Jump to content

50 Βιβλία για το 2016


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

1. Μετράνε όλα τα βιβλία, fiction & non-fiction.
2. Το βιβλίο πρέπει να διαβαστεί μέσα στο 2016, και εαν έχετε αρχίσει κάποιο και τελειώσει το 2016, τότε μετριέται στο 2016. (Ούτως ή άλλως το ίδιο θα μετρήσει και το 2017 που θα το συνεχίσουμε)
3. Το κάθε βιβλίο θα έχει τουλάχιστον 50 σελίδες (ανεπίσημο read-off είναι, ας μετρήσουν και μικρά βιβλιαράκια)
4. Εαν πρόκειται για κάποιο βιβλίο που περιέχει 2-3 βιβλία μαζί όπως τα Omnibus, τότε μετράει το καθένα ξεχωριστά (π.χ. εαν πάρετε το omnibus με τα 3 πρώτα βιβλία του Earthsea της LeGuin, θα μετρήσει για 3 ξεχωριστά βιβλία)
5. Για μικρότερα βιβλία, comics, Audio-books, ξεχωριστή λίστα.
6. Βιβλία που διαβάζονται για σπουδές όπως για κάποιο μάθημα πανεπιστημίου δεν μετράνε.
7. Το κάνουμε για ευχαρίστηση και δεν πρόκειται να υπάρξει νικητής ή κάτι τέτοιο. Οπότε δεν χρειάζετε να βιάζεστε να τελειώσετε ένα βιβλίο.

 

 

Παρακαλώ επίσης να αφήνετε και κάποιο σχόλιο για το βιβλίο που μόλις τελειώσατε, είτε στο τόπικ του συγγραφέα/βιβλίου (καλύτερα!) είτε εδώ. Αλλιώς απλά μια ξερή λίστα δεν λέει τίποτα σε κανέναν :)

Edited by BladeRunner
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το όνειρο του Μισισιπή. Εξαιρετικά δυνατή αρχή, μ'ένα απίθανο βιβλίο. Σχόλιο εδώ: G.R.R. Martin

 

-Ιανουάριος

 

01. Τζ. Ρ. Ρ. Μάρτιν, "Το όνειρο του Μισισιπή", εκδόσεις Μεταίχμιο, 2015, σελ. 609(9.5/10)

Link to comment
Share on other sites

1) Ωρόρα: Ιστορίες από Παράδοξες Διαστάσεις (σελ 240)

Link to comment
Share on other sites

Άλλη μια φορά κορόιδο. Σχόλιο εδώ: James Hadley Chase

 

-Ιανουάριος

 

01. Τζ. Ρ. Ρ. Μάρτιν, "Το όνειρο του Μισισιπή", εκδόσεις Μεταίχμιο, 2015, σελ. 609(9.5/10)

02. Τζέιμς Τσέιζ, "Άλλη μια φορά κορόιδο", εκδόσεις ΒΙΠΕΡ, 1972, σελ. 186(8/10)

Link to comment
Share on other sites

Καλή μας χρονιά με πολλά βιβλία.

Αρχηγέ πρέπει να αναπροσαρμόσεις τις ημερομηνίες στο αρχικό ποστ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1) Stephen King: Η μακριά πορεία (367) Κέδρος

 

Άντε και καλή χρονιά :friends:

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

1. S. – J. J. Abrams, Doug Dorst (456), Mulholland Books

 

Καλή αναγνωστική χρονιά κι από μένα.

Link to comment
Share on other sites

Οι Θήβες των εκατό πυλών. Σχόλιο εδώ: Robert Silverberg

 

-Ιανουάριος

 

01. Τζ. Ρ. Ρ. Μάρτιν, "Το όνειρο του Μισισιπή", εκδόσεις Μεταίχμιο, 2015, σελ. 609(9.5/10)

02. Τζέιμς Τσέιζ, "Άλλη μια φορά κορόιδο", εκδόσεις ΒΙΠΕΡ, 1972, σελ. 186(8/10)

03. Ρόμπερτ Σίλβερμπεργκ, "Οι Θήβες των εκατό πυλών", εκδόσεις Alien, 1996, σελ. 171(7.5/10)

Link to comment
Share on other sites

Myyst's Adventures in Wonderland
αναγνωστικό ημερολόγιο
 
---
 
εβδομάδα #0 - προετοιμασία
 

post-3439-0-01129900-1451901891_thumb.jpg

 

Καλώς μας ήρθε ο καινούριος χρόνος, διαμόρφωσα και μια αναγνωστική συνταγή για το 2016 που με γεμίζει τρόμο καθώς τη διαβάζω στα κιτάπια των αναγνωστικών στόχων, οπότε αποφάσισα να κρατήσω ένα ημερολόγιο για τις περιπέτειες μου στον θαυμαστό και γεμάτο με jabberwockies κόσμο της λογοτεχνίας...

