elgalla 6,506 Posted August 14, 2016 Share Posted August 14, 2016 Όνομα Συγγραφέα: Αταλάντη ΕυριπίδουΕίδος: μπορεί να είναι και dark fantasy, όχι τρόμος, αλλά δεν βαριέσαιΒία; ΝαιΣεξ; I supposeΑριθμός Λέξεων: 3.950Αυτοτελής; ΝαιΣχόλια: Για το write-off #85 με τον Ballerond, σε εισαγωγή του Μορφέα.Αρχείο: Η Μεγάλη Νύχτα.doc 7 Quote Link to post Share on other sites
Ιρμάντα 5,364 Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 Καλοκάγαθη; Δεν μου φάνηκε τόσο καλοκάγαθη…. Δεν της πέρασε από το νου ότι μπορεί να ήταν κάποιος άλλος με το όνομα Άγγελος; Φαίνεται να το έχει δέσει ότι είναι ο ίδιος ο πρωινός Ωραία παρομοίωση αυτή. Σαν να είχαν βγει από βιβλίο. Κάτι μου λέει ότι…. Γιατί να τη βιάσει; Τη βίασε, έτσι δεν είναι; Υπήρχε λόγος; Γιατί να μοιάζει αυτός με παγανιστικό Χριστό; …οκ από βιβλίο μπορεί να μην βγήκαν, αλλά βγήκαν από έναν παγωμένο χρόνο. Η τελευταία φράση όλα τα λεφτά. Λοιπόν, μάλλον μας έχεις συνηθίσει σε καλύτερα πράγματα φιλενάδα. Το οποίον σημαίνει ότι τούτο δω σαν κάπως βιαστικό να μου φάνηκε, σαν κάπως ανόρεχτο. Το έβλεπες που πήγαινε, ήταν σαν μια ιστοριούλα barn horror όπου νέος/ νέα ξεμένει από βενζίνη και πέφτει σε τρελό χωριό. Όπου τους ψήνουν/ βιάζουν/ τρώνε/ θυσιάζουν στο διάβολο (η σειρά των ενεργειών είναι που παραλλάζει). Είχε την πλάκα του και η τελευταία φράση έκανε απερίγραπτο καλό στην όλη ιστορία, αλλά πώς να το πω, μπορείς και καλύτερα. 1 Quote Link to post Share on other sites
Γιώργος77 458 Posted August 20, 2016 Share Posted August 20, 2016 (edited) Διαβάζεται ευχάριστα, αλλά έχουμε διαβάσει πολύ καλύτερα από τη συγγραφέα. Τα καλά σημεία: Οι φράσεις: τα λευκά από τον καταρράκτη μάτια της , Μπορεί να είναι θεόμουρλοι, είναι όμως και με το ένα πόδι στον τάφο δέρμα τόσο λευκό που θα έκανε βρικόλακα να ζηλέψει Άντε γαμήσου, καριόλη Η ιεροτελεστία και η περιγραφή των συμμετεχόντων σε αυτή. Η εικόνα του Έκτορα με το αγκαθωτό στεφάνι. Τα αρνητικά σημεία: Οι φράσεις: Για την ακρίβεια, θα έδινε το ένα της νεφρό για να γυρίσει το χρόνο πίσω και να έχει μείνει εκεί, μαζί με την Αθανασία «Ήταν κι οι δικοί σου γονείς καυλωμένοι με τη μυθολογία;» μου φαίνονται υπερβολικές. Τόσες εκατοντάδες χρόνια πέρασαν και σήμερα, στην εποχή του GPS, βρήκαν οι πιστοί την Περσεφόνη τους; Καμία άλλη πρόθυμη για θυσία κοπέλα δεν πέρασε από τα μέρη τους; Edited August 20, 2016 by Γιώργος77 1 Quote Link to post Share on other sites
