Jump to content

Οι Ρίζες της Ηδονής


Morfeas

Recommended Posts

Morfeas

Όνομα Συγγραφέα: Μορφέας
Είδος: επιστημονική φαντασία. Αν και το εφ στοιχείο δεν είναι καθόλου έντονο, σχεδόν δευτερεύον.
Βία; Χμμ...
Σεξ; Χμμ... Πολύ. Όχι ιδιαιτέρως πορνογραφικό, αν και δεν αποκλείεται να το δει κανείς (*γκουχ γκουχ*) έτσι. Κατά τη γνώμη μου όχι τίποτα τρομερό πάντως.
Αριθμός Λέξεων: Και πάμε στα ευχάριστα :p 15,426 λεξούλες. Μια κούπα καφές δηλαδή. Σαν κι αυτή.
Αυτοτελής; Ναι, αν και τον χαρακτήρα τον πήρα από ανέκδοτο μυθιστόρημα της Wordsmith. Ο ίδιος χαρακτήρας υπάρχει εδώ κι εδώ, με πολλές αλλαγές βέβαια (κυρίως στο ζήτημα της κοσμοπλασίας). Πάντως διαβάζεται χωρίς να χρειάζεται να έχει διαβάσει κάποιος κάτι από τα παραπάνω. Νομίζω.
Σχόλια: Το διήγημα αυτό γράφτηκε λόγω στοιχήματος που εδόθη στο πλαίσιο του 25ου Εργαστηρίου της ΑΛΕΦ κι εχάθη (στο ίδιο πλαίσιο). Ήταν να γράψω ένα fanfiction με τον συγκεκριμένο ήρωα, εγώ έκανα ένα retelling μάλλον, καθώς άλλαξα ορισμένα πραγματακια. Το διήγημα αφιερώνεται αναγκαστικά στην wordsmith, η οποια έδωσε και το οκέι να δημοσιευτεί εδώ. :)

Αρχείο:Οι Ρίζες της Ηδονής.doc

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
wordsmith

Να πω καταρχάς πόσο με κολακεύει που μου έγραψαν fanfiction, έστω και στα πλαίσια χαμένου στοιχήματος. Δεν το είχα σκεφτεί καν εγώ να ζητήσω κάτι τέτοιο σε περίπτωση που χανόταν το στοίχημα - το πρότεινε μόνος του ο μικρός και υπερβολικά σίγουρος για τις μαντεψιές του ιδρυτής πανεπιστημίων.

 

-Για τον τίτλο νομίζω ότι είναι ακόμα αρκετά άρλεκιν (κυρίως δε μου αρέσει η λέξη "ηδονή"), αλλά είναι μέσα στις διορθώσεις που δεν κατάφερα να σε πείσω να κάνεις.

-Αρκετά (αν και όχι απολύτως) πιστό στο δικό μου κείμενο, το "Κενό νόμου" (δεν υπάρχει στο φόρουμ, έχω ανεβάσει μόνο μια περίληψή του και 2-3 κομμάτια στο τόπικ του νανόριμο 2014). Ενδιαφέρον. Πολύ μου άρεσε που χρησιμοποίησες και δυο ονόματα δικά μου (Μπαράνσκι και Βεσελέκι). Τον κάνεις να φαίνεται λίγο σα χαζός εδώ κι εκεί, αλλά το δικαιολογείς.

-Εκφραστικά λάθη, στην αρχή πολλά, ύστερα μειώνονται έως εξαφανίσεως.

-Πολλές φράσεις ωραίες και γενικά πετυχημένες.

-Ολοκληρωμένη, όσο να 'ναι, υπόθεση, αν και σε κάποια σημεία θα μπορούσε να καταλήγει σε άρλεκιν ή σενάριο τσόντας (είπε αυτή που δεν έχει καμία σχέση με κανένα από τα δύο αυτά).

-Πολύ καλή προσπάθεια γενικά. Χαίρομαι που ενδιαφέρθηκες τόσο για την ιδέα μου που έγραψες ένα τόσο μεγάλο κείμενο.

