προβάλλει κάθε μήνα στο Διαδίκτυο επτά ελληνικά βιβλία όλων των κατηγοριών (μυθιστόρημα, διήγημα, ποίηση, δοκίμιο, λευκώματα, παιδικό βιβλίο, γαστρονομία) έτσι ώστε οι ξένοι εκδότες να μπορούν να σχηματίσουν γρήγορα και αποτελεσματικά μια σφαιρική εικόνα για τις τάσεις και τις αναζητήσεις της σύγχρονης ελληνικής βιβλιοπαραγωγής. Η ηλεκτρονική έκδοση Ithaca Online αποστέλλεται κάθε μήνα σε περισσότερους από χίλιους αποδέκτες σε όλο τον κόσμο, ενώ η έντυπη μορφή του διανέμεται στις διεθνείς εκθέσεις βιβλίου.

 

 

Για την επιλογή των βιβλίων που παρουσιάζονται, έχει συστηθεί ειδική επιτροπή που απαρτίζεται από: τον κριτικό λογοτεχνίας κ. Βαγγέλη Χατζηβασιλείου, τον καθηγητή πανεπιστημίου και μεταφραστή της νεοελληνικής λογοτεχνίας κ. Jacques Bouchard, τη δημοσιογράφο κα Vivienne Nilan, τον συγγραφέα και γραμματέα του Δ.Σ. του ΕΚΕΒΙ, κ. Διονύση Μαγκλιβέρα, τον μεταφραστή κ. David Connolly, και τη διευθύντρια του ΕΚΕΒΙ κα Κατρίν Βελισσάρη.

 

Ithaca

 

Μία φορά τον χρόνο, πριν από τη Διεθνή Έκθεση Βιβλίου Φραγκφούρτης, το ΕΚΕΒΙ κυκλοφορεί σε έντυπη μορφή το ηλεκτρονικό αγγλόφωνο περιοδικό Ithaca Online. Η νέα έκδοση του περιοδικού Ithaca παρουσιάζει σε θεματικές κατηγορίες (μυθιστόρημα, διήγημα, ποίηση, αστυνομικό μυθιστόρημα, παιδική λογοτεχνία, λευκώματα και γαστρονομία) τα επιλεγμένα από ειδική επιτροπή βιβλία, τους συγγραφείς τους καθώς και πληροφορίες για τα δικαιώματα και την επικοινωνία με τους εκδότες.

 

 

Αξίζει να ρίξετε μια ματιά στα προηγούμενα τεύχη (διαθέτει και αναζήτηση η σελίδα) για να δείτε ποια βιβλία έχουν προβληθεί και πώς παρουσιάζονται. Έχει μια πάνω-κάτω σταθερή αναλογία λογοτεχνίας (4 ή 3) και ποίησης-παιδικού-λευκώματος-άλλο (3 ή 4). Προσέξτε ότι στην ετήσια έντυπη έκδοση υπάρχει ξεχωριστή κατηγορία "αστυνομικό μυθιστόρημα", το οποίο από 'παραλογοτεχνία' που χαρακτηριζόταν μερικά χρόνια πριν, έχει προφανώς αναδειχθεί σε εξαγώγιμο προϊόν σήμερα.

 

Edited by Electroscribe
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..