Jump to content

Vikings (2013-2019)


Blacksword
 Share

Recommended Posts

 

 

Η σειρά αυτή, μαζί με το Black Sails, από τότε που ξεκίνησε ήρθε για να μας εντυπωσιάσει μέσα από το μύθο του Rangar αλλά και να συνεχίζει ακόμα παρ' όλο που η ιστορία της φτάνει σιγά σιγά στο τέλος.

Αυτη τη στιγμή είναι στην 4η σεζόν με 20 επεισόδια αυτή τη φορά ενώ ανανεώθηκε για άλλα 20 για την 5η με τον Jonathan Rhys Meyers να μπαίνει στο cast.

 

Για πείτε πια είναι η γνώμη σας για την σειρά;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ένας μύθος τελειώνει, ένας άλλος μόλις ξεκινάει!

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ένας μύθος τελειώνει, ένας άλλος μόλις ξεκινάει!

 

 

Πολλά ερωτηματικά η καινούργια σεζόν. Μάλλον αυτά που βλέπαμε στην τρίτη σεζόν δεν είχαν σημασία.

Link to comment
Share on other sites

Η άποψή μου:

 

είδα τις 3 πρώτες σειρές απνευστί. Ανακήρυξα τη συγκεκριμένη σειρά μια από τις πιο αγαπημένες μου, την έβαλα στο top-5, και ξάφνου ήρθε η τέταρτη σεζόν. Όπου τα βρισίδια σε κάθε επεισόδιο (με αποκορύφωμα το μέχρι στιγμής τελευταίο) ήταν ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΑ.

Αυτό, φυσικά, δεν ακυρώνει τις εξαίρετες εντυπώσεις των 3 πρώτων σεζόν, ούτε σημαίνει ότι δεν υπήρχαν περιστασιακά εξαιρετικά στοιχεία στην 4η. Περιμένω πάρα πολλά από τη συνέχεια (αυτό είναι το κακό μου: ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Εντάξει μας δείχνουν την Lagertha ζωντανή, έτσι απλά, χωρίς να τρέχει τίποτα. Καθόλου σασπένς πια. Χαχαχα

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Φεύγει το 2016 και μαζί παίρνει και τον αγαπημένο Ragnar!  :bye2:

 

Τώρα η σειρά περνάει στη νέα γενιά και ειδικότερα στον κύριο παρακάτω που έχει πολλά να μας δείξει στο μέλλον.

 

conoce-a-ivar-the-boneless-en-la-nueva-p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δηλώνω κι εγώ λάτρης της σειράς, την οποία αντιλήφθηκα λίγο "αργούτσικα" και την απόλαυσα βλέποντας πέντε-πέντε τα επεισόδια (δεν είχα άλλο ελεύθερο χρόνο για περισσότερα). Καταπληκτικές οι 3 σεζόν, και το φούσκωμα της 4ης σε 20 επεισόδια ήταν αναμενόμενο να προκαλέσει κάποιες κοιλιές. Το γεγονός βέβαια που συμμαχίες δημιουργούνται, χαλάνε, ξαναδημιουργούνται και ξαναχαλάνε - εσαεί - ίσως συμβαδίζει με τον χαρακτήρα των βίκινγκς, ή απλά οι σεναριογράφοι δεν έχουν άλλη οδό (αυτό το "με ποιανού το πλευρό είσαι" είναι το κοινό θέμα σε ΟΛΕΣ τις σειρές που βλέπω.) Ένα ευχάριστο με τη συγκεκριμένη σειρά είναι ότι καθώς δεν ταυτίζομαι με κανέναν χαρακτήρα - δεν υπάρχει κανείς τους που να μην έχει πράξει μια κακιά ή άδικη πράξη - λίγο με νοιάζει αν θα ζήσουν ή θα πεθάνουν. Να σας ρωτήσω όμως: Είστε σίγουροι ότι ο Ράγκναρ είναι νεκρός; Είστε; Η κάμερα όλο και επιστρέφει στο λάκο με τα φίδια και το βρίσκω λίγο σκηνοθετικά ύποπτο. Επίσης, στην ιστορία του Παρισιού, που έψαξα, λέει ότι ο βίκινγκ Ράγκναρ Λόθμπρουκ κατέλαβε και λεηλάτησε το Παρίσι. Χμ.

 

Και by the way, το επεισόδιο της επίθεσης στο Παρίσι, στην 3η σεζόν, ήταν απίστευτο και τόσο ικανοποιητικά χορταστικό. Μου αρέσει επίσης η σπουδαιότητα του χαρακτήρα Άθελσταν και η σημασία του τόσο για τον Ράγκναρ αλλά και τον Βασιλιά Έκμπερτ (να ένας στη σειρά που πραγματικά έχω συμπαθήσει).

 

Τρία επεισόδια ακόμα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να σας ρωτήσω όμως: Είστε σίγουροι ότι ο Ράγκναρ είναι νεκρός; Είστε; Η κάμερα όλο και επιστρέφει στο λάκο με τα φίδια και το βρίσκω λίγο σκηνοθετικά ύποπτο. Επίσης, στην ιστορία του Παρισιού, που έψαξα, λέει ότι ο βίκινγκ Ράγκναρ Λόθμπρουκ κατέλαβε και λεηλάτησε το Παρίσι. Χμ.

