Jump to content

Αν νομίζετε ότι ο Superman είναι ένας από τους καλους...


Nihilio
 Share

Recommended Posts

Είναι απλώς πολλά και διάφορα εξώφυλλα της Silver Age εποχής η οποία ήταν τελείως "gimmick oriented" και συχνά αυτό που φαινόταν στο εξώφυλλο αποδεικνυόταν κάτι τελείως διαφορετικό όταν κάποιος διάβαζε την ιστορία. Προφανώς ο τύπος στο site κάνει πλάκα.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την εξήγηση, γιατί μόνο να υποθέσω μπορούσα (έχω διαβάσει υλικό της εποχής, αλλά όχι και τόσα) - χαβαλές, δεν μπορώ να πω. :)

Link to comment
Share on other sites

Είναι πραγματικά εξώφυλλα που αποδεικνύουν ποσο 'dick' είναι ο Superman.

Επίσης στο ίδιο site υπάρχουν galleries με εξώφυλλα γεμάτα αθέλητη innuendo, με ηλίθια εξώφυλλα (οι τίτλοι Lois Lane και Jimmy Olsen πρωταγωνιστούν) η με το... bondage fetish της Wonder Woman.

Link to comment
Share on other sites

Όχι ρε... Αυτό το forum είναι όλο μια συνεχής απομυθοποίηση... (διασκεδαστική όμως!)

Link to comment
Share on other sites

Είναι πραγματικά εξώφυλλα που αποδεικνύουν ποσο 'dick' είναι ο Superman.

Επίσης στο ίδιο site υπάρχουν galleries με εξώφυλλα γεμάτα αθέλητη innuendo, με ηλίθια εξώφυλλα (οι τίτλοι Lois Lane και Jimmy Olsen πρωταγωνιστούν) η με το... bondage fetish της Wonder Woman.

 

Δεν είπε κανείς πως δεν είναι πραγματικά εξώφυλλα, αλλά εκείνη την εποχή όπως είπα και πιο πάνω πάμπολλα εξώφυλλα ήταν παραπλανητικά. Ήταν ένα gimmick για να έλξουν τους αναγνώστες να διαβάσουν την ιστορία. Η ιστορία θα περιείχε σίγουρα τη σκηνή του εξώφυλλου αλλά στα πλαίσια της ιστορίας ήταν κάτι τελείως άλλο και δικαιολογημένο.

Για το "bondage fetish" της Wonder Woman μίλησε κι άλλος πριν από το site αυτό και μάλιστα τη δεκαετία του 50. Έχεις ακούσει για το Seduction of the Innocent? Kάποιος έγινε πλούσιος με κάτι τέτοια...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δε θα ξεχάσω ορισμένες γκάφες, πάντως - Toni Gay and Butch Dykeman indeed... :rofl2:

 

Κι ας μην ξεχνάμε τα "take a shot" series. ;)

Edited by RaspK
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..