Jump to content

Κάθριν Νέβιλ (Katherine Neville)


Φάντασμα
 Share

Recommended Posts

Η Κάθριν Νέβιλ γεννήθηκε στις ΗΠΑ. Από πολύ νωρίς έδειξε ενδιαφέρον για τη συγγραφή, την παγκόσμια μυθολογία και τις τέχνες. Ασχολήθηκε επαγγελματικά για πολλά χρόνια με τον προγραμματισμό, γεγονός που της έδωσε την ευκαιρία να ταξιδέψει και να ζήσει σε πολλές χώρες του κόσμου.
Παράλληλα με την επαγγελματική της δραστηριότητα, έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στη λογοτεχνία και ασχολήθηκε με τη φωτογραφία. Εργάστηκε ως σύμβουλος διεθνών σχέσεων στην αλγερινή κυβέρνηση, θέση που της επέτρεψε να παρακολουθήσει από κοντά τα γεγονότα του πετρελαϊκού εμπάργκο του ΟΠΕΚ. Αυτή η εμπειρία της της έδωσε και το έναυσμα για τη συγγραφή του Οχτώ. Αργότερα ασχολήθηκε επαγγελματικά με τη φωτογραφία. Έχει εργαστεί ως σύμβουλος για ενεργειακά θέματα σε κυβερνητικούς φορείς των ΗΠΑ και ως υψηλόβαθμο στέλεχος στην Bank of America.

Η ιστοσελίδα της συγγραφέα: https://www.katherineneville.com

Δείτε τα βιβλία της και διαβάστε κριτικές γι' αυτά, στο Goodreads.

Βιβλία της συγγραφέα που έχουν μεταφραστεί στα ελληνικά:

01. The magic circle - Ο μαγικός κύκλος (Ελληνικά Γράμματα, 2021), (Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 2006)
02. A calculated risk - Το στοίχημα (Ελληνικά Γράμματα, 2020), (Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 2006)
03. The Fire - Η φωτιά (Ελληνικά Γράμματα, 2020), (Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 2008)
04. The Eight - Οκτώ (Ελληνικά Γράμματα, 2020), (Εκδοτικός Οίκος Α. Α. Λιβάνη, 2005)

Πηγή: biblionet

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..