Δυστυχώς είναι. Είχαν δώσει μια συνέντευξη την επόμενη μέρα ο δημιουργός της σειράς, Michael Hirst, με τον ηθοποιό, Travis Fimmel, και είπαν για την διαδρομή τους μέχρι τώρα αλλά και το τελευταίο τους αντίο. Επίσης στους τίτλους αρχής δεν υπάρχει πλέον το όνομα του.

 

Για το Παρίσι, όντως, το λεηλάτησαν αλλά δεν το κατέκτησαν. Η σκηνή πχ. με το φέρετρο έγινε στην Ιταλία από τον Bjorn μιας και δεν μπορούσαν να περάσουν τις πύλες της Luna. Ενώ ο Rollo είναι, ιστορικά, πολύ αργότερα απλά τα έχουν συμπυκνώσει όλα μαζί. Έχει ένα ωραίο θέμα εδώ που λέει πως ζήλευε ο Ragnar τους γιους του για τις επιτυχίες τους στη Μεσόγειο αλλά και πως κατέληξε στα χέρια του Βασιλιά Aella.

Edited by Blacksword
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τελείωσε καταπληκτικά η 4η σεζόν και είπα αντίο σε έναν από τους πιο ενδιαφέροντες χαρακτήρες της σειράς, τον βασιλιά Έκμπερτ. Συγκρητικά το τέλος του ήταν ήπιο, καθώς προτίμησε την έξοδο των Ρωμαίων συγκλητικών.

 

Και στο φινάλε έχουμε έκπληξη για την επόμενη σεζόν και ακούει στο όνομα ... Jonathan Rhys Meyers.

 

:axeman:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με το τέλος της 4ης σεζόν μπορούμε να πούμε ότι η σειρά πλέον έχει φτάσει σε πολύ υψηλά επίπεδα με το δεύτερο μισό να αλλάζει δραματικά τον κόσμο των Vikings. Με αυτή την αλλαγή βέβαια λέμε αντίο σε δύο μεγάλους χαρακτήρες που, σίγουρα, στιγμάτισαν αυτή την σειρά και είναι, πραγματικά, πολύ δύσκολο να την σκεφτείς μελλοντικά χωρίς αυτούς τους δύο αλλά το φινάλε αφήνει πολλές υποσχέσεις για μια ακόμα πιο συναρπαστική συνέχεια στην 5η σεζόν.

Μέχρι τότε ένα μικρό tribute για τον Ragnar και τον δρόμο του ως τώρα:

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θέλω να δω πώς θα χειριστούν τις επιδρομές του Μπγιορν στη Μεσόγειο. Το τέχνασμα με το φέρετρο αποδίδεται ιστορικά στο Μπγιορν και όχι στον Ράγκναρ, και έλαβε χώρα στην Ιταλία και όχι στο Παρίσι. Θέλω να δω τι θα σκαρφιστούν τώρα για να μας εντυπωσιάσει και ο Μπγιορν αναλόγως.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα πια είναι η σειρά που έχει αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Λέτε να δείξει την εμφάνιση των Vikings στην Κωνσταντινούπολη; Να δείξει την μονομαχία έξω από τα τείχη με τον Βασίλειο τον Α τον Μακεδόνα και την δημιουργία των Βαράγγων; Είναι χρονικά συμβατά γεγονόταν με αυτά που δείχνει στη σειρά. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα πια είναι η σειρά που έχει αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Λέτε να δείξει την εμφάνιση των Vikings στην Κωνσταντινούπολη; Να δείξει την μονομαχία έξω από τα τείχη με τον Βασίλειο τον Α τον Μακεδόνα και την δημιουργία των Βαράγγων; Είναι χρονικά συμβατά γεγονόταν με αυτά που δείχνει στη σειρά. 

Άλλο που δεν ήθελες φίλτατε. Θα είχε ενδιαφέρον να τα δείξει...

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Vikings (2013-2017)
  • 11 months later...
  • Φάντασμα changed the title to Vikings (2013-2018)
  • 3 weeks later...

Κάποιες φορές η πλοκή φαίνεται να τραβάει πολύ. Και κάποιες φορές παραδίδει τις καλύτερες σκηνές σε όλη τη σειρά... 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πάει και αυτή... άλλη μία έμεινε και τέλος!

Η 5η σεζόν, γενικώς, είχε αρκετά θεματάκια (κυρίως με την πλοκή). Ωστόσο, είχε μπόλικες δυνατές/καθηλωτικές σκηνές και τις γνωστές ίντριγκες, ανατροπές και αιματηρή δράση που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στη σειρά που έκαναν το χρόνο που σπαταλάμε άξιο, αλλά ως εκεί. Τώρα μένει να δούμε πώς θα κλείσει η ιστορία των απογόνων του Ragnar και που θα το πάει η spin-off σειρά (ώρα να λάμψει ο Rollo;).

Edited by Blacksword
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Vikings (2013-2019)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..