Jump to content

Write off #21 (Bardoulas© vs Morgoth_dark_lord_of_Angbad)


Nienor
 Share

Recommended Posts

edit 7/1/09: Ένδειξη poll Bardoulas© 5 Morgoth_dark_lord_of_Angbad 0

 

 

Περπατούσε στο δρόμο σκυφτός, με το κεφάλι του να κρέμεται σχεδόν ανάμεσα στους ώμους του. Πιθανότατα είχε χαθεί ή τα βήματα του τον έφερναν σε κάποιο γνώριμο, μα ξεχασμένο σημείο. Δεν είχε σημασία, όχι μετά τη σημερινή ημέρα. Κοιτούσε τις καινούργιες μπότες του με προσήλωση, λες κι έκρυβαν απαντήσεις για όλα τα ερωτήματα που είχαν γεννηθεί στο μυαλό του, όταν έφτασε στην παλιά γέφυρα. Το ποτάμι κάτω ήταν ήσυχο. Τα σκούρα νερά του κυλούσαν αρμονικά μέσα στη νύχτα και επάνω τους έπλεε ο αντικατοπτρισμός της πανσέληνου. Για πρώτη φορά ο άντρας σήκωσε το βλέμμα από το έδαφος για να θαυμάσει το ποτάμι. Μια σκοτεινή φιγούρα τον πλησίασε, μα εκείνος την αντιλήφθηκε μονάχα όταν μίλησε: «Έχω τις απαντήσεις σου,» ακούστηκε η ψύχραιμη, γυναικεία φωνή.

Edited by Nienor
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Σορρυ αλλά μπορεί να αργήσω λίγω ακόμα.Άργησα κάπως στην αρχή να το τελειώσω και μετά είχα ένα πρόβλημα με το αρχείο του word και αναγκάστηκα να το ξαναγράψω.Ελπίζω αύριο να μπορέσω να το τελειώσω για να το ποστάρω.

Link to comment
Share on other sites

Σώπα μωρέ, με το πάσο σου. Εγώ επειδή είμαι ζάκι το έγραψα γρήγορα!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ok, μετά από πολύ, πολύ, πολύ καιρό, παραδίδω επιτέλους το κείμενό μου.

 

 

 

 

Περπατούσε στο δρόμο σκυφτός, με το κεφάλι του να κρέμεται σχεδόν ανάμεσα στους ώμους του. Πιθανότατα είχε χαθεί ή τα βήματα του τον έφερναν σε κάποιο γνώριμο, μα ξεχασμένο σημείο. Δεν είχε σημασία, όχι μετά τη σημερινή ημέρα. Κοιτούσε τις καινούργιες μπότες του με προσήλωση, λες κι έκρυβαν απαντήσεις για όλα τα ερωτήματα που είχαν γεννηθεί στο μυαλό του, όταν έφτασε στην παλιά γέφυρα. Το ποτάμι κάτω ήταν ήσυχο. Τα σκούρα νερά του κυλούσαν αρμονικά μέσα στη νύχτα και επάνω τους έπλεε ο αντικατοπτρισμός της πανσέληνου. Για πρώτη φορά ο άντρας σήκωσε το βλέμμα από το έδαφος για να θαυμάσει το ποτάμι. Μια σκοτεινή φιγούρα τον πλησίασε, μα εκείνος την αντιλήφθηκε μονάχα όταν μίλησε: «Έχω τις απαντήσεις σου,» ακούστηκε η ψύχραιμη, γυναικεία φωνή.

 

 

Ο άντρας σήκωσε απότομα το κεφάλι του και είδε αυτή που του είχε μιλήσει. Ήταν ψηλή και λεπτή, με κατάλευκα μαλλιά που έφταναν ως τη μέση της. Φορούσε ένα μακρύ μανδύα και μια μαύρη μάσκα έκρυβε τη περιοχή γύρω από τα μάτια της. Το δέρμα της ήταν άσπρο, με μία ασυναίσθητη απόχρωση γαλάζιου. Ο άντρας δεν είχε ξαναδεί ποτέ στη ζωή του μια τόσο όμορφη γυναίκα.

Ο άντρας έκανε ένα βήμα προς τα πίσω μόλις την είδε και μετά κοκάλωσε. Κάθισε έτσι για μια στιγμή, ανήμπορος να μιλήσει ή να κάνει οτιδήποτε, αποχαυνωμένος από την ομορφιά της γυναίκας.

«Ποια είσαι?»ρώτησε ο άντρας, που χρειάστηκε να καταβάλει προσπάθεια για να προφέρει τις λέξεις.

«Αυτό είναι άνευ σημασίας προς το παρόν»είπε, και τα χαρακτηριστικά της σκλήρυναν.

«Που ξέρεις…για αυτό;»

Το πρόσωπο της φωτίστηκε ξανά και η φωνή της μαλάκωσε «Το πείραμά σου; Τους εφιάλτες σου; Αυτό που είδες; Σε παρακολουθούμε εδώ και αρκετό καιρό. Τα ξέρουμε όλα.»

