Jump to content

Akira δώρο μαζί με πίτσες!!!


Koyan
 Share

Recommended Posts

Απίστευτο.

Μόλις πήρα 2 πίτσες από πιτσαρία γνωστής αλυσίδας.

Μαζί με τις πίτσες μου λένε: "θέλετε ένα πίατο ή ένα DVD?"

Mέχρι εδώ καλά... DVD δίνουν και με πακέτα τσίχλες πλέον.... Και ενώ είμαι έτοιμος να πάρω το πιάτο για να τα κάνω δωδεκάδα να φτιάξω προίκα μπάς και με παντρευτεί η Sitronella (γιατί ώς γνωστόν η προίκα είναι μεγάλο επιχείρημα) μου βγάζει η υπάληλλος από τον πάγκο το Akira και το βάζει πάνω στα πακέτα με τις πίτσες.

Out of body experience. Είχαν έρθει οι εξωγήινοι και με είχαν πάει σε πειραματικό πλανήτη όπου κάναν πλάκα. Αρχίζω και κοιτάω γύρω μου μπάς και μου έχει στήσει candit camera η Eroviana ή ο Τρελέγγιος.

Κουνάω το κεφάλι, παίρνω το ΔΒΔ και φεύγω...

Long Live Pitsa!!!

Edited by Koyan
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι κλασικό. Το anime πλέον θεωρείται cool, εύπεπτο, απλό και κατανοητό. Μην εξαιρέσουμε ότι είναι από την Ανατολή, επομένως είναι ιδιαίτερα εξωτικό σαν είδος...

Edited by Atrelegis
Link to comment
Share on other sites

Ναι μωρε... τι ποιο ευκολο και ευπεπτο απο το neon Genesis Euaggelion..

 

Να το δω κι αυτο και τιποτ' αλλο στον κοσμο τουτον !!!

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν αναφέρεις την αλυσίδα καταστημάτων ΤώΡΑ, η ψευδαίσθηση θα χαθεί! ΛέΓΕ!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, Balidor...μαζί με την πιπεριά, τη ντοματούλα και τη χαλάρωσή σου, να έχεις τα ψυχολογικά του Shinji να σου κάτσει στο στομάχι! :ranting:

Link to comment
Share on other sites

Μη ξεχνάτε βέβαια ότι το Ακίρα είχε δωθεί από συγκεκριμένο περιοδικό πριν κανένα χρόνο. Λογικό είναι λοιπόν να μοιράζονται σε πιτσαρίες αντίτυπα του DVD που περίσσεψαν.

Link to comment
Share on other sites

The Plot Thickens...

 

Πάντως εγώ πήρα το Dark City (ή κάπως έτσι), ένα ψιλο-hentai σπαλττερίστικο με εξωγήινους. Κόντεψε να μου κάτσει η πίτσα στο λαιμό! :ranting:

Link to comment
Share on other sites

GamePro να υποθέσω; και ο ξαδερφός μου ο 8χρονος τα πήρε και τα πέταξε ο πατέρας του...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..