 

Και εις άλλα (χαμένα στοιχήματα) με υγεία! :first:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
elgalla

Ομολογώ πως κι εγώ δεν ξετρελάθηκα με τον τίτλο. Σε μερικά σημεία, μέχρι τη μέση περίπου κυρίως, χρησιμοποιείς ορισμένες υπερβολικές φράσεις που μου χτύπησαν άσχημα, αλλά μετά αυτό αλλάζει. Γενικά γράφεις ωραία, ξέρεις να χειρίζεσαι το λόγο σου, τα έχουμε πει, μην τα λέμε κάθε φορά :p

 

Ένα σημείο που επίσης μου χτύπησε ήταν αυτό όπου η Βαλέρια του λέει ότι θα μπορούσε να γίνει γιατρός ή αστροφυσικός αν ήθελε: πού το κατάλαβε; Ξέρω, είναι πολύ μικρή λεπτομέρεια, αλλά είπα να στο πω.

 

Η πρωτότυπη ιδέα της Κέλλυς είναι πολύ ωραία, τη χειρίζεσαι με καλό τρόπο εδώ φτιάχνοντας ένα δικό σου origin story, ας το πούμε, για το χαρακτήρα. Παρουσιάζεις τον Γιούρι λίγο σαν παιδάκι, κάπως αφελή, κάπως άμαθο κι αυτό γενικά λειτούργησε για μένα με τον τρόπο που το δικαιολόγησες. Η Νατάλια είναι ένας χαρακτήρας με ενδιαφέρον αρχικά, το οποίο χάνει στην πορεία. Προφανώς είναι crime boss και διαχειρίζεται τεράστια χρηματικά ποσά, τόσο σε κέρδη όσο και σε έξοδα, λαδώματα κτλ. Όσα κι αν έβγαζε από το Γιούρι μόνο του αποκλείεται να πολλαπλασίαζαν τα κέρδη της τόσο σημαντικά ώστε να χαραμίσει τόσο χρόνο σε αυτόν. Οπότε, όλο το angle του "απλά" αρσενική πόρνη μου φαίνεται κάπως αδύναμο υπό το πρίσμα αυτό. Κάποιον εκπαιδευμένο με τέτοιο τρόπο θα μπορούσε να τον έχει κάνει από υπερκατάσκοπο (α λα Kushiel's Dart) μέχρι υπερassassin. Γενικά είναι ένας χαρακτήρας με τρομερές δυνατότητες που δεν αισθάνομαι να μου εξηγείται πειστικά για ποιο λόγο τον περιόρισαν απλά στο να είναι sex-on-legs τόσο η εταιρεία που τον δημιούργησε όσο και η Νατάλια. Επειδή γενικά έχω διαβάσει πλέον αρκετά κείμενά σου, υποθέτω πως απλά δεν ήθελες να μπεις πολύ βαθιά στα χωράφια του πρωτότυπου έργου, καθώς ενδεχομένως κάποιες από τις ιδέες σου να πήγαιναν κόντρα σ' αυτό που έχει στο μυαλό της η Κέλλυ.

 

 

 

Όμορφη ιστορία και μπράβο για το δύσκολο έργο του να γράψεις fanfic. Εγώ πάντως νεράκι το διάβασα.

Edited by elgalla
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Guest /george/

Δεν ξέρω αν μου άρεσε ή όχι ο τίτλος πάντως με έκανε να θέλω να διαβάσω την ιστορία σου. Μέσα στο Σαβ/κο λογικά να περιμένεις τα σχόλιά μου!

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Morfeas

Ευχαριστώ για τα σχόλια, κορίτσια! Χαίρομαι που σας άρεσε (γιατί αλλιώς είναι να διαβάζεις ένα τριχιάλαρο και να σου βγαίνει μάπα το καρπούζι κι αλλιώς μια ολόκληρη νουβέλα (καλά το λέω, Κέλλυ; :p) με το ίδιο αποτέλεσμα).

Κι επισήμως μερσί, wordsmith. Το ότι δεν πείθομαι για ορισμένα σημεία δε σημαίνει ότι δεν τα λαμβάνω υπόψη για τα επόμενα.

