Jump to content

Γκορ Βιντάλ (Gore Vidal)


BladeRunner
 Share

Recommended Posts

94341243_GOREVIDAL.jpg.b5a1dc3f3203e2811d0765c9eb1eee08.jpg

Ο Αμερικανός συγγραφέας Γκορ Βιντάλ (γεννημένος ως Γιουτζίν Λουίς Βιντάλ) γεννήθηκε στις 3 Οκτωβρίου του 1925 στο Ουέστ Πόιντ της Νέας Υόρκης και πέθανε στις 31 Ιουλίου του 2012 στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια, σε ηλικία 86 ετών. Στη μεγάλη του συγγραφική καριέρα έγραψε μυθιστορήματα, νουβέλες, διηγήματα, θεατρικά έργα, σενάρια και δοκίμια, ενώ επίσης ήταν αρκετά ενεργός στη δημόσια ζωή και την πολιτική, όντας μέλος του Δημοκρατικού Κόμματος και υποψήφιος μια φορά για τη Βουλή των Αντιπροσώπων (Νέα Υόρκη) και μια φορά για τη Γερουσία (Καλιφόρνια). Ήταν γνωστός για τη λογιοσύνη, την ευρυμάθειά του και την αθεΐα του, ενώ ήταν γνωστές και οι σεξουαλικές του προτιμήσεις, όντας bisexual -είχε συνάψει σχέση με τη συγγραφέα Αναΐς Νιν για τέσσερα χρόνια και με τις ηθοποιούς Νταιάνα Λιν και Τζόαν Γούντγουορντ για ένα χρόνο με την καθεμία, ενώ για πενήντα ολόκληρα χρόνια είχε σαν σύντροφο στη ζωή του τον Χάουαρντ Όστεν. Όσον αφορά τη συγγραφική του καριέρα, ήταν γνωστός για τα ιστορικά του μυθιστορήματα που ασχολούνταν με διάφορες εποχές και ιδιαίτερα με την Αμερικάνικη ιστορία (η επταλογία αυτοτελών μυθιστορημάτων Narratives of Empire θεωρείται από τις κορυφαίες σειρές του είδους).

* Διαβάστε περισσότερα για τη ζωή και το έργο του Γκορ Βιντάλ, στην Wikipedia.

* Δείτε ταινίες και σειρές που βασίζονται σε βιβλία και σενάρια του συγγραφέα, στο IMDb.

* Δείτε τα βιβλία του και διαβάστε κριτικές γι' αυτά, στο Goodreads.

Βιβλία του συγγραφέα που έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά:

* The City and the Pillar - Το αγόρι πλάι στο ποτάμι (Γράμματα, 1983)
* Washington, D. C. - Ουάσιγκτον D. C. (Καρρέ, 1985)
* Myra Breckinridge - Μάιρα Μπρέκινριτζ (Λιβάνης, 1986)
* Creation - Δημιουργία (Εξάντας, 1994)
* Live from Golgotha - Σε ζωντανή μετάδοση απ' το Γολγοθά (Μεταμεσονύκτιες Εκδόσεις, 1997)
* Julian - Ιουλιανός (Εξάντας, 1998)
* The Golden Age - Η Χρυσή Εποχή (Scripta, 2002)
* Dreaming War - Όνειρα πολέμου (Scripta, 2004)
* Perpetual War for Perpetual Peace - Διαρκής πόλεμος για διαρκή ειρήνη (Scripta, 2004)
* Messiah - Μεσσίας (Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου, 2006)

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Γκορ Βιντάλ (Gore Vidal)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..