Jump to content

Έσοδα από Amazon Kdp


ChristinaSp
 Share

Recommended Posts

Γεια σε όλους

ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τα έσοδα από ΚDP. 

Η amazon μου δίνει reports των πωλήσεών μου και μου κάνει κατάθεση στην τράπεζα τα ποσά. Ωστόσο αυτά τα reports δε μπορεί η λογίστριά μου να τα χρησιμοποιήσει για να περάσει στην εφορία τα έσοδα μου. Έχω στείλει και στο support της amazon αλλά δεν μου είπε τίποτα παραπάνω. 

Μήπως γνωρίζει κάποιος αν και πώς μπορώ να έχω τιμολόγια για τα έσοδά μου από το KDP;

Δεν μπορώ να βρω πουθενά σχετικές πληροφορίες.. αν ξέρει κάποιος/α να βοηθήσει θα του/της είμαι υπόχρεη..

Ευχαριστώ πολύ!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλώς όρισες στο φόρουμ Χριστίνα!

...δυστυχώς με πιάνεις αδιάβαστη εδώ, ελπίζω κάποιος να ξέρει περισσότερα και να σε βοηθήσει...καλή συνέχεια!

 

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν μπορεί να τα χρησιμοποιήσει;  Κάθε πρόσφορο μέσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί άρα και οι αναφορές του Άμαζον. Επειδή είναι σε δολάρια; Μπορείς να τα κάνεις ευρώ με την ισοτιμία της ημέρας της αναφοράς ή συνολικά με την ισοτιμία της 31ης Δεκεμβρίου. Εγώ κάνω το τελευταίο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν ξέρω κατά πόσο βοηθάει αυτό για Ελλάδα, πάντως να οι οδηγίες για να βρεις τα tax forms:

  1. Sign in to kdp.amazon.com and click Your Account at the top of the page.
  2. Follow the instructions for two-step verification.
  3. Under My Account, click Tax Information.
  4. Click View/Provide Tax Information.
  5. Scroll down to the Tax Forms section.
  6. Click Find Forms.
  7. Select and download your available tax statement.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..