Jump to content

Andrew Loomis art instruction books - free online!


Oberon
 Share

Recommended Posts

O Andrew Loomis ήταν ένας από τους καλύτερους εικονογράφους και τα βιβλία που έγραψε για αρχάριους και προχωρημένους θεωρούνται από τα κλασσικότερα και τα καλύτερα. Με τις οδηγίες του και τα πάμπολλα plates είναι αδύνατον να μην μάθει κάποιος να ζωγραφίζει το ανθρώπινο σώμα στο σύνολό του.

Οι οδηγίες του και οι κώδικές του είναι απλοί να τους ακολουθήσει κανείς σε βαθμό να φτιάξει ένα σωστά δομημένο ακίτσο προσώπου σε λίγα λεπτά.

 

Οπως είναι γνωστό όταν κάποιος ξέρει να σχεδιάσει σωστά τον άνθρωπο, δεν υπάρχει πρακτικά τίποτα στη φύση που να μην μπορεί να σχεδιάσει.

 

Τα βιβλία του είναι εκτός κυκλοφορίας οπότε το λινκ που σας δίνω εδώ είναι απολύτως νόμιμο. ;)

 

Και τα 5 βιβλία αξίζουν να τα κατεβάσετε και αν θέλετε μετά να σας βοηθήσω σε κάτι (στο βαθμό που μπορώ βέβαια) ευχαρίστως να το συζητήσουμε εδώ, η να κάνουμε και κάποια σχέδια, ό,τι θέλει ο καθείς, να τα ποστάρουμε κλπ.

 

http://www.bryonvaught.com/extras.html (κάτω-κάτω στη σελίδα είναι τα 5 βιβλία)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..