Morfeas 2,867 Posted August 20, 2016 Share Posted August 20, 2016 (edited) Δεν θα πρωτοτυπήσω. Ήταν μια ενδιαφέρουσα ιστορία, ακόμη κι αν όντως είναι από τις λιγότερο καλές σου. Στο κομμάτι της ατμόσφαιρας είναι άψογη, οι χαρακτήρες κι η γραφή σε υψηλά επίπεδα. Στο κομμάτι της πλοκής ίσως θα μπορούσες να παίξεις περισσότερο με τους χωρικούς, δηλαδή θα μπορούσε να υπάρχει και κάποιος χωρικός που να μην ήθελε να πεθάνει (και που ίσως θα είχε συμβάλει στη φυγή της αρχαιότερης Περσεφόνης), δηλαδή κάποια χέρια βοηθείας που να μην κάνουν τόσο γραμμική την πλοκή. Ξέρω ότι ήθελες αυτό το γαϊτανάκι να μην έχει διέξοδο, αλλά ίσως η ψευδαίσθησή της να έκανε πιο πετυχημένο τον τρόμο. Anyway, σκέψου το, γιατί μου άρεσε η επιλογή των ονομάτων σου (αν και το Αθανασία δεν δικαιολογήθηκε περαιτέρω, ούτε ξέρω αν ήταν τόσο ταιριαστό τελικά). Επίσης δεν μου ήταν σαφές τι παίχτηκε στο παρελθόν με τις Περσεφόνες, πόσες φορές είχε γίνει το αντίστοιχο κυνηγητό. Υποψιάζομαι ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα σφάζαν μια κοπέλα, μια που προοριζόταν το έσκασε κι από τότε δεν μπορούσαν να πεθάνουν, αλλά θα ήθελα περισσότερα για τον "μηχανισμό" (είχε σημασία το όνομα; Ήταν ένας ρόλος που απλώς δινόταν σε μια κοπέλα; Κι αν ναι, γιατί δεν έβαλαν μια άλλη στη θέση εκείνης που το έσκασε (αφού δεν φαίνεται να υπάρχουν περιορισμοί τύπου παρθένες)). Πολύ σκάλισμα, απλώς θα το ήθελα πιο σαφές. edit: Στο αρχείο σου επισημαίνω ότι φαίνεται σαν να είχαν υπάρξει κι άλλες κοπέλες πριν τη δική μας Περσεφόνη. Καταλαβαίνω ότι αυτές οι κοπέλες ήταν πριν τη μεγάλη νύχτα, οπότε ίσως μιας φράση μόνο να χρειάζεται για να γίνει λίγο πιο σαφές, οπότε μην δώσεις μεγάλη σημασία στο σημείο αυτό στο αρχείο. Ξέρω ότι γκρίνιαξα πολύ, αλλά θεωρώ ήδη καλό το υλικό σου και με λίγες προσθήκες και χωρίς τους περιορισμούς της εισαγωγής μπορεί να βγάλει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Η Μεγάλη Νύχτα - edited by Μορφέας.doc Μπράβο σου, αγαπημένη! Edited August 21, 2016 by Morfeas 1 Quote Link to post Share on other sites
wordsmith 1,967 Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Συμφωνώ ότι: -είναι καλογραμμένο και έχει κάποιες πολύ καλές φράσεις, πολύ ζωντανές και colloquial -στερείται πρωτοτυπίας (κάποιος τυχαίος, συνήθως νέος και ανήξερος, παθαίνει ατύχημα/μένει από εφόδια κοντά σε ένα χωριό μυστηριώδες το οποίο τον μαγκώνει για κάποια απόκρυφη τελετή, το έχουμε ξαναδεί αυτό) -μπορείς πολύ καλύτερα -κι εγώ κατάλαβα ότι τη βιάζει, αλλά νομίζω ότι δεν ήθελες να πεις αυτό και το παρεξηγήσαμε Τι σχέση έχουν, μυθολογικά, ο Έκτορας με την Περσεφόνη; Για να μην πω για το ακάνθινο στεφάνι που παραπέμπει αλλού και όχι σε αρχαία ελληνική μυθολογία. Κράτα ένα από αυτά, όχι όλα μαζί. Προτείνω την Περσεφόνη, που κολλάει και με θάνατο. Και να αναφέρεις το όνομά της εκεί που την ρωτάνε στην αρχή πώς τη λένε, δε χρειάζεται να το καθυστερείς για σασπένς, έτσι κι αλλιώς το μαθαίνουμε πολύ σύντομα μετά από αυτό. Φτιάξε καλύτερα τη μυθολογία εκεί πέρα, τι ισχύει, τι διακόπηκε, τι πρέπει να γίνει και γιατί δεν έχει γίνει ως τώρα (ή έχει γίνει και με άλλες κοπέλες, αλλά πρέπει να γίνεται ξανά και ξανά; πες το). 