Jump to content

Μεταφρασμένα SFF Βιβλία για το 2022


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

Ενδεικτικά κάποια βιβλία του Φανταστικού που κυκλοφόρησαν μέσα στο 2021:

01. Ματ Ραφ - Η χώρα του Λάβκραφτ (Κάκτος)
02. Οκτάβια Ε. Μπάτλερ - Εξ αίματος (Αίολος)
03. Σάρλοτ ΜακΚόναχι - Πριν χαθούν τα πουλιά (Μεταίχμιο)
04. Καζούο Ισιγκούρο - Η Κλάρα και ο Ήλιος (Ψυχογιός)
05. Γκάι Γκάβριελ Κέι - Παιδιά του ουρανού και της Γης (Anubis)
06. Μπράιαν Χέρμπερτ/Κέβιν Τζ. Άντερσον - Dune: Ο δούκας του Κάλανταν (Anubis)
07. Τζ. Γκ. Μπάλαρντ - Super-Cannes (Κέδρος)
08. Φρανκ Χέρμπερτ - Λευκή πανώλη (Οξύ)
09. Κριστίνα Ντάλτσερ - Μη μιλάς (Floral Books)
10. Γκλεν Ντάνκαν - Εγώ, ο Λούσιφερ (Public Βιβλιοθήκη)
11. Χάρι Τέρτλνταβ - Πράκτορας του Βυζαντίου (Anubis)
12. Μπράιαν Χέρμπετ/Κέβιν Τζ. Άντερσον - Dune: Οι μάγισσες του Ντιουν (Anubis)
13. Φλόρενς Μάριατ - Το αίμα του βαμπίρ (Εξάντας)
14. Μάρθα Γουέλς - Κόκκινος συναγερμός (Φανταστικός Κόσμος)
15. Μπράντον Σάντερσον - Τα παιδιά της άγνωστης αγγέλου (Φανταστικός Κόσμος)
16. Πάτρικ Ρόθφας - Η μουσική της σιωπής (Anubis)
17. Αντρζέι Σαπκόφσκι - Η εποχή της περιφρόνησης (Seλίνι)
18. Γκρέιντι Χέντριξ - Τρόμος στο Mall (Οξύ)
19. Τεντ Τσιανγκ - Εκπνοή (Ίκαρος)
20. Συλλογικό - Λάμψη στο σκοτάδι (Κλειδάριθμος)
21. Ρέι Μπράντμπερι - Ο εικονογραφημένος άνθρωπος (Άγρα)
22. Στίβεν Κινγκ - Η ιστορία της Λίσι (Κλειδάριθμος)
23. Τζον Μ. Φορντ - Το κάλεσμα του δράκου (Anubis)
24. Τζο Αμπερκρόμπι - Μια στάλα μίσος (Anubis)
25. Οούρσουλα Κ. Λε Γκεν - Οι δώδεκα κατευθύνσεις του ανέμου (Αίολος)
26. Σίλβια Μορένο-Γκαρσία - Mexican Gothic (Κλειδάριθμος)
27. Σόφι Μάκιντος - Ο μπλε κλήρος (Κλειδάριθμος)
28. Φράνσις Στίβενς - Οι κεφαλές του Κέρβερου (Κλειδάριθμος)
29. Ρ. Α. Σαλβατόρε - Οι χαμένες ιστορίες (Anubis)
30. Τσάρλι Τζέιν Άντερς - Τα πουλιά που ήθελαν να τραγουδήσουν (Φουρφούρι)
31. Ματ Χέιγκ - Μεσάνυχτα στη βιβλιοθήκη (Ψυχογιός)
32. Κάρεν Τόμσον Γουόκερ - Οι ονειρευτές (Ωκεανός)
33. Μπράιν Χέρμπερτ/Κέβιν Τζ. Άντερσον - Dune: Η αρχόντισσα του Κάλανταν (Anubis)
34. Τζέιμς Σ. Α. Κόρεϊ - Ο Λεβιάθαν ξυπνά (Anubis)
35. Τζον Σκάλζι - Η αυτοκρατορία καταρρέει (Φανταστικός Κόσμος)
36. Π. Τζέλι Κλαρκ - Κραυγή σε κύκλο (Φανταστικός Κόσμος)
37. Στίβεν Κινγκ - Αργότερα (Κλειδάριθμος)
38. Ρ. Α. Σαλβατόρε - Η νύχτα του κυνηγού (Anubis)
39. Κρίστοφερ Παολίνι - Να κοιμηθώ σε μια θάλασσα από αστέρια (Λιβάνης)
40. Χιου Χάουι - Βάρδια (Anubis)

Και όλο και κάτι άλλο θα υπάρχει που μου έχει ξεφύγει.

Ελπίζω φέτος να δούμε περισσότερα και εξίσου καλά βιβλία του Φανταστικού να μεταφράζονται στα ελληνικά. 

Η μορφή παρουσίασης δεν αλλάζει:
 
(Φωτογραφία εξωφύλλου)
 
(Περίληψη)
 
Τίτλος:
Συγγραφέας:
Εκδόσεις:
Μεταφραστής/Μεταφράστρια:
Σελίδες:
Τιμή:
 
Είδος:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner pinned this topic

marlon-james-mavros-panthiras-kokkinos-likos.thumb.jpg.d509e95bfdd43bc3f92ca73e7a6040ec.jpg

Ο Ιχνηλάτης, ένας κυνηγός γνωστός και στα δεκατρία βασίλεια για τη φοβερή όσφρηση που διαθέτει, βρίσκει ό,τι χαμένο ή εξαφανισμένο του ζητούν με όπλο τη μοναδική αυτή ικανότητά του, κάτι που κάνει πάντα μόνος του. Η μόνη φορά που δεν το κάνει είναι όταν αναλαμβάνει να βρει ένα παιδί που έχει εξαφανιστεί. Μαζί με μια ομάδα περίεργους κυνηγούς, από έναν γίγαντα, μέχρι μια μάγισσα και έναν πάνθηρα που μεταμορφώνεται σε άνθρωπο, ακολουθεί τη μυρωδιά του αγοριού σε τόπους μαγεμένους και σκοτεινούς, σε επικίνδυνες λίμνες, ποτάμια και δάση, αντιμετωπίζοντας αμέτρητα εμπόδια, ώσπου αρχίζει ν’ αναρωτιέται: ποιο είναι τέλος πάντων αυτό το μυστηριώδες αγόρι; Γιατί τόσοι πολλοί τον εμποδίζουν να το βρει; Πού βρίσκεται η αλήθεια και πού το ψέμα;
Αντλώντας από τους θρύλους και τις παραδόσεις της αφρικανικής ηπείρου, αλλά και από την πλούσια φαντασία του, ο Μάρλον Τζέιμς, συγγραφέας του βραβευμένου Σύντομη ιστορία εφτά φόνων, φτιάχνει ένα περίτεχνο επικό αφήγημα στα χνάρια του Τόλκιν, της Άντζελα Κάρτερ και του Τζιν Γουλφ που κόβει την ανάσα. Σ’ ένα φόντο μαγείας και ανείπωτης βίας στήνει το δικό του Game of Thrones και εξερευνά βασικές αλήθειες γύρω από τη δύναμη, την εξουσία, την υπερβολική φιλοδοξία, τα ένστικτα και τη λογική, το καλό και το κακό.

