Book Quotes

mariposa

Από το Small Gods που διαβάζω:

Gods don't like people not doing much work. People who aren't busy all the time might start to think
Edited by Darkchilde

Από το Small Gods που διαβάζω:

Gods don't like people not doing much work. People who aren't busy all the time might start to think

Ουάου. Και σίγουρα δεν θέλουμε κάτι τέτοιο, ε;:devil2:

• 2 weeks later...

"...if a just-married couple put a coin in a jar every time they make love in their first year and take a coin out for every time that they make love in the years that follow, the jar will never be emptied."

Neil Gaiman, Anansi Boys

Απαισιόδοξο, ε; Περιμένω γνώμες παντρεμένων...

• 5 months later...

«Πρέπει να το ξεκαθαρίσω ότι δεν ανήκω σε εκείνους τους περίεργους τύπους που ταξιδεύουν σε μέρη μακρινά, επιζούν από τη δυσεντερία κι έπειτα εκδίδουν βιβλία για να πείσουν τους απρόσεκτους ν' ακολουθήσουν τα παλαβά βήματά τους. Τα ταξίδια απαιτούν δυσανάλογα μεγάλη προσπάθεια, ιδίως όταν πηγαίνεις σε μέρη που δεν υπάρχει υπηρεσία δωματίου. Οι ιδεώδεις διακοπές για μένα είναι να κάθομαι στην πολυθρόνα κάτω από την ομπρέλα μου στην αυλή και να διαβάζω βιβλία με περιπέτειες που δεν θα το σκεφτόμουν ποτέ να αποτολμήσω, εκτός κι αν ήταν να ξεφύγω από κάτι».

από το Isabel Allente, My invented country, με ένα μεγάλο ευχαριστώ στη melkiades. :)

και τώρα που το ξαναδιαβάζω, αφιερωμένο στη salm.

• 3 weeks later...

"'Poor Finnick. Is this the first time in your life you haven't looked pretty?' I say.

'It must be. The sensation's completely new. How have you managed it all these years?' he asks.

'Just avoid mirrors. You'll forget about it,' I say.

'Not if I keep looking at you.'"

~"Catching Fire" by Suzanne Collins

"Dolgan: ’Tis a wise thing to know what is wanted, and wiser still to know when ‘tis achieved.

Rhuagh: True. And still wiser to know when it is unachievable, for then striving is folly."

- Raymond E. Feist "The Magician: Apprentice"

Edited by antonisjk

Winter is coming...

Από τη σειρά "A song of Ice and Fire". Μ'αρέσει πολύ. Σε αντίθεση με τις φλώρικες "ατάκες" των υπόλοιπων οικογενειών.

Why is it that when one man builds a wall, the next man immediately needs to know what's on the other side?

Tyrion Lannister - A Game of Thrones.

Edited by Zaratoth
  • Like 1

Aπό το Going Postal του Terry Pratchett, ο ήρωας Moist von Lipwig, απατεώνας στο επάγγελμα, συζητά με έναν ιερέα:

The priest was impressed. "Are you a theologian, sir?" he said.

"I'm in... a similar line of work," said Moist.

Στο ubik του Φιλιπ Ντικ ο Τζο Τσιπ είναι εγκλωβισμένος στο σπίτι του επειδή δεν έχει ούτε πέντε σεντς να ρίξει για να ξεκλειδώσει την πόρτα. Αρχίζει λοιπόν να ξεβιδώνει τον μηχανισμό του σύρτη και…

«Θα σας κάνω μήνυση», είπε η πόρτα καθώς έπεφτε η πρώτη βίδα.

«Ποτέ δε μου έχει κάνει μήνυση πόρτα. Νομίζω, όμως, ότι θα το αντέξω και αυτό».

Ακούστηκε ένα χτύπημα στην πόρτα. «Τζο, μωρό μου, εγώ είμαι ο Τζι Τζι Άσγουντ. Είναι κι η κοπέλα μαζί μου. Άνοιξε».