Ευχαριστώ κι εσένα, elgalla, τα σχόλια σου είναι spot on (που θα 'λεγες κι εσύ :p):

 

 

Για το σημείο με τον γιατρό ή αστροφυσικό είχα σκεφτεί το εξής:

Γενικά οι 2 τους είχαν καλή επαφή, συζητούσαν κλπ, οπότε η Βαλέρια είχε μάθει τα ενδιαφέροντα του Γιούρι, όσον αφορά τις διαδικτυακές του αναζητήσεις. Του το λέει περισσότερο στη λογική της ελληνικής οικογένειας "α του παιδιού του αρέσουν τα μαθηματικά, μαθηματικός να γίνει". Επιπλέον ήθελα να λειτουργούσε και ως ας-την-πούμε-αναφορά για κάτι που όμως δεν αφορά το συγκεκριμένο κείμενο (αλλά κάποιο από τις πηγές έμπνευσής του). Οπότε ίσως και το ίδιο το κείμενο να μην είχε τόσο ανάγκη αυτή την ατάκα, από τη στιγμή που πετά έξω τον αναγνώστη.

Για τη Νατάλια, έχεις δίκιο (ως έναν βαθμό) από την καθαρά οικονομική σκοπιά. Βέβαια στο κεφάλι μου δεν ήταν μόνο αυτό, δηλαδή ήθελε να δημιουργήσει τον Γιούρι, ανεξαρτήτως κερδών. Θα ήταν εκείνη που συντέλεσε στη δημιουργία του "απόλυτου εραστή". Δηλαδή ήταν και έμπορος και "καλλιτέχνης" μαζί. Δηλαδή δεν σκεφτόμουν ότι ήταν τόσο βασανιστική η ενασχόληση με τον Γιούρι ώστε να το βλέπει ως χαμένες εργατοώρες, της άρεσε να ασχολείται μαζί του (κάτι που ήθελα να περάσει και μάλλον δεν πέρασε).

Για το ότι δεν σε έπεισε το γιατί τον προόρισαν για το σεξ κι όχι για υπερόπλο είναι μια ήττα του διηγήματος, γιατί προσπάθησα με βάση τα δεδομένα που είχα να αφήσω υπόνοιες σ' αυτή την κατεύθυνση (αν κι ομολογώ ότι το πήρα ως δεδομένο (τουλάχιστον από την πλευρά της εταιρείας) κι απλώς ήθελα να χτίσω λίγο γύρω από αυτό). Πάντως δέχομαι ότι δεν ήταν αρκετά.

Πάντως έχεις δίκιο και στο τελευταίο: οι περιορισμοί ήταν αρκετούτσικοι, οπότε έπρεπε να βρω κάτι που να τα δικαιολογεί, χωρίς να αλλάξω σημαντικές λεπτομέρειες. (το παράξενο είναι ότι περισσότερο πονοκεφάλιασα στις διορθώσεις παρά στη σύλληψη)

(το τελευταίο βέβαια δεν αφορά τον αναγνώστη)

 

 

Ευχαριστώ και πάλι :friends:

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
elgalla

Novelette, μάλλον παρά νουβέλα.

Μου αρέσει η ιδέα της Νατάλια ως καλλιτέχνιδας, αλλά σε παίρνει να το κάνεις πιο έντονο αυτό αν αποφασίσεις να ασχοληθείς, ή την Κέλλυ αν αποφασίσει να κρατήσει κάποια από αυτές τις ιδέες και να τις ενσωματώσει στο δικό της δημιούργημα. Αν όντως αυτό είναι ένα στοιχείο που θες για το χαρακτήρα σου, κάνε το exaggerate, βάλε την να προσπαθεί να πλάσει τους ανθρώπους γύρω της γενικότερα (αυτό θα σου δώσει τροφή για να δώσεις και πιο διακριτό χαρακτήρα στη Βαλέρια ίσως), να έχει λίγο σύνδρομο Πυγμαλίωνα.

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Καλή προσπάθεια. Με έπεισε η αφέλεια του Γιούρι, όντως δεν έχουν δεθεί γερά τα κίνητρα της Βεσελέκι και της Νατάλια, και επίσης η τελευταία, ως αφεντικό θα είχε πολύ πιο σφιχτά τα λουρία της Βαλέρια. Δεν θα την άφηνε π.χ. να μένει μαζί του στο δωμάτιό του τόση ώρα ώστε να βλέπουν ολόκληρες ταινίες, γιατί στον χρόνο αυτό θα μπορούσε να της πετάει τα μάτια όξω.

