Jump to content

"Ο τρόμος του Λονδίνου", Ανώνυμος


Nephilim
 Share

Recommended Posts

Ο τρόμος του Λονδίνου

Συγγραφείς: Ανώνυμος

Εκδότης: Ηλέκτρα

Σελίδες: 112

 

"Μα τον Δία! Αυτός είναι ο Σπρίνγκχιλντ Τζακ!" φώναξε ο συνταγματάρχης Φόρτεσκιου, ένας από τους ταξιδιώτες. "Ναι", κραύγασε ο ταγματάρχης Χάουαρντ, που καθόταν δίπλα του. "Και πάω στοίχημα πως όταν περάσουμε το τούνελ, θα τον δούμε να μας περιμένει στην άλλη πλευρά".

"Πάει!" έσπευσε να δεχτεί το στοίχημα ο συνταγματάρχης. Φυσικά, πριν το τρένο προλάβει να βγει από το τούνελ, ο Σπρίνγκχιλντ Τζακ βρισκόταν κιόλας πλάι στις γραμμές, με τα μεγάλα μουστάκια του να καμαρώνουν σαν τσιγκέλια κάτω από τη μυτερή μύτη του, και το στόμα του να ξερνά γαλάζιες φλόγες.

Την επόμενη στιγμή είχε εξαφανιστεί.

 

 

Ειναι λιγο αφελες, κι ο τροπος γραφης του πρωτολειος, αλλα σε γενικες γραμμες ειναι ενδιαφερον βιβλιαρακι και δινει στιγμα της εποχης.

Edited by Nephilim
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Αληθεια το εχω αυτο το βιβλιαρακι, μου το ειχαν κανει δωρο εδω και χρονια μα δεν το εχω διαβασει ακομα.. Χθες σκεφτομουν να το διαβασω αποψε και μαλλον θα το κανω. Πολυ ενδιαφερον το οτι ο συγγραφεας ειναι αγνωστος, προσθετει εναν αερα μυστηριου. Δε θα με χαλουσε καθολου να γραψω ενα βιβλιο και να μη βαλω το ονομα μου πανω (αν γινεται δλδ αυτο).

Link to comment
Share on other sites

Όταν με το καλό το διαβάσεις, άφησε και ένα σχόλιο εδώ, για το πως σου φάνηκε και λοιπές εντυπώσεις smile.gif.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..