«Κάνε μου τη χάρη και βάλε πέντε σεντς στον κερματοδέκτη», είπε ο Τζο. «Νομίζω ότι ο μηχανισμός έχει φρικάρει από την πλευρά μου».

• 2 weeks later...

Από το The Salmon of Doubt, το βιβλίο που κυκλοφόρησε μετά την πρόωρη και ξαφνική φυγή του Douglas Adams. Έχει πολλά καλούδια μέσα, αλλά αυτή ειδικά η παράγραφος έκανε ένα ολόκληρο βαγόνι τραίνου να κοιτάει με περιέργεια την τρελή με τις κοτσίδες που χτυπιότανε από τα γέλια για ένα τέταρτο της ώρας.

(Ο Ντάγκλας με τη σύζυγο βρίσκονται στην Αυστραλία, σ' έναν επίγειο παράδεισο)

Jane, who is much better at reading guide books than I am (I always read them on the way back to see what I missed, and it's often quite a shock), discovered something wonderful in the book she was reading. Did I know, she asked, that Brisbane was originally founded as a penal colony for convicts who committed new offences after they had arrived in Australia?

I spent a good half hour enjoying this single piece of information. It was wanderful. There we Brittish sat, poor grey sodden creatures, huddling under our grey northern sky that seeped like a rancid dish cloth, busy sending those we wished to punish most severely to sit in bright sunlight on the coast of the Tasman Sea at the southern tip of the Great Barrier Reef, and maybe do some surfing too. No wander the Australians have a particular kindof smile that they reserve exclusively for use on the Brittish.

• 2 months later...

"Σάντοου", είπε. "Δεν είναι φάρσα. Δεν είναι κόλπο. Μπορώ να σε πληρώσω καλύτερα από όσο μπορούν να σε πληρώσουν σε οποιαδήποτε άλλη δουλειά που θα βρεις. Είσαι πρώην κατάδικος. Δεν θα κάνουν ουρά για να σε προσλάβουν".

"Κύριε όποιος διάολο είσαι", είπε ο Σάντοου, όσο δυνατά χρειαζόταν για να ακουστεί πάνω από το βουητό των μηχανών, "δεν υπάρχουν αρκετά χρήματα στον κόσμο".

Ο Πόλεμος Των Θεών - Neil Gaiman

Απο τα Χαστουκοψαρα του Λενου(ενας ειναι ο Λενος:p).Ο Μανολης μιλαει για τον μεγαλο του ερωτα,την Ευα.

"Κοιταξα το προσωπο της.Ειχε παρα πολυ ωραιο κωλο!"

• 1 month later...

Από I am not a serial Killer-Dan Wells

μέρος από την αρχή της πρότασης λείπει διότι είναι σποίλερ:

he'd probably kill my whole family too,just out of vengeance(Well everyone in the family but Dad-good luck finding him.Sometimes it pays to be estranged from your psychopathic son)

και μερικά από Dresden Files

The building was on fire, and it wasn’t my fault.(καλύτερη ατάκα για άνοιγμα βιβλίου EVER)-Blood Rites

"If I need you I'll give you a signal.'

What signal?"

I'll imitate the scream of a terrified little girl" -Dead Beat

"Molly was arrested. Possession.”

I blinked at him. “She was possessed?" -Proven Guilty

και μια badassila για το τέλος

- Did you really save the world ?...

- Mostly I was saving my own ass. Just happend that the world was in the same spot." -Blood Rites

• 1 month later...

If you really want to hear about it, the first thing you'll probably want to know is where I was born and what my lousy childhood was like, and how my parents were occupied and all before they had me, and all that David Copperfield kind of crap, but I don't feel like going into it, if you want to know the truth.

The Catcher in the Rye

Holden Caulfield in Chapter 1, opening words of book

Τί να πει κάποιος...

Το ότι η σιγή είναι πιο βαθιά μετά απ' το θόρυβο είναι κάτι που ακόμα περιμένει την επιβεβαίωση της επιστήμης. Το ότι η μοναξιά όμως είναι περισσότερο έκδηλη αμέσως μετά τις ερωτικές στιγμές, πολλές γυναίκες θα έπαιρναν όρκο γι' αυτό.