«Το Μαύρος Πάνθηρας Κόκκινος Λύκος είναι το είδος του μυθιστορήματος που δεν φανταζόμουν τι θα έχανα αν δεν το διάβαζα…»
Neil Gaiman

Τίτλος: Μαύρος Πάνθηρας, Κόκκινος Λύκος (Black Leopard, Red Wolf)
Συγγραφέας: Marlon James
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής/Μεταφράστρια: Πάνος Τομαράς
Σελίδες: 680
Τιμή: 23.91-10%=21.52
 
Είδος:
Φαντασία

Το έχω διαβάσει στα αγγλικά (και έχω γράψει και μια γνώμη στο topic για τον συγγραφέα), αν έχετε (πολύ) γερό στομάχι τρέξτε να το πάρετε.

Edited by Ghost
Η διάσταση της εικόνας (width) μίκρυνε από 530px σε 350px.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

2023659697_.thumb.jpg.2de84a7fed68893b8316a78e2de7ae6a.jpg

Ένας άντρας παρατηρεί από την κάμαρά του τα σκοτεινά κανάλια μιας παραθαλάσσιας πόλης· κοιτάζει πίσω στα χρόνια της νεότητας, στους ανθρώπους που καθόρισαν τη ζωή του. Η ευφυΐα του Ντάνιο Τσέρα τού εξασφάλισε μια θέση σε μια φημισμένη σχολή, αν και δεν ήταν παρά ο γιος ενός ράφτη. Ύστερα, τον έστειλαν να υπηρετήσει στην αυλή ενός κόμη -όπου δεν άργησε ν' ανακαλύψει γιατί τον αποκαλούσαν "Το Τέρας".
Η μοίρα του Ντάνιο άλλαξε τη στιγμή που συνειδητοποίησε πως αυτή που έβλεπε να εισέρχεται στα διαμερίσματα του Κόμη εκείνο το φθινοπωριάτικο βράδυ ήταν η Άντρια Ρίπολι - και ήταν έτοιμη για φόνο. Γεννημένη μέσα στους κόλπους της εξουσίας, η Άντρια απέρριψε μια ζωή γεμάτη ανέσεις για χάρη μιας ζωής γεμάτης κινδύνους - μιας ελεύθερης ζωής. Έτσι διασταυρώθηκε ο δρόμος της με το δρόμο του Ντάνιο, σ' έναν τόσο επικίνδυνο χρόνο, σ' έναν τόσο επικίνδυνο τόπο.
Γλαφυροί ήρωες μοιράζονται την ιστορία που ξεδιπλώνεται εδώ, ήρωες των οποίων η έριδα διατηρεί την ισορροπία ολόκληρου του κόσμου.
Το "Κάποτε Ένα Φως" είναι γεμάτο συγκλονιστικά γεγονότα και βαθύνοες σκέψεις για τη φύση της μνήμης, τις επιλογές που καλούμαστε να κάνουμε στη ζωή και το ρόλο που διαδραματίζει το γύρισμα του τροχού της Τύχης...

Τίτλος: Κάποτε ένα φως (A Brightness Long Ago)
Συγγραφέας: Guy Gavriel Kay
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφράστρια: Αντωνία Κωνστάντιου
Σελίδες: 464
Τιμή: 21,90-10%=19,71€
 
Είδος: Φαντασία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

971704682_.jpg.b9721539dd6d106bf9842708a65fedde.jpg

ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ. ΠΡΟΔΟΣΙΑ. ΕΞΕΓΕΡΣΗ Η ΕΙΡΗΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΕΙΔΟΣ ΜΑΧΗΣ...
Η Σαβίν νταν Γκλόκτα, η πάλαι ποτέ ισχυρότερη επενδύτρια της Άντουα, βλέπει την περιουσία και τη φήμη της να παρακμάζουν. Ωστόσο, έχει ακόμη φιλοδοξίες, και δε θα επιτρέψει σε τίποτα ν' ανακόψει την πορεία της. Για ήρωες σαν τον Λίο νταν Μπροκ και τον Στάουερ Σούρουπο, που αισθάνονται ευτυχισμένοι μόνο στη θέα των σπαθιών, η ειρήνη είναι ένα μαρτύριο που πρέπει να τελειώσει το συντομότερο. Πρώτα, όμως, υπάρχουν αδικίες που πρέπει ν' αποκατασταθούν, εξουσίες που πρέπει να αφαρπαχθούν και σύμμαχοι που πρέπει να συγκεντρωθούν, την ίδια ώρα που η Ρίκε καλείται να τελειοποιήσει τη δύναμη του Μακρού Βλέμματος... προτού τη σκοτώσει.
Οι Καταστροφείς σχεδιάζουν υπόγεια να ελευθερώσουν το λαό από τα δεσμά του, ενώ οι ευγενείς είναι απασχολημένοι με τις έριδές τους. Ο Όρσο πασχίζει να βρει ένα ασφαλές μονοπάτι μέσα στο άγριο χωράφι που ονομάζεται πολιτική, μόνο και μόνο για ν' αποκτήσει ακόμα περισσότερους εχθρούς - και ακόμα περισσότερα χρέη. Οι τρόποι του παλιού καιρού λησμονούνται, μαζί με τους παλιούς ηγέτες, μα εκείνοι που στοχεύουν στα ηνία της εξουσίας θα ανακαλύψουν πως δεν υπάρχει συμμαχία, φιλία ή ειρήνη που να διαρκεί αιώνια.
Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗΣ: ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ

Τίτλος: Το κακό με την ειρήνη (The Trouble with Peace)
Συγγραφέας: Joe Abercrombie
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφράστριες: Δήμητρα Αγγελάκη, Ιουλία Μαύρου
Σελίδες: 736
Τιμή: 28,80-10%=25,92€
 
Είδος: Φαντασία

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1435703735_.jpg.56f8c5ef82cf7d0e2670a153ce9c4b00.jpg

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ.

Ο αποικισμός και η βιομηχανοποίηση των αστεροειδών του ηλιακού συστήματος έχει προκαλέσει πολιτικές, οικονομικές και πολιτισμικές εντάσεις. Όμως η ανακάλυψη του πρωτομορίου -ενός αρχαίου εξωγήινου βιοτεχνολογικού όπλου- έφερε τις πλανητικές δυνάμεις στα πρόθυρα του πολέμου.

Στον Γανυμήδη, τον τροφοδοτικό σταθμό των εξωτερικών πλανητών, μια Αρειανή πεζοναύτης παρακολουθεί τη διμοιρία της να σφαγιάζεται από έναν τερατώδη υπερ-στρατιώτη. Στη Γη, μια πολιτικός των ανώτερων κλιμακίων πασχίζει να αποτρέψει την αναζωπύρωση ενός διαπλανητικού πολέμου. Και στην Αφροδίτη, το εξωγήινο πρωτομόριο έχει πάρει τα ηνία, φέρνοντας φοβερές και αμφίβολες αλλαγές και απειλώντας να εξαπλωθεί σε ολόκληρο το ηλιακό σύστημα.

