Jump to content

Sci-Fi Ορμόνες (Γυναίκες ηθοποιοί)


DinoHajiyorgi
 Share

Recommended Posts

Γιατί δεν έχει μόνο το Star Trek γυναίκες. Όσοι θέλετε, συνεισφέρατε τις δικές σας προτιμήσεις.

 

Χωρίς πολλά λόγια ξεκινάμε με το σου-φου babe: Sigourney Weaver

Alien:

post-1004-1176026125_thumb.jpg

post-1004-1176026093_thumb.jpg

Ghostbusters (wow!):

post-1004-1176026026_thumb.jpg

post-1004-1176026160_thumb.jpg

Και Galaxy Quest (thank you Sigourney):

post-1004-1176026227_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπήρξε πουθενά αλλού μωρό. Εγώ πάντως την αγαπάω. Carrie Fisher.

post-1004-1176026517_thumb.jpg

post-1004-1176026480_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η γυναίκα που ήθελα για γυναίκα μου στα 80s. Linda Hamilton. Terminator.

post-1004-1176026722_thumb.jpg

post-1004-1176026684_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το κορίτσι του original Superman. Εδώ από το Amytiville Horror.

post-1004-1176027627_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οι κοπέλες του Indy. Karen Allen...

post-1004-1176027833_thumb.jpg

...ή Kate Capshaw;

post-1004-1176027793_thumb.jpg

Για μένα θα είναι πάντα δαγκωτό Karen.

Link to comment
Share on other sites

Να μας έστελνε πάντα ο διάβολος τέτοιους πειρασμούς. Η Laura San Giacomo στο Stand.

post-1004-1176028026_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Θυμάτε κανείς σας το κορίτσι από το Brazil; Εγώ δεν το ξέχασα ποτέ. Η Kim Greist.

post-1004-1176028371_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Κάποτε, από τις ομορφότερες γυναίκες στην τι-βι. Η Erin Gray στο Buck Rogers.

post-1004-1176028847_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ντίνο, με βάζεις σε πολύ μεγάλο πειρασμό, καθώς η Monica Bellucci, η οποία είναι το αγαπημένο μου θηλυκό ever, έχει παίξει στα Μάτριξ ΙΙ&ΙΙΙ, άρα είναι σου-φου θηλυκό, και έχω καμιά 250αριά φωτογραφίες της.......... Ποια να πρωτοβάλω; Άσε που θα με πάρουν και τα κλάματα αν τις ξαναδώ όλες αυτές μία-μία...!

Edited by spock2266
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κάποιος να σταματήσει το Ντίνο. Όλα τα άλλα τόπικ έχουν μείνει χωρίς καινούργια μηνύματα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κάποιος να σταματήσει το Ντίνο. Όλα τα άλλα τόπικ έχουν μείνει χωρίς καινούργια μηνύματα.

 

:thmbup: :lol: :lol: :D ;) lol nikosal

 

στο θέμα μας τώρα:

sigourney weaver kicks ass!!!! all the money!!! :bleh:

 

αντε, κάτι κάνει και η gillian anderson...

 

και η linda hamilton, αλλα στο terninator 2: judgement day. που γ*μάει και δέρνει επίσης.

 

αυτά αναφορικά με γυναίκες και φαντασιώσεις... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

και η linda hamilton, αλλα στο terninator 2: judgement day. που γ*μάει και δέρνει επίσης.

Την προτιμώ σαν την γλυκιά γκαρσόνα του πρώτου Terminator με εκείνο το 80s μαλλί. Αλλά και στο δύο...η Linda είναι πάντα η Linda.

 

Ντίνο, με βάζεις σε πολύ μεγάλο πειρασμό, καθώς η Monica Bellucci, η οποία είναι το αγαπημένο μου θηλυκό ever, έχει παίξει στα Μάτριξ ΙΙ&ΙΙΙ, άρα είναι σου-φου θηλυκό, και έχω καμιά 250αριά φωτογραφίες της.......... Ποια να πρωτοβάλω; Άσε που θα με πάρουν και τα κλάματα αν τις ξαναδώ όλες αυτές μία-μία...!

Μην ξεχνάς πως ξεκίνησε με το Dracula του Κόπολα, άρα ανήκε από πάντα εδώ. Βάλε από εκεί ή και τα Matrix.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάς πως ξεκίνησε με το Dracula του Κόπολα, άρα ανήκε από πάντα εδώ. Βάλε από εκεί ή και τα Matrix.

Α ναι, σωστά! Θα βάλω λοιπόν από κει, και μερικές άλλες από φωτογραφήσεις, δε νομίζω να αντισταθώ στον πειρασμό...!

Link to comment
Share on other sites

Πάντα ήθελα να γνωρίσω ένα κορίτσι σαν το κορίτσι με το φλάουτο στο American Pie. Η Alyson Hannigan ξεκίνησε αδιάφορα στο My Stepmother Is An Alien και μετά τα Pie είχε τον ρόλο της Willow στη σειρά Buffy the Vampire Slayer.

post-1004-1176070007_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Sci-Fi Ορμόνες (Γυναίκες ηθοποιοί)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..