Jump to content

Εσείς τι έχετε διαβάσει;


Eldikinquel
 Share

Recommended Posts

Το βλέπω τόσο καιρό μόνο και παραπονεμένω και αποφάσισα να κάνω έστω και ένα topic για να μην νοιώθει άσχημα!!!

 

Η ερώτηση είναι: Τι comics έχετε διαβάσει (οποιουδήποτε είδους) και ποιες οι κριτικές σας;

 

Δυστυχώς δεν είχα την ευκαιρία να διαβάσω πολλά... Για την ακριβεια ένα:

Αρμάδα-Πολύ καλό, έχει ωραία πλοκή και σαν σχεδιασμός και χαρακτήρες μου άρεσε. Σε γενικές γραμμές ήταν ικανοποιητικό.

 

 

Γράψτε εντυπώσεις και προτάσεις.Άντε και καλή αρχή!!!

Link to comment
Share on other sites

prosopika den tha elega oti eimai kai o megalhteros fantatikos ton komic. den exo asxolithei poli me ayta alla den exo problhma na diavaso kati otan pesei sta xeria mou.

 

alla apo comic eimai latrhs megalos tou Asterix. trela skinika kai trela gelia. kai ARKA fisika, xamhles pthseis, isovhths, loukritia einai apla kai mono korifea.

 

 

epitelous eida mhnhma kai se ayto to meros tou forum :)

Edited by Iced-Archon
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο!! Τα είχα ξεχάσει εντελώς αυτά! Φυσικά κα ο Αστερίξ είναι απ'τα κορυφαία κόμικ! Έχουν τρομερή πλάκα και σε ορισμένα σημεία έχουν πολλές εκπλήξεις. Όσο για τους χαρακτήρες, δεν το συζητώ! Είναι καταπληκτικοί! Ίσως από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) κόμικ που ακόμη κυκλοφορεί στην αγορά και μάλιστα με επιτυχία!

Link to comment
Share on other sites

Πέραν των κλασικών, Spiderman, Batman, Fantasic Four, X-Men, και άλλα, τα οποία έχω διαβάσει απο εδώ κι απο κεί (γιατί συνήθως δεν τα βρίσκεις όλα, για να διαβάσεις μια συνεχόμενη ιστορία :angry: ), έχω διαβάσει και κάποια πιο cult, όπως CHAOS, Vampirella, Spawn. Πιθανώς ξεχνώ και κάποια. Τέσ'πα'...

 

Πάντως, γενικά, ένα πράγμα μου αρέσει στα κόμικς --έχουν πολλές δυνατότητες-- και δύο πράγματα με τσαντίζουν --χάνεις εύκολα τις συνέχεις, οι δημιουργοί σπανιώς εκμεταλλεύονται όλες τις δυνατότητες που έχουν να προσφέρουν τα κόμικς.

 

Α, και τώρα που το θυμήθηκα, το Sandman είναι πολύ καλό.

Link to comment
Share on other sites

Το Sandman είναι τοπ (α ρε Neil!). Επίσης ένα κόμικ που είχα πάρει δυο τεύχη αλλά μετά σταμάτησα να ασχολούμαι τόσο φανατικά με τα κόμικς ήταν το Fathom, τέλειο σχέδιο και πολύ καλή ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Tora teleytaia arxisa na asxoloume me comics...favorites:

Johnny the homicidal maniac

Hellblazer(Ti na leme tora...John Constantine....)

Spawn

Losers

The exiles

100 bullets(senario kai sxedio tromero)

Y-The last man(psiloamerikania alla still cool)

The Preacher(asta...ti na leme tora...)

The crow(sxolia peritta)

 

Kai polla alla, pou bariemai n anafero....

Link to comment
Share on other sites

Ενα COMIC Υπαρχει.......

 

 

 

:D ASTERIX ASTERIX ASTERIX ASTERIX :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

o tempora o mores (νομιζω ετσι γραφεται... :unsure: )

Edited by Alestor
Link to comment
Share on other sites

To Tεν-Τεν ποτέ δεν μου άρεσε. Το Μίκυ-Μάους είναι από τα καλά αλλά δεν είναι όλα καλά... Πιο πολύ μου άρεζαν τα Μίκυ-Μυστήριο. Ήταν πολύ ωραία

Link to comment
Share on other sites

Eimai megalos fan tou ASTERIX.Exo ola ta teyxh.Epishs mou aresei kai o Lucky Louk.Exo diabasei kai kati kommatia apo Armada, alla oxi kati oloklhrwmeno(tha parw to album poy kykloforhse kai exei olh thn istoria).Epishs moy aresei poly o Arkas kai ta Miki-Mysthrio.Diabazo kai to 9 ths Eleytherotypias, poy bazei merika poly wraia kommatia.Genika eimai latrhs twn komiks kai exw PARA polla spiti moy.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μα τι σκεφτόμουνα όταν είπα Τεν-Τεν? Γ*μω το τσουλουφάκι του και την καλτσούλα...

 

DISNEY KAI ASTERIX RULAROUN ΠΑΝΤΩΣ...

Edited by Shai-Hulud
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λοιπόν, επειδή είμαι από εκείνες που αγοράζουν αρκετά comics, θα σας πώ τις εντυπώσεις μου από μερικά που διαβάζω τελευταία:

 

Legends from the Darkwood: πολύ καλό fantasy τα πρώτα 4 τεύχη έδωσαν όλο το Background του comic.

 

Shirahime-Syo (sp?) από Clamp: ένα anime graphic novel, Το οποίο διαβάζεται από πίσω προς τα μπρός και από δεξιά στα αριστερά. Φοβερό σχέδιο, ωραίες ιστορίες.

 

2000AD: το κλασσικό. Judge Dredd, Rogue Trooper κλπ. Φορβερή η ιστορία Judge Dredd vs. Aliens που βάλανε πρίν από 2-3 μήνες. (Φυσικά ο Dredd νίκησε τα aliens... δεν χαμπαριάζει ο τύπος...)

 

1602: Οι μεταλλαγμένοι της Marvel στο 1602 από τον θεϊκό Neil Gaiman. Περιμένω το τελευταίο τεύχος πως και πως...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..