1 Quote Link to post Share on other sites
WILLIAM 6,644 Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Μια καλη ιστορία ακόμα και αν έχει κάποια κενά. Όταν λες Αλάριχος εννοείς τον βασιλιά των Βανδάλων; Αν ναι περιμένανε αιώνες αυτοί οι άνθρωποι! 1 Quote Link to post Share on other sites
wordsmith 1,967 Posted August 21, 2016 Share Posted August 21, 2016 Συμφωνώ ότι: -είναι καλογραμμένο και έχει κάποιες πολύ καλές φράσεις, πολύ ζωντανές και colloquial -στερείται πρωτοτυπίας (κάποιος τυχαίος, συνήθως νέος και ανήξερος, παθαίνει ατύχημα/μένει από εφόδια κοντά σε ένα χωριό μυστηριώδες το οποίο τον μαγκώνει για κάποια απόκρυφη τελετή, το έχουμε ξαναδεί αυτό) -μπορείς πολύ καλύτερα -κι εγώ κατάλαβα ότι τη βιάζει, αλλά νομίζω ότι δεν ήθελες να πεις αυτό και το παρεξηγήσαμε Τι σχέση έχουν, μυθολογικά, ο Έκτορας με την Περσεφόνη; Για να μην πω για το ακάνθινο στεφάνι που παραπέμπει αλλού και όχι σε αρχαία ελληνική μυθολογία. Κράτα ένα από αυτά, όχι όλα μαζί. Προτείνω την Περσεφόνη, που κολλάει και με θάνατο. Και να αναφέρεις το όνομά της εκεί που την ρωτάνε στην αρχή πώς τη λένε, δε χρειάζεται να το καθυστερείς για σασπένς, έτσι κι αλλιώς το μαθαίνουμε πολύ σύντομα μετά από αυτό. Φτιάξε καλύτερα τη μυθολογία εκεί πέρα, τι ισχύει, τι διακόπηκε, τι πρέπει να γίνει και γιατί δεν έχει γίνει ως τώρα (ή έχει γίνει και με άλλες κοπέλες, αλλά πρέπει να γίνεται ξανά και ξανά; πες το). Αχ, άκυρο αυτό, δεν το είχα δει ότι ήταν μέσα στην εισαγωγή το να μη λέει ποιο είναι το όνομά της, σόρι. 2 Quote Link to post Share on other sites
elgalla 6,506 Posted August 22, 2016 Author Share Posted August 22, 2016 Γιατί να τη βιάσει; Τη βίασε, έτσι δεν είναι; Υπήρχε λόγος; Γιατί να μοιάζει αυτός με παγανιστικό Χριστό; Λοιπόν, μάλλον μας έχεις συνηθίσει σε καλύτερα πράγματα φιλενάδα. Το οποίον σημαίνει ότι τούτο δω σαν κάπως βιαστικό να μου φάνηκε, σαν κάπως ανόρεχτο. Το έβλεπες που πήγαινε, ήταν σαν μια ιστοριούλα barn horror όπου νέος/ νέα ξεμένει από βενζίνη και πέφτει σε τρελό χωριό. Όπου τους ψήνουν/ βιάζουν/ τρώνε/ θυσιάζουν στο διάβολο (η σειρά των ενεργειών είναι που παραλλάζει). Είχε την πλάκα του και η τελευταία φράση έκανε απερίγραπτο καλό στην όλη ιστορία, αλλά πώς