Jump to content

Είκοσι έτη φωτός μακριά από τον Ζεριόθ ~ Θωμάς Γκιομάσης


Recommended Posts

b187110.jpg


 


ISBN : 978-618-5015-44-2


Μαλακό εξώφυλλο


260 σελ.


Διαστάσεις : 25×17 εκ


Εκδότης : Bookstars


Έτος έκδοσης : 2013


 


- -


 


Περίπου πεντακόσιοι ταξιδιώτες, χαμένοι για είκοσι ολόκληρα χρόνια στο απέραντο διάστημα κατορθώνουν εντελώς τυχαία να επιστρέψουν στον αγαπημένο τους πλανήτη. Ωστόσο η εμμονή ορισμένων να εφαρμοστεί κατά γράμμα το πρωτόκολλο προσέγγισης και η δυσκολία εφαρμογής του, τους δίνει το χρόνο να συνειδητοποιήσουν ότι ο πλανήτης που προβάλλεται στην κεντρική οθόνη δε μοιάζει απόλυτα με το Ζεριόθ.


 


- -


 


Λίγα λόγια για τον συγγραφέα :


 


Ο Θωμάς Γκιομάσης είναι απόφοιτος του τμήματος Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Από το 2003 ως σήμερα εργάζεται ως καθηγητής Πληροφορικής στη μέση εκπαίδευση. Το ίδιο διάστημα συμμετείχε επίσης στο πρόγραμμα "Εκπαίδευση Ενηλίκων στην απόκτηση βασικών δεξιοτήτων στις Νέες Τεχνολογίες" ως εκπαιδευτής και βοηθός εκπαιδευτή.


 


- -


 


Κάθε άποψη, γνώμη, κριτική για το βιβλίο είναι καλοδεχούμενη στο thread καθώς δεν έχει τύχει να πέσει στα χέρια μου ακόμη.


Edited by Rincewind
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..