Jump to content

Αξέχαστες μονομαχίες


heiron
 Share

Recommended Posts

Ποιες ειναι οι μονομαχίες που σας έκαναν εντυπωση στη φανταστικη λογοτεχνια και γιατί;

 

Η μηπως δεν σας αρεσουν οι μονομαχίες; :irvine:

Link to comment
Share on other sites

Sturm Brightblade vs Kitiara, απο το Dragonlance. Και μόνο το πως γίνεται η μάχη και το όλο συναίσθημα που βγάζει είναι το κάτι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν είναι από "καθαρό" fantasy βιβλίο, η μονομαχία του Ντάρμα με τον Ριλντ στο Lord of Light είναι απλά καταπληκτική. Όποτε διαβάζω το συγκεκριμένο passage ανατριχιάζω...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tauntaun...Αυτη ΑΚΡΙΒΩΣ τη μονομαχια ειχα κατα νου οταν εκανα το τοπικ αλλα είπα να μην την αναφερω γιατι ειναι πιο πολυ ΕΦ...

 

Αλλα ναι,ειναι ισως η πιο καλογραμμενη μονομαχια που εχω διαβασει.Εχω σημειωμενη τη σελιδα για να την ξαναδιαβαζω που και που.

 

Κι αυτη με τον Στουρμ ηταν καλη,δε λεω.

Επισης η μονομαχια του ΦΙνκολφιν με τον Μοργκροθ θα ηταν πολυ καλη αλλα δεν της εδωσε και τοσο σημασια ο Τολκιν δυστυχως.

Καποιες απο τις μονομαχιες του Ελρικ ηταν πορωτικες αλλα σύντομες.Κυριως ηταν θέμα της Καταιγιδας η ενος ισχυρου μαγικου.

Link to comment
Share on other sites

Sam vs Selob(LotR)

 

Finrod vs Sauron(Silmarillion)

 

Ged vs Cob (Farthest Shore)

 

Ged+Summoner vs Irioth(High Marsh)

 

Medra+Annieb vs Gelluk(The Finder)

 

Beric Dondarrion vs Sandor Clegane(Song of Ice and Fire)

 

Daenerys Targaryen vs the Undying of Qarth (Song of Ice and Fire)

 

Elric vs Arioch (Stormbringer)

 

Κάποιες δεν είναι ακριβώς μονομαχίες αλλά...

Edited by The Blackcloak
Link to comment
Share on other sites

Elric versus Arioch καθαρά λόγω της ιδέας.

Sam versus Shelob γενικώς.

Κι από ένα έργο της φίλτατης Ursula, μόνο που δεν ξέρω τον τίτλο...

Link to comment
Share on other sites

Θα πω κάτι που θα με κάνει να σιχαθώ τον εαυτό μου...

Το μόνο κεφάλαιο το οποίο μου άρεσε στις ιστορίες του Ντριτζτ ήταν εκείνο που ο πατέρας του ο Ζακναφέιν πεθαίνει για δεύτερη φορά για να γλιτώσει ο γιος του. Ήταν φοβερόοοοό!!!!

 

 

 

ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το σημείο με τον πατέρα του Drizzt έλεγε. Δεν είναι ίσως τυχαίο ότι γράφτηκε μετά το Icewind Dale Trilogy.

Link to comment
Share on other sites

"Red Viper" (Oberyn Martell) vs. "The Mountain" (Gregor Clegane)

 

I'll second that. Χαλαρά από τις καλύτερες μονομαχίες που έχω διαβάσει στη ζωή μου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Red Viper" (Oberyn Martell) vs. "The Mountain" (Gregor Clegane)

Sam vs Selob

 

και μια "λεκτικη" μονομαχία που δεν είναι fantasy αλλά εφ:

Jack Baron vs Benedict Howards

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..