Jump to content

Η κρίση στα λογοτεχνικά κείμενα


Kafka
 Share

Recommended Posts

Αναρωτιόμουν αν αναφέρεστε καθόλου στην κρίση της χώρας στα τελευταία σας έργα. Εγώ έγραψα μερικά στα οποία υπάρχει κάποια σύντομη επισήμανση για την κρίση, και τελικά και ένα στο οποίο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην πλοκή του διηγήματος.

Επίσης διάβασα εδώ το κείμενο του user Μπόρχες, με το κόμμα που υποστηρίζει την αυτοκτονία του έθνους.

 

Εσείς έχετε εισάγει συνειδητά καθόλου την κακή κατάσταση του κράτους στα νέα έργα που γράφετε; Και αν ναι παίζει διακεκριμένο ρόλο, ή απλώς παρουσιάζεται περιστασιακά; Σίγουρα οι περίοδοι κρίσης ιστορικά προσφέρονταν για τη λογοτεχνία της φυγής, και γενικότερα τη φαντασιακή λογοτεχνία, αν και αυτή δε τροφοδοτούταν απο τα ιστορικά στοιχεία πάντοτε συνειδητά.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά έχω γράψει ελάχιστα για την κρίση της χώρας μέχρι τώρα. Γενικά, αν και παρακολουθώ την επικαιρότητα, δε μου αρέσει να αναμειγνύω την πολιτική με το γράψιμο, διότι το θεωρώ λίγο επιφανειακό θέμα για τη λογοτεχνία.

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται τί εννοείς, διότι μια άμεση αναφορά στην πολιτική σκηνή είναι άλλο, και άλλο να υπάρχει μια γενική ατμόσφαιρα δυστυχίας λόγω μιας κρίσης. Εγώ αξιοποιώ το δεύτερο σε μερικά κείμενα ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..