Jump to content

Ποιο είδος σιχαίνεστε περισσότερο;


Βάρδος
 Share

Ποιο είδος σιχαίνεστε περισσότερο;  

118 members have voted

  1. 1. Ποιο είδος σιχαίνεστε περισσότερο;

    • fantasy: good vs evil
      14
    • fantasy: grey (i.e., no good vs evil)
      2
    • swords-and-sorcery
      11
    • comic fantasy
      4
    • horror: psychological
      5
    • horror: splatter
      40
    • horror: vampires
      12
    • scifi: space opera
      5
    • sifi: hard
      17
    • cyberpunk
      11


Recommended Posts

Αιτιολογήστε την απάντησή σας, για να μη φανείτε κάφροι τελείως. :ph34r:

 

Οι κάφροι (ΤΜ) θα τιμωρηθούν με τη Μάστιγα-των-Εννέα-Ουρών-και-της-Μίας-και-Παρδαλής-Φούντας. B)

Link to comment
Share on other sites

το cyberpunk γιατί ο συγραφέας ή αυτος που σκεφτετε ετσι, περισσότερο μπερδεύεται μόνος του και στην ουσία ο κόσμος γύρω του είναι πιο απλός. και δεν μου αρέσει η φάση της τοσο μεγάλης απαισιοδοξίας και γενικώς οι μηδενηστηκες θεωρίες που μπορεί να ξεπηδήσουν. οκ συμφωνώ οτι η μελανχολία σε βάζει πιο πολύ στη διαδικασια της σκέψης αλλα οχι ο μαρασμός.

 

αλλά πάλι υπάρχει και το θέμα το πως τα μετραφράζει καθενας μέσα του αυτό που διαβάζει. οπότε παίζει και αυτό συμαντικο ρόλο.

Link to comment
Share on other sites

basika nomizo oti to evil vs good einai poly cliche kai genika overdone zitima.Eite se fantasy eite se otidipote allo.Tipota den einai aspro mayro, ektos an eisai ilithios.

Link to comment
Share on other sites

Good vs Evil. Έχει γραφτεί τόσες μα τόσες φορές που έχει καταντήσει κουραστικό. Βέβαια πάντα υπάρχουν καινούργιες, καλές ιδέες που μπορούν να αναπτύξουν ακόμα και αυτό, αλλά τότε δεν είναι πια Good vs Evil είναι κάτι άλλο.

Iced-Archon, το Cyberpunk δεν είναι μόνο μαυρίλα, μελαγχολία και μηδενισμός ;)

 

Έχει δει κανείς το Μεσάνυχτα στον Κήπο του Καλού και του Κακού; :o

Edited by Drunk Elf
Link to comment
Share on other sites

Σιχαίνομαι το sword and sorcery.

Και όχι, δε λέω το good vs evil, γιατί οι ασπρόμαυρες καταστάσεις δεν είναι πάντοτε κακές στη λογοτεχνία. Αν θέλεις να γράψεις κάτι πολύ επικό, βοηθάει ναι είναι ασπρόμαυρο, μιας και δημιουργεί περισσότερο φανερή και ξεκάθαρη ένταση/τριβή ανάμεσα στις αντιμαχόμενες δυνάμεις.

Link to comment
Share on other sites

Scifi: hard για μένα.

 

Για δύο λόγους: (1) Συνήθως δεν αναπτύσσονται αρκετά οι χαρακτήρες, οπότε είναι "γιάκ", και (2) τα πάντα επικεντρώνονται κυρίως επάνω σε μία επιστημονική ιδέα. Αλλά, αν έχεις τόσο μεγάλη καψούρα να γράψεις επιστημονικό δοκίμιο ή μελέτη, γιατί δε γράφεις αυτό παρά γράφεις λογοτεχνία;

Link to comment
Share on other sites

Πάνω που ετοιμαζόμουν να γράψω οτι τίποτα δεν μπορώ να επιλέξω σαν χειρότερο, είδα το splatter. Το θεωρώ ανούσιο, επιτηδευμένο, φτηνό τρόπο εντυπωσιασμού και πολύ απλά άκομψο και άχαρο.

 

Σχετικά με good vs. evil συμφώνω με τον Μελδόκιο. Αν είναι κλισέ (που είναι βασικά). τότε κλισε είναι πια και το dark fantasy, και το grey (το δεν είναι τίποτα άσπρο ή μάυρο είναι ότι η έκφραση της μόδας), και φυσικά swords and sorcery. Όλο το κλασσικό fantasy βασικά.

Ποτε δεν με ενόχλησαν τα κλισε αρκεί να είναι καλογραμμένα, και αν όχι με πρωτότυπο κορμό (μιας και έιναι κλισέ :p ), με φρέσκια απόδοση, διαφορετικές λεπτομέρεις κλπ.

Βασικά το βρίσκω όμορφο και επικό, ακριβώς επειδή δεν είναι ρεαλιστκό. Άλλωστε και fireballs δεν υπάρχουν, αλλά στο fantasy ταιριάζουν :) (well, σε κάποια fantasy). Αυτή η άνεση απο ηθικής πλευράς, απελευθέρωση απο διλήμματα, απλοί κόσμοι με κακά -απο την φύση τους- orc και καλά -απο την φύση τους elves- (καλά αυτό παραείναι κλισέ, σαν παράδειγμα απλά) είναι για το humble γούστο μου απολαυστικοί :)

Link to comment
Share on other sites

science fantasy: ας μην μπλέκουμε πράγματα άσχετα και ασύμβατα

Link to comment
Share on other sites

Horror: Splatter διότι τις περισσότερες φορές το μόνο που κάνει ο συγγραφέας/σκηνοθέτης είναι να περιγράφει σκηνές βίας και άιματος με μία υποτυπώδης ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Το σπλάττερ, για τους ίδιους λόγους με τον προλαλήσαντα. (πως φαίνεται οτι βαριέμαι να γράφω ε; ) B)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και εγώ, το Horror: Splatter, διότι τις περισσότερες είναι μια άκομψη περιγραφή σκηνών βίας με πρόχειρο σενάριο.

