Jump to content

Μεταφρασμένα SFF Βιβλία για το 2020


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

Ενδεικτικά κάποια ωραία βιβλία του ευρύτερου Φανταστικού που μεταφράστηκαν στα ελληνικά το 2019:

01. Κλάιβ Μπάρκερ - Τα Βιβλία του Αίματος 3 (Οξύ)
02. Ανν Λέκι - Η δικαιοσύνη της Τόρεν (Αίολος)
03. Τζορτζ Ρ. Ρ. Μάρτιν - Νυχτοπτερίτες (Anubis)
04. Στίβεν Κινγκ - Κάρι (Κλειδάριθμος)
05. Ούρσουλα Λε Γκεν - Στην άλλη πλευρά του ονείρου (Αίολος)
06. Στίβεν Κινγκ - Νεκρωταφίο ζώων (Κλειδάριθμος)
07. Μπράντον Σάντερσον - Πολεμοφόρος Α+Β (Φανταστικός Κόσμος)
08. Μαντλίν Μίλερ - Κίρκη (Διόπτρα)
09. Τζος Μάλερμαν - Bird Box (Οξύ)
10. Τζ. Π. Ντίξον - Η ιστορία του χειρούργου (Οξύ)
11. Ματς Στράντμπεργκ - Η κρουαζιέρα του τρόμου (Κέδρος)
12. Στίβεν Κινγκ - Νυχτερινή βάρδια (Κλειδάριθμος)
13. Τζο Χιλ - Παράξενος καιρός (Bell)
14. Χάρι Χάρισον - Ο πλανήτης των καταραμένων (Η Άγνωστη Καντάθ)
15. Τζορτζ Ρ. Ρ. Μάρτιν - Φωτιά και αίμα (Anubis)
16. Ρόμπερτ Χάινλαϊν - Οι πράσινοι λόφοι της Γης (Κάκτος)
17. Πατ Μπάρκερ - Η σιωπή των κοριτσιών (Αιώρα)
18. Ναόμι Άλντερμαν - Η δύναμη (Οξύ)
19. Μάγια Λούντε - Η ιστορία των μελισσών (Κλειδάριθμος)
20. Λιου Σισίν - Σκοτεινός δάσος (Seλίνι)
21. Συλλογικό - Απρόσμενες αναταράξεις (Κλειδάριθμος)
22. Ντον Ντελίλο - Zero K (Εστία)
23. Ούρσουλα Λε Γκεν - Ο μάγος της Γαιοθάλασσας (Αίολος)
24. Ούρσουλα Λε Γκεν - Οι τάφοι του Ατουάν (Αίολος)
25. Ούρσουλα Λε Γκεν - Η πιο μακρινή ακτή (Αίολος)
26. Μαρίσα Πεσλ - Στην παγίδα του χρόνου (Διόπτρα)
27. Χένρι Σ. Γουάιτχεντ - Το μαύρο κτήνος κ.α. (Locus-7)
28. Ίαν ΜακΓιούαν - Μηχανές σαν κι εμένα (Πατάκης)
29. Ν. Κ. Τζεμίσιν - Η πέμπτη εποχή (Οξύ)
30. Συλλογικό - Ανθολογία Επιστημονικής Φαντασίας 1976-2000 (Εξάντας)
31. Κιμ Στάνλεϊ Ρόμπινσον - Κόκκινος Άρης Α+Β (Φανταστικός Κόσμος)
32. Φίλιπ Ντικ - Ubik (Χίμαιρα)
33. Φίλιπ Ντικ - Ο άνθρωπος στο απόρθητο κάστρο (Χίμαιρα)
34. Ισαάκ Ασίμοφ - Εγώ, το ρομπότ (Anubis)
35. Ματς Στράντμπεργκ - Το ίδρυμα (Κέδρος)
36. Κλάιβ Μπάρκερ - Η μήτρα της βίας (Οξύ)
37. Πάτρικ Νες - Το μαχαίρι που δεν άφηνε το χέρι (Πατάκης)
38. Α. Τζ. Ριντλ - Παγωμένος κόσμος (Anubis)
39. Στίβεν Κινγκ - Το Ινστιτούτο (Κλειδάριθμος)
40. Κάθριν Μπουρντέκιν - Η νύχτα της σβάστικας (Ars Nocturna)

Φυσικά υπάρχουν και αρκετά άλλα (παιδικά, εφηβικά κλπ), αλλά τα παραπάνω βιβλία ήταν οι πιο ενδιαφέρουσες νέες κυκλοφορίες της χρονιάς.

Ελπίζω φέτος να δούμε περισσότερα και εξίσου καλά βιβλία του Φανταστικού να μεταφράζονται στα ελληνικά. Ήδη γνωρίζω κάποια λίγα βιβλία που είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα...

Η μορφή παρουσίασης δεν αλλάζει:
 
(Φωτογραφία εξωφύλλου)
 
(Περίληψη)
 
Τίτλος:
Συγγραφέας:
Εκδόσεις:
Μεταφραστής/Μεταφράστρια:
Σελίδες:
Τιμή:
 
Είδος:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner pinned this topic
  • 3 weeks later...

1715532917_..jpg.5bc3c57d810b8be278ed83f4c7353c1b.jpg

Μια νέα γυναίκα, η Αµάντα, αργοσβήνει σε ένα επαρχιακό νοσοκοµείο. Δίπλα της ένα αγόρι, ο Νταβίντ. Δεν είναι η µητέρα του. Δεν είναι ο γιος της. Ο χρόνος που τους αποµένει είναι ελάχιστος. Αρχίζουν να ξετυλίγουν µια υπνωτιστική ιστορία για την απόγνωση της µητρικής αγάπης, για ρηµαγµένες ζωές, µια ιστορία µε πολλές αναπάντητες ερωτήσεις - µια ιστορία για τα τοξικά απόβλητα. Υπάρχει άραγε αποκάλυψη που να µην είναι προσωπική; Ποια είναι η ακριβής στιγµή που, χωρίς να το ξέρουµε, κάνουµε το µοιραίο βήµα που µας καταδικάζει;

Η "Απόσταση ασφαλείας", πρώτο µυθιστόρηµα µιας από τις σηµαντικότερες νέες φωνές της σύγχρονης ισπανόφωνης λογοτεχνίας, είναι ένα σκοτεινό παραµύθι που εισβάλλει στην πραγµατική ζωή, µια διαρκής απειλή που µαγνητίζει, ένα γοητευτικό αφήγηµα, που καταφέρνει µέχρι την τελευταία του σελίδα να κρατά τον αναγνώστη δέσµιο ενός απόκοσµου και ταυτόχρονα απολύτως ρεαλιστικού σύµπαντος.

Τίτλος:  Απόσταση ασφαλείας (Distancia de rescate)
Συγγραφέας: Samanta Schweblin
Εκδόσεις: Πατάκη
Μεταφράστρια: Έφη Γιαννοπούλου
Σελίδες: 128
Τιμή: 8,70-10%=7,83€
 
Είδος: Τρόμος (;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1092820970_.jpg.a383541887f5bee512fa4a843853e8e7.jpg

Ανακάλυψε το αριστουργηματικό sequel του βιβλίου Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΑΙΝΙΔΑΣ (The Handmaid's Tale) της Margaret Atwood, ΟΙ ΔΙΑΘΗΚΕΣ (The Testaments).

Δεκαπέντε χρόνια μετά τα όσα περιγράφονται στην Ιστορία της Θεραπαινίδας, το θεοκρατικό καθεστώς της Δημοκρατίας της Γαλαάδ παραμένει ισχυρό, αλλά τα πρώτα σημάδια της παρακμής αρχίζουν να γίνονται φανερά. Σε αυτή την κρίσιμη στιγμή, οι ζωές τριών ολότελα διαφορετικών γυναικών συναντιούνται, και τα αποτελέσματα μπορεί να είναι εκρηκτικά.

