Jump to content

Στα Όρια του Φόβου


Alucard
 Share

Recommended Posts

Λοιπόν, μιας που βρήκα λίγο χρόνο, είπα να κάνω ένα της προκοπής. Το ‘Στα Όρια του Φόβου’ είναι το 3ο βιβλίο της σειράς Σκοτεινά Οράματα από τις Θεσσαλονικιές  εκδόσεις Επιλογή, που σκοπό είχαν να αναδείξουν τον ‘σύγχρονο’ τρόμο. Όταν λέμε σύγχρονο εννοούμε, 1980 κάτι στην καλύτερη, έτσι; Αυτό από μόνο του είναι ένα μείον κατ’ εμέ, καθώς οι εποχές αλλάζουν, το ίδιο και τα γούστα. Έχουμε και λέμε. Τέσσερις συγγραφείς με διάφορα διηγήματα σε μια ανθολογία.

 

Ρόμπερτ Μπλοχ

Βρώμικοι Θάνατοι(1986): Μια μαύρη σάτιρα της εποχής. Καλή ιδέα, τίποτα παραπάνω.

Η Κολοκύθα(1984): Αρκετά καλό, Halloween σε συνδυασμό με απομονωμένο σπίτι

Φάρσα(1985): Επίσης ωραίο διήγημα, επίσης σχετικό με το Halloween.

Νυχτερινό(1986): Δυνατό, ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.

 

Καρλ Έντουαρντ Βάγκνερ

Σύμβολα(1974): Ψιλοαδιάφορο κθουλοειδές.

Εκεί, στα Πεύκα(1986): Ωραίο, θυμίζει έντονα τη Λάμψη του βασιλιά.

 

Χάρλαν Έλλισον

Το Κλάμα των Δαρμένων Σκυλιών(1963): Πολύ δυνατό, ενδιαφέρον, σκοτεινό όσο πρέπει.

Το Πρόσωπο της ΈΛεν Μπουρνάου(1976): Δε μου άρεσε. Κάπως αφελές.

 

Πήτερ Στράουμπ

Το Αγριοκυπαρίσσι(1988): Μάλλον το καλύτερο του βιβλίου. Ψυχοπλάκωμα από τα ωραία.

 

Ετυμηγορία: Καλό βιβλίο, όχι κάτι το συναρπαστικό. Συστήνεται στους λάτρεις του είδους και κυρίως για συλλεκτικούς - ιστορικού λόγους.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μήπως το τόπικ να περιελάμβανε και τα άλλα τρία βιβλία με συλλογές διηγημάτων τρόμου των εκδόσεων Επιλογή; Δηλαδή Σκοτεινά Οράματα, Η Λέσχη του Τρόμου και Οι Κυρίες του Τρόμου; Να μην έχει το κάθε βιβλίο δικό του τόπικ, να είναι όλα μαζεμένα! Να αλλάξει κάπως και ο τίτλος.

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

πωωω

 

τα ειχα πάρει πολύ νεαρός- μάλιστα οταν ΠΡΩΤΟΒΓΗΚΑΝ φρέσκα-φρέσκα και...σπαρταριστά  :dancing4dh:

Δεν τα θεωρώ ξεπερασμένα. Δεν υπάρχει "ξεπερασμένη" λογοτεχνία τρόμου: Οποιαδήποτε εποχή κι αν γράφτηκε μια ιστορία τρόμου, ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ να είναι ΜΙΑ ιστορία τρόμου με τα όλα της. Και βέβαια, γούστα είναι αυτά. Απλά η κάθε ιστορία θέλει την..(κατάλληλη) 'διάθεση΄ για να διαβαστεί... :beach:

Link to comment
Share on other sites

Πού το θυμηθήκατε αυτό; 

 

Μιλάμε βιβλιάρα από τις λίγες! (εντάξει, ειδικά για τότε που εκτός από Κινγκ, Λάβκραφτ και Πόε δεν υπήρχε βασικά τίποτα άλλο μεταφρασμένο από τρόμο, πλην σκόρπιων διηγημάτων στα ΩΡΟΡΑ)

 

Το είχα πάρει φοιτητής (εποχή... 1999) κοψοχρονιά από βιβλιοβάρδια ή βιβλιοστόκ, δε θυμάμαι. 

 

Αξίζουν νομίζω τα βιβλιαράκια της ΕΠΙΛΟΓΗΣ ένα δικό τους τόπικ εδώ... Σχετικά πρόσφατα είδα κάτι τίτλους του που δεν είχα ξαναδει (μη με ρωτάτε, δε θυμάμαι). Άραγε, ξέρει κανείς αν ο εκδοτικός υπάρχει ακόμη; 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..