Jump to content

Βρόχος - Ανθολογία διηγημάτων τρόμου


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

891894993_.jpg.bfbbf8d838a973d960b9049ebf062756.jpg

Εκδόσεις Λυκόφως, 2019.

Διαβάστε κριτικές για το βιβλίο στο Goodreads.

Η συλλογή περιλαμβάνει επτά διηγήματα που έχουν γράψει επτά γυναίκες και επτά άντρες συγγραφείς ανά ζευγάρια. Αναλυτικά, συνεργάστηκαν ο Graham Masterton με την Dawn Gohram Harris (που συστήνεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό), ο Γιώργος Δάμτσιος με τη Γεωργία Καλαμαρά, ο Δημήτρης Δελαρούδης με την Αγνή Σιούλα, ο Μάριος Δημητριάδης με την Κατερίνα Θεοδώρου, ο Γιώργος Γιαλούρης με τη Francine Queen (Φράνση Παπουτσάκη), ο Γιώργος Γιώτσας με τη Melissa Harlloween (Μαρία Ροδοπούλου), ο Βασίλης Κρουστάλης με τη Μαρία Α. Γεωργοπούλου.

Αποτέλεσμα, επτά διηγήματα πιο σκοτεινά και από το σκοτάδι:

Όταν ζωντανεύει η ζώνη ενός νεκρού
Ποιος μιλάει σε τηλεφωνική συσκευή εκτός σύνδεσης
Τι συμβαίνει στα τέλη του Νοέμβρη
Τι κρύβεται στις υπόγειες στοές της Φλάνδρας
Πόσα απόκοσμα μυστικά κρύβουν τα Κύθηρα
Πού οδηγούν έναν συγγραφέα οι διαστροφές του
Τι συμβαίνει όταν ευθυγραμμίζονται οι τρεις δορυφόροι του Αρκάν

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

1. Στραγγαλιστική λαβή (Graham Masterton & Dawn G. Harris)
2. Κωδικός 5410 (Γεωργία Καλαμαρά & Γιώργος Δάμτσιος)
3. Στα τέλη του Νοέμβρη (Αγνή Σιούλα & Δημήτρης Δελαρούδης)
4. ΤΕΝΕΒΡΑΕ (Κατερίνα Θεοδώρου & Μάριος Δημητριάδης)
5. Universalles - Ο δρόμος προς τα Κύθηρα (Francine Queen & Γιώργος Γιαλούρης)
6. Το αχλάδι της οδύνης (Melissa Harloween & Γιώργος Γιώτσας)
7. Το τελευταίο συστατικό (Μαρία Α. Γεωργοπούλου & Βασίλης Κρουστάλης)

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

Ωραία και αν μη τι άλλο ψυχαγωγική ανθολογία διηγημάτων υπερφυσικού τρόμου, με τη συγγραφή των διηγημάτων ανά ζευγάρια να αποτελεί από μόνο του ένα πολύ ενδιαφέρον εγχείρημα. Και τα επτά διηγήματα έχουν να προσφέρουν πραγματάκια, από ανατριχίλες και αγωνία μέχρι βία και σκληρές εικόνες. Η αλήθεια είναι, βέβαια, ότι κανένα διήγημα δεν με ξετρέλανε πραγματικά και δύσκολα θα θυμάμαι κάποιο εξ αυτών μετά από λίγο καιρό, από την άλλη όμως όλα τους μου φάνηκαν αρκούντως καλογραμμένα και σκοτεινά. Γενικά πρόκειται για μια πολύ αξιόλογη προσπάθεια από τις εκδόσεις Λυκόφως και από τους συγγραφείς που συμμετείχαν, σίγουρα αξίζει κανείς να επενδύσει τον χρόνο του. 

7/10

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Λοιπόν, το βιβλίο αποτελείται από 7 σύντομα διηγήματα το καθένα εκ των οποίων έχει γραφτεί συνεργατικά από Έλληνες συγγραφείς διαφορετικού φύλλου, πέραν βέβαια από το διήγημα του Masterton και της Harris. Υπάρχουν ιστορίες που με εξέπληξαν ευχάριστα και άλλες δυσάρεστα. Θα ξεκινήσω με τα άσχημα. Το διήγημα της Queen και του Γιαλούρη το θεωρώ αρκετά κακογραμμένο. Υπήρχαν φορές που άφηνα το βιβλίο για να ηρεμήσω και μετά από λίγο το ξαναέπιανα. Κάποια στιγμή ο θυμός αντικαταστάθηκε με γέλιο. Ειδικά αυτό το «στην ουσία αντί να τον στείλει στο διάολο, τον έστειλε για ύπνο» ακόμα με στοιχειώνει. Στον αντίποδα, το διήγημα της Γεωργοπούλου και του Κρουστάλη ήταν μία πολύ ευχάριστη έκπληξη. Πολύ ωραία ιστορία που συνοδεύτηκε από ένα ωραίο γράψιμο. Τα γεγονότα ξεδιπλώνονται με ιδιαίτερα ωραίο τρόπο και η ιστορία καταλήγει στην κορύφωση των τελευταίων σελίδων. Τα υπόλοιπα διηγήματα είναι αρκετά καλογραμμένα κι έχουν να προσφέρουν ψυχαγωγικές αναγνωστικές στιγμές.

6/10

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..