Jump to content

Ερωτας μεχρι θανατου


BlackCatGirl
 Share

Recommended Posts

Καλησπερα παιδια!

Εδω και καποιο καιρο εχω προσεξει το παρακατω βιβλιο..

BKS.0242225.jpg

Συγγραφέας: Λίζα Άνγκερ

Μετάφραση: Καψάλης Χρήστος

Εκδόσεις: Ψυχογιός

Ετός Εκδοσης: 03/2011

Σελίδες: 472

Περιγραφή:

blank.gifΗ Ίζαμπελ και ο Μάρκους είναι το τέλειο ζευγάρι. Εκείνη είναι διάσημη μυθιστοριογράφος εκείνος πετυχημένος προγραμματιστής ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Είναι παντρεμένοι εδώ και πέντε χρόνια και ακόμη ερωτευμένοι. Ένα πρωί, ο Μάρκους της λέει ότι την αγαπάει, φεύγει για τη δουλειά και... εξαφανίζεται. Ύστερα από επανειλημμένες προσπάθειες, η Ίζαμπελ τον βρίσκει στο τηλέφωνο και προλαβαίνει να ακούσει μια κραυγή τρόμου. Η αστυνομία δεν μπορεί να κάνει τίποτε. Η Ίζαμπελ, απελπισμένη, τρέχει στο γραφείο του Μάρκους όπου έχουν εισβάλει πράκτορες του FBI. Μαθαίνει ότι όλοι οι συνεργάτες του είναι νεκροί. Και στη συνέχεια, μαθαίνει από την αστυνομία ότι και ο ίδιος ο Μάρκους είναι νεκρός. Για την ακρίβεια, είναι νεκρός εδώ και πολλά χρόνια...

 

Μια αγωνιώδης περιπέτεια που οδηγεί τον αναγνώστη από τις λαμπερές λεωφόρους της Νέας Υόρκης στους λασπωμένους δρόμους της Πράγας, καθώς η Ίζαμεπλ προσπαθεί να δώσει απάντηση σ' ένα ανατριχιαστικό ερώτημα: κι αν δε γνώρισε ποτέ στην πραγματικότητα τον άντρα που παντρεύτηκε;

 

Σας λεει κατι?Το εχετε διαβασει?Λετε να αξιζει τον κοπο?

 

 

Edited by BlackCatGirl
Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο δεν το έχω διαβάσει αλλά έχω διαβάσει αυτό της ίδιας και ήταν καλό :good:

Edited by TheSea IsBurned
Link to comment
Share on other sites

Δεν το έχω διαβάσει, αλλά φαίνεται πολλά υποσχόμενο! Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες! :) :good:

Link to comment
Share on other sites

Να 'σαι καλα Ελενα!

Ελπιζω να ειναι καλο..Εχω σκοπο να το παρω καποια στιγμη..

Για κατι χαλαρο μεταφυσικο, φανταζομαι θα ειναι ενδιαφερον!

Edit: Το βιβλιο το πηρα, εντυπωσεις σε λιγο καιρο...hmm.gif

Edited by BlackCatGirl
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λοιπον, σημερα τελειωσα το συγκεκριμενο βιβλιο, και εφοσον απαντησαν καποια παιδια στο thread, νομιζω πρεπει να πω λιγα πραγματα για αυτο..

Καταρχην, οφειλω να προειδοποιησω, οτι παρα την οποια εντυπωση δινει η περιγραφη, το βιβλιο ΔΕΝ ανηκει στη λογοτεχνια τρομου και ΔΕΝ περιεχει καθολου μεταφυσικα στοιχεια..

Προκειται για ενα καθαρα αστυνομικο βιβλιο. Η πλοκη εχει να κανει με την εξαφανιση του συζυγου της Ιζαμπελ, και απο κει και περα η συγγραφεας δινει πολλες, μα πολλες, λεπτομερειες σχετικα με τις ζωες ολων των ηρωων του βιβλιου, ακομα και εκεινων που πιθανον να μην ενδιαφερουν και τοσο τον αναγνωστη (πολλες πχ. ειναι οι λεπτομερειες για τις ζωες των αστυνομικων που καλουνται να εξιχνιασουν την υποθεση).

Γενικα, ειναι η πρωτη φορα που διαβαζω δουλεια της Ανγκερ, και με αφησε αρκετα ικανοποιημενη ο τροπος γραφης της (Πολυ πιθανον μαλιστα να παρω καποια στιγμη και το Black Out που ανεφερε και η thesea isburned). Το μονο που με απογοητευσε, ηταν το γεγονος οτι η περιγραφη, οπως ειπα και πιο πανω, με οδηγησε να πιστεψω οτι επροκειτο για ενα βιβλιο με μεταφυσικα στοιχεια, ενα βιβλιο λογοτεχνιας τρομου..

Ενδεχομενως λοιπον, και το thread αυτο να πρεπει να μεταφερθει στη κατηγορια "Γενικη Λογοτεχνια"...huh.gif

Αυτα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..