Jump to content

Ανταλλαγή έργων για ανάγνωση και προτάσεις (beta readers)


orion
 Share

Recommended Posts

Καλησπέρα. Ασχολούμαι με το πρώτο μου βιβλίο εδώ και ενάμιση χρόνο και το έχω ήδη περάσει από πολλές αλλαγές. Το δουλεύω μαζί με άλλο ένα άτομο, σίγουρα πάντως χρειάζομαι περισσότερες απόψεις.

Θα ήθελα να ρωτήσω πώς βρίσκετε τους δικούς σας πρώτους αναγνώστες πριν την έκδοση, και να προτείνω μια ανταλλαγή ανάγνωσης για κριτική, σε όσους ενδιαφέρονται.

Όσον αφορά την ιστορία μου, πρόκειται για ένα κοινωνικό μυθιστόρημα με στοιχεία φαντασίας, αρκετά μικρό σε μέγεθος (23.000 λέξεις), καθώς όπως είπα έχει υποστεί πολλές αλλαγές και μειώσεις.

Μπορώ να πω περισσότερα, αν υπάρχει ενδιαφέρον. Ευχαριστώ.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Μαρία καλησπέρα,

Εγώ χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη μέθοδο και ήταν / είναι σωτήρια μιας και λαμβάνω απαντήσεις ανώνυμες και χωρίς bias από τους αναγνώστες.

Από εκεί και πέρα, αν θέλεις να γράψεις μία περίληψη (όπως θα ηταν στο οπισθοφυλλο), θα την διάβαζα αν μου κινήσει το ενδιαφέρον. Ένα παράδειγμα για το πως να κάνεις μια περίγραφή (αν δεν το έκανες ακόμη), μπορείς να δεις εδώ.

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ, πολύ ενδιαφέρον. Θα κοιτάξω να το έχω όσο πιο ολοκληρωμένο γίνεται πρώτα. Όταν είναι κάπως πιο έτοιμο θα επιστρέψω με την περιγραφή.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..