Οι δύο ανήκουν στην πρώτη γενιά που ενηλικιώνεται μέσα στην τυραννία. Στις δικές τους μαρτυρίες προστίθεται μια τρίτη: της Θείας Λίντια, το περίπλοκο παρελθόν και το αβέβαιο μέλλον της οποίας επιφυλάσσουν πολλές εκπλήξεις και ανατροπές.

Καθώς η Άτγουντ μάς οδηγεί στα άδυτα του καθεστώτος της Γαλαάδ, καθεμιά από τις ηρωίδες της πρέπει να αποδεχτεί ποια είναι και να αποφασίσει ως πού είναι διατεθειμένη να φτάσει γι’ αυτό που πιστεύει...

Η αριστουργηματική συνέχεια της θρυλικής Ιστορίας της Θεραπαινίδας. Ένα έργο επίκαιρο, που προορίζεται να γίνει κλασικό.

Τίτλος:  Οι Διαθήκες (The Testaments)
Συγγραφέας: Margaret Atwood
Εκδόσεις: Ψυχογιός
Μεταφραστής: Αύγουστος Κορτώ
Σελίδες: 536
Τιμή: 19,90-10%=17,91€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1122819789_.jpg.3625a80dcb64201d78546961d5f58622.jpg

Αφήστε τον Αδόλφο Χίτλερ (διά χειρός Νόρμαν Σπίνραντ) να σας οδηγήσει στα σκοτεινά και ταυτοχρόνως γκροτέσκα μονοπάτια του σιδερένιου του ονείρου: της απόλυτης δυστοπίας, όπου οι Αληθάνθρωποι προσπαθούν να καθαρίσουν τη Γη από τους μεταλλαγμένους. Τι μας θυμίζει, άραγε; Και πώς ο αναγνώστης δεν θα βρεθεί κάποιες στιγμές να σαγηνεύεται από το απόλυτο Κακό;
Ένα βιβλίο για γερά στομάχια, ένα βιβλίο, που αν και με την πρώτη ματιά φαντάζει ευθέως φασιστικό, η ιδιοφυής πένα του Σπίνραντ το μετασχηματίζει -με έναν λεπτό, σχεδόν αδιόρατο τρόπο- σε ένα αντιφασιστικό αριστούργημα.

Τίτλος:  Το σιδερένιο όνειρο (The Iron Dream)
Συγγραφέας: Norman Spinrad
Εκδόσεις: Οι Εκδόσεις των Συναδέλφων
Μεταφραστής: Γιάννης Καστανάρας
Σελίδες: 424
Τιμή: 19-10%=17,10€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Edited by BladeRunner
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

306376015_.thumb.jpg.3e31d9b1584e408005a5e30f639bb64e.jpg

Δεν είναι μια κλασική ιστορία με φαντάσματα. ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΝΑΟΜΙ, από τη σειρά ΟΞΥ- ΚΟΛΑΣΗ, βρίθει από τρόμο και φρίκη και συγκλονίζει μέχρι την τελευταία παράγραφο.

Ο Τσαρλς και η Λόρα είναι νέοι, έχουν έναν ευτυχισμένο γάμο και κατοικούν στον προνομιούχο ακαδημαϊκό κόσμο του Κέιμπριτζ. Μια παραμονή Χριστουγέννων, ο Τσαρλς ξεκινάει γεμάτος ενθουσιασμό με την κόρη του, Ναόμι, για ψώνια στο Λονδίνο. Όμως στο τέλος της ημέρας το μόνο που απομένει στον Τσαρλς και τη σύζυγό του είναι μερικά φλιτζάνια τσάι και η συμπόνια των αστυνομικών. Επειδή η Ναόμι, το όμορφο αγγελούδι και μοναχοπαίδι τους, έχει εξαφανιστεί. Και λίγες μέρες αργότερα βρίσκεται το δολοφονημένο πτώμα της.

Είναι όμως στ’ αλήθεια νεκρή;

Με μια ζοφερή εξιστόρηση μιας παρελθοντικής και τωρινής κόλασης, το ανατριχιαστικό ψυχολογικό αριστούργημα του Τζόναθαν Έικλιφ εγγυάται πως θα σας κάνει να βυθιστείτε σε ανείπωτα βάθη εφιαλτικού τρόμου.

Τίτλος:  Το δωμάτιο της Ναόμι (Naomi's Room)
Συγγραφέας: Jonathan Aycliffe
Εκδόσεις: Οξύ
Μεταφράστρια: Όλγα Γκαρτζονίκα
Σελίδες: 240
Τιμή: 13,90-10%=12,51€
 
Είδος: Τρόμος 

Edited by BladeRunner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1187153662_.jpg.5d2896b3278ff99a442748a972e1cdf8.jpg

Τρέχοντας να ξεφύγουν από έναν αμείλικτο στρατό, ο Τοντ και η Βάιολα βρίσκονται πάλι πρόσωπο με πρόσωπο με τον χειρότερο εχθρό τους, τον Δήμαρχο Πρέντις.

Ο Τοντ θα αιχμαλωτιστεί αμέσως και θα κρατηθεί μακριά από τη Βάιολα, για να εκπαιδευτεί στις μεθόδους της νέας τάξης του Δημάρχου.

Και μια μέρα, αρχίζουν να σκάνε οι βόμβες.

Τίτλος:  Η ερώτηση κι η απάντηση (The Ask and the Answer)
Συγγραφέας: Patrick Ness
Εκδόσεις: Πατάκη
Μεταφραστής: Γιώργος Μπλάνας
Σελίδες: 560
Τιμή: 18,80-10%=16,92€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Δεύτερο βιβλίο της τριλογίας "Κινούμενο Χάος" (Chaos Walking).

Link to comment
Share on other sites

1808301272_.thumb.jpg.3966b3177637dc0914a4fd218fca5d9a.jpg

Στη μεγάλη παράδοση της επιστημονικής φαντασίας, όπως αντιπροσωπεύεται από τα καλύτερα έργα του Χ. Τζ. Γουέλς και του Ιουλίου Βερν, Ο Ανίκητος περιγράφει την ιστορία ενός διαστημικού καταδρομικού που έχει σταλεί σε έναν μυστηριώδη πλανήτη για να εξακριβώσει τι συνέβη σε ένα άλλο διαστημόπλοιο, του οποίου η επικοινωνία με τη Γη διακόπηκε ξαφνικά. Στον Ρέγκις III ο Πλοηγός Ρόχαν και το υπόλοιπο πλήρωμα έρχονται αντιμέτωποι με το κλασικό αδιέξοδο: ποιον τρόπο ενέργειας μπορεί να επιλέξει ο άνθρωπος όταν οι γνώσεις του είναι περιορισμένες; Το ζήτημα του ανεξήγητου, του παράδοξου, το πρόβλημα που είναι πέρα από τις δυνατότητες της αναλυτικής ερμηνείας συνυφαίνονται σε μια πλοκή επιστημονικής φαντασίας, όπου η αγωνία διατηρείται –και κλιμακώνεται– μέχρι το τέλος.

Τίτλος:  Ο Ανίκητος (Niezwyciężony/The Invincible)
Συγγραφέας: Stanislaw Lem
Εκδόσεις: Η Άγνωστη Καντάθ
Μεταφραστής: Ναούμ Θεοδοσιάδης
Σελίδες: 278
Τιμή: 14,84-10%=13,36€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Edited by BladeRunner
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1498362518_.jpg.00c0d121a2bbe2e629e08054f380afa1.jpg

Στο μακρινό μέλλον, οι Γήινοι ιδρύουν τη Νέα Ταϊτή, μια στρατιωτικού τύπου αποικία, στον κατάφυτο πλανήτη Άθσε, με σκοπό τη συστηματική υλοτόμησή του, μιας και η ξυλεία της Γης είναι πλέον αγαθό σε εξαφάνιση. Οι αυτόχθονες κάτοικοι, ένας ειρηνικός λαός δίχως τεχνολογικά επιτεύγματα και σε απόλυτη αρμονία με την φύση, υποδουλώνονται από τους αποικιστές, οι οποίοι τους μεταχειρίζονται βάναυσα, υποχρεώνοντάς τους να εργάζονται σκληρά στην αποψίλωση των δασών του Άθσε.