Στην απέραντη ερημιά του διαστήματος, ο Τζέιμς Χόλντεν και το πλήρωμα του Ροσινάντε φροντίζουν για τη διατήρηση της ειρήνης στη Συμμαχία των Εξωτερικών Πλανητών. Όταν αποφασίζουν να βοηθήσουν έναν επιστήμονα να ψάξει στον ισοπεδωμένο Γανυμήδη για το αγνοούμενο παιδί του, το μέλλον της ανθρωπότητας εξαρτάται από το εάν ένα μοναχικό πλοίο θα μπορέσει να αποτρέψει μια εξωγήινη εισβολή που μπορεί να έχει ήδη αρχίσει…

«Αυτό το καθηλωτικό βιβλίο θα κάνει τους αναγνώστες να ανυπομονούν για τη συνέχεια.»
– Publishers Weekly

«Ένα άξιο σίκουελ του Ο Λεβιάθαν Ξυπνά. Οι πειστικοί χαρακτήρες και η πλοκή που συνδυάζει πολιτική ίντριγκα και στρατιωτική ΕΦ δημιουργούν μια αξιομνημόνευτη ιστορία.»
– Library Journal

«Αυτό το βιβλίο είναι ακόμα καλύτερο από το πρώτο της σειράς. Είναι παλιά καλή space opera, το είδος της ΕΦ το οποίο λατρεύω, ένα βιβλίο που πραγματικά σε απορροφά, σε ένα ολοζώντανο και ευφάνταστο ηλιακό σύστημα… γραμμένο με εξαιρετική ποιότητα.»
– George R.R. Martin

ΣΕΙΡΑ: The Expanse

Τίτλος: Ο πόλεμος του Κάλιμπαν (Caliban's War)
Συγγραφέας: James S. A. Corey
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Βασίλειος Αθανασόπουλος
Σελίδες: 704
Τιμή: 27,70-10%=24,93€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

1155366506_.thumb.jpg.a6560ad15126b3ec554a930d3c8624d3.jpg

Νέα Υόρκη, 1924
Όσοι καταφθάνουν σ' αυτή την πολύβουη μεγαλούπολη, ψάχνουν να βρουν κάτι το μαγικό και τίποτα δεν είναι ικανό να τους κάνει ν' αλλάξουν γνώμη. Ο Τσαρλς Τόμας Τέστερ όμως το μόνο που ψάχνει σ' αυτήν τη μαγική μητρόπολη είναι το πώς να εξασφαλίσει τον επιούσιο, καθώς έχει στη φροντίδα του και τον ανήμπορο πατέρα του. Το μόνο μαγικό που επιζητεί είναι πώς να γίνεται αόρατο το μαύρο του δέρμα, φορώντας κουστούμι και κουβαλώντας μια κιθάρα, σκαρώνοντας διάφορες μικροδουλειές, περιπλανώμενος εδώ κι εκεί, από το Χάρλεμ ως το Φλάσινγκ Μέντοους και το Ρεντ Χουκ, έτσι ώστε να αποφεύγει τα καχύποπτα βλέμματα των πλούσιων λευκών και των αστυνομικών. Κι ύστερα ήρθε η πραγματική μαγεία.
Όταν ο Τομ αναλαμβάνει να παραδώσει ένα αλλόκοτο βιβλίο σε μια εξίσου παράξενη γυναίκα στο Κουίνς, ανοίγει άθελά του τις πύλες απ' όπου θα ελευθερωθούν ακατονόμαστες και πανάρχαιες δυνάμεις, δυνάμεις που καλύτερα ν' αφήνονται στο λήθαργό τους...
Ο αμερικανός συγγραφέας Βίκτορ Λαβάλ προσεγγίζει τα γεγονότα και τα πρόσωπα της διαβόητης, ξενοφοβικής νουβέλας του Χ.Φ. Λάβκραφτ, "Η Φρίκη του Ρεντ Χουκ", από την οπτική γωνία ενός Αφροαμερικανού. "Η Μπαλάντα του Μαύρου Τομ" (The Ballad of Black Tom, 2016) έχει διακριθεί με το βραβείο καλύτερης νουβέλας Shirley Jackson.

Τίτλος: Η μπαλάντα του Μαύρου Τομ (The Ballad of Black Tom)
Συγγραφέας: Victor LaValle
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής: Πάνος Τομαράς
Σελίδες: 144
Τιμή: 13,25-10%=11,92€
 
Είδος: Τρόμος

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, BladeRunner said:

1155366506_.thumb.jpg.a6560ad15126b3ec554a930d3c8624d3.jpg

Νέα Υόρκη, 1924
Όσοι καταφθάνουν σ' αυτή την πολύβουη μεγαλούπολη, ψάχνουν να βρουν κάτι το μαγικό και τίποτα δεν είναι ικανό να τους κάνει ν' αλλάξουν γνώμη. Ο Τσαρλς Τόμας Τέστερ όμως το μόνο που ψάχνει σ' αυτήν τη μαγική μητρόπολη είναι το πώς να εξασφαλίσει τον επιούσιο, καθώς έχει στη φροντίδα του και τον ανήμπορο πατέρα του. Το μόνο μαγικό που επιζητεί είναι πώς να γίνεται αόρατο το μαύρο του δέρμα, φορώντας κουστούμι και κουβαλώντας μια κιθάρα, σκαρώνοντας διάφορες μικροδουλειές, περιπλανώμενος εδώ κι εκεί, από το Χάρλεμ ως το Φλάσινγκ Μέντοους και το Ρεντ Χουκ, έτσι ώστε να αποφεύγει τα καχύποπτα βλέμματα των πλούσιων λευκών και των αστυνομικών. Κι ύστερα ήρθε η πραγματική μαγεία.
Όταν ο Τομ αναλαμβάνει να παραδώσει ένα αλλόκοτο βιβλίο σε μια εξίσου παράξενη γυναίκα στο Κουίνς, ανοίγει άθελά του τις πύλες απ' όπου θα ελευθερωθούν ακατονόμαστες και πανάρχαιες δυνάμεις, δυνάμεις που καλύτερα ν' αφήνονται στο λήθαργό τους...
Ο αμερικανός συγγραφέας Βίκτορ Λαβάλ προσεγγίζει τα γεγονότα και τα πρόσωπα της διαβόητης, ξενοφοβικής νουβέλας του Χ.Φ. Λάβκραφτ, "Η Φρίκη του Ρεντ Χουκ", από την οπτική γωνία ενός Αφροαμερικανού. "Η Μπαλάντα του Μαύρου Τομ" (The Ballad of Black Tom, 2016) έχει διακριθεί με το βραβείο καλύτερης νουβέλας Shirley Jackson.

Τίτλος: Η μπαλάντα του Μαύρου Τομ (The Ballad of Black Tom)
Συγγραφέας: Victor LaValle
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής: Πάνος Τομαράς
Σελίδες: 144
Τιμή: 13,25-10%=11,92€
 
Είδος: Τρόμος

Το έχω διαβάσει στα αγγλικά. Μου άρεσε πάρα πολύ. Απείρως περισσότερο από την ιστορία του Lovecraft.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

37714276_.thumb.jpg.db9f298e3f649cc8a1ee0bdfd2c91b27.jpg

Καθ' οδόν προς τον τόπο του αρραβώνα του, ο νεαρός Λόρδος Πένρικ γίνεται μάρτυρας ενός ατυχήματος με θύμα μια ηλικιωμένη κυρία που βρίσκεται πεσμένη στο έδαφος, με τη συνοδό και τους φρουρούς της αναστατωμένους. Καθώς πλησιάζει για να βοηθήσει, ανακαλύπτει ότι η γυναίκα είναι ιέρεια τού Ναού, υπηρέτρια των πέντε θεών αυτού του κόσμου. Πριν πεθάνει, αποκαλύπτει ότι ο θεός που υπηρετεί είναι ο Νόθος, «κύριος όλων των καταστροφών εκτός εποχής», και με την τελευταία της ανάσα κληροδοτεί τις μυστηριώδεις δυνάμεις της στον Πένρικ. Από εκείνη τη στιγμή, η ζωή του Πένρικ αλλάζει αμετάκλητα και βρίσκεται σε κίνδυνο από όσους τον φθονούν ή τον φοβούνται.
Οι ιστορίες του Πένρικ και της Δυσδαιμόνας διαδραματίζονται σε έναν εναλλακτικό κόσμο, ανάλογο με τον δικό μας, αντίστοιχο με μια Ευρώπη του Μεσαίωνα, όπου κυρίαρχη θρησκεία είναι η λατρεία των πέντε θεών. Χαρακτηριστικό των ιστοριών της Bujold η απρόβλεπτη πλοκή τους, η σε βάθος ανάλυση των χαρακτήρων και η συναισθηματική πολυπλοκότητα, στοιχεία που διακρίνουν όλο το έργο της.

