Jump to content

Για όσους ασχολούνται με ζωγραφική


brave
 Share

Recommended Posts

Για όσους ασχολούνται με ζωγραφική, μια μικρή συμβουλή.

Προφανώς πολλοί γνωρίζουν πως η Winsor & Newton έχει κυκλοφορήσει εδώ και λίγο καιρό υδατοδυάλυτες λαδομπογιές (δεν αναφέρομαι φυσικά στα γνωστά ακρυλικά, αλλα σε χρώματα με βάση το λινέλαιο, που με κάποια επεξεργασία δυαλύονται στο νερό αντι για το κλασικό νέφτι).

Αν δεν τα έχετε δοκιμάσει, και σκοπεύετε να τα δοκιμάσετε με την ελπίδα πως πρόκειται για χρώματα που στεγνώνουν γρηγορότερα απο τα κλασικά λάδια, μάλλον θα απογοητευτείτε, μια και τελικά απο προσωπική εμπειρία (πολυυυυυ πρόσφατη θα έλεγα) αυτά τα χρώματα στεγνώνουν πολύ αργότερα κι απο τις πιο δύστροπες λαδομπογιές!!!! (ακόμα δεν έχω ανακαλύψει ΠΟΟΟΣΟ τελικά θελει για να στεγνώσει ένας πίνακας εντελώς)!!!!

Ένα δυνατό όμως πλεονέκτημα που έχουν είναι πως μπορούν να αναμοιχτούν με κάθε είδους υδατοδυάλυτα χρώματα, και να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις που έχει ο καλλιτέχνης ώς προς τη "σκληράδα" των χρωμάτων (προσωπικά έκανα κάποια πειράματα να τα αναμοίξω με ακρυλικά, ενώ αυτός που μου είχε συστήσει τα συγκεκριμένα χρώματα τα ανακάτευε με Γκουάς). Τα αποτελέσματα είναι όντως εντυπωσιακά, και φυσικά αναμοιγνύοντάς τα στεγνώνουν πολύ πιο γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

Τα συγκεκριμένα (υδατοδιαλυτά «λάδια») έχουν δύο πλεονεκτήματα: αναμειγνύονται, γενικά, με υδατοδιαλυτά χρώματα, αφενός, και, αφετέρου, δεν έχεις το γνωστό πρόβλημα του συνδιασμού κλειστού χώρου με τις αναθυμιάσεις του νευτιού, πράγμα που είναι κι άκρως βλαβερό για την υγεία!

Link to comment
Share on other sites

Τα συγκεκριμένα (υδατοδιαλυτά «λάδια») έχουν δύο πλεονεκτήματα: αναμειγνύονται, γενικά, με υδατοδιαλυτά χρώματα, αφενός, και, αφετέρου, δεν έχεις το γνωστό πρόβλημα του συνδιασμού κλειστού χώρου με τις αναθυμιάσεις του νευτιού, πράγμα που είναι κι άκρως βλαβερό για την υγεία!

 

 

Αυτά τα πλεονεκτήματα θα τα εκτιμήσω όταν μάθω πότε τελικά στεγνώνουν!!!!

όταν δεν αναμοιχτούν... ειδικά αν έχεις κάνει την πατάτα να χρησιμοποιήσεις σπάτουλα!

Όσο για τη μυρωδιά, μάλλον χειρότερη είναι μια και μάλλον περιέχουν ψημένα λάδια (κάποτε είχα δοκιμάσει να ψήσω το λινέλαιο σύμφωνα με μια παλιά συνταγή για να πειραματιστώ, και είχε την ίδια ακριβώς απαίσια μυρωδιά)

Τεσπα, Ημέρα τέταρτη, έχει αρχίσει ένα ελαφρό επιφανειακό στέγνωμα!

Σε σημεία που τα ανάμειξα με ακρυλικό στέγνωσε απο την πρώτη κι όλας μέρα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..