Jump to content

Πρωτοεμφανιζόμενο συγγραφικό έργο


Newcomer
 Share

Recommended Posts

Καλησπέρα σας.

Είμαι πρωτοετής φοιτητής και πρόσφατα ολοκλήρωσα ένα συγγραφικό μου έργο. Είναι μυθιστόρημα φαντασίας, αλλά βασίζεται κατά πολύ στην πραγματικότητα. 

Αρχικά, είχα σκοπό να μην "μπλέξω" με εκδοτικές εταιρίες και να δημοσιεύσω μόνος μου, δωρεάν και online το σύγγραμα μου. Παρόλαυτα, στην αναζήτηση μου για εκτύπωση μερικών αντιτύπων για συγγενείς και φίλους με προσέγγισε μια σχετικά γνωστή εκδοτική εταιρεία και μου ζήτησε να τους το στείλω έτσι ώστε να του δώσουμε μια ευκαιρία. 

Είπαν αρκετά θετικά σχόλια για το έργο μου, και ο επαγγελματίας αναγνώστης που του ανατέθηκε η αξιολόγηση του κειμένου μου, έκανε μια πραγματικά καλή αξιολόγηση. Παρόλαυτα, με την πρόφαση ότι είμαι άγνωστος στο κοινό, μου πρότειναν την συνεκδοση, κάτι το οποίο θεωρώ λογικό αλλά όχι εφικτό. Τους εξήγησα ότι είμαι φοιτητής και ότι από την στιγμή που εμπιστεύονται το έργο μου θα μπορούσαμε με ένα τρόπο να βρούμε μια εναλλακτική, αλλά δεν καταλήξαμε κάπου. Τους πρότεινα μάλιστα, να μειώσουν το ποσοστό που μου πρότειναν να έχω από τις πωλήσεις, που άγγιζε το 25%, με σκοπό να πάρω πολύ λιγότερα χρήματα, αρκεί να μην χρειαστεί να επένδυσω. Μου εξήγησαν ότι ούτε αυτό γίνεται και μου πρότειναν να ξαναμιλήσουμε σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα μήπως έχω αλλάξει γνώμη. 

Καθ' όλο αυτό τον καιρό το έστειλα και σε άλλες εκδοτικές. Μέχρι στιγμής (δεν έχει περάσει το χρονικό όριο που δίνουν στον εαυτό τους για να απαντήσουν) μου έχει απαντήσει άλλη μία, θετικά προτείνοντας μου πάλι την συνεκδοση, αλλά με το μισό και παραπάνω χρηματικό ποσό που να πρέπει να επένδυσω.

Το ζήτημα μου είναι το εξής, από την στιγμή που φαίνεται πως έχω κάνει καλή δουλειά και εκδοτικές εταιρίες ανταποκρίνονται στην έκδοση, αναρωτιέμαι αν θα βρεθεί καμία που θα αναλάβει τα έξοδα. Διότι θεωρώ ότι ως πρωτοεμφανιζόμενος, και ο Καστανιώτης πχ, να με εκδόσει, πάλι θα μου ζητήσει χρήματα.