Jump to content

Πιστεύετε θα αυξηθούν οι πωλήσεις λόγω covid-19?


Alexz
 Share

Recommended Posts

Πιστεύετε ότι ο κόσμος αγοράζει περισσότερο βιβλία τώρα με τον covid ή θα καθίσει στα αυγά του αποταμιεύοντας;

Link to comment
Share on other sites

Εκείνοι που διαβάζουν δεν θα το κόψουν και πολλοί μπορεί να το αποφασίσουν όντας κλεισμένοι μέσα (πόση πια τηλεόραση να δει κανείς;) και δεδομένου ότι τα ψηφιακά βιβλία είναι πιο φθηνά πιστεύω ότι θα βοηθήσει η κατάσταση αν όχι να αυξηθεί η κίνηση να μην υποστεί μεγάλη πτώση.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, WILLIAM said:

Εκείνοι που διαβάζουν δεν θα το κόψουν και πολλοί μπορεί να το αποφασίσουν όντας κλεισμένοι μέσα (πόση πια τηλεόραση να δει κανείς;) και δεδομένου ότι τα ψηφιακά βιβλία είναι πιο φθηνά πιστεύω ότι θα βοηθήσει η κατάσταση αν όχι να αυξηθεί η κίνηση να μην υποστεί μεγάλη πτώση.

Να πω την αλήθεια τα βιβλία των indies είναι πιο φθηνά, διότι τα επώνυμα είναι το ίδιο και ακριβότερα πολλές φορές. Δλδ για 1-2 ευρώ προτιμώ να το παρω σε χαρτί. Πάντως ελληνικά βιβλία δύσκολο να καθίσω να τα διαβάσω σε pdf που τα βγάζουν συνήθως. Λες και το epub είναι καταραμμένο, για αυτό και δεν τα διαβάζω στο τέλος...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
On 12/4/2020 at 11:12 AM, Alexz said:

Πιστεύετε ότι ο κόσμος αγοράζει περισσότερο βιβλία τώρα με τον covid ή θα καθίσει στα αυγά του αποταμιεύοντας;

Πλέον όχι. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..