Ενδιαφέρουσα επιλογή το ότι περιγράφεις πλήρως τις "επαγγελματικές" και εκπαιδευτικές σκηνές σεξ, ενώ αποσιωπείς την "καλή" φορά με την Νατάλια.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Morfeas

Αν και μέρες μετά...

Σ' ευχαριστώ πολύ, Μιχάλη, για την ανάγνωση αυτού του μικρού τερατακίου 15 τόνων αλλά και που άφησες κι ένα σχόλιο. :)

 

Αυτό που βλέπω να φαίνεται ως αδυναμία του κειμένου είναι ο χαρακτήρας της Νατάλια (η οποία ήταν κι ο βασικός λόγος που μου φάνηκε εξαρχής ενδιαφέρουσα η συγκεκριμένη ιστορία για να τη διηγηθώ - αν κι ομολογώ ότι αλλιώς την είχα στο μυαλό μου πριν ξεκινήσω να γράφω κι αλλιώς μου βγήκε στο χαρτί). Ήθελα ο χαρακτήρας της να μην είναι καθόλου καθαρός στον αναγνώστη, να τελειώνει η ανάγνωση και να μην του είναι σαφή τα κίνητρά της (ή και τα συναισθήματά της, αν και τα τελευταία προς το τέλος νομίζω φαίνονται αρκετά). Ίσως όμως και να το παράκανα. Δεν ξέρω βέβαια ακόμη τι θα ήταν καλύτερο, διατηρώντας τα στοιχεία εκείνα που θέλω να έχει: να την κάνω ακόμη πιο μυστηριώδη/αντιφατική, ώστε να κάνει μπαμ ότι ήταν ηθελημένο, ή πιο καθαρή στον αναγνώστη, τουλάχιστον όσον αφορά τα κίνητρά της.

 

Το παραπάνω ήταν επιλογή μου. Από την άλλη, τα κίνητρα της Βεσελέκι δεν είναι καθόλου καθαρά, γιατί αφενός από τη στιγμή που επέλεξα να πω μια ιστορία που η Βεσελέκι δεν έπαιζε κάποιον ρόλο θα ήταν δύσκολο να παρουσιάσω τη δική της εκδοχή (κι ήταν κι εκτός της πρόθεσής μου: η ιστορία ήθελα να είναι ιστορία ενηλικίωσης στη βάση της, το "μυστήριο" ήταν κάτι που απλώς έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη του χαρκατήρα, δηλαδή εργαλείο κι όχι βασικός στόχος της νοβελέτας), οπότε απλώς άφησα υπόνοιες, και αφετέρου (και βασικότερο εδώ που τα λέμε) δεν βρήκα κάποια καλή ιδέα για να το δικαιολογήσω, που δεν θα ερχόταν σε αντίθεση με τους περιορισμούς που είχα. Η Κέλλυ έχει κάποιες εξηγήσεις στο δικό της κείμενο, αλλά δεν με πολυϊκανοποιούσαν. Μια άλλη ιδέα που είχα (κι ίσως εκεί να έβρισκα χώρο για καλύτερες εξηγήσεις) θα άλλαζε τόσο πολύ την ατμόσφαιρα της ιστορίας που δεν θα είχε νόημα για την Κέλλυ (για την οποία ως έναν βαθμό έγραφα και την ιστορία) - και θα ερχόταν και σε αντίθεση με έναν μάλλον βασικό περιορισμό.

 

Και κάτι πιο συγκεκριμένο:

η Νατάλια, ως αφεντικό θα είχε πολύ πιο σφιχτά τα λουρία της Βαλέρια. Δεν θα την άφηνε π.χ. να μένει μαζί του στο δωμάτιό του τόση ώρα ώστε να βλέπουν ολόκληρες ταινίες, γιατί στον χρόνο αυτό θα μπορούσε να της πετάει τα μάτια όξω.

Από την πλευρά της Νατάλια, ας πούμε, ήθελα η σχέση της με τη Βαλέρια να είναι σχέση αφέντρας-δούλας. Το σενάριο του "ξεματιάσματος" :p δεν θα ήταν ένα σενάριο που η Νατάλια θα σκεφτόταν όχι γιατί ήταν χαζή, αλλά γιατί δεν μπορούσε να φανταστεί ότι η δούλα της θα έπαιρνε τέτοια πρωτοβουλία, κι αντίστοιχα ο Γιούρι το ίδιο (στον οποίο είχε καταλάβει τι επιρροή ασκούσε). Δηλαδή τα λουριά ήταν σφιχτά, αλλά και αόρατα (ασχέτως αν η Βαλέρια στο τέλος πάει να κάνει την επανάστασή της, γι' αυτό και τιμωρείται παραδειγματικά).

