Jump to content

το ΛΕΒΙΑΘΑΝ δώρο με το SONIK


Διγέλαδος
 Share

Recommended Posts

δώρο κόμικ σε περιοδικό εναλλακτικής μουσικής; να κάτι που δεν το περίμενα.

το μεταφρασμένο κόμικ σε ελληνικά από τις εκδόσεις οξύ στο Sonik. Όλα μαζί στην τιμή των 6 ευρώ! Πολύ καλή ευκαιρία αν φανταστείτε ότι το συγκεκριμένο κόμικ κάνει 12 ευρώ. Μακάρι να έχουμε κι άλλα τέτοια. (Είναι για τον Ιούνιο, αλλά τώρα το πέτυχα στο περίπτερο. Ελπίζω να το προλάβετε.

leviathan.jpg

Η ιστορία:

Στα σωθικά ενός τρομερού (σε μέγεθος και μοίρα) πλοίου, ανάμεσα σε 30.000 ψυχές και σώματα επιβατών, περιφέρεται ο Αυρήλιος Λαμέντ, ένας αεικίνητος 60άρης αρχιφύλακας. Είναι το σωτήριο έτος 1928 και ο Λεβιάθαν επάξια και χωρίς συναγωνισμό κατέχει τον τίτλο του μεγαλύτερου υπερωκεανίου στον κόσμο. Με μήκος ένα μίλι και με μια ολόκληρη πολιτεία χτισμένη στο κατάστρωμά του, μοιάζει με κάτι παραπάνω από το «8ο Θαύμα του Κόσμου», όπως το αποκαλούν οι εφημερίδες της εποχής. Στο παρθενικό του ταξίδι για τον Νέο Κόσμο εξαφανίζεται από προσώπου γης και θάλασσας.

 

Μεταφερόμενο σε ένα παράλληλο χρονικό σύμπαν 20 χρόνια αργότερα, το Λεβιάθαν βολοδέρνει παγιδευμένο σ’ έναν απόκοσμο ωκεανό, ενώ μια σειρά από αποτρόπαια εγκλήματα συνταράσσει επιβάτες και πλήρωμα. Ο Λαμέντ θα αναλάβει την εξιχνίαση του μυστηρίου που κρύβεται στα έγκατα του πλοίου και θα σοκαριστεί ακόμα και ο ίδιος, με όλη του την πείρα, από την ανακάλυψή του. Μια ανακάλυψη, όμως, που ίσως μπορέσει να αναστρέψει τη ρότα του πλοίου και των ψυχών που μεταφέρει.

Edited by Διγέλαδος
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, επειδή το έψαχνα καιρό το συγκεκριμένο κόμικ, αλλά όταν το έβρισκα σκεφτόμουν σοβαρά αν θα το αγόραζα λόγω της τιμής του, είδα το δικό σου ποστ και έτρεξα να το πάρω. Ευτυχώς, το βρήκα. Και το περιοδικό, απ'όσο βλέπω, δεν είναι άσχημο, και το κόμικ αυτό είναι κλασικό. Και η τιμή, υπερβολικά χαμηλή, θα έλεγα. Πολύ καλή αγορά, και σε ευχαριστώ για το ποστ σου αυτό. Πιθανόν δεν θα το έβλεπα και δεν θα το αγόραζα...

Α, και είναι λογικό κάπως που το περιοδικό αυτό είχε δώρο το συγκεκριμένο κόμικ. Απλώς, το περιοδικό είναι ιδιοκτησία των εκδόσεων ΟΞΥ, όπως φυσικά είναι και το κόμικ. Ελπίζω ότι μέσα στον Ιούλιο θα έχει και κάνα δωράκι απο τα βιβλία των εκδόσεων ΟΞΥ tease.gif. Γιατί όχι;

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

ωραία χαίρομαι smile.gif έχει και την Ελληνίδα Μόνικα μέσα στο περιοδικό:

 

 

sorry for the poster_spam.gif

Edited by Διγέλαδος
Link to comment
Share on other sites

Πάντως, απ'όσο βλέπω, το Sonik κάνει δώρο και διάφορα βιβλία των εκδόσων ΟΞΥ. Άσε που είναι και ολίγον τι ενδιαφέρον περιοδικό. Θα το προσέχω απο 'δω και πέρα, αν και φαντάζομαι ότι έχασα κάποια καλά βιβλία, σε πολύ χαμηλή τιμή...sad.gif

 

edit: Και να τονίσω ότι το κόμικ το έχει στην κανονική του έκδοση. Με σκληρό εξώφυλλο, χοντρό γυαλιστερό χαρτι κλπ. Μιλάμε για καλή ευκαιρία. Είδατε, όμως, πως λειτουργούν οι προσφορές; Ένας να υπάρχει για ενημέρωση και μια προσφορά απο το περιοδικό, και ΝΑ οι πωλήσεις. Και εγώ δεν αγόραζα το περιοδικό, έτσι; Ίσα-ίσα το είχα ακουστά και τώρα το έχω στη λίστα, για τυχόν προσφορές ή οτιδήποτε...

 

edit: Ρε, δίνει και άλλα βιβλία; Με το ίδιο τεύχος; Αν ναι, πάω και σε άλλο περίπτερο...

 

edit: Οι άλλοι τίτλοι είναι οι εξής: "Πεθαίνοντας στην τερατούπολη" του Τζέφρυ Τόμας, το "Δαιμονισμένη ταξιαρχία" του Γκράχαμ Μάστερτον και το "Ρέκβιεμ για ένα όνειρο" του Σέλμπι Χιούμπερτ! Τα δυο πρώτα με ενδιαφέρουν κυρίως...

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..