Τίτλος: Πένρικ και Δυσδαιμόνα (Penric's Progress)
Συγγραφέας: Lois McMaster Bujold
Εκδόσεις: Μέδουσα
Μεταφραστής: Δημήτρης Αρβανίτης
Σελίδες: 404
Τιμή: 17,38-10%=15,64€
 
Είδος: Φαντασία

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

1593820492_.jpg.ba6a9aa23c3d514638c71dc2c9c3af7b.jpg

Ένα βαθιά πολιτικό μυθιστόρημα με την απειλητική και συνάμα ελπιδοφόρα ατμόσφαιρα ενός παραμυθιού.

Η δεκατριάχρονη Έμα μεγαλώνει σε μια χώρα της Ανατολικής Ευρώπης με δικτατορικό καθεστώς, όπου η καταπίεση δεν έχει τέλος. Όταν οι γονείς της σκοτώνονται, μπαίνει σε ορφανοτροφείο, αλλά πολύ σύντομα την παίρνει από εκεί η γιαγιά της, μια ηλικιωμένη γυναίκα την οποία η Έμα γνωρίζει για πρώτη φορά.

Και ενώ η πατρίδα της συγκλονίζεται από μια βίαιη επανάσταση, η Έμα –σαν  μαθητευόμενη μάγισσα– αρχίζει να μαθαίνει τους τρόπους της Γιαγιάς, που ξέρει να λέει το φλιτζάνι, μπορεί να πληγώνει ή να γιατρεύει ανθρώπους κατά βούληση και μοιράζεται το σπίτι της με το φάντασμα του νεκρού άντρα της. Αλλά δεν είναι αυτός ο μοναδικός λόγος που οι περισσότεροι κάτοικοι της μικρής πόλης αντιμετωπίζουν τη Γιαγιά με καχυποψία και περιφρόνηση. Υποψιάζονται ότι αυτή και ο μακαρίτης σύζυγός της είχαν κάποια ανάμιξη στην εξαφάνιση επίσημων εγγράφων της μυστικής αστυνομίας του καθεστώτος.

Καθώς η Έμα μαθαίνει την ιστορία της οικογένειάς της, συνειδητοποιεί ότι πασπαλίζοντας την καθημερινότητα με λίγη μαγεία οι παππούδες της έβρισκαν μια διαφυγή από την ωμή πραγματικότητα.

Τίτλος: Η πυρά (Máglya/The Bone Fire)
Συγγραφέας: György Dragomán
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Μεταφράστρια: Γωγώ Αρβανίτη
Σελίδες: 520
Τιμή: 18,80-10%=16,92€
 
Είδος: Φαντασία

Link to comment
Share on other sites

1403387789_.thumb.jpg.4b9d34a29d6eeccf5f87ad06ed6180e8.jpg

Η Λεϊλά Μετζνούν, μια νεαρή ιδεαλίστρια που εργάζεται για λογαριασμό μιας αμερικανικής ΜΚΟ, βλέπει κάτι που δεν θα έπρεπε να δει, σ' ένα απομονωμένο δάσος στα σύνορα της Βιρμανίας με την Κίνα.
Ο Λίο Κρέιν, γόνος πάμπλουτης οικογένειας που οι θεωρίες συνωμοσίας δεν τον αφήνουν αδιάφορο, πέφτει και χτυπάει με το ποδήλατό του στον δρόμο για τη δουλειά του, στο Πόρτλαντ του Όρεγκον. Το ατύχημα συμβαίνει κάτω από μυστηριώδεις συνθήκες. Τελικά, καταφέρνει να φτάσει στον χώρο εργασίας του, αλλά την ίδια μέρα απολύεται.
Ο Μαρκ Ντέβεροου, διάσημος συγγραφέας βιβλίων αυτοβοήθειας, ξέρει πολύ καλά πόσο ανόητες είναι οι συνταγές του και ψάχνει απεγνωσμένα να κάνει κάτι καλύτερο στη ζωή του.
Αυτό που συνδέει τους τρεις ήρωες -και το οποίο αρχικά αγνοούν- είναι ότι έχουν τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων της Επιτροπής, μιας μυστικής οργάνωσης αποτελούμενης από μεγιστάνες των επιχειρήσεων και πανίσχυρους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ, που δραστηριοποιείται σε όλο τον κόσμο, προσπαθώντας να ελέγξει τα προσωπικά δεδομένα και την αποθήκευση και μεταφορά των πληροφοριών, και να ιδιωτικοποιήσει τα πάντα. Καθένας τους θα λάβει μέρος με τον τρόπο του στην επιχείρηση αντίστασης κατά της Επιτροπής, η οποία ενορχηστρώνεται από μια κολεκτίβα ευρηματικών χάκερ ακτιβιστών και βασίζεται σε ριζοσπαστικές πολιτικές ιδέες, κλασικές μεθόδους κατασκοπείας και εντυπωσιακή τεχνολογία αιχμής.
Η Λεϊλά, ο Λίο και ο Μαρκ θα κληθούν στην πορεία να παλέψουν με τους προσωπικούς τους δαίμονες, να επαναξιολογήσουν τις αρχές που νοηματοδοτούν τη ζωή τους και να επαναπροσδιορίσουν τις πεποιθήσεις τους για την αγάπη και τη φιλία, όπως επίσης και τη σχέση τους με τις οικογένειες και τις κοινότητές τους. Αντλώντας τις επιρροές του από τη λαϊκή κουλτούρα και τον κινηματογράφο, τη φιλοσοφία και τη σύγχρονη τεχνολογία, τον Νιλ Στίβενσον και τον Φίλιπ Ντικ, τον Ντον ΝτεΛίλο και τον Ντέιβιντ Φόστερ Γουάλας, το "Ουίσκυ Τάνγκο Φόξτροτ" είναι ένα τολμηρό, πρωτότυπο και με έντονο σασπένς μυθιστόρημα, το οποίο παρουσιάζει με ευρηματικό και ίσως προφητικό τρόπο τους κινδύνους και τις προοπτικές που κρύβουν οι ονλάιν ζωές μας.

Τίτλος: Ουίσκυ Τάνγκο Φόξτροτ (Whiskey Tango Foxtrot)
Συγγραφέας: David Shafer
Εκδόσεις: Πόλις
Μεταφραστής: Λευτέρης Καλοσπύρος
Σελίδες: 576
Τιμή: 20-10%=18€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

Link to comment
Share on other sites

1634526360_.jpg.e0833a6acf5ead213dbbf56df617e35d.jpg

Σε ένα σανατόριο των προαστίων του Μπουένος Άιρες το 1907 ένας γιατρός μπλέκεται σε ένα πείραμα που έχει στόχο να διερευνήσει το όριο μεταξύ ζωής και θανάτου. Εκατό χρόνια αργότερα, ένας διάσημος καλλιτέχνης φτάνει στα άκρα αναζητώντας την αισθητική μεταμόρφωση, μετατρέποντας τον εαυτό του σε έργο τέχνης. Ο κόσμος του Λαρράκι είναι ελκυστικός και αλλόκοτος: παράξενα μυρμήγκια που σχηματίζουν σχεδόν τέλειους κύκλους, ακρωτηριασμένα μέλη, εμμονικοί έρωτες και ανθρωπόφαγα φυτά. Στο επίκεντρο αυτού του σατιρικού, ευφυούς και συναρπαστικού μυθιστορήματος, βρίσκεται το τερατώδες, όχι ως κάτι απόκοσμο, αλλά ως βασικό εργαλείο κριτικής στις χίμαιρες της προόδου, της τέχνης και του έρωτα.

