Jump to content

Σειρά Sherlock Holmes (Ελληνικά Γράμματα)


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

Μια νέα σειρά βιβλίων με αυτοτελείς ιστορίες του Σέρλοκ Χολμς, από διάφορους συγγραφείς, άρχισε να κυκλοφορεί στην Ελλάδα, από τις εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα. Έτσι, σκέφτηκα να φτιάξω ένα τόπικ για τα βιβλία που έχουν ήδη κυκλοφορήσει, αλλά και για όσα ίσως κυκλοφορήσουν στο μέλλον, από τον συγκεκριμένο εκδοτικό οίκο.

Πρόκειται για τα παρακάτω βιβλία:

696630202_.jpg.0164eac864fc55dad4ffb4eda5f6e042.jpg601176291_.thumb.jpg.012ab39802989dbd794b03101a4b3e02.jpg965710577_.jpg.820b82a9e6b9c133f4ba94253407bbc2.jpg352386333_.jpg.8f252032443504d0e280574c1f070490.jpg

*James Lovegrove - Ο λαβύρινθος του θανάτου (The Labyrinth of Death)
*David Stuart Davies - Η σατανική υπόσχεση (The Devil's Promise)
*Guy Adams - Η Πνοή του Θεού (The Breath of God)
*James Lovegrove - Οι Θεοί του πολέμου (Gods of War)

*Το παρόν post θα ανανεώνεται κάθε φορά που θα κυκλοφορεί ένα καινούργιο βιβλίο*

 

Edited by BladeRunner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1041599972_.jpg.3c1a3767c9e3c89b43efa90f45ff0f9e.jpg

Γκάι Άνταμς - Η πνοή του Θεού (The Breath of God, 2011)

Τελευταία φορά που διάβασα ιστορία με ήρωα τον Σέρλοκ Χολμς, ήταν τον Ιούνιο του 2017, όταν διάβασα το αρκετά απολαυστικό και ενδιαφέρον μυθιστόρημα "Σπουδή στο κόκκινο". Τώρα, για πρώτη φορά διαβάζω μια ιστορία με ήρωα τον Σέρλοκ Χολμς, που δεν είναι γραμμένη από τον Άρθουρ Κόναν Ντόιλ, αλλά από έναν σύγχρονο συγγραφέα.

Τούτο το βιβλίο δίνει μια νέα... πνοή στον κόσμο του Σέρλοκ Χολμς και του Δρ. Γουότσον, μιας και διαθέτει και κάποια στοιχεία υπερφυσικού, που σίγουρα θα προβληματίσουν λιγάκι παραπάνω τον ορθολογιστή και λογικό ντετέκτιβ, ο οποίος ούτε που θέλει να ακούει για υπερφυσικά και μεταφυσικά φαινόμενα. Βέβαια, σαν δαιμόνιος ντετέκτιβ που είναι, θα βγάλει μια άκρη απ'όλα τα τρελά που συμβαίνουν στην ιστορία, χρησιμοποιώντας πάντα τη λογική και τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του.

Η πλοκή είναι αρκετά καλοδουλεμένη και ενδιαφέρουσα, προσφέρει σε χορταστικές ποσότητες δράση, μυστήριο και ανατροπές, ενώ η ατμόσφαιρα θυμίζει έντονα τις αυθεντικές ιστορίες του Σέρλοκ Χολμς, δια χειρός Άρθουρ Κόναν Ντόιλ. Όσον αφορά τη γραφή, είναι πολύ καλή, ευκολοδιάβαστη και εθιστική, με ζωντανές περιγραφές και ρεαλιστικούς διαλόγους. 

Τέλος, στο βιβλίο συμμετέχουν ενεργά και αληθινά πρόσωπα (π.χ. Άλιστερ Κρόουλι), αλλά και χαρακτήρες από έργα μεγάλων συγγραφέων του Φανταστικού, όπως ο Δρ. Σάιλενς (δημιούργημα του Άλτζερνον Μπλάκγουντ), ο Τόμας Καρνάκι (δημιούργημα του Γ. Χ. Χόντγκσον) και ο Τζούλιαν Κάρσγουελ (δημιούργημα του Μ. Ρ. Τζέιμς), κάτι που νομίζω ότι δίνει έξτρα βαθμούς στην όλη αναγνωστική εμπειρία.

8.5/10

Edited by BladeRunner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Μόλις τελείωσα την πνοή του Θεού.Δε μπορώ να πω πως μου άρεσε όσο ο λαβύρινθος του θανάτου..
άρα θα έβαζα 6,5/10 για την πνοή και 8 για το λαβύρινθο..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..