Jump to content

Πρόσωπο ευφραίνεται


Μελδόκιος
 Share

Recommended Posts

δε θα σχολιάσω τις σέξυ βλεφαρίδες ή τα τρομερά σου μολύβια (μάλιστα βλέπω μια μεγαλύτερη άνεση στις σκιές. Με Photoshop ή αποκλειστικά μολύβι και wash?). Aυτό που αναρωτιέμαι είναι αν εμπνέεσαι, αν σκέφτεσαι εκ των προτέρων αυτό που θα σχεδιάσεις ή σου βγαίνει καθώς σχεδιάζεις?

Link to comment
Share on other sites

8a sumfwnisw....

Ti na pei ki o Clive Barker (kapoios to exei ksanapei auto eee???)

 

Polu kali eurimatikotita....

PWS TO KANEIS AUTO ??????????

Link to comment
Share on other sites

Χεχ :p Dain, έχει πέσει ελαφρύ burn σε φότοσοπι για να μή φένεται γκριζόασπρο, αλλά ασπρόμαυρο. Κατα τα άλλα είναι ως συνήθως μολύβι.

 

Έχω προσπαθήσει να κάνω κατα καιρούς πράγματα που τα σκέφτηκα εκ των προτέρων αλλά την πάτησα :o

 

Η τεχνική μου έχει ως εξής:

1. Κάνω μια μύτη.

Αυτά. Τα άλλα είναι ότι μου'ρθει.

 

Θα μου πείτε τώρα, αν θέλω να κάνω πχ ένα ψυγείο πως θα τα καταφέρω; Ε, το πιθανότερο είναι να έχει κι αυτο μύτη.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο το σχέδιο, με κάνει να γελάω! Επίσης πολύ ενδιαφέρουσα η τεχνική της μύτης. Πάαααααααρα πολύ!

Link to comment
Share on other sites

Φοβάμαι ότι τα δόντια θα με δαγκώσουν! :)

 

Περιττό, νομίζω, να πω ότι είσαι άψογος. Το ξέρεις.

Link to comment
Share on other sites

Άψωγεν

 

Παρεμπιπτόντως, Μύλδογκ, το ξέρεις ότι δε διαφέρει πολύ η τεχνική που ανέφερες με την καταλληλότερη τεχνική ζωγραφικής προσώπου;

 

Ξεκινάς από το τρίγωνο μάτια-μύτη και συγκεκριμένα από τα μάτια...

 

Τα μάτια απέχουν μεταξύ τους όσο περίπου το κάθε μάτι και το τρίγωνο που σχηματίζεται με την άκρη της μύτης είναι κατά κανόνα ισοσκελές ορθογώνιο.

 

Επίσης, και νομίζω έχει ξαναναφερθεί ότι η τεχνική σου μοιάζει λίγο επηρεασμένη από Uderzo (ειδικά εκείνος ο γίγας), ο Uderzo ξεκινά από μύτες!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..