Τίτλος: Μητροφάγος (La Comemadre)
Συγγραφέας: Roque Larraquy
Εκδόσεις: Αντίποδες
Μεταφράστρια: Έφη Γιαννοπούλου
Σελίδες: 184
Τιμή: 14,40-10%=12,96€
 
Είδος: Τρόμος

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

235522483_.thumb.jpg.8b3b0e088020fe05a93b647811bd2a74.jpg

«Στις 15 Σεπτέµβρη του 1981, ένα αγόρι ονόµατι Τζακ Σόγιερ στεκόταν εκεί που νερό και γη συναντιούνται, µε τα χέρια στις τσέπες του τζιν του, ατενίζοντας τον ρυθµικό κυµατισµό του Ατλαντικού.

Ήταν δώδεκα χρονών και ψηλός για την ηλικία του. Η απαλή θαλασσινή αύρα έσπρωχνε τα µακριά καστανά του µαλλιά πίσω από το καθαρό µέτωπό του. Στεκόταν εκεί, χαµένος µες στα γεµάτα σύγχυση και πόνο συναισθήµατα που τον πληµµύριζαν τους τελευταίους τρεις µήνες.

Η τάξη και η οµαλότητα εξαφανίστηκαν από τον κόσµο του Τζακ. Η ζωή έµοιαζε πια ρευστή και ανεξέλεγκτη, σαν το νερό που σάλευε µπρος του. Πήγαιναν από τόπο σε τόπο – αυτός γιατί τον ανάγκαζε η µητέρα του· εκείνη τι την ανάγκαζε όµως;

Η µητέρα του έτρεχε, έτρεχε.»

Από ποιον ή από τι τρέχει να ξεφύγει; Από τον θάνατο…

Ο νεαρός Τζακ αποφασίζει να τη σώσει. Αναζητά ένα φυλαχτό σε έναν παράλληλο κόσµο γεµάτο κινδύνους και ψέµατα, σε ένα βασίλειο αθώων και τεράτων, όπου η φλόγα της ζωής µπορεί εύκολα να σβήσει, στην αέναη µάχη µεταξύ καλού και κακού.

Το φυλαχτό είναι ένα µοναδικό έργο φαντασίας και τρόµου, που καταφέρνει να παρασύρει τον αναγνώστη σε έναν ερεβώδη, µυθικό κόσµο.

Τίτλος: Το φυλαχτό (The Talisman)
Συγγραφέας: Stephen King, Peter Straub
Εκδόσεις: Κλειδάριθμος
Μεταφραστής: Μιχάλης Μακρόπουλος
Σελίδες: 1.000
Τιμή: 25-10%=22,95€
 
Είδος: Τρόμος, Φαντασία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

625426603_.jpg.708823f26762ba6fe436bba75ef85557.jpg

ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΤΡΙΛΟΓΙΑΣ-ΟΡΟΣΗΜΟ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ
Το Σιλό εισήγαγε τον κόσμο του μέλλοντος.
Η Βάρδια αφηγήθηκε την ιστορία της δημιουργίας του. Η Σκόνη θα περιγράφει την πτώση του.
Στον απόηχο της τελευταίας εξέγερσης, οι άνθρωποι του Σιλό 18 βρίσκονται μπροστά σε μια νέα τάξη πραγμάτων. Έχουν νέα δήμαρχο και την ευκαιρία για μια νέα αρχή. Κάποιοι ασπάζονται την αλλαγή, άλλοι φοβούνται το άγνωστο. Κανένας δεν ελέγχει τη μοίρα του. Αλλά μόλις ανακτούν τα πατήματά τους, εμφανίζεται η σοβαρότερη απειλή τους: το Σιλό 1 και οι άνθρωποι που κατέστρεψαν τη Γη. Αλλά η εξουσία, η πολιτική και η επιβίωση της ανθρώπινης φυλής είναι πολύπλοκες καταστήσεις. Θα μπορούσαν να είναι οι ίδιοι άνθρωποι που κατέστρεψαν τη Γη αυτοί που θέλουν να τη σώσουν;
Στη Σκόνη, το τελευταίο βιβλίο της επιτυχημένης τριλογίας των New York Times, οι επιλογές που κάνουν η Τζούλιετ και ο Ντόναλντ θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη σωτηρία... ή στο θάνατο όλων στον πλανήτη.
Η μάχη κερδήθηκε.
Ο πόλεμος τώρα αρχίζει.

Τίτλος: Σκόνη (Dust)
Συγγραφέας: Hugh Howey
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Ορέστης Μανούσος
Σελίδες: 520
Τιμή: 24,90-10%=22,41€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

------------------------------------------------------------------------------------------------------

1709185208_.thumb.jpg.86d45db21d49086f6d3a898143add8be.jpg

Από τον συγγραφέα του Όλο το φως που δεν μπορούμε να δούμε (Βραβείο Πούλιτζερ)

Η Νεφελοκοκκυγία είναι ένα μυθιστόρημα ύμνος στη φαντασία και στη συμπόνια, που διαδραματίζεται στην Κωνσταντινούπολη του 15ου αιώνα, σε μια μικρή πόλη της πολιτείας του Άινταχο σήμερα και σε ένα διαστρικό σκάφος στο εγγύς μέλλον, κάποιες δεκαετίες μετά. Ο Ντορ δημιούργησε ένα υπέροχο μωσαϊκό από εποχές και τόπους με συνδετική ύλη αυτή καθαυτή την ιδιότητά μας να συνδεόμαστε - με τη φύση, μεταξύ μας, με εκείνους που έζησαν πριν από εμάς και με εκείνους που θα είναι εδώ όταν εμείς θα έχουμε πια φύγει.
Η δεκατριάχρονη Άννα είναι ορφανή, ζει μέσα στα επιβλητικά τείχη της Κωνσταντινούπολης σε ένα σπίτι με γυναίκες που κεντούν άμφια. Αχόρταγα περίεργη, η Άννα μαθαίνει να διαβάζει, και σε αυτή την πόλη, που φημίζεται για τις βιβλιοθήκες της, ανακαλύπτει ένα βιβλίο: την ιστορία του Αίθωνα, ο οποίος λαχταρά να μεταμορφωθεί σε πουλί για να μπορέσει να πετάξει σε έναν ουτοπικό παράδεισο στον ουρανό. Έξω από τα τείχη βρίσκεται ο Ομίρ, ένα χωριατόπουλο, εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι του. Τον επιστράτευσαν μαζί με τα αγαπημένα του βόδια στον στρατό του σουλτάνου. Οι δρόμοι τους διασταυρώνονται. Πεντακόσια χρόνια αργότερα, σε μια βιβλιοθήκη στο Άινταχο, διαδραματίζεται μια άλλη πολιορκία: ο ογδονταεξάχρονος Ζίνο, που έμαθε ελληνικά ως αιχμάλωτος πολέμου, ετοιμάζει με μια ομάδα πέντε παιδιών μια θεατρική διασκευή της ιστορίας του Αίθωνα, που διασώθηκε ως εκ θαύματος μέσα στους αιώνες. Κρυμμένη στα ράφια της βιβλιοθήκης βρίσκεται μια βόμβα, που τοποθέτησε ένας θυμωμένος ιδεολόγος έφηβος, ο Σέυμορ. Και σε ένα όχι και τόσο μακρινό μέλλον, στο διαστρικό σκάφος Άργος, η Κόνστανς είναι μόνη της σε μια κάψουλα κι αντιγράφει πάνω σε κομμάτια από σάκους την ιστορία του Αίθωνα, που της διηγήθηκε ο πατέρας της. Δεν έχει πατήσει ποτέ το πόδι της στη Γη.

