Jump to content

Witching


Nihilio
 Share

Recommended Posts

Το νέο comic της DC?Vertigo έφτασε στα χεράκια μου και από εκεί στο ιστορικό μου φτυάρι.

Γραμμένο από τον Janathan Vankin και σκίτσο του Leigh Gallagher, περιγράφει τη ζωή τριών μαγισσών στη σύγχρονη Αμερική. Οι ηρωίδες είναι η Elsa, κόρη ενός σατανιστή/επιστήμονα που αναλαμβάνει την καθοδήγηση των άλλων δύο άλλων μαγισσών, της Lee, μιας κορεάτισσας που μετακόμισε πρόσφατα στην Αμερική και της Kara της γκόμενας ενός goth superstar, που δε γνωρίζουν ακόμα τις δυνάμεις τους, μετά από διαταγή του Εωσφόρου (του γνωστού απο τα Sandman & Lucifer).

Η αρχή δεν είναι άσχημη, απλά δεν αφήνει και την εντύπωση ότι θα είναι η επόμενη μεγάλη επιτυχία. Είναι ένα αξιοπρεπές κόμικ με αρκετές δόσεις σαρκαστικού χιούμορ. Η συνέχεια μόνο θα δείξει το πως θα εξεληχθεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Τελικά ο μόνος είμαι φαίνεται που διάβασα τη σειρά. Κράτησε 10 τεύχη και τελείωσε τον προηγούμενο μήνα. Ξεκίνησε καλά, είχε χιούμορ και άφηνε υποσχέσεις. Κάπου προς το τέλος όμως η υπόθεση δεν έδειχνε να πηγαίνει πουθενά και το τέλος με ψηλοαπογοήτευσε. Συνολικά ένα μέτριο κόμικ.

Link to comment
Share on other sites

Όταν βγει σε τόμο παίζει να το πάρω. Δεν ξέρω γιατί δεν πήγε τόσο καλά η σειρά. Οι πρωταγωνίστριες δεν ήταν οι ίδιες με του Witching Hour?

Link to comment
Share on other sites

Έχουν βγει σε τόμο τα 5 πρώτα τεύχη. Και οι πρωταγωνίστριες δεν ήταν οι ίδιες. Το πολύ η μία να ήταν η ίδια.

Link to comment
Share on other sites

Έχουν υπάρξει κάμποσες σειρές Witching Hour. Ειδικά η σειρά της DC που αναβίωσε πριν χρόνια ξεκίνησε σαν ανθολογία ιστοριών τρόμου στο τέλος των 60s με "hosteses" τις τρεις μάγισσες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..