«Εσείς…ποιοι…»

«Ψάξε στη μνήμη σου, καθηγητά. Κοίταξε μέσα στις πιο κρυφές σου σκέψεις. Ψάξε μέσα στα όνειρά σου.»

Μια φριχτή ανάμνηση ήρθε στο μυαλό του άντρα. Το πρόσωπό του σκοτείνιασε και ένας μορφασμός απέχθειας και φόβου σχηματίστηκε στο πρόσωπό του. Έκανε άλλα δυο βήματα πίσω, χωρίς να πάρει τα μάτια του απ’ το ήρεμο πρόσωπό της γυναίκας.

«Όχι, δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό. Δεν υπάρχεις, είσαι ένα όνειρο. Απλά ένα όνειρο», κοίταξε γύρω του «Δεν υπάρχετε! Φύγετε από δω!»

«Έλα τώρα καθηγητά. Αφού ξέρεις ότι ό,τι είδες ήταν πέρα για πέρα αληθινό. Δεν ήθελες απαντήσεις γι’ αυτά που είδες; Θα τις έχεις. Κοίτα με στα μάτια και θα δεις όλη την αλήθεια.»

Ο άντρας προσπάθησε με όλη του τη δύναμη να πάρει το βλέμμα του από πάνω της αλλά μάταια. Ήθελε να φύγει, να τρέξει μακριά από κει, αλλά κάτι κρατούσε τα πόδια του κολλημένα στο έδαφος. Όλο το πρόσωπό του είχε τώρα κοκκινίσει από την υπερπροσπάθεια και σταγόνες ιδρώτα έτρεχαν στο μέτωπό του, καθώς και τα τελευταία ψήγματα δύναμης άφηναν το σώμα του. Σιγά σιγά το κεφάλι του, σα να είχε αποκτήσει δικιά του θέληση, άρχισε να σηκώνεται για να αντικρίσει τα μάτια της γυναίκας.

Ο άντρας προσπάθησε με όλη του τη δύναμη να κλείσει τα μάτια ή να στρέψει αλλού το κεφάλι του αλλά μάταια, καθώς το κινούσε πια μια δύναμη αόρατη στα ανθρώπινα μάτια. Το βλέμμα του άντρα σάρωσε το σώμα της γυναίκας από τα πόδια ως το πρόσωπο, ώσπου τελικά τα είδε.

 

Δυο μαύρες τρύπες βρίσκονταν εκεί που θα’πρεπε να ‘ταν τα μάτια της, γεμάτες καθαρό σκοτάδι. Ένιωθε σα να μαγνητίζονταν το βλέμμα του εκεί μέσα, σα να τον τραβούσαν όλο και πιο βαθιά.

Ψίθυροι άρχισαν να γεννιούνται στο κεφάλι του. Απόκοσμες φωνές, που του ψιθύριζαν σε γλώσσες παράξενες και σκληρές, που ξαφνικά του φαινόταν τόσο γνώριμες. Το κεφάλι του άρχισε να βουίζει, οι ψίθυροι γίνονταν δυνατές φωνές, που κατέτρωγαν το μυαλό του, έμπαιναν όλο και πιο βαθιά στο κεφάλι του...

Ο άντρας γύρισε και άρχισε να τρέχει, πιάνοντας το κεφάλι του και με τα δυο του χέρια. Πλατσούρισε στο ποτάμι και άρχισε να κολυμπάει, χτυπώντας τα νερά με μανία, σα να πάλευε με τον αέρα.

Με κάθε κίνηση κατάπινε νερό, αλλά συνέχιζε να ωρύεται έτσι, παλεύοντας με τους δαίμονες του, προχωρώντας όλο και πιο βαθιά στο ποτάμι, όλο και πιο βαθιά στην παραφροσύνη…

Ξαφνικά όλα ησύχασαν. Οι φωνές έφυγαν απ’ το μυαλό του, και αντικαταστάθηκαν από μια κρυστάλλινη ηρεμία. Το μυαλό του άδειασε από κάθε σκέψη και το σώμα του, ένα απλό κέλυφος χωρίς ζωή, αφέθηκε στο ήρεμο ρεύμα του ποταμού.

 

«Το ήξερα ότι δε θα άντεχε»είπε η γυναίκα, μιλώντας μόνη της. «Το μυαλό του δεν ήταν κατάλληλο»

«Δεν πειράζει. Θα βρούμε άλλον.»Είπε ξανά, μόνο που η χροιά της φωνής της ήταν διαφορετική. «Πάντα βρίσκουμε. Θυμάσαι το Νεύτωνα;»

«Πάντως εγώ προτείνω αυτό τον συνέταιρό του με τα γυαλιά»

«Δε χάνουμε και τίποτα αν δοκιμάσουμε.»

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Write off #21 (Bardoulas© vs Morgoth_dark_lord_of_Angbad)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..