Τίτλος: Νεφελοκοκκυγία (Cloud Cuckoo Land)
Συγγραφέας: Anthony Doerr
Εκδόσεις: Πατάκη
Μεταφράστρια: Μυρτώ Καλοφωλιά
Σελίδες: 672
Τιμή: 21-10%=18,90€
 
Είδος: Φαντασία, Επιστημονική φαντασία

------------------------------------------------------------------------------------------------------

455649114_.jpg.282d0b4b7930e7b98e59429d04b0fee0.jpg

Η Αδελφότητα των Μάγων έχει διαλυθεί, μετά την εξέγερση στο συνέδριο του Θανέντ, στη διάρκεια της οποίας ο Γκέραλτ τραυματίζεται βαριά. Ο Γητευτής είναι ταγμένος να προασπίζεται τους αδύναμους, να προστατεύει όσους βρίσκονται σε ανάγκη· ένας υπερασπιστής ενάντια σε πανίσχυρα και επικίνδυνα τέρατα, που απειλούν τους ανθρώπους σε αυτούς τους σκοτεινούς καιρούς.
Όμως, τώρα που το σκοτάδι απλώνεται στον κόσμο, ο Γκέραλτ κείτεται ανήμπορος, καθηλωμένος από τα τραύματά του.
Ενώ ο πόλεμος μαίνεται σε όλα τα βασίλεια, οι μάγισσες, που έχουν επιβιώσει, ενώνονται για να προστατεύσουν το μέλλον της μαγείας, που απειλείται.
Μέσα σε αυτές τις αντίξοες συνθήκες, ο Γκέραλτ αναζητά την Κύρι, την κληρονόμο του θρόνου της Τσίντρας, που έχει εξαφανιστεί. Μέχρι που μια φήμη την τοποθετεί στην αυλή της αυτοκρατορίας του Νίλφγκααρντ, ως μνηστή του αυτοκράτορα Εμχίρ.
Ακόμη και πληγωμένος, ο Γκέραλτ είναι αποφασισμένος να τη σώσει.
Ο Γητευτής επιστρέφει με αυτή τη, γεμάτη δράση, συνέχεια του Καιρού της Περιφρόνησης.

Τίτλος: Το βάπτισμα του πυρός (Chrzest ognia/Baptism of Fire)
Συγγραφέας: Andrzej Sapkowski
Εκδόσεις: Seλίνι
Μεταφράστρια: Ιουστίνα Σλόβικ
Σελίδες: 448
Τιμή: 19,90-10%=17,91€
 
Είδος: Φαντασία

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1123790599_.jpg.fae4cc5e51c50758aedaed0f17edc063.jpg

Είναι ο… Ποιος είναι, αλήθεια; Δεν ξέρει, δεν θυμάται τίποτα. Απολύτως τίποτα. Το μόνο που ξέρει είναι ότι μόλις ξύπνησε από έναν παράξενο, βαθύ ύπνο που φαίνεται να κράτησε χρόνια, πως η μοναδική άλλη παρουσία στο περιβάλλον του είναι μια φωνή υπολογιστή και τέσσερα τρομακτικά ρομποτικά χέρια, που όμως τον φροντίζουν, και ότι στις διπλανές κουκέτες υπάρχουν δύο μουμιοποιημένα πτώματα.

Θα περάσουν μέρες ώσπου να θυμηθεί: Είναι καθηγητής θετικών επιστημών στο γυμνάσιο. Ονομάζεται Ράιλαντ Γκρέις. Είναι ο μοναδικός επιζών μιας αποστολής για τη σωτηρία της ανθρωπότητας. Βρίσκεται σε ένα διαστημόπλοιο, σε ένα μακρινό ηλιακό σύστημα, και το εξερευνά παράλληλα με τις θαμμένες αναμνήσεις του – ένα διπλό «ταξίδι» που τον φέρνει αντιμέτωπο με όλο και μεγαλύτερες εκπλήξεις. Έτσι ξεκινά αυτή η συναρπαστική ιστορία από τον συγγραφέα του βιβλίου Άνθρωπος στον Άρη. Η συνέχεια είναι ακόμη πιο συναρπαστική. Ο Ράιλαντ έχει μια σημαντική αποστολή να φέρει εις πέρας, όσο μόνος και αν αισθάνεται τόσο μακριά από τη Γη. Είναι όμως πραγματικά μόνος;

Καλό ταξίδι.

Τίτλος: Αποστολή Χαίρε Μαρία (Project Hail Mary)
Συγγραφέας: Andy Weir
Εκδόσεις: Παπαδόπουλος
Μεταφραστής: Βαγγέλης Προβιάς
Σελίδες: 560
Τιμή: 20,99-10%=18,89€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

998893891_.jpg.d141fafc8f85c96cdacaa0d8f2ddb97d.jpg

Το Ρέμα του Ολλανδού, ένας ορμητικός χείμαρρος με απότομες όχθες, διασχίζει τα δάση γύρω από το Γούντστοκ, στα βόρεια της πολιτείας της Νέας Υόρκης, γεμάτος υποσχέσεις για επίδοξους ψαράδες.
Τέτοιοι ψαράδες είναι και ο Έιμπ με τον Νταν, δυο φίλοι που βρήκαν παρηγοριά για την απώλεια των αγαπημένων τους στο κοινό τους πάθος για το ψάρεμα. Οι φήμες, όμως, που συνοδεύουν το Ρέμα του Ολλανδού δεν κάνουν λόγο μόνο για έναν απομονωμένο ψαρότοπο, αλλά και για ένα μυστικό που βρίσκεται εκεί και που ίσως βοηθούσε να απαλύνουν τη θλίψη τους ο Νταν και ο Έιμπ.
Παρόλο που και οι δυο τους αντιμετωπίζουν τις φήμες αυτές σαν δεισιδαιμονίες, σύντομα θα βρεθούν μπλεγμένοι σε μια ιστορία σκοτεινή σαν τα ορμητικά νερά εκείνου του χειμάρρου, με επίκεντρο έναν μυστηριώδη άνδρα με το προσωνύμιο Ψαράς, μια ιστορία που θα τους φέρει αντιμέτωπους με τις απώλειες που έχουν βιώσει και με το τίμημα που θα πρέπει να καταβάλουν για να τις αναπληρώσουν.
Ο Ψαράς, ένα από τα συγκλονιστικότερα μυθιστορήματα τρόμου των τελευταίων ετών, μιλάει για την απώλεια, τη μοναξιά και τη φιλία, με περίτεχνη γραφή, λεπτοδουλεμένη πλοκή και σκοτεινή φαντασία, συνδυάζοντας τη βιβλική ιστορία του Ιώβ, το Μόμπι Ντικ, του Χέρμαν Μέλβιλ, και τις ιστορίες του Χ.Φ. Λάβκραφτ. Το 2016, ο Ψαράς πήρε το βραβείο Bram Stoker Καλύτερου Μυθιστορήματος.

