Jump to content

Kushiel's Avatar


Βάρδος
 Share

Recommended Posts

Δυστυχώς, το 3ο και τελευταίο της σειράς Kushiel's Legacy με απογοήτευσε. Ήταν σαν η συγγραφέας να είχε βαρεθεί και να ήθελε πια να ξεμπερδεύει. Γιατί έτσι, ρε γμτ; :(

 

Το πρώτο είχε κάτι καταπληκτικές ίντριγκες και χαρακτήρες. Και καταπληκτικές ίντριγκες, και καταπληκτικές ίντριγκες.

 

Το δεύτερο είχε μια φοβερά mind-blowing πλεκτάνη που τραβούσες τα μαλλιά σου.

 

Το τρίτο δεν είχε ίντριγκες, δεν είχε πλεκτάνες. Απλά, παρουσιάζονταν εμπόδια στους ήρωες τα οποία ήξερες εξαρχής ότι θα τα περάσουν. Άλλωστε, σε πρώτο πρόσωπο είναι γραμμένο το μυθιστόρημα. Κατά τα άλλα, όλη η ιστορία αναλώνεται σε ταξίδια, και ταξίδια, και ταξίδια.

 

Πού είναι η ίντριγκα;! Πού είναι οι χαρακτήρες;! Πού είναι το σασπένς;!

 

 

...Shit. :(

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλο σπάσιμο όταν συμβαίνει αυτό <_<

Πάνω που με είχες ψήσει να του ρίξω μια ματιά :o

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά, ΑΞΙΖΕΙ να το διαβάσεις. Το 1ο και το 2ο βιβλίο είναι απίστευτα. Και το τρίτο το διαβάζεις για να δεις τι έγινε τελικά. Κι εδώ που τα λέμε, χαλαρά θα διάλεγα το Kushiel's Avatar παρά το Wheel of Time. Απλά, δεν ήταν στο επίπεδο του 1ου και του 2ου βιβλίου, τα οποία ήταν ΑΠΟΛΥΤΑ αναγνώσματα και, μετά, σου παρουσιάζει ένα το οποίο είναι μέτριο --αν και όχι γενικά κακό. Αλλά, όταν έχω διαβάσει τέτοια γαμάτα πράγματα στην αρχή, θέλω το τέλος να είναι και κάτι αντίστοιχο!

Link to comment
Share on other sites

Καλά τότε θα το κοιτάξω :p

 

Υ.Γ. Ένα και κάτι λεπτά για να τελειώσει το download του Batman: Dead End *points to topic in κινηματογράφος*. 160,69 ΜΒ :o

Υ.Γ.2 Πλάκα έχει το καινούργιο σου στυλάκι αν και το avatar είναι λίγο φλώρικο :p :lol: (ναι Βάρδε σε σένα το λέω :p B) )

Υ.Γ.3 Ζήτω τα smileys! :ph34r:

Y.Γ.4 Μόνο για το βιβλίο δεν είπα :) :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..