Όταν ο λοχαγός Ντέιβιντσον, διοικητής του καταυλισμού Σμιθ, βιάζει και σκοτώνει τη γυναίκα του αυτόχθονο Σέλβερ, κανείς δεν περιμένει την επιθετική αντίδραση του Αθσιανού· ούτε ο λοχαγός Ραζ Λιούμποφ, ο ανθρωπολόγος της αποικίας, επιφορτισμένος με την καταγραφή και κατανόηση του αθσιανικού πολιτισμού και επιστήθιος φίλος του Σέλβερ. Οι συνέπειες, όμως, αυτού του γεγονότος σύντομα θα αποδειχθούν σοβαρότερες: οι Αθσιανοί δεν θα είναι ποτέ πια ίδιοι· θα έχουν μπολιαστεί με τον πολιτισμό των Γήινων μέσω της πράξης του φόνου.

Το έργο αυτό της Ούρσουλα Κ. Λε Γκεν, βαθιάς οικολογικής ευαισθησίας, υπήρξε καρπός μιας εποχής όπου η συγγραφέας ζούσε στο Λονδίνο και είχε έντονη ακτιβιστική δράση. Έχει τιμηθεί με το βραβείο Χιούγκο Καλύτερης Νουβέλας του 1973.

Τίτλος:  Η λέξη για τον κόσμο είναι δάσος (The Word for World is Forest)
Συγγραφέας: Ursula K. Le Guin
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής: Πάνος Τομαράς
Σελίδες: 176
Τιμή: 13,04-10%=11,74€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1622379448_.thumb.jpg.b527789192fbdf0bdabb992558698c4f.jpg

Σκέφτομαι να βάλω ένα τέλος. Από τη στιγμή που θα εμφανιστεί αυτή η σκέψη, παραμένει. Κολλάει. Αντέχει στον χρόνο. Κυριαρχεί. Ως προς αυτό, δεν μπορώ να κάνω και πολλά. Πιστέψτε με. Δεν φεύγει. Είναι εκεί, άσχετα αν μ’ αρέσει ή όχι. Είναι εκεί όταν τρώω. Όταν ξαπλώνω στο κρεβάτι. Είναι εκεί όταν κοιμάμαι. Εκεί κι όταν ξυπνάω. Είναι εκεί διαρκώς. Διαρκώς.

Ο Τζέικ και η φίλη του –που αφηγείται την ιστορία και σκέφτεται να βάλει ένα τέλος στη σχέση τους, αλλά δεν του το έχει πει– πηγαίνουν στην απομονωμένη αγροικία όπου ζουν οι γονείς του. Ύστερα από μια άβολη, και κάπως τρομακτική, βραδιά, παίρνουν τον μακρύ δρόμο της επιστροφής. Όμως, μια παράκαμψη, και ξαφνικά ο εφιάλτης ξεκινά – εκείνη καταλήγει αποκλεισμένη σε ένα έρημο σχολείο από όπου προσπαθεί να ξεφύγει.

Με συνεχείς ανατροπές κι ένα τέλος που σου κόβει την ανάσα, ο Ίαν Ριντ σε αυτό το ατμοσφαιρικό ψυχολογικό θρίλερ διερευνά την έννοια της ταυτότητας, βουτά στην άβυσσο του ανθρώπινου ψυχισμού και θέτει ερωτήματα για την ελεύθερη βούληση, την αξία των σχέσεων, τον φόβο και τα όρια της μοναξιάς.

Τίτλος:  Σκέφτομαι να βάλω ένα τέλος (I'm Thinking of Ending Things)
Συγγραφέας: Iain Reid
Εκδόσεις: Πατάκη
Μεταφραστής: Αντώνης Καλοκύρης
Σελίδες: 256
Τιμή: 12,20-10%=10,98€
 
Είδος: Τρόμος (;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

324656212_LUCKYSTRIKE.jpg.3be5b183b2f86c875462082ce1bb3851.jpg

Συνδυάζοντας την αριστοτεχνική αφήγηση με ένα βαθιά ανθρωπιστικό όραμα, ο Κιμ Στάνλεϊ Ρόμπινσον είναι γνωστός όχι μόνο ως ο πιο λογοτεχνικός αλλά και ως ο πιο προοδευτικός (βλέπε "ριζοσπαστικός") από τους σύγχρονους κορυφαίους συγγραφείς επιστημονικής φαντασίας.

Το Lucky Strike, αυτή η κλασική και αμφιλεγόμενη ιστορία, ξεκινά σε ένα απομονωμένο νησί του Ειρηνικού, όπου ένα πλήρωμα μη δοκιμασμένων ανδρών πρόκειται να απογειωθεί με ένα μη δοκιμασμένο αεροσκάφος φορτωμένο με ένα θανατηφόρο φορτίο που θα αλλάξει τον κόσμο μας για πάντα. Μέχρι κάτι να πάει ανέλπιστα και υπέροχα στραβά...

Μια εναλλακτική ιστορία του βομβαρδισμού της Χιροσίμα με τη ριζοσπαστική ματιά του Κιμ Στάνλεϊ Ρόμπινσον.

Τίτλος:  Lucky Strike (The Lucky Strike)
Συγγραφέας: Kim Stanley Robinson
Εκδόσεις: Εκδόσεις των Συναδέλφων
Μεταφραστής: Γιάννης Καψόπουλος
Σελίδες: 80
Τιμή: 6-10%=5,40€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

646717399_.jpg.0c56f9d0133a7efafb5174176326cc03.jpg

Βρισκόμαστε σε έναν μελλοντικό, δυστοπικό κόσμο. Η νεαρή Ρέιτσελ επιβιώνει ως ρακοσυλλέκτρια σε μια πόλη την οποία έχουν καταστρέψει η ξηρασία λόγω της κλιματικής αλλαγής και οι ένοπλες συγκρούσεις. Η πόλη είναι γεμάτη από τα πειράματα που άφησε πίσω της η Εταιρεία, μια επιχείρηση βιοτεχνολογίας η οποία, κατά τα φαινόμενα, έχει πλέον διαλυθεί. Υπάρχει επίσης μια γιγαντιαία ιπτάμενη αρκούδα με επιθετικές διαθέσεις. Ώσπου κάποια μέρα η Ρέιτσελ εντοπίζει τον Μπορν, τον μαζεύει και αποφασίζει να τον κρατήσει. Ο Μπορν δεν είναι παρά μια μικρή πράσινη μάζα. Είναι άραγε φυτό ή ζώο; Αναδίδει πάντως μια παράξενη γοητεία. Και καθώς ωριμάζει, σωματικά και πνευματικά, ο Μπορν αρχίζει όχι μόνο να απειλεί την ισορροπία δυνάμεων στην πόλη, αλλά και να θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια του καταφυγίου που η Ρέιτσελ μοιράζεται με έναν συνεργάτη της. Όπως όλα δείχνουν, η Εταιρεία ίσως και να μην είναι πραγματικά νεκρή ενώ, την ίδια στιγμή, εμφανίζονται συνεχώς καινούργιοι εχθροί. Η αλλαγή του Μπορν αποκαλύπτει στη Ρέιτσελ την ουσία της εύθραυστης ζωής της. Η συνέχεια αποδεικνύεται απρόβλεπτη. Και τίποτα δεν θα παραμείνει το ίδιο.

Τίτλος:  Μπορν (Borne)
Συγγραφέας: Jeff VanderMeer
Εκδόσεις: Καστανιώτη
Μεταφραστής: Χριστόδουλος Λιθαρής
Σελίδες: 416
Τιμή: 18-10%=16,20€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1710251443_.jpg.ed7ebc63d359c9b4ca6a31b468405e43.jpg

43 χρόνια μετά την αρχική έκδοση του εμβληματικού βιβλίου του Stephen King και 40 χρόνια από την μεταφορά της στον κινηματογράφο από τον Stanley Kubrick, η ιστορία της Λάμψης συνεχίζει να εμπνέει, να τρομάζει και να συναρπάζει.

