Jump to content

Θρύλοι του Σύμπαντος ΙΙΙ


Alucard
 Share

Recommended Posts

Φαντάζομαι πως λίγο πολύ οι περισσότεροι γνωρίζετε την εν λόγω σειρά από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές. Εδώ θα πω λίγα λόγια για τον τρίτο τόμο. Έχουμε 56 ιστορίες από 50 αν δεν κάνω λάθος διαφορετικούς συγγραφείς ανάμεσά τους ο υποφαινόμενος, ο SpirosK, o Andkand και o giorgos lagonas. Για την ποιότητα των ιστοριών δεν μπορώ να κρίνω αντικειμενικά, κάτι τέτοιο δεν θα ήταν σωστόμιας και 1)συμμετέχω και εγώ και 2) περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Αυτό που μπορώ να σχολιάσω είναι καταρχάς η τιμή την οποία βρήκα λιγάκι τσιμπημένη (14 ευρώ, με το -10% 12,6) την στιγμή που με λιγάκι περισσότερα χρήματα βρίσκεις τούβλα από King, Hill, Nesbo κτλ. Αυτό όμως που με εξόργισε, με χάλασε και με πείραξε πάρα πολύ είναι η παντελής έλλειψη επιμέλειας και ας υποστηρίζει το αντίθετο η αρχική σελίδα (Επιμέλεια: Φιλολογική Ομάδα ΣΔ και Διόρθωση: Γιώργος Σωτήρχος). Τα διηγήματα είναι όπως ακριβώς τα έστειλαν οι συγγραφείς. Με τονισμένα τι, ατόνιστα πως και που, ποιος και ποια με τόνο και γραμμένα με γιώτα κτλ. Μιλάμε για 245 σελίδες, έτσι; Δηλαδή, πέντε μέρες δουλειά. Νομίζω πως άξιζε να περιμένουμε αυτές τις μέρες για ένα επαγγελματικό αποτέλεσμα. Αφού τελείωσα με την γκρίνια μου, να πω πως μέσα στις σελίδες των Θρύλων βρήκα συγγραφείς που θα ψάξω να βρω και άλλα κείμενά τους, αρκετοί έχουν εκδοθεί και από τις Συμπαντικές Διαδρομές. Περιμένω και τις δικές σας εντυπώσεις!

Edited by Alucard
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Δυστυχώς...ακόμα και ονόματα συγγραφέων είναι γραμμένα λανθασμένα....

Edited by papello
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..