Jump to content

Flashforward (2009-2010)


Nova
 Share

Recommended Posts

To Flash Forward είναι μια καινούργια σειρά επιστημονικής φαντασίας.

 

Στις 6 Οκτωβρίου 2009 στις 11:00 το πρωί, χρόνος δυτικής ακτής ΗΠΑ, όλος ο κόσμος, για δύο λεπτά και δεκαεπτά δευτερόλεπτα χάνει τις αισθήσεις του. Στη διάρκεια αυτή, ζει αυτά τα 137'' στο μέλλον, στις 29.04.2010, 22:00 (πάντα δυτικής ακτής ΗΠΑ, στην Ελλάδα, όπως στην Ευρώπη και στην Ασία ήταν 30.04). Κατά τη διάρκεια αυτού του γεγονότος γίνονται πολλά ατυχήματα, αεροπλάνα πέφτουν, αυτοκίνητα συγκρούονται, πολλοί χάνουν τις ζωές τους.

 

Η εμπειρία όμως είναι πολύ σημαντική για όλους. Κάποιος βλέπει στο flashforward του, να είναι απλά στην τουαλέτα, κάποιος άλλος -αλκοολικός που έχει 7 χρόνια να πιεί- πως πίνει, κάποια γυναίκα πως απατάει τον άντρα που αγαπάει με κάποιον άλλο, κάποια πως έχει μείνει έγκυος και είναι 5 μηνών, ενώ δεν έχει κάτι τέτοιο ως σκοπό, ούτε έχει κάποια σχέση κ.α. Κάποιοι τέλος δε βλέπουν τίποτα και αυτοί αρχίζουν και πεθαίνουν...

 

Εντυπωσιακή σαν αρχή, πολύ ωραία η εικόνα των πόλεων να καίγονται αμέσως μετά το γεγονός. Ενδιαφέρουσα σαν σειρά. Έχω δει τα πρώτα 5 επεισόδια.

 

Η κεντρικός ήρωας είναι ένας πράκτορας του FBI που στη δικιά του εμπειρία βλέπει να ερευνά το γεγονός της 06.10.2009. Από εκεί και με τα στοιχεία που θυμάται ξεκινά μια έρευνα, χρησιμοποιώντας τις εμπειρίες εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων, που συλλέγουν από το ίντερνετ, για να τις διασταυρώσουν και να φτιάξουν μια εικόνα του τι θα συμβεί στον κόσμο στις 29/30.04.2010, προσπαθώντας να βρουν στοιχεία.

 

Είναι συγκλονιστική η στιγμή που ανακαλύπτουν ένα άτομο, από κάμερα ασφαλείας, που τη στιγμή του γεγονότος είναι όρθιο ενώ όλος ο κόσμος έχει χάσει τις αισθήσεις του.

 

Στο πέμπτο που μόλις τελείωσα, το επεισόδιο ξεκινά εντυπωσιακά, με την ομάδα που ερευνά το γεγονός να πέφτει σε ενέδρα, όταν ένα SUV τους τρακάρει και οπλισμένοι άντρες που βγαίνουν από αυτό, τους πυροβολούν. Στο υπόλοιπο επεισόδιο έχουμε πολιτικά παιγνίδια και μια ερωτική ιστορία.

Edited by Nova
Link to comment
Share on other sites

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟ FLASH FORWARD! Μπράβο ρε Νώντα, +1 απο μένα.Πέμπτη βράδυ το βλέπουν στις ΗΠΑ, κάθε Παρασκευή πρωί, ανεβαίνει το επεισόδιο στο νετ. Το βλέπω φανατικά από την μέρα που ξεκίνησε. 42λεπτά επεισόδια. Η φάση που λες με τον άντρα είναι στο 1ο επεισόδιο. Η σειρά είναι στο 7ο επεισόδιο αυτή τη στιγμή και είναι μακράν το καλύτερο ως τώρα, πραγματικά. Πολύ καλή σειρά ίσως σέρνει λίγο στα πρώτα επεισόδια αλλά αρχή είναι ακόμα). Δειτε το. Εδώ θα μαστε, θα το συζητάμε.

