Jump to content

Τροπος γραφης vs Σεναριο


Orfeas
 Share

Recommended Posts

Μερικες φορες ο τροπος γραφης ειναι πιο σημαντικος ακομα κι απ την ιδια την ιστορια. Πχ η πιασαρικη γραφη του Κινγκ συχνα υπερβαινει τη δυναμη του σεναριου του και ο τυπος καταληγει με μαγετικη περιγραφη να σε κραταει, ενω η υποθεση δε λεει και πολλα.

Αλλο παραδειγμα γραφης ο Κετσαμ. Ορθη κοφτη εξυπνη της πιατσας. Γραφη σκληρη μεν αλλα που φευγει και δεν κουραζει και σε παρασερνει χωρις πολλα πολλα. Θα χαρακτηριζα ευστοχο τον τροπο με τον οποιο πεταει τις λεξεις, δηλ στα σωστα σημεια.

Και ο Νεσμπο ειναι καλος αφηγητης. Εξυπνος, στιβαρος, αλλα διαφορετικου στιλ, οχι τοσο αλητικου.

Μ αρεσει πολυ επισης ο Χιουστον, στο ηδη νεκρος. Κι αυτος κοφτος και εντεχνα αποτομος.

Τελος, Τζιμ Τομσον. 1280 μαυρες ψυχες. Κλασικο μαγκικο στιλακι με αφελες υφος που πλασαρει πανεξυπνα ο συγγραφεας κερδιζοντας τον αναγνωστη.

Λοιπον, θα μπορουσε κανεις να μου προτεινει συγγραφεις με χαρακτηριστικα αντιστοιχα αυτων που περιεγραψα;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι αυτό είναι θέμα για το υποφόρουμ της λογοτεχνίας με τα σχετικά για διάβασμα και όχι στη συγγραφή.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..