να το πω, μπορείς και καλύτερα. (1) Ναι, φυσικά υπήρχε λόγος. Όπως λέει ο "Έκτορας", ο ίδιος ήταν Ιεροφάντης στα τότε Ελευσίνια μυστήρια και είχε τον ρόλο του Άδη, που έπρεπε να "κατακτήσει" την Περσεφόνη. (2) Γιατί οι Χριστιανοί έκλεψαν πολλά έθιμα και παραδόσεις από τις διάφορες παγανιστικές θρησκείες και μου φάνηκε ταιριαστό ένας Ιεροφάντης των Ελευσίνιων μυστηρίων, που λάτρευαν τόσο τη ζωή όσο και τον θάνατο, να φοράει ένα στέμμα από αγκάθια. Φυτά για να λατρέψουμε τη φύση, ναι, αλλά αγκάθια και αίμα γιατί κι η φύση πεθαίνει με την αλλαγή των εποχών. Έχεις δίκιο, δεν ήταν από τα καλύτερα πράγματα που έχω γράψει σίγουρα, και πράγματι ήταν και βιαστικό. Τόσες εκατοντάδες χρόνια πέρασαν και σήμερα, στην εποχή του GPS, βρήκαν οι πιστοί την Περσεφόνη τους; Καμία άλλη πρόθυμη για θυσία κοπέλα δεν πέρασε από τα μέρη τους; Ε ναι, είναι ένα μικρό χωριό στη μέση του πουθενά, ξεχασμένο από τον χρόνο. Και το "Περσεφόνη" δεν είναι και το πιο συχνό όνομα. Δεν θα πρωτοτυπήσω. Ήταν μια ενδιαφέρουσα ιστορία, ακόμη κι αν όντως είναι από τις λιγότερο καλές σου. Στο κομμάτι της ατμόσφαιρας είναι άψογη, οι χαρακτήρες κι η γραφή σε υψηλά επίπεδα. Στο κομμάτι της πλοκής ίσως θα μπορούσες να παίξεις περισσότερο με τους χωρικούς, δηλαδή θα μπορούσε να υπάρχει και κάποιος χωρικός που να μην ήθελε να πεθάνει (και που ίσως θα είχε συμβάλει στη φυγή της αρχαιότερης Περσεφόνης), δηλαδή κάποια χέρια βοηθείας που να μην κάνουν τόσο γραμμική την πλοκή. Ξέρω ότι ήθελες αυτό το γαϊτανάκι να μην έχει διέξοδο, αλλά ίσως η ψευδαίσθησή της να έκανε πιο πετυχημένο τον τρόμο. Anyway, σκέψου το, γιατί μου άρεσε η επιλογή των ονομάτων σου (αν και το Αθανασία δεν δικαιολογήθηκε περαιτέρω, ούτε ξέρω αν ήταν τόσο ταιριαστό τελικά). Επίσης δεν μου ήταν σαφές τι παίχτηκε στο παρελθόν με τις Περσεφόνες, πόσες φορές είχε γίνει το αντίστοιχο κυνηγητό. Υποψιάζομαι ότι ανά τακτά χρονικά διαστήματα σφάζαν μια κοπέλα, μια που προοριζόταν το έσκασε κι από τότε δεν μπορούσαν να πεθάνουν, αλλά θα ήθελα περισσότερα για τον "μηχανισμό" (είχε σημασία το όνομα; Ήταν ένας ρόλος που απλώς δινόταν σε μια κοπέλα; Κι αν ναι, γιατί δεν έβαλαν μια άλλη στη θέση εκείνης που το έσκασε (αφού δεν φαίνεται να υπάρχουν περιορισμοί τύπου παρθένες)). Πολύ σκάλισμα, απλώς θα το ήθελα πιο σαφές. edit: Στο αρχείο σου επισημαίνω ότι φαίνεται σαν να είχαν υπάρξει κι άλλες κοπέλες πριν τη δική μας Περσεφόνη. Καταλαβαίνω ότι αυτές οι κοπέλες ήταν πριν τη μεγάλη νύχτα, οπότε ίσως μιας φράση μόνο να χρειάζεται για να γίνει λίγο πιο σαφές, οπότε μην δώσεις μεγάλη σημασία στο σημείο αυτό στο αρχείο. Αυτό