Jump to content

Γιούλι Τσε (Juli Zeh)


Φάντασμα
 Share

Recommended Posts

Η Juli Zeh (Γιούλι Τσε, 1974) σπούδασε νομικά στο Πασάου και τη Λειψία και ολοκλήρωσε το διδακτορικό της στο ευρωπαϊκό και το διεθνές δίκαιο. Πρωτοεμφανίστηκε στον χώρο της λογοτεχνίας με το διεθνές μπεστ σέλερ Adler und Engel (Αετοί και άγγελοι). Έκτοτε τα μυθιστορήματά της έχουν μεταφραστεί σε 35 γλώσσες και έχει λάβει πολλές διακρίσεις για το έργο της – μεταξύ άλλων το βραβείο Carl Amery και το βραβείο Thomas Mann. Θεωρείται μια από τις πιο επιτυχημένες και ολοκληρωμένες γερμανίδες συγγραφείς της εποχής μας και παρά το νεαρό της ηλικίας της το όνομά της είναι εδραιωμένο στα γερμανικά γράμματα.

Βραβεία, διακρίσεις και υποτροφίες:
-1999 Βραβείο δοκιμιογραφίας του Πανεπιστημίου Humboldt του Βερολίνου
-2000 Βραβείο Caroline-Schlegel
-2002 Γερμανικό Βραβείο Βιβλίου
-2002 Λογοτεχνικό Βραβείο Βρέμης (για προώθηση ταλέντων)
-2002 Λογοτεχνικό Βραβείο Rauris
-2003 Βραβείο Holderlin (για προώθηση ταλέντων)
-2003 Βραβείο Ernst-Toller
-2005 Διεθνές Βραβείο Per Olov Enquist
-2005 Λογοτεχνικό Βραβείο της LESE της Βόννης.


Δείτε τα βιβλία της και διαβάστε κριτικές γι' αυτά, στο Goodreads.

Βιβλία της συγγραφέα που έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά:

1. Alle Jahre wieder - Επιχείρηση τρίγωνα κάλαντα (Μεταίχμιο, 2021)
2. Neujahr - Πρώτη του έτους (Μεταίχμιο, 2020)
3. Adler und Engel - Αετοί και άγγελοι (OpusMagnum, 2006)

Πηγή: biblionet

Link to comment
Share on other sites

208524808_.thumb.jpg.c22603a9f09c52b8b6ad7854e564d233.jpg

''Πρώτη του έτους'': Οικογενειάρχης βρίσκεται για διακοπές στα Κανάρια νησιά. Μία μέρα νοικιάζει ποδήλατο και ξεκινάει ανάβαση στο βουνό. Ο δρόμος δύσκολος, η απόσταση σχεδόν ιλιγγιώδης. Φτάνοντας στο προορισμό, αρχίζουν να ξυπνούν στο μυαλό του επώδυνες αναμνήσεις. Αναφορικά με τραυματική εμπειρία που έζησε με την αδερφή του κατά την διάρκεια της παιδικής τους ηλικίας. Τραύμα που θα τον ταλαιπωρεί σ' όλη την ενήλικη ζωή του. Καλό και αυτό, ωραίο. Η υπόθεση είναι θα έλεγα γροθιά στο στομάχι, αυτή μικρών παιδιών που μένουν αναπάντεχα μόνα τους στο σπίτι. Άσχημο, μπορεί να επιφέρει ολέθρια αποτελέσματα. Ωραίο συνολικά, τα επίμαχα όμως μέρη διαβάζονται απνευστί. 

 

Edited by Ghost
Προστέθηκε το εξώφυλλο του βιβλίου.
Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Γιούλι Τσε (Juli Zeh)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..