Η καινούργια δουλειά του Τζακ Τόρανς στο ξενοδοχείο "Η Θέα" είναι η ιδανική ευκαιρία για μια νέα αρχή. Ως χειμερινός επιστάτης στο ατμοσφαιρικό παλιό ξενοδοχείο, ο Τζακ θα έχει άφθονο χρόνο για να επανασυνδεθεί με την οικογένειά του και να συγκεντρωθεί στο γράψιμο. Όταν όμως έρχεται ο σκληρός χειμώνας, η ειδυλλιακή τοποθεσία αρχίζει να φαίνεται απολύτως απομονωμένη, απολύτως σατανική. Και ο μόνος που αντιλαμβάνεται την παρουσία παράξενων και σκοτεινών δυνάμεων στη "Θέα" είναι ο Ντάνι Τόρανς, ένα πεντάχρονο παιδί με μοναδικό χάρισμα.

Τίτλος:  Η λάμψη (The Shining)
Συγγραφέας: Stephen King
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Μεταφράστρια: Έφη Τσιρώνη
Σελίδες: 576
Τιμή: 18,80-10%=16,92€
 
Είδος: Τρόμος

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1036488228_.jpg.34ee509fbf328efcb74d20a40b9ed287.jpg

Το αποκαλυπτικό όραμα του Κινγκ, για έναν κόσμο που έχει πληγεί από μια θανατηφόρα επιδημία και είναι έρμαιο της αέναης μάχης μεταξύ καλού και κακού

Ένας άντρας το σκάει από μια μονάδα βιολογικών δοκιμών και μεταδίδει ένα μεταλλαγμένο στέλεχος της γρίπης, το οποίο αφανίζει το ενενήντα εννέα τοις εκατό της ανθρωπότητας μέσα σε διάστημα λίγων εβδομάδων. Όσοι επιζούν είναι τρομαγμένοι και σαστισμένοι, και έχουν ανάγκη από έναν ηγέτη. Εμφανίζονται δύο υποψήφιοι -η Μάμα Άμπιγκεϊλ, μια καλοσυνάτη γυναίκα 108 ετών που τους προτρέπει να δημιουργήσουν μια κοινότητα στο Μπόλντερ του Κολοράντο, και ο Ράνταλ Φλαγκ, ο μοχθηρός "σκοτεινός άντρας" που αναζητά το χάος και τη βία. Στη μάχη των δύο για την εξουσία, οι επιζώντες καλούνται να επιλέξουν τον κατάλληλο ηγέτη - και, τελικά, να καθορίσουν τη μοίρα της ανθρωπότητας.

Πλήρης έκδοση χωρίς περικοπές

Τίτλος:  Το κοράκι (The Stand)
Συγγραφέας: Stephen King
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Μεταφραστής: Αντώνης Καλοκύρης
Σελίδες: 1440
Τιμή: 29,90-10%=26,91€
 
Είδος: Τρόμος

Edited by BladeRunner
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1368966796_.jpg.3e779cfe9d858ce7f55bf06d2032fb5e.jpg

Ο Τομ Χάζαρντ έχει ένα επικίνδυνο μυστικό. Μπορεί να μοιάζει με έναν συνηθισμένο άντρα σαράντα ενός ετών, αλλά, εξαιτίας μιας σπάνιας πάθησης, κουβαλάει πολλούς αιώνες στην πλάτη του. Από την ελισαβετιανή Αγγλία μέχρι το Παρίσι της εποχής της τζαζ και από τη Νέα Υόρκη μέχρι τις νότιες θάλασσες, ο Τομ έχει δει πολλά. Αυτό που λαχταράει τώρα είναι μια κανονική ζωή. Αλλάζοντας διαρκώς ταυτότητα για να επιβιώσει, έχει κατασκευάσει την τέλεια βιτρίνα – εργάζεται ως καθηγητής Ιστορίας σε ένα γυμνάσιο του Λονδίνου, όπου μπορεί ελεύθερα να μιλάει στους μαθητές του για πολέμους και κυνήγια μαγισσών. Εκεί θα προσπαθήσει να δαμάσει το παρελθόν που τον καταδιώκει σε απόσταση αναπνοής. Το μόνο που δεν πρέπει να κάνει ο Τομ είναι να ερωτευτεί. Το Πώς να σταματήσεις τον χρόνο είναι ένα βιβλίο για την απώλεια αλλά και για την ανακάλυψη του εαυτού, ένα βιβλίο για το αναπότρεπτο της αλλαγής και για τις ζωές που θα χρειαστεί να ζήσεις μέχρι να μάθεις να ζεις αληθινά.

Τίτλος:  Πώς να σταματήσεις τον χρόνο (How to Stop Time)
Συγγραφέας: Matt Haig
Εκδόσεις: Πατάκη
Μεταφράστρια: Ουρανία Παπακωνσταντοπούλου
Σελίδες: 432
Τιμή: 18,80-10%=16,92€
 
Είδος: Φαντασία, Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

1814938774_.jpg.c5bab0d998d93f347223667215446446.jpg

Το καθηλωτικό μυθιστόρημα που θεωρείται από πολλούς το σημαντικότερο έργο του Ισαάκ Ασίμωφ, του συγγραφέα που συγκλόνισε με τις πρωτοποριακές του ιδέες και άλλαξε για πάντα το χώρο της επιστημονικής φαντασίας.

Ο Άντριου Χάρλαν είναι ένας Αιώνιος, ένας άντρας που εγκατέλειψε τη χρονοπατρίδα του προκειμένου να βοηθήσει στη βελτίωση της ανθρωπότητας. Εισέρχεται στους διάφορους Αιώνες του παρελθόντος και του μακρινού μέλλοντος εντοπίζοντας ανθρώπινα "λάθη" και, όπου κρίνεται απαραίτητο, προβαίνει σε Αλλαγές Πραγματικότητας - πάντα υπολογισμένες με απόλυτη ακρίβεια και δεξιοτεχνία. Η απλή μετακίνηση ενός αντικειμένου ένα εκατοστό πιο δίπλα μπορεί να καταργήσει εντελώς έναν πόλεμο ή να εξαφανίσει μια επιδημία από την ιστορία του Χρόνου. Ωστόσο, ποιο το ηθικό κόστος μιας τέτοιας αλλαγής;

Ο Χάρλαν θα έρθει αντιμέτωπος με το απόλυτο δίλημμα και θα κληθεί να ρισκάρει τα πάντα όταν θα ερωτευθεί τη Νόις Λάμπεντ, μια Χρόνια, και θα δημιουργήσει μαζί της ένα χωροχρονικό παράδοξο.

Τίτλος:  Το τέλος της αιωνιότητας (The End of Eternity)
Συγγραφέας: Isaac Asimov
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφράστρια: Βασιλειάνα Ζηκίδη
Σελίδες: 296
Τιμή: 14,90-10%=13,41€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1491153940_.jpg.ceb9f3d6ffce07ad834d36796d388403.jpg

Ο ΜΑΚΡΥΣ ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ...

Σε μια Γη αποδεκατισμένη από τον πόλεμο, οι τελευταίοι επιζώντες πιστεύουν πως σύντομα θα επιστρέψουν σε κάποια κανονικότητα. Κι όμως, κάνουν λάθος. Ο εχθρός που ακούει στο όνομα "το δίκτυο" είναι και πάλι εδώ, έτοιμος να σπείρει ξανά την καταστροφή στον πλανήτη - και δε σκοπεύει να φύγει προτού αφανίσει το ανθρώπινο είδος.

