Jump to content

Η Παραγωγή ελληνικού Φανταστικού το 2020


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

Το 2019 εκδόθηκαν ορισμένα ενδιαφέροντα βιβλία του ελληνικού Φανταστικού, αρκετά εκ των οποίων από συμφορουμίτες. Ελπίζω και φέτος να δούμε πολλές νέες δουλειές Ελλήνων συγγραφέων.

Η μορφή παρουσίασης παραμένει ίδια:

(Φωτογραφία εξωφύλλου)

(Περίληψη)

Τίτλος:
Συγγραφέας:
Εκδόσεις:
Σελίδες:
Τιμή:

Είδος:

Θα παρακαλούσα να συνδράμει όποιος μπορεί στο συγκεκριμένο τόπικ, μιας και είναι κρίμα να "χάνονται" νέες κυκλοφορίες. Δεν μπορώ να παρακολουθώ τα πάντα :lol:

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner changed the title to Η Παραγωγή ελληνικού Φανταστικού το 2020
  • BladeRunner pinned this topic

1807681113_.jpg.a7810d2d4dfc3a87eb1bc610f2d55a39.jpg

Το τοπίο τριγύρω απομακρύνεται. Η πινακίδα που μέχρι χτες φαινόταν ξεκάθαρα τώρα έχει γίνει μια ασαφής, γαλάζια κουκίδα σ’ έναν άδειο ορίζοντα.

Δυο γυναίκες σ’ ένα απομονωμένο σπίτι βρίσκονται αντιμέτωπες με μια αλλόκοτη πραγματικότητα. Την ώρα που τα προβλήματα μεταξύ τους πληθαίνουν και η σχέση τους δείχνει να αποσυντίθεται, τα δέντρα, τα χωράφια, τα σπίτια του διπλανού χωριού όλο και αποτραβιούνται. Ο κόσμος μοιάζει να συνεχίζει δίχως εκείνες, αφήνοντάς την Εύα και τη Δάφνη παγιδευμένες... κάπου αλλού.

Το μυθιστορηματικό ντεμπούτο της Νατάσας Παυλίτσεβιτς θολώνει τα όρια μεταξύ αλήθειας και ονείρου. Η καταιγιστική γραφή της μας ρίχνει στα πιο σκοτεινά νερά της λογοτεχνίας του φανταστικού και μας συμπαρασύρει με μια πλοκή χτισμένη επάνω σε ερωτικές σχέσεις, το πιο εύθραυστο υλικό στον κόσμο.

Τίτλος: Κάπου αλλού
Συγγραφέας: Νατάσα Παυλίτσεβιτς
Εκδόσεις: Bell
Σελίδες: 304
Τιμή: 12,20-10%=10,98€

Είδος: Φαντασία

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1533145182_.jpg.82822864f4fb2f12f0c923d2541a3bb1.jpg

Ο Ανδρέας θα αναγκαστεί να το ανακαλύψει όταν ο εφιάλτης με τον οποίο είχε συμφιλιωθεί τα τελευταία τριάντα χρόνια θα εισβάλει στην πραγματικότητά του. Η ίδια γυναίκα μπροστά σε ένα σπίτι στοίχειωνε χωρίς νόημα τα όνειρά του. Τα λόγια της επαναλαμβάνονταν. Ξανά και ξανά.
Γύρνα, εξιλέωση, το σπίτι μας, εκδίκηση...
Παράνοια και φόβος τον κατακλύζουν όταν νιώθει την παρουσία της στον κόσμο του. Η ζωή του χειροτερεύει μέρα με τη μέρα και ο ίδιος οδηγείται σε αδιέξοδο. Ψάχνοντας απεγνωσμένα να βρει μια απάντηση για τα ολοζώντανα όνειρα που τον βασανίζουν, ο Ανδρέας θα φτάσει σε ένα απομακρυσμένο χωριό.
Ένας τόπος άγνωστος.
Ένας τόπος που θα φέρει στην επιφάνεια όσα ήταν καλά κρυμμένα μέσα του. Ένας τόπος τον οποίο εκείνη εξουσιάζει. Η αλήθεια θα αναδυθεί μέσα από τον τρόμο του απόκοσμου... Μέσα από τις φωνές της αβύσσου...

Τίτλος: Φωνές από την άβυσσο
Συγγραφέας: Μάριος Δημητριάδης
Εκδόσεις: Bell
Σελίδες: 344
Τιμή: 14,40-10%=12,96€

Είδος: Τρόμος

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

1074046440_.jpg.d75e30b768e316e8ca8882ec9fe53d0c.jpg

Να ζήσεις εσύ αντί να ζήσει ο εαυτός σου.
Να σωφρονίσεις έναν δολοφόνο κάνοντάς τον πρωθυπουργό.
Να πείσεις το έμβρυό σου ότι είσαι άξιος να το γεννήσεις.
Να ανακαλύψεις αν είσαι η ομορφιά σου.
Να σμιλέψεις την εκδίκηση σε τρεις συλλαβές κι ένα κορμί.
Να μάθεις αν η μαγεία κρύβεται στα ακροδάχτυλα αγαπημένου.

Δέκα πειράματα σκέψης που βλάπτουν σοβαρά την πεζότητα. Άβολες καταστάσεις και διλήμματα για την ύπαρξη, το πολίτευμα, το σώμα, τη φαντασία, το σεξ, την ηθική φέρνουν στα όρια τους πρωταγωνιστές και την κοινωνία, σε δέκα ιστορίες στιγμιότυπα της αέναης μάχης του ανθρώπου με τον εαυτό του.

Τίτλος: Καλλίμορφη
Συγγραφέας: Μιχάλης Μανωλιός
Εκδόσεις: Κέδρος
Σελίδες: 352
Τιμή: 14,40-10%=12,96€

Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..