 

Ευχαριστώ και πάλι και τους 3 για τον κόπο σας (εντάξει, από την Κέλλυ το περίμενα). Ειλικρινά το εκτιμώ.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Tiessa

Χορταστική ιστορία με τα όλα της.

Μου αρέσει πολύ ο τρόπος

 

 

που μετατρέπεται ο Γιούρι από τον τρομαγμένο μικρό που φοβάται την κάνει κακό, στον εραστή οπου είχαμε γνωρίσει στα "Μάτια από Σκοτάδι" (Πιερί βέβαια αντί για Τιερί, αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια) και μετά χρησιμοποιεί ο ίδιος συνειδητά την ικανότητά του για να σκοτώσει τη Νατάλια.

 

 

Η Νατάλια ήταν ενδιαφέρουσα περίπτωση, ομολογώ ότι οι περισσότερες σκηνές μαζί της ήταν ζόρικες και ελκυστικές στην ανάγνωση.

Ούτε κι εμένα μου είναι πολύ καθαρός ο ρόλος της Βεσελέκι, αλλά φαντάζομαι όπως την κληρονόμησες από την νουβέλα της Κέλλυς, ξέρεις κάποια πράγματα που δεν έχουμε προλάβει να μάθουμε εμείς και που δεν έχει νόημα να τα πειράξεις και πολύ για να μην επέμβεις στην ξένη κοσμοπλασία.

 

Υ.Γ

Ενδοεργαστηριακή ερώτηση: Σ' αυτό το εναλλακτικό σύμπαν έχει ή δεν έχει γνωρίσει ο Γιούρι τη Λέκμια; Μάλλον όχι, φαντάζομαι.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Morfeas

Σ' ευχαριστώ, Βάσω, για την ανάγνωση και τα σχόλια!

Για τον Τιερί/Πιερί:

 

 

Καταρχάς, το συγκεκριμένο είναι όντως αναφορά στην παραπάνω σκηνή, χαίρομαι που την έπιασες. Δεν ήθελα βέβαια να είναι ακριβώς το ίδιο, γιατί η κοσμοπλασία της μιας ιστορίας δεν έχει σχέση με την άλλη -το Μάτια από Σκοτάδι έχει πιο έντονο το εφ στοιχείο-, γι' αυτό κι άλλαξα τα ονόματα από Τιερί/Μελανία σε "Πιερ(ί)"/"Μέλανι" (τα εισαγωγικά λόγω ψευδώνυμου), χωρίς να θέλω να κάνει και μπαμ.

Εντωμεταξύ, το Μάτια από Σκοτάδι το διάβασα αφού είχα ήδη καταστρώσει στο μυαλό μου την πλοκή κι είχα αρχίσει να γράφω και έδεσε πολύ περισσότερο θεματικά σε σύγκριση με το Λίγο Λιγότερος Άνθρωπος, γι' αυτό και η παραπάνω επιλογή.

 

 

 

Για το τελευταίο ερώτημα με πιάνεις αδιάβαστο. Επειδή είμαι νέωψ ακόμη και γενικά δεν τα πηγαίνω πολύ καλά με τα ονόματα, Κέλλυ μπορείς να διαφωτίσεις;

(αν πάντως η Λέκμια έχει οποιαδήποτε σχέση με μαγεία ή βασίλεια, τότε απαντάω εγώ: σίγουρα δεν την έχει γνωρίσει)

 

Και πάλι ευχαριστώ! :)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
wordsmith

Βρε μικρό και απρόσεχτο μονομελές fan club, σου είχα πει να διαβάσεις τις ΕΦΦάνταστες ιστορίες, όχι μόνο επειδή αξίζουν, αλλά και για να μπεις πιο μέσα στα του φόρουμ και του εργαστηρίου.