Τίτλος: Ο Ψαράς (The Fisherman)
Συγγραφέας: John Langan
Εκδόσεις: Αίολος
Μεταφραστής: Πάνος Τομαράς
Σελίδες: 392
Τιμή: 17,95-10%=16,16€
 
Είδος: Τρόμος

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

1143861857_.thumb.jpg.06af98e01e557c243afd760dfd6b96fd.jpg

Ποιο είναι το χειρότερο που σου έχει συμβεί; Το πιο τρομακτικό;
Στην ήσυχη πόλη Μίλμπερν, τέσσερις ηλικιωμένοι φίλοι συναντιούνται και αφηγούνται ιστορίες - άλλες πραγματικές, άλλες φανταστικές, όλες όμως τρομακτικές. Ένας τρόπος να διασκεδάζουν την ανία τους. Ώσπου μια ιστορία έρχεται και στοιχειώνει και αυτούς και τη μικρή τους πόλη. Αφορά κάτι που έκαναν πολλά χρόνια πριν. Ένα καταραμένο λάθος. Ένα τρομακτικό ατύχημα. Έχει έρθει η ώρα να μάθουν ότι κανένας δεν μπορεί να θάψει το παρελθόν για πάντα...

Το Ιστορία φαντασμάτων χάρισε διεθνή αναγνώριση στον Πίτερ Στράουμπ και χαρακτηρίστηκε από τον Στίβεν Κινγκ ως ένα από τα καλύτερα βιβλία τρόμου των τελευταίων δεκαετιών του 20ού αιώνα.

Τίτλος: Ιστορία φαντασμάτων (Ghost Story)
Συγγραφέας: Peter Straub
Εκδόσεις: Κέδρος
Μεταφράστρια: Σοφία Ανδρεοπούλου
Σελίδες: 648
Τιμή: 19,90-10%=17,91€
 
Είδος: Τρόμος

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

2034626958_.jpg.c24285b30ac0ef15f738b195d4591685.jpg

Το 1912 ο Έντουιν Σεντ Άντριου είναι δεκαοχτώ χρονών, όταν διασχίζει τον Ατλαντικό ωκεανό με ατμόπλοιο. Καθώς εισέρχεται στο δάσος, στην άγρια ερημιά της Βρετανικής Κολομβίας, μένει έκθαμβος... Σε μια στιγμή απόλυτου σκότους σαν έκλειψη, ακούει νότες βιολιού να αντηχούν σε έναν σταθμό αερόπλοιων – μια εμπειρία που τον συγκλονίζει βαθιά.

Δύο αιώνες αργότερα, το 2203, η διάσημη συγγραφέας Όλιβ Λουέλιν βρίσκεται σε περιοδεία για την προώθηση του βιβλίου της. Ταξιδεύει σε όλη τη Γη, μακριά από το σπίτι της στη δεύτερη σεληνιακή αποικία – ανυποψίαστη για μια πανδημία που βρίσκεται σε εξέλιξη. Στο πιο πολυδιαβασμένο βιβλίο της εμφανίζεται μια παράξενη σκηνή: ένας άντρας παίζει βιολί με τον ήχο του να αντηχεί στον διάδρομο ενός σταθμού αερόπλοιων, ενώ τα δέντρα του δάσους υψώνονται ολόγυρά του.

Σχεδόν διακόσια χρόνια αργότερα, το 2401, ο Γκάσπερι Ρόμπερτς, φύλακας ξενοδοχείου στην Πόλη της Νύχτας, καλείται να ταξιδέψει πίσω στον χρόνο για να ερευνήσει την παράξενη σύμπτωση των δύο γεγονότων, ικανή να διαταράξει το χρονοδιάγραμμα του Σύμπαντος.

Με φόντο μια καινούρια πανδημία, η Emily St. John Mandel δημιουργεί μια επιβλητική δυστοπία σε παράλληλα σύμπαντα, που ισορροπεί ανάμεσα στο βαθιά ανθρώπινο και το σκοτεινό. Ένα μυθιστόρημα που διερευνά την αγωνία της ανθρωπότητας μπροστά στο άγνωστο μέλλον που ξεπροβάλλει.

Τίτλος: Η θάλασσα της ηρεμίας (Sea of Tranquility)
Συγγραφέας: Emily St. John Mandel
Εκδόσεις: Ίκαρος
Μεταφράστρια: Βάσια Τζανακάρη
Σελίδες: 272
Τιμή: 16,60-10%=14,94€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

429323066_WORLDWAR-.jpg.b9341b5af44cb0f39db9e190c633b451.jpg829632258_WORLDWAR-.jpg.a59358497905890695e368e9df9a2a8a.jpg

1942. Από το Περλ Χάρμπορ ως τους δρόμους του Παρισιού κι από την Πολιορκία του Λένινγκραντ ως τη Ναυμαχία του Μίντγουεϊ, ο πόλεμος μαινόταν σε ολόκληρο τον πλανήτη ενώ οι φλόγες της καταστροφής ολοένα και εξαπλώνονταν.

Και τότε, ξαφνικά, κατέφτασε ο πραγματικός εχθρός.

Οι εξωγήινοι ήταν ασταμάτητοι, με τεχνολογία που ξεπερνούσε τον ανθρώπινο νου. Μόνη ελπίδα της Γης, η συνεργασία μεταξύ των δυνάμεων του Άξονα και των Συμμάχων – πράγμα αδιανόητο.

Όμως το εναλλακτικό σενάριο ήταν ακόμα χειρότερο.

Κι έτσι, η ανθρωπότητα απάντησε στη συγκλονιστική πρόκληση που θα έκρινε τη μοίρα του κόσμου…

Τι θα γινόταν αν ο Ρούζβελτ, ο Στάλιν, ο Τσώρτσιλ, ο Χίτλερ και ο Χιροχίτο ένωναν τις δυνάμεις τους για να υπερνικήσουν έναν ακόμα πιο ισχυρό αντίπαλο;

Ο μαέστρος της εναλλακτικής Ιστορίας αφηγείται τι θα συνέβαινε αν ολόκληρη η ανθρωπότητα ερχόταν αντιμέτωπη με την απόλυτη απειλή.

---

Οι εισβολείς δεν περίμεναν τη λυσσαλέα αντίσταση που συνάντησαν. Όμως μαθαίνουν γρήγορα και δε θα διστάσουν να εξαπολύσουν τα πιο καταστροφικά τους όπλα, προκειμένου να κάμψουν το ηθικό των αγωνιστών.
Ναζί και Εβραίοι, Ιάπωνες και Αμερικάνοι, Ρώσοι και Βρετανοί θα αναγκαστούν να συνεργαστούν ή να χάσουν τα πάντα για τα οποία αγωνίστηκαν.
Από τις χιονισμένες εκτάσεις της Ουκρανίας μέχρι τα γκέτο της Πολωνίας, και από τους αγγλικούς ουρανούς μέχρι το πολιορκούμενο Σικάγο, νέες συμμαχίες ανάμεσα σε παλιούς εχθρούς θα δοκιμαστούν. Απέναντι στην τεχνολογική υπεροχή ενός ακατανόητου εχθρού, η επινοητικότητα και το θάρρος του ανθρώπινου είδους θα κρίνουν το αποτέλεσμα της πιο ασύμμετρης σύγκρουσης.
Τι θα γινόταν αν ο Ρούζβελτ, ο Στάλιν, ο Τσώρτσιλ, ο Χίτλερ και ο Χιροχίτο ένωναν τις δυνάμεις τους για να υπερνικήσουν έναν ακόμα πιο ισχυρό αντίπαλο;
Ο μαέστρος της εναλλακτικής ιστορίας αφηγείται τι θα συνέβαινε αν ολόκληρη η ανθρωπότητα ερχόταν αντιμέτωπη με την απόλυτη απειλή.