Τη στιγμή που όλα μοιάζουν χαμένα, η Έμα και ο Τζέιμς ανακαλύπτουν μια χαραμάδα ελπίδας για επιβίωση. Σύντομα θα κληθούν να πάρουν ένα ρίσκο με εξωφρενικό κόστος και ανείπωτες συνέπειες και να έρθουν αντιμέτωποι με έναν δεύτερο, ακόμα πιο καταστροφικό εχθρό. Η μάχη που θα δώσουν θα είναι κρίσιμη και πρόκειται να αλλάξει το μέλλον του ανθρώπινου είδους για πάντα...

Τίτλος:  Οι κλέφτες του Ήλιου (The Solar War)
Συγγραφέας: A. G. Riddle
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Βασίλης Αθανασιάδης
Σελίδες: 552
Τιμή: 19,90-10%=17,91€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Δεύτερο βιβλίο της τριλογίας The Long Winter.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

11014010_.jpg.346b256f53fb957c29ecc455fc11ddbf.jpg

Κάποιοι άνθρωποι χρειάζονται ένα μόνο κίνητρο για να επιβιώσουν: κάτι που να αξίζει να ρισκάρουν τη ζωή τους...
Ύστερα από μια επική μάχη με τον υπόκοσμο της Καμόρ, ο Λοκ Λαμόρα και ο επιστήθιος φίλος του, Ζαν Τάνεν, δραπετεύουν πληγωμένοι και εξουθενωμένοι στις εξωτικές ακτές του Ταλ Βεράρ. Στη νέα τους έδρα, σύντομα θα επιστρέψουν στα παλιά τους τεχνάσματα και θα καταστρώσουν νέο σχέδιο για το αγαπημένο τους παιχνίδι: να κλέβουν αστρονομικά ποσά από τους πλούσιους κάτω από τις μύτες τους. Αυτή τη φορά, μάλιστα, οι επαγγελματίες απατεώνες βάζουν στόχο το πιο απόρθητο φρούριο - μια κλειστή λέσχη αποκλειστικά για την ελίτ, όπου η απάτη τιμωρείται με θάνατο.
Ωστόσο, οι δυο φίλοι δεν είναι τόσο ασφαλείς στο Ταλ Βεράρ όσο νομίζουν...

Το δεύτερο βιβλίο μιας βραβευμένης σειράς που εντυπωσίασε με τις ανατροπές και το χιούμορ της και κατέκτησε τις διεθνείς λίστες μπεστ σέλερ.

Τίτλος:  Κόκκινες θάλασσες, κόκκινοι ουρανοί (Red Seas Under Red Skies)
Συγγραφέας: Scott Lynch
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφράστρια: Βασιλειάνα Ζηκίδη
Σελίδες: 744
Τιμή: 23,90-10%=21,51€
 
Είδος: Φαντασία

Δεύτερο βιβλίο της σειράς Ευγενείς Μπάσταρδοι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σκότωσαν τη μητέρα μου.
Μας στέρησαν τη μαγεία.
Προσπάθησαν να μας αφανίσουν.

Ωρα να ξεσηκωθούμε.

Η Ζελί Αντέμπολα θυμάται την εποχή που στο βασίλειο της Ορίσα η μαγεία ήταν αποδεκτή. Οι Πυράκτιοι εκτόξευαν φλόγες. Οι Παλίρριοι μαγνήτιζαν κύματα και η Ανιμίστρια μητέρα της Ζελί καλούσε ψυχές νεκρών.
Τα πάντα όμως άλλαξαν τη νύχτα που η μαγεία χάθηκε. Υπό τις διαταγές ενός ανελέητου βασιλιά, οι μάγοι εκτελέστηκαν, αφήνοντας τη Ζελί χωρίς μητέρα και τον λαό της Ορίσα χωρίς ελπίδα.
Τώρα η Ζελί έχει μια μοναδική ευκαιρία να επαναφέρει τη μαγεία και να πλήξει τη μοναρχία. Με τη βοήθεια μιας ανυπότακτης πριγκίπισσας, η Ζελί πρέπει να καταφέρει να ξεπεράσει σε πονηριά και δύναμη τον πρίγκιπα διάδοχο, ο οποίος είναι αποφασισμένος να εξαλείψει τη μαγεία δια παντός.
Οι κίνδυνοι ελλοχεύουν σε κάθε γωνιά της Ορίσα, όπου οι λουοπαρδάλεις του χιονιού τριγυρνούν σε αναζήτηση λείας και τα εκδικητικά πνεύματα καραδοκούν στις θάλασσες. Ωστόσο, η ίδια η Ζελί μπορεί να αποτελεί τον μεγαλύτερο κίνδυνο απ’ όλους, καθώς αγωνίζεται να ελέγξει τις δυνάμεις της αλλά και τα ολοένα δυνατότερα συναισθήματά της για τον εχθρό.

No. 1 στη λίστα των μπεστ σέλερ των New York Times.

Τίτλος:  Η Γενιά του Αίματος και της Οργής (Children of Blood and Bone)
Συγγραφέας: Tomi Adeyemi
Εκδόσεις: Ιβίσκος
Μεταφραστής: ;
Σελίδες: 688
Τιμή: 18,50-10%=16,65€
 
Είδος: Φαντασία


Πρώτο βιβλίο της σειράς Legacy of Orïsha
Goodreads: https://www.goodreads.com/book/show/34728667-children-of-blood-and-bone?from_search=true&from_srp=true&qid=0YdGFR7A1Y&rank=1

Link to comment
Share on other sites

1766834896_.jpg.030ae2583ee9d86cb417fff7d387357c.jpg

To 1993 o Στίβεν Σπίλμπεργκ σκηνοθέτησε την πρώτη από τις έξι (μέχρι στιγμής – η έκτη θα κυκλοφορήσει το 2021) ταινίες του franchise “Jurassic Park” δημιουργώντας μία νέα παγκόσμια μανία για κάθε τι σχετικό με τους δεινόσαυρους. Η ταινία ήταν βασισμένη στο ομότιτλο βιβλίο του Michael Chrichton, που αμέσως μετά έγραψε και το sequel, με τίτλο “The Lost World”. 80 χρόνια νωρίτερα, όμως, τους είχε προλάβει κάποιος άλλος: ο τίτλος ήταν πάλι “The Lost World” και ο συγγραφέας ήταν ήδη καταξιωμένος, καθώς ένας δικός του ήρωας είχε ήδη γίνει από τον περασμένο αιώνα ο πιο διάσημος (και μέχρι σήμερα ο πλέον μυθικός) ντετέκτιβ στην ιστορία: το όνομα του; Χολμς, Σέρλοκ Χολμς!

Είναι ίσως δύσκολο να συλλάβει ο σημερινός αναγνώστης πως ο Sir Arthur Conan Doyle συνέλαβε το 1912 την ιδέα μίας λογοτεχνικής περιπέτειας κάπου στα χαμένη δάση του Αμαζονίου, σε μια εποχή που ούτε ο Πλανήτης των Πιθήκων (1963) είχε συλληφθεί, ούτε ο θρύλος του Κινγκ Κονγκ (1933) και μόνον η φαντασία του Ιουλίου Βερν ταξίδευε τους αναγνώστες στο διαστημικό ή στο υποβρύχιο σύμπαν. Κι όμως, με περιορισμένα επιστημονικά δεδομένα στη διάθεσή του (οι επιστήμονες άρχισαν να ασχολούνται συστηματικά με τα απολιθώματα δεινοσαύρων στο δεύτερο μισό του 19ου αιώνα και πρακτικά μόλις τη δεκαετία του 1970 βγήκαν τα πρώτα ολοκληρωμένα συμπεράσματα), ο Ντόυλ δεν περιορίστηκε στο να σκαρφιστεί μία συναρπαστική ιστορία που οδηγεί τον αναγνώστη στο να γυρίζει με βουλιμία τις σελίδες, αλλά κατάφερε να παραμείνει και επιστημονικά ακριβής – ή προφητικός, αφού κάποια αυτά που εμπνεύστηκε, δεν είχαν καταγραφεί επίσημα στην εποχή του. Οι δε περιγραφές των τοπίων θεωρούνται από τους ειδικούς ανατριχιαστικά εύστοχες, αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Ντόυλ ουδέποτε είχε επισκεφθεί στη ζωή του τη Βραζιλία, τη Βενεζουέλα, τη Βολιβία ή το Κονγκό, χώρες που επέλεξε να χρησιμοποιήσει ως σημεία αναφοράς για το γεωγραφικό τοπίο στο οποίο ζούσαν οι δεινόσαυροι και τα υπόλοιπα τέρατα του ζωικού βασιλείου.

