Jump to content

Νασέν ~ Γιώργος Γιαλούρης


Recommended Posts

b193070.jpg

 

ISBN : 978-960-565-040-7

Μαλακό εξώφυλλο

165 σελ.

Διαστάσεις :14×21 εκ

Εκδότης : Andy's Publishers

Έτος έκδοσης : 2013

 

Απ'το site του εκδοτικού :

 

Είναι εφικτή η επιβίωση σε άλλους πλανήτες ή ακόμη και σε αστεροειδείς; Πώς θα είναι η ζωή του ανθρώπου μετά από χιλιάδες χρόνια και τι εργαλεία θα του έχει δώσει η τεχνολογία για να αναμετρηθεί με τη μοίρα του; Ζωντανές πόλεις, αστρικές πύλες και εκατομμύρια κατοικημένοι κόσμοι. Εναλλακτικά σύμπαντα που επικοινωνούν με το δικό μας. Μία ματιά στο σύμπαν μέσα από τέσσερις ιστορίες επιστημονικής φαντασίας, που έρχονται να αμφισβητήσουν την παραδοσιακή αντίληψη του χρόνου και την πορεία του ανθρώπινου πολιτισμού.

 

----

 

Το Νασέν αποτελεί την πρώτη προσωπική εκδοτική προσπάθεια του Γιώργου Γιαλούρη στον τομέα της επιστημονικής φαντασίας. Το όνομα του συγγραφέα ίσως έχει ακουστεί σε κάποιους με το διήγημα "Η πτώση" (ανθολογία Θρύλοι του σύμπαντος ΙΙ, εκδ. Συμπαντικές Διαδρομές ~ 2012).

 

Το βιβλίο περιλαμβάνει 4 διηγήματα τα οποία σύμφωνα με τον δημιουργό τους αμφισβητούν από διαφορετικές σκοπιές την παραδοσιακή αντίληψη του χρόνου και την πορεία του ανθρώπινου πολιτισμού.

 

Πρόκειται για τα :

 

Η πόλη. Τίποτα δεν φαινόταν ότι μπορούσε να διαταράξει τη συμβατική καθημερινότητα του Τζόναθαν στη μικρή πόλη της Αγγλίας που ζούσε, ως εκείνη τη νύχτα με το θυελλώδη άνεμο που συγκρούστηκε άθελά του με ένα διαβάτη...

 

Το τέταρτο τεύχος. Ο Χέκτορ, ιδιοκτήτης ενός φορτηγού διαστημοπλοίου, και το ολιγομελές πλήρωμά του αναλαμβάνουν μια επικίνδυνη μεταφορά φορτίου διαμέσου μιας περιοχής που ελέγχουν πειρατές. Και για να γίνουν τα πράγματα πιο περίπλοκα, ανακαλύπτουν ένα περιοδικό που φαίνεται να περιγράφει το ταξίδι τους πριν ακόμα ξεκινήσει!

 

344. Ο Τζέι Κνατ ετοιμάζεται να πάρει μια απόφαση που θα αλλάξει το μέλλον της αποικίας που ζει, στο μακρινό Κένταυρο. Αλλά δεν είναι μόνος του: Ένας μυστηριώδης επισκέπτης που ισχυρίζεται ότι έρχεται από το μέλλον και ένα μήνυμα που φτάνει με το ταχυδρομείο του δίνουν αντικρουόμενες συμβουλές.

 

Νασέν. Οι κάτοικοι του αστεροειδούς Χάαρνταρ ζουν μια μάλλον μακάρια, ευτυχισμένη ζωή, που απαιτεί από αυτούς μια και μόνο θυσία: Να παραδίδουν τις γυναίκες τους, ήδη από μωρά, στους κατοίκους του γειτονικού αστεροειδούς Λάανγκορ.

 

(πηγή : red.wiki)

 

 

Εάν κάποιος/α έχει διαβάσει το βιβλίο, θα ήταν πολύ ευχάριστο και πρακτικό να μοιραστεί μαζί μας τις απόψεις του/της.

 

Διαφορετικά, θα κάνω εγώ κάποιο ποστ πολύ αργότερα με τις γενικές μου εντυπώσεις.

Edited by Rincewind
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Τέσσερα καλά διηγήματα, σε κάποια σημεία πρωτότυπα σε άλλα δυστυχώς όχι.

Δεν βρίσκω κανένα κακό διήγημα αλλά και κανένα πάρα πολύ καλό (σύμφωνα με τα γούστα μου πάντα).

Αξίζει πάντως τον κόπο να το αγοράσει και να το διαβάσει κανείς. Μικρό είναι, (απ’ ότι καταλαβαίνω) αυτό-έκδοση,

πρώτη προσπάθεια, ας δώσουμε μια ευκαιρία για να υπάρξει συνέχεια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..