Jump to content

Περιοδικό CYBORG


 Share

Recommended Posts

Ψάχνω για χρόνια παλιά τεύχη περιοδικών επιστημονικής φαντασίας που μου έλειπαν. 

Αναζητώντας τεύχη του περιοδικού Cyborg που εκδιδόταν το 90' ήλθα σε επαφή με τον εκδότη του περιοδικού και συγγραφέα κ. Κουτσουκο Κωνσταντίνο. 

Για καλή μου τύχη, όχι μόνο είχε τα τεύχη που μου έλειπαν και μου τα έδωσε σε πολύ λογική τιμή αλλά και συναντώντας τον για καφέ όταν μου τα έδωσε γνώρισα έναν εξαιρετικό άνθρωπο με τον οποίο κάναμε κατάδυση στην ιστορία της νέας ελληνικής σκηνής του χορού της Ε.Φ και Φανταστικού. 

Αν κάποιος θέλει μπορεί να τον βρει στο Facebook. constantine koutsoukos. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σέ ευχαριστώ πολύ, Κωνσταντίνε!!
Σύντομα, θα ανεβάσω, και εγώ, ένα ενημερωτικό, γιά τούς συλλέκτες, σημείωμα, σχετικό με το περιοδικό μου!
Να είσαι καλα!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ευχαριστώ και εγώ τον Κύριο Κουτσούκο, που με προμήθευσε τα τεύχη του περιοδικού cyborg που ήθελα, καθώς και τον kkoniaris  που μοιράστηκε τον τρόπο και τις πληροφορίες για να γίνει αυτή η επικοινωνία.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να σας ευχαριστήσω για τις πληροφορίες, που μου επέτρεψαν να επικοινωνήσω με τον κ. Κουτσούκο, που προμήθευσε κι εμένα με τα τεύχη, που μου έλειπαν. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..