Jump to content

COMIC CONVENTION ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!


mistseeker
 Share

Recommended Posts

Τη συνδιοργανώνουν στις 6 και 7 Μαΐου 2006, το COMICDOM, το MEDIA LAB του τμήματος Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών και η ΕΛΛΗΝΟΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.

 

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Comicdom Con 6-7 Μαΐου

κι εδώ:

Comicdom

 

Επιτέλους. Καιρός ήταν. :worshippy:

Link to comment
Share on other sites

Oh My God!!! Δεν θα το πίστευα ποτέ! WAHOOOOOOO!!! Μπράβο στους παλιόφιλους του Comicdom που τα κατάφεραν!

Με αυτό το τόπικ μου έδωσες πολύ μεγάλη χαρά Νεκτάριε! :friends: :dancing4dh:

Edited by Dain
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους! Το τελευταίο που έγινε ήταν η εκδήλωση του 9 στο ΓΚΑΖΙ μερικά χρόνια πριν.

 

Θα ξοδέψω άμυαλα και πάλι...

Link to comment
Share on other sites

Οντως απιθανο νεο, απ' ο,τι ακουσα θα ειναι και αρκετα high-profile ονοματα για τα signings, παιζει και Dave Gibbons & Bryan Talbot, ηταν νομιζω (ελπιζω να μην προκειται για ραδιο-αρβυλα) να ερθει κι ο Adam Kubert η καποιος εξισου γνωστος αλλα δεν εκατσε τελικα, παει για του χρονου. Και για φετος καλα ειναι παντως.

 

Ειδικα λογω διοργανωσης, που περιλαμβανει και Jemma, Solaris, Tilt κλπ, που ειχαν κανει παλιοτερα ενα αναλογο, αλλα αποτυχημενο δυστυχως, convention προπερσι αν δεν κανω λαθος. Ειναι μεγαλο βημα ως διοργανωση, και ευχομαι πραγματικα να πετυχει.

Edited by BunnyDee
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Paidia gia opoion endoiaferetai, tha eimai kai ego ekei.

 

Opoios thelei kai goystarei, na kanoyme mia sinantisoyla ekei !!!

 

Exo kleisei kai 2 workshop (mathimata sxediou) kai tha eimai kai ston drakofoinika!!!

 

Osoi thelete steilte pm !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..