Jump to content

Αναζήτηση Beta-Readers


Jonathan Captain
 Share

Recommended Posts

Καλησπέρα!

Είμαι σχετικά καινούριος στο forum, πρώτη φορά δημοσιεύω. Το τελευταίο καιρό δουλεύω πάνω σε ένα μυθιστόρημα φαντασίας, με target audience νέους ενήλικες (New Abult με λίγα λόγια). Το βιβλίο αφορά έναν νέο ο οποίος στέλνεται στην πρώτη του αποστολή ως ιππότης, μακριά από το σπίτι και την οικογένεια του, σε ένα επικίνδυνο και αφιλόξενο περιβάλλον. Αν ενδιαφέρεται κάποιος μπορεί να μου απαντήσει εδώ ώστε να του στείλω το αρχείο.

Δυστυχώς, το βιβλίο δεν είναι ολοκληρωμένο. Συνεπώς θα στέλνω ένα κεφάλαιο τη φορά για εξέταση (υπάρχουν ήδη δύο κεφάλαια έτοιμα). Δουλεύω με την πλατφόρμα εγγράφων του Google Drive, η οποία επιτρέπει τον σχολιασμό κατευθείαν στο κείμενο και στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχει ερωτηματολόγιο. Απ' όταν λάβετε το έγγραφο περιμένω 15 μέρες για απάντηση ειδάλλως θεωρώ πως χάσατε ενδιαφέρον και δε σας ξανά ενοχλώ.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια!

Edited by Jonathan Captain
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αν έχεις outline, θα μπορούσα να το κοιτάξω και να σου πω την άποψη μου. Από εκεί και πέρα δεν είναι εφικτό αν το χειρόγραφο δεν είναι ολοκληρωμένο να γίνει κριτική.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hidedora said:

αν έχεις outline, θα μπορούσα να το κοιτάξω και να σου πω την άποψη μου. Από εκεί και πέρα δεν είναι εφικτό αν το χειρόγραφο δεν είναι ολοκληρωμένο να γίνει κριτική.

Ευχαριστώ πολύ! Έχω outline, αλλά είναι λίγο all over the place. Έχω αλλάξει κάποια πράγματα που ήταν αλλιώς, αλλά αν δεν έχεις θέμα θα με διευκόλυνε πολύ να του κάνω ένα ξερκαστάρισμα και να στο στείλω.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αν μπορείς να το επικαιροποιήσεις και να μου το στείλεις, θα το κοιτάξω και θα σου πω την άποψη μου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

όπως επίσης μπορείς να στείλεις και την εισαγωγή / πρώτα δύο κεφάλαια να τα ρίξω μια ματιά μαζί με το outline.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να είχα χρόνο, φίλε. Καλώς όρισες στο φόρουμ πάντως!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..