H επίδραση του “Χαμένου Κόσμου” στη μεταγενέστερη καλλιτεχνική κουλτούρα είναι, πραγματικά, τεράστια: έξι κινηματογραφικές (χωρίς να υπολογίζουμε τα “Jurassic Park” που σαφώς θα έπρεπε να υποβάλουν τα σέβη τους!), τρεις τηλεοπτικές και πέντε ραδιοφωνικές μεταφορές ακολούθησαν, ενώ ο όρος “Lost World” καθιερώθηκε έκτοτε όποτε μνημονεύονται πολιτισμοί που έχουν χαθεί στο χρόνο, ιστορικά υπαρκτοί ή μυθικοί, όπως πχ αυτός της Ατλαντίδος. Παραλλαγές του ίδιου θέματος πραγματεύονταν και αξιόλογα βιβλία που εκδόθηκαν μεταγενέστερα, όπως το “Plutonia” του Ρώσσου επιστήμονα Βλαντιμίρ Ομπρούτσεφ αλλά και το “The Land That Time Forgot” του Έντγκαρ Ράις Μπάροους.

Για χρόνια κατηργημένος τίτλος στη χώρα μας, ο “Χαμένος Κόσμος” κυκλοφορεί επιτέλους στην έκδοση που του αξίζει, όχι μόνον με καινούρια μετάφραση, αλλά και με την αυθεντική εικονογράφηση του Νεοζηλανδού Χάρι Ράουντρι, που κατάφερε να αποτυπώσει το όραμα του συγγραφέα, σε λεπτομερή σκίτσα και ζωγραφιές, προφανώς όλα στο χέρι, βάζοντας τα γυαλιά σε πολλούς σημερινούς χρήστες CGI – φυσικά από την Public Βιβλιοθήκη και τη σειρά Public Classics που δατίθενται αποκλειστικά από τα βιβλιοπωλεία Public και το www.public.gr

Το σπουδαιότερο όλων, εντούτοις, είναι πως 110 χρόνια μετά, ο «Χαμένος Κόσμος» παραμένει το ίδιο συναρπαστικός, η αγωνία για το τι κρύβεται στην επόμενη σελίδα μεγάλη και αυτό το μαγικό ταξίδι υποχρεώνει και τον πιο επιφυλακτικό αναγνώστη να υποκλιθεί στο μεγαλείο του Sir Arthur Conan Doyle που επιβεβαιώνει τον κανόνα: αν μπορείς να γράψεις καλό «αστυνομικό», τότε μπορείς να γράψεις τα πάντα!

Τίτλος:  Ο χαμένος κόσμος (The Lost World)
Συγγραφέας: Arthur Conan Doyle
Εκδόσεις: Public Βιβλιοθήκη
Μεταφραστής: -
Σελίδες: 328
Τιμή: 16,50-10%=14,85€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία, Φαντασία

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ghost-stories-fantasmata.jpg

Μακάβριες Διηγήσεις

15,00 €
 

Ιστορίες Τρόμου κι εκδικητικών φαντασμάτων, από τον Ώγκαστ Ντέρλεθ ιδρυτή του περίφημου εκδοτικού οίκου Arkham House και του ανθρώπου που διέσωσε τα γραπτά του Χ. Φ. Λάβκραφτ

Ιστορίες εκδικητικών φαντασμάτων, που θα... χαρίσουν ανατριχίλες στους λάτρεις του είδους, από έναν καταξιωμένο συγγραφέα, ο οποίος διέπρεψε τόσο ως εκδότης και ανθολόγος όσο και ως συγγραφέας ιστορικών και αστυνομικών μυθιστορημάτων, όπως επίσης και ιστοριών Επιστημονικής Φαντασίας και Τρόμου.

Μετάφραση: Κώστας Γερογιάννης

 

"Τοποθετώ τις περισσότερες από τις ιστορίες αυτές ανάμεσα στις καλύτερες μακάβριες διηγήσεις που έχω γράψει ποτέ. Δεν καταφέρνω συχνά να πετύχω αυτή την ατμόσφαιρα της αλλόκοτης απειλής, τη γοητεία θα λέγαμε, της ιστορίας Ο κος Τζωρτζ, ή την ηδονική ανατριχίλα της Κυρίας Μάνιφολντ, χωρίς φυσικά να θέλω να μειώσω την αξία και των υπόλοιπων ιστοριών της συλλογής. Ελπίζω οι αναγνώστες μου να μην δυσκολευτούν να συμφωνήσουν στα συμπεράσματά μου αυτά."

Ώγκαστ Ντέρλεθ


Η ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
     Μη-οντότητες που δεν κατοικούν ούτε στο παρελθόν ούτε στο παρόν – αλλά στους άγνωστους κόσμους στο Υπερπέραν.
     Ανίερα πλάσματα που ταξιδεύουν ανάμεσα στις διαστάσεις μόνο και μόνο για να προκαλέσουν καταστροφές.
     Ασυνήθιστες και μακάβριες διηγήσεις τρόμου, μαεστρικά δομημένες, που θα σας μείνουν αξέχαστες’ – Green Bay Press Gazette.

“Μια υπέροχη συλλογή των καλύτερων υπερφυσικών ιστοριών του Ντέρλεθ”. New York Times

Περιέχονται: Ο κος Τζωρτζ, Η Λιμνούλα του Πάρινγκτον, Ο Τζέντλεμαν από την Πράγα, Μακάριοι οι Ταπεινόφρονες, Μάρα, Τα Μπλε Ματογυάλια, Τα Παπούτσια του Νεκρού Άντρα, Το Νυχτερινό Τρένο για τη Χαμένη Κοιλάδα, Η κα Μάνιφολντ


Διαστ.: 14,5 x 21 εκ. 206 σελίδες
ISBN 978-618-5253-57-8

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

344711022_.jpg.d817ee74ec2de66af006154eb92ddf3a.jpg

Όχι πολύ μακριά από την παραλιακή πόλη Γουίτμπι, βρίσκεται το Λέπινγκτον. Ένα μέρος ήσυχο, ασήμαντο και ξεχασμένο από τον Θεό. Ωστόσο, κάτω από τους δρόμους του, τρομακτικά πλάσματα σαλεύουν, οδηγημένα από ένα αρχαίο πάθος που έγινε εμμονή. Είναι Νοσφεράτου, τα ενώνει η φλογερή τους πείνα κι έχουν τη δύναμη να απομυζήσουν οποιουδήποτε είδους αντίσταση. Είναι οι καταραμένοι, οι απέθαντοι, και έχουν τη δύναμη να κατασπαράξουν τους ζωντανούς με τα κοφτερά τους δόντια.

Ένα μυθιστόρημα βαμπιρικής παράδοσης, ωστόσο με μια διαφορετική προσέγγιση από τον Simon Clark. Δεν έχουμε να κάνουμε με ένα μεμονωμένο βαμπίρ, όπως τον Κόμη Δράκουλα, αλλά με κάτι ακόμα πιο τρομερό και απειλητικό για την ίδια την ανθρωπότητα. Με στιλ στακάτο, κοφτό και διεισδυτικό, βυθίζει τον αναγνώστη σε ένα σύμπαν εντελώς διαφορετικό, του δείχνει κάποια υπόγεια (κυριολεκτικά και μεταφορικά!) ρεύματα που καθορίζουν την ύπαρξή μας, και τον κάνει να αναρωτιέται για το αν θα αντικρίσει τον ήλιο την επόμενη κιόλας ημέρα. Ένα κείμενο που ο αναγνώστης δύσκολα μπορεί να εγκαταλείψει πριν φτάσει στην τελευταία σελίδα.