Link to comment
Share on other sites

Είδα και το έκτο επεισόδιο και ήταν αρκετά δυνατό, χωρίς να χρειαστεί να πέσει ούτε ένας πυροβολισμός. Έχει καλές ιδέες σαν σειρά και ακόμα δεν έχει ξεδιπλώσει όλη την ιστορία πίσω από το γεγονός και όλους αυτούς που προκάλεσαν.

 

Αύριο μάλλον θα δω και το έβδομο.

Link to comment
Share on other sites

Μμμ, δεν την είχα πάρει πρέφα αυτή τη σειρά κι ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα... Θα την ψάξω:holiday:

Link to comment
Share on other sites

Είδα και το έβδομο επεισόδιο. Η σειρά λέει, τα καταφέρνει να ανεβάσει την αδρεναλίνη ακόμα και χωρίς να πέσει ούτε ένας πυροβολισμός -όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ. Τελειώνει το επεισόδιο και θέλεις να δεις και άλλο.

 

(Η δε εικόνα ενός 1,1GB .mkv αρχείου είναι σκέτη απόλαυση.)

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία σειρά. Θα πρότεινα στα posts να καλυφθούν ορισμένα major spoilers που έχουν ανέβει.

Στα πολύ θετικά το cast, πρωταγωνιστεί ο βραβευμένος με BAFTA, Τζόσεφ Φάινς.

Η αλήθεια βέβαια κατά τη γνώμη μου είναι ότι τα πρώτα τρία επεισόδια ήταν πολύ εντυπωσιακά και τα επόμενα (έως και το 7) ένα σκαλί παρακάτω.

Δεν παύει να αφήνει υποσχέσεις για μεγάλα πράγματα, άλλωστε είναι μεγαλόπνοο project, βασισμένο σε βιβλίο ε.φ.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρότεινα στα posts να καλυφθούν ορισμένα major spoilers που έχουν ανέβει.

 

Διόρθωσα ένα μόνο πράγμα, γιατί πιστεύω πως τα υπόλοιπα σπόιλερ είναι περισσότερο teasers παρά spoilers.

 

Δεν παύει να αφήνει υποσχέσεις για μεγάλα πράγματα, άλλωστε είναι μεγαλόπνοο project, βασισμένο σε βιβλίο ε.φ.

Βασισμένο σε βιβλίο; Χμμ να και κάτι που δεν ήξερα. Καλό αυτό. Είναι σημαντικό η τηλεόραση και ο κινηματογράφος να ξαναβρούν τη χαμένη τους επαφή με τα βιβλία εφ και να μην χρησιμοποιούν απλά συγγραφείς που γράφουν σενάρια εφ, σαν να κάναν αγγαρεία.

Link to comment
Share on other sites

Διόρθωσα ένα μόνο πράγμα, γιατί πιστεύω πως τα υπόλοιπα σπόιλερ είναι περισσότερο teasers παρά spoilers.

Χμμμ... θα πρότεινα να καλύψεις και κάποια άλλα σημεία, γιατί εγώ ας πούμε δεν θα ήθελα να μάθω πριν δω την σειρά όλη την φάση με τους πυροβολισμούς. Αυτό βέβαια μπορεί να είναι και προσωπικό κόλλημα... B)

 

Κατά τα άλλα η σειρά μου αρέσει πολύ. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν οι πολλές σκηνές στο νοσοκομείο, αλλά ευτυχώς αρχίζουν να ελαττώνονται. Επίσης, ο Φάινς, παρόλο που γενικότερα είναι αρκετά καλός ηθοποιός, σε αυτόν τον ρόλο δεν έχει καταφέρει να με κερδίσει ακόμη... έχει κάτι που με εκνευρίζει!