Τίτλος: Worldwar: Εισβολή Α' & Β' τόμος (Worldwar 1: In the Balance)
Συγγραφέας: Harry Turtledove
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφράστρια: Μαρία - Κασσιανή Ζώτου
Σελίδες: 432+448
Τιμή: 21,90-10%=19,71 ο κάθε τόμος
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

-------------------------------------------------------------------------------------------------

119458828_FOUNDATION-.jpg.4597a33e02673e5ef1089a4d11be0073.jpg

ΤΟ ΕΠΟΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ…

Βρισκόμαστε τετρακόσια ενενήντα οκτώ χρόνια μετά τη δημιουργία του Πρώτου Θεμελίου, το οποίο είναι στο απόγειο της ισχύος του – κι όμως, υπάρχει κάποιος που δεν μπορεί να δεχτεί ότι όλα είναι όπως δείχνουν… Ο οδυνηρός πόλεμος μεταξύ των δύο Θεμελίων είχε φτάσει στο τέλος του. Οι επιστήμονες του Πρώτου Θεμελίου είχαν αποδειχθεί νικητές, επιστρέφοντας στο μακροχρόνιο Σχέδιο του Χάρι Σέλντον για την οικοδόμηση μιας νέας Γαλαξιακής Αυτοκρατορίας.

Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι που επιμένουν πως το Δεύτερο Θεμέλιο στην πραγματικότητα δεν έχει καταστραφεί – και ότι οι επιζώντες του ετοιμάζουν την εκδίκησή τους. Δύο εξόριστοι πολίτες του Θεμελίου, ένας αποστάτης δημοτικός σύμβουλος και ένας εκκεντρικός ιστορικός, ξεκινούν να αναζητούν το μυθικό πλανήτη Γη – και αποδείξεις ότι το Δεύτερο Θεμέλιο υπάρχει ακόμη. Εν τω μεταξύ, κάποιος -ή κάτι- εκτός των δύο Θεμελίων μοιάζει να κατευθύνει τα γεγονότα για τους δικούς του σκοτεινούς σκοπούς. Σύντομα, οι εκπρόσωποι τόσο του Πρώτου όσο και του Δεύτερου Θεμελίου θα βρεθούν να συγκλίνουν προς τη μυστηριώδη Γαία και το τελικό συγκλονιστικό πεπρωμένο του Γαλαξία!

Το τέταρτο μέρος του έπους του Ισαάκ Ασίμωφ τιμήθηκε με τα βραβεία Hugo και Locus, ενώ ήταν υποψήφιο και για το βραβείο Nebula.

Τίτλος: Στις παρυφές του Θεμελίου (Foundation's Edge)
Συγγραφέας: Isaac Asimov
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Βασίλης Αθανασιάδης
Σελίδες: 556
Τιμή: 23,90-10%=21,51€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

-------------------------------------------------------------------------------------------------

1355875071_HELLDIVERS-.jpg.76b2be518239e0d28adcc8ac39407e67.jpg

ΒΟΥΤAΝΕ ΣΤΟ ΚΕΝO ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

Περισσότερο από δύο αιώνες αφότου ο Γ΄ Παγκόσμιος Πόλεμος έχει δηλητηριάσει τον πλανήτη, οι τελευταίοι άνθρωποι ζουν σε τεράστια αερόπλοια, αναζητώντας μια κατοικήσιμη περιοχή στη Γη. Σκουριασμένα και ξεπερασμένα, τα περισσότερα από τα πλοία έχουν χαθεί εδώ και πολύ καιρό. Το μόνο πράγμα που κρατά τις δύο τελευταίες κιβωτούς στον ουρανό είναι οι Αλεξιπτωτιστές, οι Χελ Ντάιβερς – άντρες και γυναίκες που ρισκάρουν τη ζωή τους, κάνοντας ελεύθερη πτώση στην επιφάνεια, για να συλλέξουν ανταλλακτικά που τα αερόπλοια χρειάζονται απεγνωσμένα για να διατηρηθούν στον αέρα.

Όταν το ένα αερόπλοιο παθαίνει ζημιά κατά τη διάρκεια μιας ηλεκτρικής καταιγίδας, μια ομάδα από Χελ Ντάιβερς αναπτύσσεται σε μια εχθρική ζώνη που ονομάζεται Άδης. Όμως, εκεί κάτω υπάρχει κάτι πολύ χειρότερο από τα ήδη γνωστά μεταλλαγμένα πλάσματα που λυμαίνονται την επιφάνεια – κάτι που απειλεί το εύθραυστο μέλλον της ανθρωπότητας. Η ελπίδα της ανθρωπότητας στηρίζεται στους ώμους μιας χούφτας τολμηρών ανδρών και γυναικών.

Μετά το τέλος του κόσμου, έρχεται ένας συναρπαστικός αγώνας επιβίωσης…

ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ HELL DIVERS.

Τίτλος: Βουτιά στην Κόλαση (Hell Divers)
Συγγραφέας: Nicholas Sansbury Smith
Εκδόσεις: Anubis
Μεταφραστής: Ορέστης Μανούσος
Σελίδες: 432
Τιμή: 21,90-10%=19,71€
 
Είδος: Επιστημονική φαντασία

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

1085366146_.thumb.jpg.ea40f65675851d1a822351a38b35f70f.jpg

Η ξαφνική εμφάνιση ενός θανατηφόρου ιού που προσβάλλει τα ζώα μεταβάλλει αμετάκλητα τον κόσμο: Από τα θηρία μέχρι τα κατοικίδια πρέπει όλα να θανατωθούν συστηματικά, ενώ το κρέας τους δεν μπορεί να καταναλωθεί. Οι κυβερνήσεις αντιμετωπίζουν την κατάσταση με μια δραστική απόφαση: νομιμοποιούν την εκτροφή, την αναπαραγωγή, τη σφαγή και την επεξεργασία ανθρώπινου κρέατος. Ο κανιβαλισμός γίνεται νόμος και η κοινωνία έχει διαιρεθεί σε δύο ομάδες: σ’ αυτούς που τρώνε και σ’ αυτούς που τρώγονται.
Ο Μάρκος Τέχο, γενικός υπεύθυνος της μονάδας επεξεργασίας κρέατος Κριγκ, είναι ένας αινιγματικός γραφειοκράτης. Την ημέρα που δέχεται ως δώρο μια γυναίκα εκτροφής για κατανάλωση, ο πειρασμός τον μεταμορφώνει επικίνδυνα, σπρώχνοντάς τον να παραβεί τους νόμους βαδίζοντας στην κόψη του ξυραφιού.
Σ’ αυτή την ανελέητη δυστοπία –κτηνώδη όσο και διεισδυτική, αλληγορική όσο και ρεαλιστική– η Μπαστερρίκα εμπνέει, με την εκρηκτική μυθοπλαστική της δύναμη, άκρως επίκαιρες δημόσιες συζητήσεις.

Τίτλος: Εξαίσιο πτώμα (Cadáver exquisito)
Συγγραφέας: Agustina Bazterrica
Εκδόσεις: Πατάκη
Μεταφράστρια: Χριστίνα Θεοδωροπούλου
Σελίδες: 272
Τιμή: 14,40-10%=12,96€
 
Είδος: Τρόμος

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συγνώμη για το off topic, το αναφέρω επειδή υποθέτω ότι θα το θέλουν αρκετοί. Ψάχνουν να το βρουν και δεν μπορούν. Εννοώ σε νορμάλ τιμή 🙂 Επανακυκλοφορεί το ''Ιστορίες από την Κολυμά'' του Βαρλάμ Σαλάμοφ. Από εκδόσεις Άγρα, 1600 σελίδες, τιμή ακόμη άγνωστη. Αναμένεται στα βιβλιοπωλεία μέσα στις επόμενες μέρες. 

Edited by Δημήτρης
Link to comment
Share on other sites

  • BladeRunner unpinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..