Τίτλος:  Ο κόσμος των βαμπίρ (Vampyrrhic)
Συγγραφέας: Simon Clark
Εκδόσεις: Οξύ
Μεταφραστής: Κώστας Γερογιάννης
Σελίδες: 512
Τιμή: 17-10%=15,30€
 
Είδος: Τρόμος

Link to comment
Share on other sites

882718644_.jpg.d74de194d035983b532d17eadd269f5d.jpg

Ένα νέο κεφάλαιο στο διαρκώς εξελισσόμενο σύμπαν του Stephen King

Η συναρπαστική συνέχεια της νουβέλας Η Γκουέντι και το κουτί που έγραψε ο Ρίτσαρντ Τσίζμαρ μαζί με τον Στίβεν Κινγκ.

Προετοιμαστείτε να επιστρέψετε στο Καστλ Ροκ του Στίβεν Κινγκ -την ήσυχη κωμόπολη που είναι θεμελιωμένη σε ένα βαθύ υπόστρωμα από σκοτεινά μυστικά, πάνω που είναι έτοιμη να ξυπνήσει από τον γαλήνιο ύπνο της για άλλη μία φορά.

Κάτι διαβολικό έχει εισβάλει στη μικρή πόλη Καστλ Ροκ του Μέιν. Ο σερίφης Νόρις Ρίτζγουικ και η ομάδα του ψάχνουν απεγνωσμένα δύο εξαφανισμένα κορίτσια, ενώ ο χρόνος τούς πιέζει ασφυκτικά.

Στην Ουάσινγκτον, η τριανταεπτάχρονη Γκουέντι Πίτερσον δεν θυμίζει σε τίποτα την ανασφαλή έφηβη στην οποία κάποτε ένας μυστηριώδης ξένος εμπιστεύθηκε ένα πολύ ιδιαίτερο και πανίσχυρο κουτί με χρωματιστά κουμπιά. Όταν όμως, εντελώς ανεξήγητα, το κουτί επανεμφανίζεται, η Γκουέντι αποφασίζει να επιστρέψει στο Καστλ Ροκ για να βοηθήσει στην έρευνα του σερίφη.

Τίτλος:  Η Γκουέντι και το μαγικό φτερό (Gwendy's Magic Feather)
Συγγραφέας: Richard Chizmar
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Μεταφράστρια: Γωγώ Αρβανίτη
Σελίδες: 296
Τιμή: 14,40-10%=12,96€
 
Είδος: Τρόμος

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

141515907_.jpeg.cedc9d380b31fa2f995a7d1d3d084230.jpeg

Κοπιάστε και ακούστε, προτού ο χρόνος μας τελειώσει.
Οι νερόλακοι της Στέπας ξεραίνονται, οι τρομεροί κυνόκεροι αυξάνονται σε αριθμό και οι κακοί οιωνοί αφθονούν. Ο Βούλφγκαρ, ένας από τους αρχηγούς της φυλής των Αλτάι, έχει να αντιμετωπίσει πολέμαρχους, δίδυμες βασίλισσες, προφήτες και μάγους, αν θέλει να προστατέψει τον λαό του και να εξασφαλίσει την επιβίωσή του. Η Έλσπεθ, μια επισκέπτρια από άλλο κόσμο, κρατά τις απαντήσεις, όμως ο Βούλφγκαρ θα πρέπει πρώτα να μάθει τις σωστές ερωτήσεις.
Μήπως όμως η γνώση αυτή αποδειχτεί για τους Αλτάι καταστροφική όσο και σωτήρια;
Κοπιάστε και ακούστε... 

Τίτλος:  Πολεμιστής των Αλτάι (Warrior of the Altaii)
Συγγραφέας: Robert Jordan
Εκδόσεις: Φανταστικός Κόσμος
Μεταφραστής: Ηλίας Χουντάλας
Σελίδες: 360
Τιμή: 17,90-10%=16,11€
 
Είδος: Φαντασία

--------------------------------------------------------------------------------------------------

258790996_.thumb.jpg.4b7eee4b48017dd82c0e81c273bdb274.jpg

ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ…

Αφήνοντας πίσω μια Γη ρημαγμένη κι επικίνδυνη, οι τελευταίοι επιζήσαντες του ανθρώπινου είδους αναζητούν μια καλύτερη τύχη σε έναν άγνωστο τόπο. Αρχικά, ο πλανήτης Ηώς φαντάζει όχι μόνο κατοικήσιμος, αλλά ιδανικός: ζεστός, φιλόξενος και, κυρίως, ασφαλής από το φονικό «δίκτυο». Κι όμως, τα φαινόμενα απατούν. Οι πρώτοι έποικοι έχουν εξαφανιστεί. Σύντομα, ο Τζέιμς ανακαλύπτει μια σειρά από μυστηριώδεις σφαίρες που βρίσκονται θαμμένες στον -μάλλον αφιλόξενο τελικά- πλανήτη. Πρόκειται άραγε για το κλειδί της εξαφάνισης ή μήπως για την αιτία του θανάτου αυτών των ανθρώπων; Ερευνώντας το μυστήριο της χαμένης αποικίας, ο Τζέιμς και η Έμα έρχονται αντιμέτωποι με έναν νέο αμείλικτο εχθρό κι ένα τρομερό δίλημμα…

Η συνέχεια του συναρπαστικού Οι Κλέφτες του Ήλιου, το τρίτο και τελευταίο βιβλίο της best selling τριλογίας που θα σας κόψει την ανάσα.

Τίτλος:  Η χαμένη αποικία (The Lost Colony)
Συγγραφέας: A. G. Riddle
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Βασίλης Αθανασιάδης
Σελίδες: 440
Τιμή: 18,30-10%=16,47€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

--------------------------------------------------------------------------------------------------

685381389_STRANGERTHINGS-.jpg.4251d6c446650aac5058e767e6cefc5f.jpg

Ένα μυστηριώδες εργαστήριο. Ένας σκοτεινός επιστήμονας. Μια μυστική ιστορία. Αν νομίζετε ότι γνωρίζετε την αλήθεια πίσω από τη μητέρα της Έντεκα, ετοιμαστείτε να γυρίσει το μυαλό σας Πάνω Κάτω, Upside Down, σε αυτό το συναρπαστικό προεπεισόδιο της επιτυχημένης σειράς Stranger Things. Είναι καλοκαίρι του 1969 και η αναστάτωση των συγκρούσεων δονεί την αμερικάνικη νεολαία, στο εσωτερικό και το εξωτερικό. Η Τέρι Άιβς, φοιτήτρια σε ένα ήσυχο κολέγιο στην καρδιά της Ιντιάνας, δεν θα μπορούσε να βρίσκεται πιο μακριά από την πρώτη γραμμή στο Βιετνάμ και από τις φλογερές διαμαρτυρίες στην πρωτεύουσα, Ουάσινγκτον. Όμως ο κόσμος αλλάζει και στην Τέρι δεν αρκεί να παρακολουθεί από μακριά. Όταν μαθαίνει για ένα σημαντικό κυβερνητικό πρόγραμμα στη μικρή πόλη Χόκινς δηλώνει συμμετοχή ως πειραματόζωο για το σχέδιο με την κωδική ονομασία MKULTRA. Βανάκια χωρίς πινακίδες, ένα απομακρυσμένο εργαστήριο χωμένο βαθιά στο δάσος, ουσίες που πειράζουν το μυαλό και χορηγούνται από μυστικοπαθείς ερευνητές. . . κι ένα μυστήριο που η νεαρή, ανήσυχη Τέρι έχει αποφασίσει να το αποκαλύψει. Όμως πίσω από τους τοίχους του Εθνικού Εργαστηρίου στο Χόκινς —και κάτω από το διαπεραστικό βλέμμα του διευθυντή του, του δρα Μάρτιν Μπρένερ— κρύβεται μια συνωμοσία μεγαλύτερη από οτιδήποτε θα μπορούσε να φανταστεί ποτέ η Τέρι. Για να την αντιμετωπίσει, θα χρειαστεί τη βοήθεια και των άλλων πειραματόζωων, ανάμεσά τους και ενός τόσο μυστηριώδους ώστε ο κόσμος δεν γνωρίζει την ύπαρξή του — ενός μικρού κοριτσιού με ανεξήγητες υπεράνθρωπες δυνάμεις και αριθμό αντί για όνομα: 008. Μέσα στις αυξανόμενες εντάσεις της νέας δεκαετίας, η Τέρι Άιβς και ο Μάρτιν Μπρένερ αρχίζουν έναν πόλεμο άλλου είδους — έναν όπου το πεδίο της μάχης είναι το ανθρώπινο μυαλό.

