Jump to content

Δικαιώματα για μετατροπή βιβλίου σε ταινία ή/και game


Alexz
 Share

Recommended Posts

Μία από τις σειρές μου (είναι serialized novel), μου ζήτησε ένας τύπος να το μετατρέψει σε script και να το μετατρέψει σε ταινία μικρού μήκους, καθώς και να δοκιμάσει να το πουλήσει σε κάποια εταιρία gaming. Ως ταινία μικρού μήκους θα το κάνε για τον χαβαλέ του και θα το βάλει στο youtube, οπότε δεν περιμένω να κερδίσω τίποτα προφανώς. Το θέμα είναι αν έχει κάποιος ιδέα τι να προσέξω με συμβόλαια κ.λπ. διότι είναι αχαρτογράφητο το τοπίο για εμένα.

Edited by Alexz
Link to comment
Share on other sites

  • Alexz changed the title to Δικαιώματα για μετατροπή βιβλίου σε ταινία ή/και game

Ο τύπος σε ποια χώρα είναι; Στην Αμερική, η στάνταρ συμβουλή είναι: δεν υπογράφουμε ποτέ συμβόλαιο στο χώρο του entertainment industry χωρίς να το δει πρώτα entertainment lawyer.

Βασικά, φαντάζομαι θα προσφέρει option για το βιβλίο, οπότε βεβαιώσου πως η διάρκεια είναι περιορισμένη, ένας χρόνος το πολύ, αν δεν καταφέρει κάτι μέσα σε αυτό το διάστημα, τα δικαιώματα σου επιστρέφουν σε σένα και θα πρέπει να κάνει option από την αρχή.

Οπωσδήποτε, ΜΗΝ παραχωρήσεις δικαιώματα για άλλες γλώσσες και merchandising.

Επίσης, και πολύ σημαντικό: να είσαι πολύ προσεχτικός. Υπάρχουν πολλές απάτες και πολλοί απατεώνες που προσεγγίζουν συγγραφείς έτσι και ζητάνε στοιχεία λογαριασμών και άλλα.

Make sure the guy is legit.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στην Αμερική είναι ναι, το site του είναι το morganroutt.com. Δεν φαίνεται να είναι επαγγελματίας. Να σου πω την αλήθεια δεν παίζει να πληρώσω δικηγόρο για κάτι τέτοιο επειδή δεν θα βγάλω 😛 Θα κοιτάξω να βρω industry standard contracts και με αυτά θα πάω.

Κοίταξα αυτό για το option που είπες και συνήθως πάει 1+1, οπότε κάτι τέτοιο θα του προτείνω αν προχωρήσουμε.

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..