Jump to content

Parousiash comic: Hitman


northerain
 Share

Recommended Posts

Ok apofasisa na kano merika posts gia kapoia comics pou goustaro.Kapoia einai arketa gnosta,kapoia oxi.To sygkekrimeno den pisteyo oti einai idiaitera gnosto, an kai einai poly kalo.

 

 

Hitman by Garth Ennis(The Preacher)

 

post-32-1096134859_thumb.jpg

 

 

post-32-1096135036_thumb.jpg

 

post-32-1096135088_thumb.jpg

 

 

Poly kalo sxedio, senario entelos paranoiko kai petyxhmeno(an kai elafros arrosto) xioumor.

 

 

 

Link sto amazon:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/156...3215554-2583818

Link to comment
Share on other sites

klebontas ton Dain... :p

 

Με αντιγράφεις ε? :glare: :lol: :lol:

 

Πολύ καλό κόμικ αλλά γράψε και μερικά λόγια περί τίνος πρόκειται, αν θέλεις. Ισως θα ήταν καλό να έβαζες και το λινκ για το Αγγλικό Amazon, που είναι και πιό προσβάσιμο για μας από το Αμερικανικό.

 

'Εχω διαβάσει κάποια τέυχη, όχι πολλά, και προτιμώ τον Hitman από τον Punisher η τον Fury, "any bloody day, mate!"

Link to comment
Share on other sites

re gmt to 8ema einai oti den mporo na bro pou8ena info gia to comic, kai den exo idea ti na grapso o idios.Alla as prospa8hso:

To comic exei os kentriko hroa ton Hitman(e entaksei) onoma pou symfona me ton idio perigrafei apla kai katanohta ti akribos kanei.Dhmiourgh8hke se mias fash pou h etairia(DC nomizo) dhmiourghse enan soro apo neous xarakthres, pou apoktousan tis dynameis tous ka8os polemousan kapoia aliens.O Hitman loipon exei x-ray vision kai tin ikanothta na diabazei tis skepseis(ton allon).Kai fysika to gamhstero xioumor tou.Oles oi istories lambanoun xora sthn gotham city, opou kai gnorizei ton Batman se ena epeisodio opou exei analabei thn dolofonia tou joker, ka8os kai argotera ton green lantern kai ton superman....arr...ayta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..