Jump to content

Εργαλεία φωνητικής πληκτρολόγησης


Alexz
 Share

Recommended Posts

Έχει χρησιμοποιήσει κάποιος το Microsoft Word Dictate ή το Google Voice typing? Ποια είναι η εμπειρία σας;

Χρησιμοποίησα και τα δύο αυτές τις ημέρες για ένα outline μιας ιστορίας που ετοιμάζω (στα αγγλικά) και το Microsoft Dictate μου φάνηκε καλύτερο. Βέβαια δεν μπορώ να βρω αν υπάρχει και για android, ώστε να κάνω voice typing όταν περπατάω ή οδηγάω.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά δεν θα είναι νόμιμο όταν οδηγείς χώρια που αν καταγράφει και τους άλλους ήχους δεν είναι ό,τι πιο κατάλληλο το να ηχογραφείς στο δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Just now, WILLIAM said:

Λογικά δεν θα είναι νόμιμο όταν οδηγείς χώρια που αν καταγράφει και τους άλλους ήχους δεν είναι ό,τι πιο κατάλληλο το να ηχογραφείς στο δρόμο.

Αν το έχεις σε σταθερή θέση όπως ορίζεται από τον νόμο, δεν υπάρχει πρόβλημα. Δεν καταγράφει άλλους ήχους, αφού μεταγραφή κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, WILLIAM said:

Νόμιζα ότι υπαγορεύεις και γράφει.

Αυτό κάνει. Απλά στους άλλους ήχους δεν κατάλαβα τι εννοείς, αφού καταγράφει μόνο την φωνή σου.

Link to comment
Share on other sites

Αν καταγράφει μόνο φωνή εντάξει αλλά σκεφτόμουν ότι μπορεί να καταγράφει και ήχους οπότε στο δρόμο θα είχες παρεμβολές, κόρνες, φωνές κλπ.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, WILLIAM said:

Αν καταγράφει μόνο φωνή εντάξει αλλά σκεφτόμουν ότι μπορεί να καταγράφει και ήχους οπότε στο δρόμο θα είχες παρεμβολές, κόρνες, φωνές κλπ.

Όχι μόνο φωνή και μπορείς να το κάνεις και personalize νομίζω, να ακούει μόνο τη φωνή σου και κανενός άλλου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..