που είχα στο μυαλό μου ήταν ότι η Περσεφόνη αυτή ήταν απόγονος της Περσεφόνης που πήραν τότε για σκλάβα. Βέβαια αυτό δεν το έγραψα. Δεν μπορούσε, πάντως, να ήταν οποιαδήποτε κοπέλα και όχι, δεν έσφαζαν κοπέλες σε τακτά χρονικά διαστήματα. Η ιδέα ήταν, ουσιαστικά, πως περίμεναν τη συγκεκριμένη Περσεφόνη για να ολοκληρώσουν τα Ελευσίνια μυστήρια που διακόπηκαν και να μπορέσουν να πεθάνουν. Η ιδέα με τον χωρικό που δεν θα ήθελε να πεθάνει η πρωταγωνίστρια πολύ ωραία, μερσί. Άντε, καλέ, το Αθανασία είναι το πιο δικαιολογημένο απ' όλα μιας και κανείς τους στο χωριό δεν μπορούσε να πεθάνει. Ο Άγγελος, π.χ. όπως το είχα στο μυαλό μου, ήταν ο Κύρηκας των μυστηρίων. Γενικά πάντως η ιδέα ήταν πως όλοι τους είχαν υιοθετήσει άλλα ονόματα γιατί είχαν ξεχάσει τα δικά τους. Τι σχέση έχουν, μυθολογικά, ο Έκτορας με την Περσεφόνη; Για να μην πω για το ακάνθινο στεφάνι που παραπέμπει αλλού και όχι σε αρχαία ελληνική μυθολογία. Κράτα ένα από αυτά, όχι όλα μαζί. Προτείνω την Περσεφόνη, που κολλάει και με θάνατο. Το "Έκτορας" δεν είναι το πραγματικό του όνομα, της το λέει μέσα στην ιστορία αυτό. Για τα άλλα απάντησα σε Μορφέα και Ιρμάντα. Μια καλη ιστορία ακόμα και αν έχει κάποια κενά. Όταν λες Αλάριχος εννοείς τον βασιλιά των Βανδάλων; Αν ναι περιμένανε αιώνες αυτοί οι άνθρωποι! Σωστά. Περίμεναν αιώνες. Σας ευχαριστώ όλους για τα πολύτιμα και ειλικρινή σχόλια, οι επισημάνσεις σας ήταν καίριες και πολύ βοηθητικές 4 Quote Link to post Share on other sites
WILLIAM 6,644 Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 (edited) Μια μικρή διόρθωση, οι Χριστιανοί το ακάνθινο στεφάνι δεν το δανείστηκαν από την παγανιστική προϋπάρχουσα θρησκεία του δωδεκαθέου, προέκυψε εξαιτίας του γεγονότος στο πραιτώριο όταν οι Ρωμαίοι εμπαίζοντας την καταδίκη του Χριστού ως βασιλιά των Ιουδαίων του φόρεσαν το ακάνθινο στεφάνι και τον προσκυνούσαν. Σωστά. Περίμεναν αιώνες. δεδομένου ότι ο Αλάριχος κατέστρεψε την ελευσίνα και την Αττική γενικά το 396 περίμεναν 1620 χρόνια! Ο Αλάριχος βέβαια δεν είχε θρησκευτικά κίνητρα (παρότι υποτίθεται ότι ήταν Χριστιανός) αλλά είχε ακούσει ότι υπήρχαν γενναιόδωρα αναθήματα εκεί άρα πράγματα για άρπαγμα. Edited August 23, 2016 by WILLIAM 1 Quote Link to post Share on other sites
elgalla 6,506 Posted August 23, 2016 Author Share Posted August 23, 2016 Δεν ειπα οτι δανειστηκαν το συγκεκριμενο και δεν γραφω ιστορικο διηγημα. Quote Link to post Share on other sites
WILLIAM 6,644 Posted August 23, 2016 Share Posted August 23, 2016 Ωστόσο τα ιστοσρικά του στοιχεία είναι μια χαρά! 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.