Το διήγημα στο οποίο αναφέρεται η Βάσω είναι αυτό που είχα στείλει στο εργαστήριο του Μαίου 2014, αν δεν κάνω λάθος. Το έλεγαν "Η μηχανή που μαθαίνει" και εκεί συναντιούνται ο Γιούρι και οι πρωταγωνιστές του διηγήματός μου "Αντίκλεια", από τις ΕΦΦάνταστες ιστορίες. Δε σου το έστειλα για να πάρεις ιδέες για τον Γιούρι, γιατί έλεγα να το διορθώσω πρώτα λίγο (και υπάρχει ένα μείζον ζήτημα για το οποίο δε μπορώ να αποφασίσω). Αλλά αν υπάρχει τόσο ενδιαφέρον, θα το πιάσω κι αυτό οσονούπω.

Η απάντηση στην ερώτηση της Βάσως είναι ναι: κάπου πριν από όλα αυτά που συμβαίνουν στη νουβέλα "Κενό νόμου" (fanfiction της οποίας είναι το παρόν), τοποθετείται το "Η μηχανή που μαθαίνει", ας πούμε ανάμεσα στα 18α και τα 20ά γενέθλια του Γιούρι... διότι κάπου έπρεπε να το χώσουμε κι αυτό.

Link to post
Share on other sites
Morfeas

Χμμ...

Δεν μας φτάναν τα σίκουελ, πρίκουελ, φαν φίκτιον, ριτέλινγκς και τα συναφή, μου 'θελες και κρος όβερ (και περίμενες να είχα μυρίσει και τα νύχια μου) :p

Η Αντίκλεια δεν είναι το σίκουελ της Λαίδης, το οποίο συμβαίνει στο μακρινό μέλλον στο διάστημα, με ταξίδια από πλανήτη σε πλανήτη (space opera δηλαδή); Και λες ότι αυτό προηγείται του Κενού Νόμου (άρα κι υπό μία έννοια και του δικού μου); :dazzled:

Όχι τίποτα άλλο, να ξέρω τίνος ακριβώς είμαι φαν, αλλά και τι έγραψα...

 

:shout:Τι άλλο θα υπομείνει πια αυτός ο χαρακτήρας; :shout:

Τον έχεις βάλει σε υπερφυσική διάσταση με μάγισσες και βασιλιάδες, του έκανες τα cyberpunk/biopunk κόλπα στα Μάτια, τώρα μαθαίνω ότι τον έστειλες και στο διάστημα (ή έστω έφερες το διάστημα σ' αυτόν), στο μυθιστόρημα τον [σπόιλερ], και στη συνέχεια σκοπεύεις να τον [σπόιλερ πάλι]. Κι εγώ κινδύνευα να στον ρεζιλέψω; :p

[με_πνίγει_το_δίκιο_mode_off]

 

Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις (σαν να μην τρέχει τίποτα). Το ΕΦΦάνταστες το έχω κατά νου καιρό και θέλω να το διαβάσω, όχι για να μπω πιο μέσα στο φόρουμ ή στο εργαστήριο, αλλά γιατί έχω ακούσει καλά λόγια. :)

 

Link to post
Share on other sites
wordsmith

Σου είπα: περίμενα να έχεις διαβάσει τουλάχιστον την "Αντίκλεια". Και όχι, η Λαίδη μπαίνει ανάμεσα στην "Αντίκλεια" και στο "Η μηχανή που μαθαίνει". Αν είχα βάλει τα σωστά ονόματα στη Λαίδη, θα ήξερες ποια είναι η Λέκμια... και θα με είχαν βρει όλοι ακόμα πιο εύκολα στο εργαστήριο.

Ποια είναι τα cyberpunk/biopunk κόλπα που έχουν τα Μάτια; Διότι ο Τιερί δεν είναι ακριβώς ο ίδιος χαρακτήρας με τον Γιούρι, ο Γιούρι είναι πιο θυμωμένος κλπ, γιατί δε χάνει τη μνήμη του κάθε πρωί στις 11.

Τι είναι αυτό που του κάνω στο μυθιστόρημα και σκοπεύω να του το κάνω ξανά στη συνέχεια; Γράψ' το μου στο πμ.

Άκου εκεί "τι άλλο θα υπομείνει πια αυτός ο χαρακτήρας;"! Εδώ υπέμεινε εσένα ως συγγραφέα του... :rofl2:

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..