Ορλάντο, Βιρτζίνια Γούλφ.

Το ότι η σιγή είναι πιο βαθιά μετά απ' το θόρυβο είναι κάτι που ακόμα περιμένει την επιβεβαίωση της επιστήμης. Το ότι η μοναξιά όμως είναι περισσότερο έκδηλη αμέσως μετά τις ερωτικές στιγμές, πολλές γυναίκες θα έπαιρναν όρκο γι' αυτό.

Ορλάντο, Βιρτζίνια Γούλφ.

και αυτό :)

http://www.youtube.com/watch?v=pp-SYRSyMvE

When a man you know to be of sound mind tells you his recently deceased mother has just tried to climb his bedroom window and eat him, you only have two basic options. You can smell his breath, take his pulse and check his pupils to see if he's ingested anything nasty, or you can believe him. Ringil had already tried the first course of action with Bashka the Schoolmaster and to no avail, so he put down his pint with an elaborate sigh and went to get his broadsword.

Richard Morgan, The Steel Remains.

Να σημειώσω παρακαλώ ότι είναι η πρώτη παράγραφος του βιβλίου; Πώς να μην παρατήσεις όποιο άλλο βιβλίο διαβάζεις εκείνη τη στιγμή, για να πιάσεις αυτό; Πνεύμα, χιούμορ, δράση, κάμερα, πάμε.:book:

Έδιτ: τυπογραφικό

Edited by Naroualis

• 3 months later...

Το ζεστό φρέσκο αίμα τινάζεται σε παράξενα σχέδια πάνω σε βρώμικες, ξεχαρβαλωμένες πλάκες...

Ορδές φαντασμάτων συνάζονται πάνω από τους σαπισμένους τάφους... Φασματικά δάχτυλα με προσκαλούν...Αιθέριες στροφές από μελωδίες υψώνονται σ'ένα ουράνιο κρεσέντο..

Μακρινά άστρα χορεύουν μεθυσμένα σε δαιμονικό ακομπανιαμέντο...Χίλια μικροσκοπικά σφυριά χτυπούν φοβερές κακοφωνίες πάνω σε αμόνια στο χαώδες μυαλό μου...Γκρίζα φαντάσματα σκοτωμένων ψυχών παρελαύνουν σε κοροϊδευτική σιωπή μπροστά μου..

Πυρωμένες γλώσσες αόρατης φωτιάς χαράζουν το σημάδι της Κόλασης στην αρρωστημένη μου ψυχή...

Από το βιβλίο Σκιές Ιστορίες Φρίκης (σελ. 235)

Μετάφραση: Γιώργος Μπαλάνος

Πρώτη έκδοση: 1984

Εκδόσεις Ωρόρα

''The bathroom door burst open, and Molly came trotting out. The left half of her body had been shaved almost down to the skin. The right half was as shaggy as before. John emerged after her, brushing a layer of dog hair off his clothes.

John said, "Well, that's done... It was Molly's idea. She wants to look like two different dogs when she's coming and going. She thinks it will make it easier for her to steal food... That's one complicated dog, Dave. Have you started on the bomb?''

-David Wong, John Dies at the End

“The situation has a real Lovecraft feel to it. Though, you know, if you come over it'll be more of an Anne Rice situation. If you know what I mean."

"Who's-"

"Because you're gay.”

-same

• 3 weeks later...

Game of Thrones (Book 1) A Song of Fire and Ice

για το Μεγάλο Τείχος...

Tyrion : I just want to stand on the edge and piss off the end of the world.

και

Ned : The man who passes the sentence should swing the sword.

Αντάρτη του Κιόρ Μεμέτ, χαιρέτα μου τη γη που όπου μας γέννησε, Σελάμ σοϊλέ... Ας μη μας κρατάει κακία που την ποτίσαμε με αίμα. Καχρ ολσούν σεμπέπ ολανλάρ! Ανάθεμα στους αίτιους!

Διδώ Σωτηρίου, Ματωμένα Χώματα, η τελευταία παράγραφος.