 

Να πω βέβαια ότι η σειρά είναι βασισμένη στο μυθιστόρημα Flash Forward του Robert J. Sawyer, το οποίο έχει τιμηθεί με Hugo and Nebula Award.

Edited by asxeth
Link to comment
Share on other sites

Χμμμ... θα πρότεινα να καλύψεις και κάποια άλλα σημεία, γιατί εγώ ας πούμε δεν θα ήθελα να μάθω πριν δω την σειρά όλη την φάση με τους πυροβολισμούς. Αυτό βέβαια μπορεί να είναι και προσωπικό κόλλημα... B)

 

Απλά να διευκρινήσω πως η φάση με τους πυροβολισμούς συμβαίνει σαράντα δευτερόλεπτα αφού αρχίζει το επεισόδιο, για αυτό δυσκολεύομαι να το χαρακτηρίσω σαν spoiler.

Link to comment
Share on other sites

Είδα το πρώτο επεισόδιο και πάω κατευθείαν για το δεύτερο! Πολύ καλή η σειρά, με υποσχέσεις! Για να δούμε... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Είδα ενδέκατο και δωδέκατο.

Αρχίζουν να αποκαλύπτονται αρκετά πράγματα ως εδώ κυρίως για τον ρόλο που παίζουν κάποιοι χαρακτήρες.

Αποκαλύπτεται και η ταυτότητα του suspect zero.

 

Υ.Γ Είναι "το επόμενο Lost" αυτή η σειρά (απο άποψη καψίματος!). "Κολλήστε" ελεύθερα!laugh.gif

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πολύ καλή η σειρά, πράγματι, αλλά δύσκολο να συνεχίσει (όπως και αρκετες άλλες).

 

Έχω αρκετό καιρό να τη δω, παρόλο που τηρώ όλα τα επεισόδια.

 

Άλλωστε αποτελεί μεταφορά από βιβλίο, το οποίο κάποια στιγμή ολοκληρώνεται φαντάζομαι.

 

Είδωμεν

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Λοιπόν μόλις αυτές τις μέρες κάθησα να δω αυτή την σειρά. Και έπαθα σοκ!! εξαιρετική σειρά!

Στην μετά- BSG εποχή ( απρίλιος 2009-σήμερα) ήταν η κατά μακράν καλύτερη σειρά επιστημονικής φαντασίας που έγινε. Και ναι επιτέλους αυτό ήταν επιστημονική φαντασία!! καθαρόαιμη, high concept, επιστημονική φαντασία.

 

Δυστυχώς η ατυχία της σειράς ήταν ότι παίχτηκε στο κανάλι ABC δηλ. στο μεγαλύτερο κανάλι της αμερικής. Τι σημαίνει αυτό; στο ΑΒC καμμιά σειρά δεν επιβιώνει αν δεν έχει τουλάχιστον 7-8 εκατ. θεατές. Και δυστυχώς μια τόσο "ψαγμένη" σειρά ήταν αναπόφευκτο ότι δεν θα μάζευε τόση τηλεθέαση. Ετσι η διακοπή της φοβάμαι ότι ήταν προδιαγεγραμένη. Αν παίζονταν σε κάποιο cabble κανάλι (=συνδρομητικό κανάλι) όπως το syfy, HBO και άλλα η τηλεθέαση της θα ήταν μεγάλη επιτυχία και η σειρά δεν θα κόβονταν. Κρίμας γιατί η διακοπή της σειράς ήταν πραγματικά εγκληματική.

Edited by karatasiospa
Link to comment
Share on other sites

Btw o Sawyer ελεγε οτι στο ABC ειχαν "απαγορευσει" να λενε οτι ειναι οτι ειναι ΕΦ γιατι αυτο περιοριζε το κοινο τους...:mf_sherlock:

Link to comment
Share on other sites

  • Φάντασμα changed the title to Flashforward (2009-2010)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

You agree to the Terms of Use, Privacy Policy and Guidelines. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..