Jump to content

Ψάχνω κάτι ψιλά...


Διαιρέτης
 Share

Recommended Posts

Louis Royo

Boris Vallejo

Rebecca Guay

Τους έχετε ακουστά, δεν μπορεί... Δεν κάνουν comics (ίσως ο Vallejo να έχει κάνει κάποια εξώφυλλα Conan) αλλα ξωγραφίζουν σίγουρα απίστευτα.

H Rebecca Quay για κάποιο διάστημα σχεδίαζε κάρτες για το Magic the Gathering.

 

Όποιος έχει πληροφορίες για τους παραπάνω, ας το γράψει.

 

Επίσης, η Modern Times είχε κυκλοφορήσει το "Sandman" στα ελληνικά, με την ονομασία "Μορφέας". ΑΝ το έχει κάποιος (είτε στα ελληνικά είτε στα αγγλικά) σκαναρισμένο, ας μου το πεί, αν γίνεται να μου στείλει ένα cd ή κάτι τέτοιο...

 

Διαιρέτης.

Link to comment
Share on other sites

Sandman mporeis na breis apeira...ego exo kamposa alla de mporo na steilo cd.An exeis dsl h grhgorh syndesh, kati ginetai. In other news, oi parapano artists einai arketa gnostoi, mporeis na breis pampola scans edo: www.imagenetion.com

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι, ένα απλό search σε κάποια μηχανή αναζήτησης, όπως το http://www.yahoo.com θα σου βγάλει πολλά αποτελέσματα για όλους. Μερικά λινκς μπορείς να βρεις και σε διάφορα τόπικς του sub-forum ζωγραφική εδώ στο sff.

 

http://community.sff.gr/index.php?showforum=31

 

H Rebecca Guay μ'αρέσει ιδιαίτερα. Εδώ είναι το δικό της επίσημο site:

 

http://www.rebeccaguay.com/index2.html

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν έχουμε forum για τέχνη, δεν είναι comics τα συγκεκριμένα έργα. :)

Κατά δεύτερον αν αγαπάς κάποιον καλλιτέχνη αγόρασε τα artbooks του...

Τρίτον, αν ψάξεις στο Google θα βρείς τις σελίδες και των τριών.

Link to comment
Share on other sites

Ε, εντάξει, μπορούμε να πούμε πως αυτό το τόπικ θα μπορούσε να ταιριάζει και στα Κόμικς και στη Ζωγραφική, αφού ο Διαιρέτης (καλώς ήρθες στο φόρουμ, με την ευκαιρία), ρώτησε και για καλλιτέχνες φάντασυ και για comics.

 

Ελπίζω οι απαντήσεις μας να σε βοήθησαν. ¨Οπως λέει κι η Νιεννα πιο πάνω είναι τόσο γνωστοί και αγαπητοί καλλιτέχνες που υπάρχει άπειρο υλικό online, όπως και σε βιβλιοπωλεία. Συχνά στα σχετικά μαγαζιά Αθήνας και Θεσσαλονίκης, αλλά και σε Online bookstores, έχω δει άλμπυμ για όλους τους παραπάνω καλλιτέχνες, εκτός της Guay.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση παιδιά, και συγγνώμη για το spam στο forum των comics... Τώρα αρχίζω και μαθαίνω σιγά σιγά.. :D

Διαιρέτης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..