 

1. Ατρέας Λιμβρός, Ἑν Ἀρχῇ Ἦν ὁ Λοιγός (2014, συλλογή διηγημάτων τρόμου, 3/5)

σχόλιο: http://community.sff.gr/topic/15582-%E1%BC%90%CE%BD-%E1%BC%80%CF%81%CF%87%E1%BF%87-%E1%BC%A6%CE%BD-%E1%BD%81-%CE%BB%CE%BF%CE%B9%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%B2%CF%81%CF%8C%CF%82/

 

2. Μένανδρος, Δύσκολος (περ. -317, θεατρικό κείμενο νέας κωμωδίας, 4/5)
Ο Δύσκολος (ή Μισάνθρωπος όπως είναι ο εναλλακτικός του τίτλος) είναι το πληρέστερο έργο της ελληνικής νέας κωμωδίας που έχει φτάσει στα χέρια μας. Η πλοκή παρουσιάζει μικρό ενδιαφέρον και το κωμικό στοιχείο του δράματος προκύπτει κυρίως από τις αλληλεπιδράσεις των προσώπων που έχουν έντονα τυπολογικά στοιχεία.

Edited by Myyst
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1. H.P.Lovecraft - Τα Βουνά της Τρέλας, Αίολος (213)  9/10   

 

Τεκελί-λι !!

 

Καλή χρονιά σε όλους !

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

1. S. – J. J. Abrams, Doug Dorst (456), Mulholland Books

2. Έξι δισεκατομμύρια τρόποι ζωής – Παναγιώτης Κούστας (154), ΤΡΙΤΩΝ

Link to comment
Share on other sites

1) Ωρόρα: Ιστορίες από Παράδοξες Διαστάσεις (σελ 240)

2) Συλλογικό Έργο: Το Ρομπότ και αυτή που Αγαπάς (σελ 107)

Link to comment
Share on other sites

  1. Legion-Skin Deep, Brandon Sanderson, σελ. 198 (9/10)

Η χρονιά ξεκίνησε δυνατά, με ένα πολύ ωραίο βιβλίο με καταπληκτικούς χαρακτήρες και ζωντανούς διαλόγους από τον αγαπημένο μου πια συγγραφέα. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1. Ρώσικα Λαϊκά Παραμύθια (σελ 142)

Ρώσικα γιατί δεν μας έφταναν τα Ελληνικά. Τελος πάντων, συλλογή ορισμένων ιστοριων. Οι δύο καλύτερες ιστορίες είναι 'Η Τσαρέβνα Βατραχίνα' και η ιστορία 'Το φτερό του Φίνιστ, του όμορφου γερακιού', αλλά σε γενικές γραμμές  όλες οι ιστορίες κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα. Δηλαδή, είναι ενδιαφέρουσες, αλλά τραβάνε λίγο άσκοπα με   το κάθε συμβάν να συμβαίνει τρεις φορές. Αυτό συμβαίνει σε κάθε ιστορία και με κάνει να αναρωτιέμαι γιατί ακριβώς  συμβαίνει αυτό(π.χ ο ένας αδερφός παντρεύει τις τρεις αδερφές του, ο πρίγκηπας της πρώτης ιστορίας μπλέκει με τρεις βασιλιάδες, στην προτελευταία ιστορία ο ήρωας χρειάζεται τρία  ζώα για να γλυτώσει κ.ο.κ). Τι παίζει πίσω από τον αριθμό τρία και τι μυστήρια μας κρύβουν; (Λιακόπουλος mode :p)

   Anyway, το κοινό του   είναι μάλλον τα ώριμα παιδάκια, εκτός και αν θέλετε να μιλάτε στα τρίχρονα σας για   λύκους που κατασπαράσουν ζώα, μάγισσες που καίγονται στην πυρά και πρίγκηπες που γίνονται κομματάκια ^_^

 

6/10

Γιατί είμαι μεγάλος πιά

 

https://www.youtube.com/watch?v=FxxI-tCPyeY

Α, πάρτε και ένα τραγούδι για να μπείτε στο mood

Edited by jjohn
Link to comment
Share on other sites

1. S. – J. J. Abrams, Doug Dorst (456), Mulholland Books

2. Έξι δισεκατομμύρια τρόποι ζωής – Παναγιώτης Κούστας (154), ΤΡΙΤΩΝ

3. The scarlet plague – Jack London (55), feedbooks (ebook)

Link to comment
Share on other sites

Είσαι όμορφη. Σχόλιο εδώ: Chuck Palanhiuk
 
-Ιανουάριος
 
01. Τζ. Ρ. Ρ. Μάρτιν, "Το όνειρο του Μισισιπή", εκδόσεις Μεταίχμιο, 2015, σελ. 609(9.5/10)
02. Τζέιμς Τσέιζ, "Άλλη μια φορά κορόιδο", εκδόσεις ΒΙΠΕΡ, 1972, σελ. 186(8/10)
03. Ρόμπερτ Σίλβερμπεργκ, "Οι Θήβες των εκατό πυλών", εκδόσεις Alien, 1996, σελ. 171(7.5/10)
04. Τσακ Πόλανικ, "Είσαι όμορφη", εκδόσεις Αίολος, 2015, σελ. 311(8.5/10)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1) Δρακων: Μεταμόρφωση - Χ. Κασκαβελης (520)

Ή χρόνια μας μπήκε εξαιρετικά.

Link to comment
Share on other sites

Καλή χρονιά σε όλους, εύχομαι απίστευτα, γεμάτα απόλαυση ταξιδια στον κόσμο του βιβλίου!!!

 

1. Ασκητική - Νίκος Καζαντζάκης (135)

2. Η ιστορία του χειρουργού - J. P. Dixon (62)

3. Το σπίτι στην ομίχλη - Neil Gaiman (182)

4. Ποντικοπαγίδα - Agatha Christie (191)

5. Ζευς - Valerio Massimo Manfredi (277)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..