Τίτλος: Stranger Things: Καχύποπτα μυαλά (Stranger Things: Suspicious Minds)
Συγγραφέας: Gwenda Bond
Εκδόσεις: Άθενς Bookstore Publications
Μεταφραστής: Παναγιώτης Δρεπανιώτης
Σελίδες: 312
Τιμή: 21-10%=18,90€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Edited by BladeRunner
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1325267171_.jpg.e19ded06ea8dac428c4e1d39da5b3c2b.jpg

«Ακόµα κι αν εξαφανιστεί το χαρτί, οι λέξεις θα παραµείνουν».

Καπέλο, κορδέλα, πουλί, τριαντάφυλλο... Σ’ ένα νησί χωρίς όνοµα, διάφορα πράγµατα χάνονται το ένα µετά το άλλο· αποφασίζεται να εξαφανιστούν από τη ζωή των ανθρώπων και όλοι οφείλουν να τα ξεχάσουν για πάντα. Όσοι δεν συµµορφώνονται κινδυνεύουν να συλληφθούν από την αστυνοµία της µνήµης. Όταν µία νεαρή συγγραφέας ανακαλύπτει ότι ο επιµελητής της κινδυνεύει να συλληφθεί –επειδή εκείνος δεν ξεχνά και του είναι πολύ δύσκολο να κρύβει τις αναµνήσεις του–, θα κάνει τα πάντα για να τον σώσει. Μαζί, καθώς ο φόβος και η απώλεια σχηµατίζουν ασφυκτικό κλοιό γύρω τους, θα προσκολληθούν στη λογοτεχνία ως τον τελευταίο τρόπο διατήρησης του παρελθόντος. Τι θα γίνει όµως όταν αρχίσουν να εξαφανίζονται και τα βιβλία; Ποιος ξέρει τι θα εξαφανιστεί στη συνέχεια;

Η Αστυνοµία της µνήµης είναι ένα βιβλίο για τη δύναµη της µνήµης και το τραύµα της απώλειας, µια αλληγορική ιστορία, ένα αιχµηρό σχόλιο για τους σκοτεινούς κρατικούς µηχανισµούς παρακολούθησης και επιτήρησης.

Τίτλος: Η αστυνομία της μνήμης (The Memory Police)
Συγγραφέας: Yoko Ogawa
Εκδόσεις: Πατάκη
Μεταφράστρια: Χίλντα Παπαδημητρίου
Σελίδες: 376
Τιμή: 17,70-10%=15,93€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

---------------------------------------------------------------------------------

263701631_.thumb.jpg.dd2a02c5fbe891a7dd112acaf11ec672.jpg

Μια συλλογή με τέσσερις ανέκδοτες νουβέλες του Stephen King, που θα συνεπάρουν τους φανατικούς αναγνώστες του ενώ παράλληλα θα αποτελέσουν ιδανικό ξεκίνημα για όσους τώρα μυούνται στη γραφή του Βασιλιά.

Οι άνθρωποι της δημοσιογραφίας έχουν ένα ρητό: «Μια είδηση θα γίνει θέμα μόνο αν μυρίζει αίμα» –και μια βόμβα στο Γυμνάσιο Άλμπερτ Μακρέντι είναι εγγυημένο ότι θα γίνει πρώτο θέμα σε κάθε έκτακτο δελτίο ειδήσεων. Έτσι αρχίζει το Μόνο αν μυρίζει αίμα, η αυτοτελής συνέχεια του best seller The Outsider (Ο ξένος), με κεντρική ηρωίδα την ασύγκριτη Χόλι Γκίμπνι στην πρώτη πρωταγωνιστική της υπόθεση.

Δίπλα στο «Μόνο αν μυρίζει αίμα» φιγουράρουν επάξια άλλα τρία υπέροχα, μακροσκελή διηγήματα αυτού του «απίστευτα πολυτάλαντου και ευέλικτου συγγραφέα» (κατά τους Sunday Times).

Στο «Τηλέφωνο του κυρίου Χάριγκαν», η φιλία ενός εφήβου και ενός ηλικιω-μένου αποκτά μια απροσδόκητη μετά θάνατον τροπή, «Η ζωή του Τσακ» είναι η συγκινητική ανασκόπηση μιας ζωής που προβάλλεται από το τέλος προς την αρχή και, στον «Αρουραίο», ένας συγγραφέας σε αδιέξοδο αναγκάζεται να έρθει αντιμέτωπος με τη σκοτεινή πλευρά της φιλοδοξίας.

Αυτές οι τέσσερις εκπληκτικές νουβέλες αποκαλύπτουν για μία ακόμα φορά το ασύλληπτο συγγραφικό εύρος του Κινγκ, καθώς και την ικανότητά του να ελίσσεται σε όλες τις λογοτεχνικές φόρμες, δημιουργώντας έργα γεμάτα χιούμορ, φρίκη και ασύγκριτη αγωνία. Επίσης, το σημείωμα του συγγραφέα μάς δίνει πολύτιμες πληροφορίες για την πηγή έμπνευσης κάθε ιστορίας.

Τίτλος: Μόνο αν μυρίζει αίμα (If It Bleeds)
Συγγραφέας: Stephen King
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Μεταφράστρια: Έφη Τσιρώνη
Σελίδες: 520
Τιμή: 17,70-10%=15,93€
 
Είδος: Τρόμος

Edited by BladeRunner
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner unpinned this topic

353131972_.jpg.a8113456a55a88c22c5ef9e1fc623a9e.jpg

To New York Times bestseller με το οποίο ολοκληρώνεται η μεγαλειώδης τριλογία του πιο επιτυχημένου και αγαπημένου συγγραφέα επιστημονικής φαντασίας της Κίνας. Μισό αιώνα μετά τη Μάχη της Αποκάλυψης, η αβέβαιη ισορροπία της Αποτροπής του Σκοτεινού Δάσους κρατά τους Τρισηλιανούς εισβολείς σε απόσταση. Η Γη απολαμβάνει μια άνευ προηγουμένου ευημερία εξαιτίας της διάχυσης της τρισηλιανής γνώσης. Καθώς η ανθρώπινης επιστήμη εξελίσσεται καθημερινά και οι Τρισηλιανοί υιοθετούν την γήινη κουλτούρα, φαίνεται πως οι δύο πολιτισμοί θα μπορέσουν να συνυπάρξουν ειρηνικά χωρίς την τρομερή απειλή του αμοιβαίου και βέβαιου αφανισμού. Όλα αυτά, όμως, δεν είναι παρά μια ψευδαίσθηση και σύντομα οι ισορροπίες θα ανατραπούν ξανά. Ο τελευταίος τόμος της Τριλογίας του Τρισήλιου ακολουθεί την ιστορία της ανθρωπότητας και των Τρισηλιανών μέχρι ένα τέλος που καμιά από τις δύο φυλές δεν θα μπορούσε να έχει φανταστεί… Ένα τέλος που ταυτίζεται με το θάνατο του ίδιου του σύμπαντος!

Τίτλος: Το τέλος του θανάτου (Death's End)
Συγγραφέας: Liu Cixin
Εκδόσεις: Seλίνι
Μεταφραστής: Θωμάς Μαστακούρης
Σελίδες: 856
Τιμή: 27,90-10%=25,12€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..