Link to comment
Share on other sites

Sygnomi re seis, alla exo mia erotisi:Poios sygrafeas grafei splatter horror, h tespa peite kana paradeigma splatter horror bibliou

Link to comment
Share on other sites

Την ίδια απορία είχα και εγώ από τη πρώτη στιγμή που είδα τη κατηγορία στις ψήφους ;)

 

:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Sygnomi re seis, alla exo mia erotisi:Poios sygrafeas grafei splatter horror, h tespa peite kana paradeigma splatter horror bibliou

 

Δεν έβαλα τις επιλογές μόνο για βιβλία, αλλά και για ταινίες --γιαυτό κιόλας αυτό το θέμα μπήκε στη Γενική Συζήτηση. Αλλά, μάλλον, γενικά δεν έπρεπε να είχε μπει το σπλάτερ, γιατί ουσιαστικά, ναι, είναι όντως το χειρότερο --δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτ'άλλο στη χειροτεροσύνη του (sic). :p Γιαυτο ψηφίστε κάτι άλλο που είναι, μεν, σοβαρό αλλά, απλά, δεν αρέσει σε εσάς. (Αν θέλετε το βγάζω το σπλάτερ από το πολ. ;) )

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Horror:Splatter γιατί δεν έχει άλλη αξία από "shock value" (πλεονασμός της λέξης value) και γιατί αν θέλω να σοκαριστώ μπορώ να παρακολουθήσω την Ανίτα Πάνια η την Τατιάνα η τη Λαμπίρη. Εκεί να δείτε αίμα και αγριάδα.....

 

Dain

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

fantasy: good vs evil Επικούρα χωρίς good vs evil δεν υπάρχει, οπότε την αγαπάμε αυτή την κατηγορία.

fantasy: grey (i.e., no good vs evil) No good vs no evil υπάρχει; Αν ναι θα έχει και γαμώ τα γέλια. Στο μεγαλύτερο διάστημα της ταινίας/βιβλίου/κλπ θα ψάχνουν να βρουν ένα λόγο να πλακωθούν.

swords-and-sorcery Ποιος είπε ρε ότι δε του αρέσει η κατηγορία, να βγάλω το μαγικό σπαθί μου να τον σφάξω;;;;;;;;

comic fantasy Δεν έχει πάρει ούτε μια αρνητική ψήφο, άρα είναι καλή κατηγορία

horror: psychological Ομοίως

horror: splatter ΤΙ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ;;;; THE BEST OF THE BEST kategory (αν και το πολλά υποσχόμενο Jeepers-Kreepers με απογοήτευσε). Μα δεν υπάρχει ούτε ένας φαν αυτού του είδους;;;;

horror: vampires Τα βαμπίρια είναι βαμπίρια, πως να το κάνουμε. Μια κατηγορία μόνα τους (Αν και θα έπρεπε να υπάρχει και horror: Zompies, αλλά βλέποντας το μπάρμπα, μάλλον για comedy το κόβω)

scifi: space opera Οι ιστορίες είναι μακράν οι καλύτερες που έχω διαβάσει. Σε ταινία μακριά μας

cyberpunk Θα διαφωνήσω με όλους όσους έδωσαν ψήφο κατά σε αυτή την κατηγορία. Έχουμε δει και διαβάσει πολύ καλές cyberpunk ταινίες/ ιστορίες. Απλώς απαιτεί να κουράσουμε το μυαλό λίγο παραπάνω.

 

Οπότε, ladies and gentlemen, η κατηγορία που παίρνει την αρνητική μου ψήφο είναι η....... sifi: hard (που δεν ξέρω και τι είναι)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ηorror: vampires γιατί δεν μου αρέσει να με πιάνουν από το λαιμό(τρελαίνομαι)!!

Που να με δαγκώνανε κιόλας!!

:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

E ma Good vs Evil? Eleos... Kaneis den einai apolyta good kai kaneis den einai apolyta evil... Mono h 8eia moy poy einai kai trelh 8eoysa alla apo thn allh pisteyei kai sta magia... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Θα ξεκίνησω λέγοντας γιατί θεώρω κάποια πό τα προαναφερθέντα μη χείριστα:

  • Το καλό και το κακό έχουν απόλυτη έννοια και σημάσια σε κάποιες μορφές συγγραφής - είναι η υπερβολική και αρκετές φορές λάθος χρήση τους που οδηγεί στη μείωση και των δύο...
  • Sci-fi δε με πειράζει γενικά... αλλά πολλές φορές το &$(%@...
  • Το splatter έχει κι αυτό το ρόλο του, αλλ' αυτό κι αν το ($%@!

Το χειρότερο κατ' εμέ μπορεί να γίνει το cyberpunk κατά καιρούς, γιατί εξετάζει κάποια πράγματα που δεν μπορούν να συμβούν.

Link to comment
Share on other sites

Το χειρότερο κατ' εμέ μπορεί να γίνει το cyberpunk κατά καιρούς, γιατί εξετάζει κάποια πράγματα που δεν μπορούν να συμβούν.

 

Ενώ το fantasy και το sci-fi εξετάζουν πράγματα που συμβαίνουν κάθε μέρα ε; ;)

:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..